Nachtcafé 2011
+20
Lies
Bimbam
Zininzon
Qiara
Arwyn
Tullow
Tiana
ExpressoB
Try
Lady4
Jordana
Melisande
Laquisia
Nana
Zwoesj
Merai
silly-one
Kaboutertje
Sjaantje
Toet
24 plaatsers
Pagina 33 van 34
Pagina 33 van 34 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34
Re: Nachtcafé 2011
Ja! Snachts of laat in de avond heb ik dat ook vaak! Vind het dan heerlijk hahaIsilme schreef:Hallo nachtbrakers! Staan jullie ook weleens te poetsen op dit tijdstip of ben ik de enige gek?
Ik heb net mijn hele keuken staan soppen, en ik heb wel vaker van die buien.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ook Overdag echt geen zin in, en dan laat in de avond gaat het kriebelen.
Het schoonmaken gaat dan ook veel sneller en effectiever
Het schoonmaken gaat dan ook veel sneller en effectiever
Isilme- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 08-06-11
Ik vind het wel leuk om deze weer eens een keer te openen .
Goedenacht allemaal.
Goedenacht allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Goeienacht! Ik doe niet mee in het nachtcafé want ik ben op weg naar bed
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik wacht nog even totdat het rustig wordt op staat. Dus ik zit nog wel een half uurtje tot een uurtje hier.
silly-one- Ratel
Hey, dat is lang geleden!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Heb je wel een leuke week gehad Silly-One, ook meegedaan met de feesten?
Qiara- Ratel
Feesten waren zeer geslaagd. De hele week rond half 2 in bed op woensdag na toen sliep ik wonder boven wonder al om kwart voor 12. Terwijl de muziek hier tot 12 uur goed blijft knallen.
Vandaag mogen ze tot 1 uur door. Dus nog 15 minuten en dan gaat de muziek uit, maar dan zijn de mensen nogniet weg.
Vandaag mogen ze tot 1 uur door. Dus nog 15 minuten en dan gaat de muziek uit, maar dan zijn de mensen nogniet weg.
silly-one- Ratel
o ja vanmorgen lag ik erom 5 uur in. En vandaag vind ik het standaard te druk om de straat op te gaan.
silly-one- Ratel
Vond het wel leuk om hem weer eens een keer te openen.Qiara schreef:Hey, dat is lang geleden!
Sorry Smikkel dat ik jou taak heb overgenomen vanavond.
silly-one- Ratel
Leuk ! Haha, die woensdag moest je zeker even bijslapen?! Ik hoop dat het dan snel rustiger wordt en je lekker kan gaan slapen...
Dat is wel laat, ben je nu niet moe?!
Is het ook! Het is nu lang niet meer zo'n vaste prik. Iedereen wordt verstandiger en gaat op tijd naar bed of is nog aan het feesten .
Dat is wel laat, ben je nu niet moe?!
Is het ook! Het is nu lang niet meer zo'n vaste prik. Iedereen wordt verstandiger en gaat op tijd naar bed of is nog aan het feesten .
Qiara- Ratel
Ik heb tot 10 uur in bed gelegen en verder de hele dag lam op de bank gelegen. Eigenlijk heb ik wel energie om de stad in te gaan haha. Maar ja stuiter thuis wel op de muziek van buiten haha.
Tja, denk dat er ook lang wordt doorgepraat in het dagcafe en dan verliest het nachtcafe aan bezoekers.
Tja, denk dat er ook lang wordt doorgepraat in het dagcafe en dan verliest het nachtcafe aan bezoekers.
silly-one- Ratel
Oh, dat is wel lekker, kan je lekker bijkomen! Woon je dan echt midden in het centrum? In een appartement toch?
Ja, maar er wordt niet zo lang meer doorgepraat als eerder dus is het nachtcafe minder nodig, een bepaalde periode was het ook echt vaste prik.
Ja, maar er wordt niet zo lang meer doorgepraat als eerder dus is het nachtcafe minder nodig, een bepaalde periode was het ook echt vaste prik.
Qiara- Ratel
KOmt op 5 uur slaap vannacht met een luie dag.
Ik woon echt in het centrum er staat één kroeg bij mij in de straat en die hebben afgelopen week iets van 20 meter tent weggezet met daaronder tafels en stoelen. Plus een podium. Maar ze zingen nu het laatste nummer geloof ik.
Ik heb gewoon een kamer ( helaas).
Het is wel rustiger op het forum en de meiden die er eerst veel zaten hebben nu een beter leefritme aangenomen geloof ik.
Ik woon echt in het centrum er staat één kroeg bij mij in de straat en die hebben afgelopen week iets van 20 meter tent weggezet met daaronder tafels en stoelen. Plus een podium. Maar ze zingen nu het laatste nummer geloof ik.
Ik heb gewoon een kamer ( helaas).
Het is wel rustiger op het forum en de meiden die er eerst veel zaten hebben nu een beter leefritme aangenomen geloof ik.
silly-one- Ratel
ze doen er nog eentje en die heb ik vandaag echt nog niet gehoord ( sex met de kale). Die is maar een keer of 4-5 langs gekomen.
silly-one- Ratel
Dat is wel fijn dat ze het laatste nummer zingen. Studeer je nog? Ik heb afgelopen week mijn scriptie ingeleverd...
Ja, het is wel rustiger geworden. Ze hebben wel enigszins een beter leefritme aangenomen, maar de prioriteiten zijn ook meer naar voren zijn gekomen. En een deel is nu nog aan het feesten, denk ik
Ja, het is wel rustiger geworden. Ze hebben wel enigszins een beter leefritme aangenomen, maar de prioriteiten zijn ook meer naar voren zijn gekomen. En een deel is nu nog aan het feesten, denk ik
Qiara- Ratel
Ik ben helaas al anderhalf jaar afgestudeerd en zit nog steeds zonder vast werk.
Ik heb de pabo gedaan en val voornamelijk in. Nu wel vakantie, maar ik ga volgende week schoonmaken in het ziekenhuis om zo maar inkomen te hebben.
Lekker hoor scriptie ingeleverd, moet je nu lang wachten op de uitslag?
Ik heb de pabo gedaan en val voornamelijk in. Nu wel vakantie, maar ik ga volgende week schoonmaken in het ziekenhuis om zo maar inkomen te hebben.
Lekker hoor scriptie ingeleverd, moet je nu lang wachten op de uitslag?
silly-one- Ratel
Oh ja, nu je het zegt, volgens mij heb ik dat wel eens eerder gelezen. Wat vervelend, zeg ! Ik hoop dat de situatie snel zal verbeteren, dat je binnenkort wel vast werk vindt!
Ik heb 4 augustus een eindgesprek, dan zal ik horen mijn cijfer horen. Vervolgens afstuderen aanvragen voor 11 augustus en 25 augustus heb ik mijn diploma in handen, als alles goed gaat.
Ik heb 4 augustus een eindgesprek, dan zal ik horen mijn cijfer horen. Vervolgens afstuderen aanvragen voor 11 augustus en 25 augustus heb ik mijn diploma in handen, als alles goed gaat.
Qiara- Ratel
Lekker hoor, eindelijk klaar. Ga je dan werken of ga je verder studeren?
Tja onderwijsland is nu prut helaas, weinig aan te doen.
Tja onderwijsland is nu prut helaas, weinig aan te doen.
silly-one- Ratel
Ja, hoewel het voor mij pas echt is als ik dat papiertje in mijn handen heb. Ik ga werken, het wordt wel eens tijd! Heb er wel wat langer over gedaan dan er voor staat.
Weinig aan te doen, maar wel heel erg balen!
Weinig aan te doen, maar wel heel erg balen!
Qiara- Ratel
al uitzicht op een baan? Of ga je nu ook beginnen met solliciteren.
De muziek is nu uit op straat, maar de mensen blijven nog gezellig napraten. En dat is stiekem ook veel geluid nog.
De muziek is nu uit op straat, maar de mensen blijven nog gezellig napraten. En dat is stiekem ook veel geluid nog.
silly-one- Ratel
Nog niet, ik ga beginnen met solliciteren, heb ook een aantal sollicitatieworkshops gevolgd.
Teveel geluid nog om doorheen te slapen?
Teveel geluid nog om doorheen te slapen?
Qiara- Ratel
ja, hoor het nog teveel. Ik heb ook graag mijn ramen een beetje open want anders wordt het zo warm 's nachts. Dus dat werkt ook niet echt mee.
Wel slim om workshops te volgen, heb ik nooit gedaan. Eerst maar lekker genieten van het klaar zijn, dat is ook een hoop waard.
Wel slim om workshops te volgen, heb ik nooit gedaan. Eerst maar lekker genieten van het klaar zijn, dat is ook een hoop waard.
silly-one- Ratel
Ah, maar het zal nu wel langzamerhand minder worden
Ja, ik denk dat het me wel gaat helpen bij het vinden van een baan. Misschien maak ik ook nog wel een afspraak met een loopbaanadviseur. Ja, hoewel ik ook graag aan het werk wil zijn!
Ja, ik denk dat het me wel gaat helpen bij het vinden van een baan. Misschien maak ik ook nog wel een afspraak met een loopbaanadviseur. Ja, hoewel ik ook graag aan het werk wil zijn!
Qiara- Ratel
Je weet in elk geval goed wat je wilt nu nog de juiste plek weten te vinden.
silly-one- Ratel
Pagina 33 van 34 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34
Pagina 33 van 34
Permissies van dit forum: