1 jaar, peutergroeimelk of gewone melk?
+7
Happydobby
L!ND@
ProudMom
Mamsie
smurfie
Printje
pindaatje
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: 1 jaar, peutergroeimelk of gewone melk?
Elodie schreef:Ik gaf toen halfvolle melk. Nu krijgt hij sojamelk.
Toevallig las ik gisteren een onderzoek over sojamelk, dat het vooral voor jonge kinderen en mannen niet zo gezond is als gedacht. Ik heb geprobeerd het onderzoekt te vinden online maar kan tot zover alleen Engelse onderzoeken vinden.
Volgens mij gaat het wel om grote hoeveelheden sojamelk, maar wilde het toch even tegen je zeggen. Wie weet vindt je het interessant om toch te lezen of iets over op te zoeken op google.
Gast- Gast
Bedankt!
Ik denk dat ik gewoon voor volle melk ga zolang ze goed eten en wat peuterspul in huis haal voor de slechtere eetperiodes die er vast nog gaan komen.
Ik denk dat ik gewoon voor volle melk ga zolang ze goed eten en wat peuterspul in huis haal voor de slechtere eetperiodes die er vast nog gaan komen.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Elodie schreef:Ik gaf toen halfvolle melk. Nu krijgt hij sojamelk.
Toevallig las ik gisteren een onderzoek over sojamelk, dat het vooral voor jonge kinderen en mannen niet zo gezond is als gedacht. Ik heb geprobeerd het onderzoekt te vinden online maar kan tot zover alleen Engelse onderzoeken vinden.
Volgens mij gaat het wel om grote hoeveelheden sojamelk, maar wilde het toch even tegen je zeggen. Wie weet vindt je het interessant om toch te lezen of iets over op te zoeken op google.
Dat wist ik niet! Bedankt. Hier ga ik wat over zoeken want hij drinkt minimaal een beker per dag.
Gast- Gast
S. krijgt straks na zijn eerste jaar nog een half jaar peutergroeimelk en dan stap ik over op gewone halfvolle melk
Gast- Gast
N krijgt gewone melk..
Net als al gezegd wordt, het is maar net wat je gevoel aangeeft.. Ik ben vrij vlot met overstappen naar 'normaal' eten en drinken, maar dat komt omdat ik daar ook nooit slechter van ben geworden..
GEwoon doen wat je gevoel zegt
SE
Net als al gezegd wordt, het is maar net wat je gevoel aangeeft.. Ik ben vrij vlot met overstappen naar 'normaal' eten en drinken, maar dat komt omdat ik daar ook nooit slechter van ben geworden..
GEwoon doen wat je gevoel zegt
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» na 1 jaar, gewone melk?
» Vanaf 1 jaar gewone melk of opgroeimelk?
» van Friso melk naar gewone melk
» Gewone melk
» Overstappen op gewone melk
» Vanaf 1 jaar gewone melk of opgroeimelk?
» van Friso melk naar gewone melk
» Gewone melk
» Overstappen op gewone melk
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: