Xenos antic look meubels
+2
Zwerver
Lonne
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Xenos antic look meubels
Zijn er mensen die hier de salontafel of tvmeubel van hebben.
Is het "degelijk" spul, voor hoever het degelijk te noemen kan zijn voor dat geld.
http://folder.xenos.nl/publications/1a4f5a5e00fbb453d21a762d458f2745/#/11/zoomed
Is het "degelijk" spul, voor hoever het degelijk te noemen kan zijn voor dat geld.
http://folder.xenos.nl/publications/1a4f5a5e00fbb453d21a762d458f2745/#/11/zoomed
Lonne- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Xenos antic look meubels
Ik heb daar twee kastjes van. Lijkt op nummer 2, maar dan met twee grote laden. Hier staan ze naast het bed als nachtkastjes en daarvoor is het sowieso prima.
Gast- Gast
Ik heb salon tafel en tv meubel er van! Salon tafel is prima, super schattig alleen ja het is niet het beste kwaliteit. Ik heb altijd mijn voeten op het onderste plankje, maar dan schuin zeg maar op het randje. Soms bladert er wat af...
Tv meubel niks over te klagen, heel stevig!
Ik heb trouwens niet de TV meubel die in het krantje staat.
Tv meubel niks over te klagen, heel stevig!
Ik heb trouwens niet de TV meubel die in het krantje staat.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt voor je reacties, klinkt goed!
Lonne- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11
Wij hebben een klein salontafeltje en een hoge side-table van deze serie. Worden niet heel intensief gebruikt moet ik zeggen en zien er ook nog piekfijn uit. Helemaal tevreden mee!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Xenos kennende valt de kwaliteit tegen.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Wij noemen de xenos altijd de "brieke" (scheve) winkel.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb een barok kastje van Xenos. Het is van mindere kwaliteit dan van een meubelzaak, maar dat is ook te verwachten voor die prijs. Maar het ziet er na 2 jaar nog goed uit.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het is geen superkwaliteit als ik het zo zie in de winkel. Daarnaast vind ik het slecht afgewerkt, lades passen soms er niet in omdat ze scheef zijn en ik heb zelf meubels gezien die wiebelde! Vind het overigens wel een mooie style.
Gast- Gast
Oh maar die kastjes die ik heb, heb ik uit het magazijn laten halen ( dus niet al iedereen aangezeten) en heb ze gewoon eerst uit de doos gehaald om te kijken of ze helemaal goed waren. Als dat het geval is, dan is er toch niks aan de hand? Je checkt t gewoon even voordat je het koopt.Peachy schreef:Het is geen superkwaliteit als ik het zo zie in de winkel. Daarnaast vind ik het slecht afgewerkt, lades passen soms er niet in omdat ze scheef zijn en ik heb zelf meubels gezien die wiebelde! Vind het overigens wel een mooie style.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
» Meubels uit één serie?
» Ik heb een huis, nu nog meubels.
» Wat te doen met meubels?
» Levertijd meubels
» Meubels uit één serie?
» Ik heb een huis, nu nog meubels.
» Wat te doen met meubels?
» Levertijd meubels
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: