Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cyclus na miskraam

3 plaatsers

Ga naar beneden

Cyclus na miskraam Empty Cyclus na miskraam

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 21:26

Nu drie weken geleden heb ik een miskraam gehad met ongeveer 7 weken.. Het is vanzelf afgekomen en ik heb een kleine week bloedverlies gehad.. Twee weken na de miskraam teste ik negatief dus was t hcg uit mijn lichaam.

Nu is het wachten hoe mijn cyclus hersteld en wanneer is weer ongesteld ga worden (of niet) ..

Maar hoe weet ik nu of ik misschien wel opnieuw zwanger ben? Of wanneer ik ongesteld ga worden?
Hoe herstelde jullie cyclus zich?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cyclus na miskraam Empty Re: Cyclus na miskraam

Bericht  LindaK za 11 jun 2011 - 21:36

Ik heb na mijn miskraam bewust gewacht op m'n menstruatie voordat we weer zouden beginnen...dit raadde het ziekenhuis ook aan. Ook omdat anders lastig te bepalen zou zijn hoe lang ik zwanger zou zijn, wanneer dit zo zou zijn.

Ik had die maand een cyclus van 35 dagen, daarna kreeg ik weer m'n eigen cyclus terug!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cyclus na miskraam Empty Re: Cyclus na miskraam

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:05

Hé laurien, wat naar.....

Wij hebben na onze MK ook 3 rondes gewacht voordat we weer probeerde zwanger te raken. En hoe gek het ook was toen was mijn cyclus eindelijk zoals hij hoorde te zijn, daarvoor was het altijd drama, net zoals nu na mijn ZS het ook weer drama is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cyclus na miskraam Empty Re: Cyclus na miskraam

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:10

Wij willen er gelijk weer voor gaan! Maar goed nieuws net een knalpositieve ovulatie test!! angel (goed nieuws vind ik!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cyclus na miskraam Empty Re: Cyclus na miskraam

Bericht  joyce0606 za 11 jun 2011 - 22:12

na mijn miskraam mochten wij meteen weer beginnen met opnieuw zwanger worden, omdat het op de natuurlijke manier is gegaan. wat ze zeiden is dat je de eerste dag dat je bloed veloor van je miskraam moet rekenen als je eerste cyclus dag.

wij zijn er meteen weer voor gegaan (mijn bloedverlies duurde 2 dagen bij een zwangerschap van ruim 6 weken) en ik heb ook nog tussendoor getest om te kijken of het HCG uit me lichaam was, vanaf dan gaat je lichaam het weer opakken (want zolang er HCG in je lichaam zit, denkt je lichaam dat je zwanger ben en zul je dus ook geen eisprong hebben etc.)

bij mij heeft het 7 weken geduurt voordat ik weer ongesteld werd. (frustrerend omdat je dan misschien net weer begint te denken dat je weer opnieuw zwanger kan zijn) en daarna waren mijn cyclussen ook drama! (altijd geweest)

uiteindelijk heeft het 5 maanden geduurt voordat ik na mijn miskraam weer zwanger ben.

dus conclusie als je er aan toen ben! gewoon lekker doorgaan. lichamelijk hoef je niet te wachten (behalve bij een curretage) en ze hebben apparatuur bij de VK waar ze heel makkelijk de duur van je zwangerschap kunnen vaststellen door simpelweg het vruchtje te meten, door zo'n lauw excuus zou ik me niet tegen laten houden!

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cyclus na miskraam Empty Re: Cyclus na miskraam

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:45

Wat goed! Dan weet je wat jullie te doen staat de komende dagen ;-). Hopelijk gaat het lukken!

Wij wilde er zelf niet meteen voor gaan, het was te vers en ik moest het eerst even verwerken dat het allemaal heel anders was gelopen dan we hadden verwacht. Het heeft denk ik allemaal zo moeten zijn, anders hadden we onze lieve T. nu niet gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cyclus na miskraam Empty Re: Cyclus na miskraam

Bericht  joyce0606 za 11 jun 2011 - 22:54

Laurientje85 schreef:Wij willen er gelijk weer voor gaan! Maar goed nieuws net een knalpositieve ovulatie test!! angel (goed nieuws vind ik!)

succes de komende dagen!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cyclus na miskraam Empty Re: Cyclus na miskraam

Bericht  Amber- za 11 jun 2011 - 23:40

Wat fijn dat je een positieve ovulatietest hebt, succes Wink

Wij zijn er bij beide miskramen ook meteen voor gegaan, dit was geen probleem volgens de verloskundige en gynaecoloog en ik vond het ook prettig om meteen door te gaan.
Ik had altijd een regelmatig cyclus van rond de 27-29 dagen. In mijn onderschrift kun je zien hoe de eerste cyclus na de miskramen was, iets langer dus.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cyclus na miskraam Empty Re: Cyclus na miskraam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum