Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

het liefst gevraagd worden

+12
Mizz_S
Caresses
Paper Crown
Vancity_girl
bolus26
Roxi3
SparklingEyes
Phileine
Joli86
Arwyn
Monte
nina
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden - Pagina 2 Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Caresses za 11 jun 2011 - 22:57

Ja, daarin ben ik nog best ouderwets. Als hij het helemaal niet zo vragen zou ik het zelf uiteindelijk wel doen omdat ik wel echt wil trouwen.

Oeps had het verkeerd gelezen en te snel gereageerd (las het als of ik graag gevraagd wilde worden).
Hoe maakt mij niet zoveel uit (als het maar wel romantisch is, en niet op de bank (als zou ik dan alsnog wel ja zeggen natuurlijk). Mar het lijkt mij luek als hij erover nagedacht heeft hoe het leuk te vragen.


Laatst aangepast door Caresses op zo 12 jun 2011 - 10:24; in totaal 1 keer bewerkt

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden - Pagina 2 Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 23:09

Ik denk dat het me niet zoveel uitmaakt hoe ik gevraagd word, want ik weet dat mijn vriend er toch wel iets bijzonders van zou maken. En sowieso het gevraagd worden zelf is opzich al heel bijzonder dus ik denk dat ik al gauw tevreden zou zijn haha!

Ik wil wel graag een ring :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden - Pagina 2 Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Mizz_S za 11 jun 2011 - 23:26

Hoe ik ben gevraagd vond ik heel fijn, gewoon thuis, mn vriend had allemaal waxinelichtjes op tafel gezet in de vorm wil je met me trouwen, en ik kreeg een hele mooie ring.
Ik had het niet fijn gevonden als het ergens in het openbaar met allerlei mensen er om heen was, zoals bv. in een restaurant ofzo. Maar dat vindt mn vriend ook verschrikkelijk, dus dat zou nooit gebeurd zijn. Verder had ik er vooraf niet per se zo over nagedacht.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden - Pagina 2 Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  nina zo 12 jun 2011 - 2:48

2CKC2 schreef:Ik ben ontvoerd en ik een luchtballom hoog in de lucht gevraagd, met ring en al..
En wat dat voor jou een fijne manier?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden - Pagina 2 Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Phileine zo 12 jun 2011 - 2:52

nina schreef:Leuk Phileine,
Veel geluk toegewenst samen! smile

Dankje smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden - Pagina 2 Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 3:07

Het liefst ergens op een stille en mooie plek bij zee of in de natuur... want ik moet denk ik huilen dan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden - Pagina 2 Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 3:39

SparklingEyes schreef:
Punk'd schreef:
SparklingEyes schreef:Het aanzoek dat mijn man me heeft gedaan, was alles behalve romantisch!!!!!

haha..

Ik weet nog dat ik voor mijn man heel lief in een hart vorm kaarsjes op tafel had gezet, mooi liedje aan. En gewoon om hem te verrassen, niet om hem zelf te vragen of zo.

Nou hij komt binnen *POK* het grote licht aan. Waarom heb je geen licht aan, het is super donker...

Owkee..... weg sfeer.

Nou toen hij mijn gezicht zag, voelde hij zich schuldig geloof ik. Huppa, lampen weer uit en muziekje opnieuw aan en knuffelen.

Zegt 'ie bijna aan het eind van het liedje : Zullen we dan maar een datum prikken??



Ik had het wel tof gevonden als ik ooit een aanzoek met ring en al had gekregen.. maar goed.. smile

Haha ahhw.. Ik moet echt gelijk denken aan een soort gelijk iets (al zat er geen aanzoek o.i.d. bij).

Mijn vriend was naar een feestje geweest.. Ik had me mooi opgetut, sexy lingerie aan etc.

Komt hij thuis, ging eerst even zijn handen wassen en sieraden af doen, dus ik sta op hem te wachten. Komt hij eraan, trekt hij de deur dicht waar mijn vingers tussen zaten (de scharnierkant). Ik moest zoo krijsen en janken. Hij helemaal in shock.. kwam hij aanzetten met een zak bevroren ewrten en een theedoek voor op mijn vingers.. Heb nog een half jaar gehad dat die wond uit mijn nagels moest groeien..

Tja die avond is er niets meer gebeurt :P so much for romance haha

AUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inderdaad: so much for romance!!!

GElukkig kun je er nu om lachen Very Happy


Hahaha, hier moest ik echt even hard om lachen, sorry! Ik zie jou al helemaal in een sexy pose bij de deur staan met je hand bij de scharnieren....Oeps!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden - Pagina 2 Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Primrose di 14 jun 2011 - 0:01

Op vakantie denk ik, omdat op vakantie gaan echt ons ding is, ook stedentripjes enzo. Iig niet met heel veel (onbekende) mensen erbij, dat zou ik niet echt heel relaxt vinden.
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden - Pagina 2 Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 1:44

_MamaRosa_ schreef:
SparklingEyes schreef:
Punk'd schreef:
SparklingEyes schreef:Het aanzoek dat mijn man me heeft gedaan, was alles behalve romantisch!!!!!

haha..

Ik weet nog dat ik voor mijn man heel lief in een hart vorm kaarsjes op tafel had gezet, mooi liedje aan. En gewoon om hem te verrassen, niet om hem zelf te vragen of zo.

Nou hij komt binnen *POK* het grote licht aan. Waarom heb je geen licht aan, het is super donker...

Owkee..... weg sfeer.

Nou toen hij mijn gezicht zag, voelde hij zich schuldig geloof ik. Huppa, lampen weer uit en muziekje opnieuw aan en knuffelen.

Zegt 'ie bijna aan het eind van het liedje : Zullen we dan maar een datum prikken??



Ik had het wel tof gevonden als ik ooit een aanzoek met ring en al had gekregen.. maar goed.. smile

Haha ahhw.. Ik moet echt gelijk denken aan een soort gelijk iets (al zat er geen aanzoek o.i.d. bij).

Mijn vriend was naar een feestje geweest.. Ik had me mooi opgetut, sexy lingerie aan etc.

Komt hij thuis, ging eerst even zijn handen wassen en sieraden af doen, dus ik sta op hem te wachten. Komt hij eraan, trekt hij de deur dicht waar mijn vingers tussen zaten (de scharnierkant). Ik moest zoo krijsen en janken. Hij helemaal in shock.. kwam hij aanzetten met een zak bevroren ewrten en een theedoek voor op mijn vingers.. Heb nog een half jaar gehad dat die wond uit mijn nagels moest groeien..

Tja die avond is er niets meer gebeurt :P so much for romance haha

AUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inderdaad: so much for romance!!!

GElukkig kun je er nu om lachen Very Happy


Hahaha, hier moest ik echt even hard om lachen, sorry! Ik zie jou al helemaal in een sexy pose bij de deur staan met je hand bij de scharnieren....Oeps!

hahaha. Ik had me ook echt vooraf gedouched, maskertje, nageltjes gelakt.. Ik dacht echt ik zal hem eens verassen.. Hij was toch de hele avond weg.. Allemaal voor niets geweest :P

Ik heb hem er ook nog een paar maanden later mee zitten pesten.. Aghh schat kijk nouu hoe lelijk mijn nagels zijn.. Tja dat is dus mooi jouw schuld he Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden - Pagina 2 Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Tabbert di 14 jun 2011 - 2:20

Als het ooit zou mogen gebeuren dan in NY in een pianobar, met ring van tiffany's uiteraard. Maar ja nu alleen nog dromen Rolling Eyes
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden - Pagina 2 Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Tsjip di 14 jun 2011 - 8:23

Ik heb 1 eis aan het aanzoek: Als we maar gezellig alleen zijn! Waar en hoe hij mij vraagt maakt me niets uit.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden - Pagina 2 Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  sanne-84 do 16 jun 2011 - 7:39

het hoeft van mij niet heel druk te zijn, maar een paar mensen erbij mag wel.
hoezo 'gewoon' thuis ook goed is! (ben allang blij als ik gevraagd wordt haha) wel met ring, en iets romantisch erbij mag ook (kaarsjes oid)
op vakantie zou ik niet willen, puur om het feit dat ik dan meteen alles aan iedereen wil vertellen/laten zien haha
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden - Pagina 2 Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum