Zwangerschapsstreep.
+6
SarahKey
Flower_L
Thunder
Floor
Clapperdie
Coco
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwangerschapsstreep.
Mijn zoontje heeft precies zo'n streep als een zwangerschapsstreep vanaf zijn navel naar beneden lopen. Zelf heb ik geen zwangerschapsstreep gehad, kan het zijn dat hij die dan heeft gekregen ipv mij?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Zwangerschapsstreep.
Nois schreef:Mijn zoontje heeft precies zo'n streep als een zwangerschapsstreep vanaf zijn navel naar beneden lopen. Zelf heb ik geen zwangerschapsstreep gehad, kan het zijn dat hij die dan heeft gekregen ipv mij?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik had die streep ook altijd al. Tijdens mijn zwangerschap is de streep wel veel donkerder geworden.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Jouw kindjes hebben buitenlands bloed toch? Volgens mij kan dat vaker gebeuren. Net zoals veel donkerder getinte kindjes een blauwe plek in de buurt van hun stuitje kunnen hebben.
De eerste keer dat ik dat laatste zag schrok ik me trouwens wezenloos.
Gast- Gast
ik denk dat het komt doordat je te veel chocolade hebt gegeten in je zwangerschap. Schijnen kinderen ook donkere strepen van te kunnen krijgen.
Gast- Gast
, dan heeft mijn oudste die ook van mij overgenomen toendertijd. Helaas voor hem is die streep tot nu toe niet weg getrokken.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn kinderen hebben het ook en ik had m ook altijd al.
Chocola in de zwangerschap at ik niet veel vlg mij. In het begin wilde ik alleen maar hartig, later snoepte in niks meer ivm diabetes.
Chocola in de zwangerschap at ik niet veel vlg mij. In het begin wilde ik alleen maar hartig, later snoepte in niks meer ivm diabetes.
Gast- Gast
ik heb altijd zo'n streep gehad. Noem het altijd een duo penotti buik
precies op die streep begint het pigmet en loopt dan tot mijn andere zij, en daar vervaagd het iets. Dus klein deel buik tot die streep is stukje lichter.
Valt niet echt op.
precies op die streep begint het pigmet en loopt dan tot mijn andere zij, en daar vervaagd het iets. Dus klein deel buik tot die streep is stukje lichter.
Valt niet echt op.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Maple schreef:Jouw kindjes hebben buitenlands bloed toch? Volgens mij kan dat vaker gebeuren. Net zoals veel donkerder getinte kindjes een blauwe plek in de buurt van hun stuitje kunnen hebben.
Ik ook Dacht kind word mishandeld
Chocola heb ik vrijwel niet gegeten, ben er niet zo dol op. Streep ziet er wel uit als pure chocolade
Maar ze hebben idd buitenlands bloed, Marokkaans.
Op zijn stuit en onderrug ziet hij er flink mishandeld uit, niet 1 blauwe plek maar wel een stuk of 30..kleine maar ook grotere. Kan mij voorstellen dat je je daar wezenloos van schrok toen je het voor het eerst zag Maple. Ik verschoon hem ook liever niet op een toilet bij bijv. V&D omdat ik "bang" ben dat men mij dan verdenkt van mishandeling.
Maar ze hebben idd buitenlands bloed, Marokkaans.
Op zijn stuit en onderrug ziet hij er flink mishandeld uit, niet 1 blauwe plek maar wel een stuk of 30..kleine maar ook grotere. Kan mij voorstellen dat je je daar wezenloos van schrok toen je het voor het eerst zag Maple. Ik verschoon hem ook liever niet op een toilet bij bijv. V&D omdat ik "bang" ben dat men mij dan verdenkt van mishandeling.
Laatst aangepast door Nois op zo 18 dec 2011 - 8:49; in totaal 1 keer bewerkt
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Daar heeft mijn zoon een aardbei vlekSarahKey schreef:Maple schreef:Jouw kindjes hebben buitenlands bloed toch? Volgens mij kan dat vaker gebeuren. Net zoals veel donkerder getinte kindjes een blauwe plek in de buurt van hun stuitje kunnen hebben.
Ik ook Dacht kind word mishandeld
Gast- Gast
Maple schreef:Jouw kindjes hebben buitenlands bloed toch? Volgens mij kan dat vaker gebeuren. Net zoals veel donkerder getinte kindjes een blauwe plek in de buurt van hun stuitje kunnen hebben.
Onze zoon is blank en heeft ook zo'n licht blauwe vlek op zijn onderrug/billen.
Ik dacht dat het alleen bij getinte kindjes voor kwam, maar dat hoeft dus niet.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Hoe kan dat, zo'n blauwe plek?
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mongolenvlek
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Maple schreef:Jouw kindjes hebben buitenlands bloed toch? Volgens mij kan dat vaker gebeuren. Net zoals veel donkerder getinte kindjes een blauwe plek in de buurt van hun stuitje kunnen hebben.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mongolenvlek
Mijn zoontje is ook een halfbloedje en hij heeft ook twee donkere plekjes bij zijn stuitje. Ze zien er niet zo erg uit als op de foto. Ik wist helemaal niet dat die plekjes er zo erg uit konden zien.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: