Nachtcafé 2011
+20
Lies
Bimbam
Zininzon
Qiara
Arwyn
Tullow
Tiana
ExpressoB
Try
Lady4
Jordana
Melisande
Laquisia
Nana
Zwoesj
Merai
silly-one
Kaboutertje
Sjaantje
Toet
24 plaatsers
Pagina 13 van 34
Pagina 13 van 34 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 23 ... 34
Re: Nachtcafé 2011
:S
Die ex van jou is niet goed wijs.. Fijn dat je zo'n goede vriend hebt waar je op kunt rekenen
Die ex van jou is niet goed wijs.. Fijn dat je zo'n goede vriend hebt waar je op kunt rekenen
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Dat heeft je vriend goed opgelost. Wat een ei is je ex toch...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Dat snap ik! Die vrienden moet je koesteren._Leah_ schreef:
Ik ben trouwens onwijs blij met mijn goede vriend. Ik vind het zoo fijn dat hij blijft slapen.
Ik zou niet weten wie ik in zo'n situatie zou bellen. Ik heb wel goede vrienden/vriendinnen maar niet in de buurt..
Try- Kletskop
Ik weet ook niet wat ik zonder hem moet. Hij is zo lief. Als hij niet homo was had ik er voor gezorgd dat hij verliefd op mij zou worden.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Haha!_Leah_ schreef:Ik weet ook niet wat ik zonder hem moet. Hij is zo lief. Als hij niet homo was had ik er voor gezorgd dat hij verliefd op mij zou worden.
Talking bout gay; een oudklasgenootje van me postte net een foto van hem en een andere jongen op FB met een hartje eromheen. Ein-de-lijk weet hij zelf dat hij homo is en komt hij er voor uit!! Wij wisten het 10 jaar geleden al, maar toch was het een verrassing dit net zo te zien
Try- Kletskop
Mijn goede vrienden wonen allemaal minstens 30 km van mij. En degene die ik zou bellen in de nacht, heeft zijn mobiel steevast uitgeschakeld in de nacht. Wel fijn dat er zo'n vriend is die je kunt bellen en er ook zo snel kan zijn. Ik ben alleen maar blij dat ik in een portiek woon en geen kip de deur openmaakt op momenten dat het niet kan (midden in de nacht). Sowieso niet. De deur gaat alleen open als het ernst is, maar dat weten we gelukkig ook van elkaar.
Gast- Gast
Oja, en minder nieuws waar ik net achter kwam. Een teamgenootje heeft vandaag op toernooi haar been gebroken, ook beide botten, just like me. Echt superkut voor haar! En raar trouwens, want in de afgelopen 8 jaar heeft mijn trainer nog nooit zoiets gezien en nu ineens 2x binnen 3 maanden :S
Try- Kletskop
Try schreef:Haha!_Leah_ schreef:Ik weet ook niet wat ik zonder hem moet. Hij is zo lief. Als hij niet homo was had ik er voor gezorgd dat hij verliefd op mij zou worden.
Talking bout gay; een oudklasgenootje van me postte net een foto van hem en een andere jongen op FB met een hartje eromheen. Ein-de-lijk weet hij zelf dat hij homo is en komt hij er voor uit!! Wij wisten het 10 jaar geleden al, maar toch was het een verrassing dit net zo te zien
Wat lief! Ik denk dat het voor zo´n iemand moeilijk is om er voor uit te komen. Zeker als het in je naaste omgeving niet zo gewaardeerd wordt.
Laquisia- Prater
Ben gesloopt! Al mijn spieren doen pijn, net wel een warme douche genomen maar mn armen en benen auw. Van 16u tot 00u ongvr op mn poten gestaan, echt maar paar hele kleine zit momentjes. Pleasure island geweest.
Straks om 10u alweer op en naar het volgende feest word weer een slopende dag...
Straks om 10u alweer op en naar het volgende feest word weer een slopende dag...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Try schreef:Oja, en minder nieuws waar ik net achter kwam. Een teamgenootje heeft vandaag op toernooi haar been gebroken, ook beide botten, just like me. Echt superkut voor haar! En raar trouwens, want in de afgelopen 8 jaar heeft mijn trainer nog nooit zoiets gezien en nu ineens 2x binnen 3 maanden :S
Wat sneu voor haar. Maar ik wist niet dat jij je been op 2 plekken hebt gebroken.
Hoe gaat het nu met je been (vraagteken doet het niet meer)
Laquisia- Prater
Zijn ouders zijn wel heel perfectionistisch (voor wat ik me herinner), maar het was overduidelijk. 10 jaar geleden al.. Vind het wel fijn en leuk om dat te zien, ookal spreek ik hem tegenwoordig niet meer. Ik heb trouwens een halve dag iets met 'm gehad, had ja gezegd omdat ik geen nee durfde te zeggen en de volgende ochtend heb ik het via mijn zus meteen weer uitgemaakt. De arme jongen was er destijds helemaal kapot van.. :$_Leah_ schreef:Try schreef:Haha!_Leah_ schreef:Ik weet ook niet wat ik zonder hem moet. Hij is zo lief. Als hij niet homo was had ik er voor gezorgd dat hij verliefd op mij zou worden.
Wat lief! Ik denk dat het voor zo´n iemand moeilijk is om er voor uit te komen. Zeker als het in je naaste omgeving niet zo gewaardeerd wordt.
Try- Kletskop
ExpressoB schreef:Ben gesloopt! Al mijn spieren doen pijn, net wel een warme douche genomen maar mn armen en benen auw. Van 16u tot 00u ongvr op mn poten gestaan, echt maar paar hele kleine zit momentjes. Pleasure island geweest.
Heb je het wel leuk gehad?
Laquisia- Prater
Try schreef:Zijn ouders zijn wel heel perfectionistisch (voor wat ik me herinner), maar het was overduidelijk. 10 jaar geleden al.. Vind het wel fijn en leuk om dat te zien, ookal spreek ik hem tegenwoordig niet meer. Ik heb trouwens een halve dag iets met 'm gehad, had ja gezegd omdat ik geen nee durfde te zeggen en de volgende ochtend heb ik het via mijn zus meteen weer uitgemaakt. De arme jongen was er destijds helemaal kapot van.. :$_Leah_ schreef:Try schreef:Haha!_Leah_ schreef:Ik weet ook niet wat ik zonder hem moet. Hij is zo lief. Als hij niet homo was had ik er voor gezorgd dat hij verliefd op mij zou worden.
Aahh wat lief van je maar wel heel sneu voor hem ook. Haha die goede oude tijd waarin we nog niet wisten hoe wij met relaties om moesten gaan.
Ik hoop voor hem dat zijn ouders het accepteren.
Laquisia- Prater
Hoe zorg ik ervoor dat mijn date morgen alsnog doorgaat zonder dat ik daarvoor een vinger hoef uit te steken?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Hoe zorg ik ervoor dat mijn date morgen alsnog doorgaat zonder dat ik daarvoor een vinger hoef uit te steken?
Waarom gaat je date niet meer door?
Laatst aangepast door _Leah_ op za 11 jun 2011 - 13:03; in totaal 1 keer bewerkt
Laquisia- Prater
Pfff, ik kom ook even binnenvallen! Vandaag familiedag gehad bij ons thuis, ik was al eerder naar boven gegaan en ben nu dus kotsmisselijk! Heb net nog een half glas cola op en ik hoop zo dat het wegtrekt, want ik heb echt een overgeeffobie... En nu durf ik dus niet meer te slapen..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik wil graag een andere nickname. Dit wil ik omdat Leaf haar naam en mijn naam te veel op elkaar lijken. En dat brengt nogal wat verwarring. Maar ik kan niets leuks verzinnen. Iemand nog creatieve ideeen?
Laquisia- Prater
Ik heb 3 maanden geleden zowel mijn kuit- als scheenbeen gebroken met een rugbywedstrijd maar ik revalideer veel sneller dan verwacht. Normaliter kan je na een maand of 3 weer normaal lopen, na 6 maanden mag je dan weer sporten en ik zou dan pas na een jaar weer morgen rugbyen, maar dat is nu allemaal gehalveerd Ik liep na 3,5 weken al zonder krukken, het waren wel mini-stapjes en vermoeiend maar het is snel gegaan_Leah_ schreef:Try schreef:Oja, en minder nieuws waar ik net achter kwam. Een teamgenootje heeft vandaag op toernooi haar been gebroken, ook beide botten, just like me. Echt superkut voor haar! En raar trouwens, want in de afgelopen 8 jaar heeft mijn trainer nog nooit zoiets gezien en nu ineens 2x binnen 3 maanden :S
Wat sneu voor haar. Maar ik wist niet dat jij je been op 2 plekken hebt gebroken.
Na de operatie:
Er zitten 4 schroeven in, maar die andere twee zitten er dwars in (dus die zie je niet door die pin)
Try- Kletskop
_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:Hoe zorg ik ervoor dat mijn date morgen alsnog doorgaat zonder dat ik daarvoor een vinger hoef uit te steken?
Waarom gaat je date niet meer ?
Gisteren waren we met elkaar in gesprek en hij zei:"Dan kom ik zondag naar jou toe". Ik denken, denken, denken en zei:"Gaat niet, tuinfeest". Was een hele snelle leugen en ik weet niet waarom. Want het tuinfeest heb ik, maar dan aankomende maandag.
Gast- Gast
Niet zo handig ABE...
Try- Kletskop
_Leah_ schreef:Ik wil graag een andere nickname. Dit wil ik omdat Leaf haar naam en mijn naam te veel op elkaar lijken. En dat brengt nogal wat verwarring. Maar ik kan niets leuks verzinnen. Iemand nog creatieve ideeen?
Jouw Avater doet me continu denken aan Lilith. Leaf en Leah heb ik zo nog niet gemerkt.
Gast- Gast
Try schreef:Ik heb 3 maanden geleden zowel mijn kuit- als scheenbeen gebroken met een rugbywedstrijd maar ik revalideer veel sneller dan verwacht. Normaliter kan je na een maand of 3 weer normaal lopen, na 6 maanden mag je dan weer sporten en ik zou dan pas na een jaar weer morgen rugbyen, maar dat is nu allemaal gehalveerd Ik liep na 3,5 weken al zonder krukken, het waren wel mini-stapjes en vermoeiend maar het is snel gegaan_Leah_ schreef:Try schreef:Oja, en minder nieuws waar ik net achter kwam. Een teamgenootje heeft vandaag op toernooi haar been gebroken, ook beide botten, just like me. Echt superkut voor haar! En raar trouwens, want in de afgelopen 8 jaar heeft mijn trainer nog nooit zoiets gezien en nu ineens 2x binnen 3 maanden :S
Na de operatie:
Er zitten 4 schroeven in, maar die andere twee zitten er dwars in (dus die zie je niet door die pin)
Ooh bah, wat klinkt dat pijnlijk Try. Hoe is het gebeurd? Wat goed dat je zo snel herstelt.
Laquisia- Prater
Angel Blue Eyes schreef:_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:Hoe zorg ik ervoor dat mijn date morgen alsnog doorgaat zonder dat ik daarvoor een vinger hoef uit te steken?
Waarom gaat je date niet meer ?
Gisteren waren we met elkaar in gesprek en hij zei:"Dan kom ik zondag naar jou toe". Ik denken, denken, denken en zei:"Gaat niet, tuinfeest". Was een hele snelle leugen en ik weet niet waarom. Want het tuinfeest heb ik, maar dan aankomende maandag.
Ooh sukkel!
Laquisia- Prater
Try schreef:Niet zo handig ABE...
Nee, stom he.
Het is ook niet erg als het morgen niet is, maar er moeten koppen met spijkers worden geslagen... We hangen nu al te lang langs elkaar heen....
Gast- Gast
Pagina 13 van 34 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 23 ... 34
Pagina 13 van 34
Permissies van dit forum: