Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 jaar, peutergroeimelk of gewone melk?

+7
Happydobby
L!ND@
ProudMom
Mamsie
smurfie
Printje
pindaatje
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

1 jaar, peutergroeimelk of gewone melk? - Pagina 2 Empty Re: 1 jaar, peutergroeimelk of gewone melk?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 21:15

Elodie schreef:Ik gaf toen halfvolle melk. Nu krijgt hij sojamelk.

Toevallig las ik gisteren een onderzoek over sojamelk, dat het vooral voor jonge kinderen en mannen niet zo gezond is als gedacht. Ik heb geprobeerd het onderzoekt te vinden online maar kan tot zover alleen Engelse onderzoeken vinden.

Volgens mij gaat het wel om grote hoeveelheden sojamelk, maar wilde het toch even tegen je zeggen. Wie weet vindt je het interessant om toch te lezen of iets over op te zoeken op google.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

1 jaar, peutergroeimelk of gewone melk? - Pagina 2 Empty Re: 1 jaar, peutergroeimelk of gewone melk?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 22:40

Bedankt!
Ik denk dat ik gewoon voor volle melk ga zolang ze goed eten en wat peuterspul in huis haal voor de slechtere eetperiodes die er vast nog gaan komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 23:54

Punk'd schreef:
Elodie schreef:Ik gaf toen halfvolle melk. Nu krijgt hij sojamelk.

Toevallig las ik gisteren een onderzoek over sojamelk, dat het vooral voor jonge kinderen en mannen niet zo gezond is als gedacht. Ik heb geprobeerd het onderzoekt te vinden online maar kan tot zover alleen Engelse onderzoeken vinden.

Volgens mij gaat het wel om grote hoeveelheden sojamelk, maar wilde het toch even tegen je zeggen. Wie weet vindt je het interessant om toch te lezen of iets over op te zoeken op google.

Dat wist ik niet! Bedankt. Hier ga ik wat over zoeken want hij drinkt minimaal een beker per dag.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:16

S. krijgt straks na zijn eerste jaar nog een half jaar peutergroeimelk en dan stap ik over op gewone halfvolle melk

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes za 11 jun 2011 - 1:18

N krijgt gewone melk..

Net als al gezegd wordt, het is maar net wat je gevoel aangeeft.. Ik ben vrij vlot met overstappen naar 'normaal' eten en drinken, maar dat komt omdat ik daar ook nooit slechter van ben geworden.. smile

GEwoon doen wat je gevoel zegt smile

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: