Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  teletascha za 11 jun 2011 - 7:58

Ik ben precies 3 weken geleden bevallen, maar die zogenaamde 'linea nigra' staat nog prominent op mijn buik. Weet iemand of/wanneer die ongeveer verdwijnt?
Het heeft niks te maken met striae volgens mij.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Re: Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  Tazz za 11 jun 2011 - 8:00

dat verschilt per persoon, bij mijn eerste zwangerschap gingen er toch wel een aantal maanden overheen. bij de tweede heb ik hem niet gehad.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Re: Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:01

bij mij verdween hij langzaam, met een maand of 6 was hij helemaal weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Re: Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:06

Bij de eerste zat ie er na negen maanden nog en toen werd ik weer zwanger. Bij de tweede heeft het bijna een jaar geduurd voordat je m niet meer zag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Re: Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  Flip Fluitketel za 11 jun 2011 - 8:29

Bij mij heeft het zeker 4maanden geduurd.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Re: Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:34

Bij mij zie je m nog heel lichtjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Re: Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  teletascha za 11 jun 2011 - 8:35

Mooi! Het lijkt er dan toch op dat ie uiteindelijk wel weg zal gaan. Want ik was al aan het denken dat ik nooit meer een bikini aan zou durven trekken Very Happy
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Re: Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:44

Ik heb nog steeds een hele lichte, maar die zie je alleen als je echt goed kijkt. Volgens mij was die streep een paar maandjes na de bevalling wel grotendeels verdwenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Re: Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  Annie24 za 11 jun 2011 - 8:45

Hier istie inmiddels bijna weg, al had ik hem graag nog even gehouden Rolling Eyes Mijn buik is inmiddels weer zo plat als het maar zijn kan en dat was het laatste waaraan je aan mijn lichaam kon zien dat ik zwanger ben geweest (mijn knip niet meegerekend Wink )
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Re: Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  PapillonRose za 11 jun 2011 - 9:26

Annie24 schreef:Hier istie inmiddels bijna weg, al had ik hem graag nog even gehouden Rolling Eyes Mijn buik is inmiddels weer zo plat als het maar zijn kan en dat was het laatste waaraan je aan mijn lichaam kon zien dat ik zwanger ben geweest (mijn knip niet meegerekend Wink )
Zullen we ruilen Wink Ik heb nog een hangbuikje met striae in de aanbieding Laughing Wink

Nu even serieus: bij mij was die streep na een paar maanden ook weer weg. Dacht met 5 maanden dat hij echt helemaal weg was. Hij verdwijnt dus vast langzaamaan in de toekomst smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Re: Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 17:43

Duurde best lang wel 1.5 jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Re: Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 21:03

Bij hoeveel weken kregen jullie die streep?

Ik heb een héle lichte tot mijn navel, daarboven niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Re: Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 23:43

ProudMama schreef:Bij hoeveel weken kregen jullie die streep?

Ik heb een héle lichte tot mijn navel, daarboven niks.

Heel typisch, bij mij zag je 'm bijna niet bij alle zwangerschappen, maar na de bevallingen wel. Hier is hij nu ook nog heel duidelijk aanwezig, duurt meestal ook wel een tijd voor het weer weg is, tenminste, de vorige keren. Zeker 4 maanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Re: Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 4:59

Ik dacht bij mij rond de 16 weken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Re: Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  teletascha zo 12 jun 2011 - 9:33

Laurientje85 schreef:Ik dacht bij mij rond de 16 weken..

bij mij verscheen ie ook rond die tijd, en het werd steeds duidelijker richting het einde van mijn zwangerschap
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep? Empty Re: Wanneer verdwijnt die zwarte zwangerschapsstreep?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum