Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Is hij morgen en overmorgen niet ook gewoon open?Try schreef:SunnyScience schreef:
Schop! Je moet toch ook nog eten hebben voor zondag en maandag?!?
Uhm, daar had ik nog niet over nagedacht.. De supermarkt is toch wel open dan hoor (langste openingstijden van NL geloof ik?) maar is misschien wel handig om even over na te denken.. Vind het moeilijk om daar nu over na te denken omdat ik geen honger heb..
Gast- Gast
yes pleaseProudMama schreef:Iemand zin in een lekker kopje verse Lovely Lemon thee met dank aan de dames van het forum?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Try schreef:Schat, ik geloof helemaal niet dat jij ook maar iets verkeerd doet. Ik vind het zo knap hoe je dit allemaal oppakt en er mee om gaat._Leah_ schreef:
Ik snap gewoon niet dat mensen niet eerlijk kunnen zijn. Wat is daar zo moeilijk aan? En ik snap de hele situatie gewoon niet. Ik dacht altijd dat wij erg belangrijk voor elkaar waren. Maar volgens mij denk en doe ik momenteel alles verkeerd.
Jouw nicht snap ik ook niet zo goed, maar kan het niet zijn dat de ceremoniemeester niet heeft gevraagd wie ze er bij wilde hebben, of er misschien max 10 (of wat dan ook) heeft moeten kiezen? Vind dan alsnog dat ze daar eerlijk over moet zijn hoor, want dit is wel heel kwetsend
Ik heb het gevoel dat ik alles verkeerd in schat. Ik ben in korte tijd zo erg gekwetst door verschillende personen. Ik vraag me daadwerkelijk af of dat aan mij ligt.
Wat betrefd mijn nicht en haar aktie. Het gaat mij er niet zo zeer om dat ik niet mee mocht, oke, dat doet wel pijn. Maar ik zit er vooral mee dat ze dat niet eerlijk zegt. Want wat jij zegt, kan zo zijn. Dan vind ik het ook helemaal niet erg! Daar heb ik dan begrip voor. Maar zeg dat dan. Nu zoek ik er andere beweegredenen achter.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
@Leah, wat vreemd als je zoveel met elkaar deelt! Of er is slecht met de bruid in spe gecommuniceerd of gewoon niet en gedacht vanuit die vriendin. Wel vreemd want zo'n feestje moet ook voor de bruid kloppen! Het blijft gissen...
Ik kan snappen dat je je gepasseerd voelt in ieder geval!
Ik kan snappen dat je je gepasseerd voelt in ieder geval!
Gast- Gast
Jups, dat zei ik ook toch? (dit bedoel ik vriendelijk, maar kan verkeerd overkomen getypt)Smikkell schreef:Is hij morgen en overmorgen niet ook gewoon open?Try schreef:SunnyScience schreef:
Schop! Je moet toch ook nog eten hebben voor zondag en maandag?!?
Uhm, daar had ik nog niet over nagedacht.. De supermarkt is toch wel open dan hoor (langste openingstijden van NL geloof ik?) maar is misschien wel handig om even over na te denken.. Vind het moeilijk om daar nu over na te denken omdat ik geen honger heb..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Ik heb het idee dat ze er bewust voor gekozen heeft. Die andere 2 vriendinnen zijn echter wel doorgegeven aan de ceremoniemeester. (meiden waar ze weinig contact mee heeft). Maar daar mag ik niets over zegge. Zij moet zelf weten wie ze er bij wil hebben.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Ik heb het idee dat ze er bewust voor gekozen heeft. Die andere 2 vriendinnen zijn echter wel doorgegeven aan de ceremoniemeester. (meiden waar ze weinig contact mee heeft). Maar daar mag ik niets over zegge. Zij moet zelf weten wie ze er bij wil hebben.
Vreemd, maar wees er dan ook eerlijk over dat ze heeft besloten dat jij niet uitgenodigd bent!
Gast- Gast
Smikkel, wil je 29 of 30 juli afspreken? Ofwel, in de avond of overdag dat we mss nog wat kunnen gaan drinken als je zou willen. Let me know . Beter maar gelijk een datum prikken, ook al is het wat ver weg, anders komt er weer zo weinig van. En ik heb toch echt taart nodig!
Gast- Gast
Dat anderen jouw kwetsen komt echt niet door jou. Zoals ik je nu 'ken' ben je een hartstikke leuke meid/vrouw met het hart op de juiste plaats. Ik vind het knap hoe je met de situatie omgaat, wat ik eerder al zei: het is zo onverdiend._Leah_ schreef:
Ik heb het gevoel dat ik alles verkeerd in schat. Ik ben in korte tijd zo erg gekwetst door verschillende personen. Ik vraag me daadwerkelijk af of dat aan mij ligt.
Wat betrefd mijn nicht en haar aktie. Het gaat mij er niet zo zeer om dat ik niet mee mocht, oke, dat doet wel pijn. Maar ik zit er vooral mee dat ze dat niet eerlijk zegt. Want wat jij zegt, kan zo zijn. Dan vind ik het ook helemaal niet erg! Daar heb ik dan begrip voor. Maar zeg dat dan. Nu zoek ik er andere beweegredenen achter.
Misschien vind ze het heel moeilijk om zoiets te zeggen, juist omdat ze bang is dat ze je daarmee kwetst? Ik kan niet voor haar spreken natuurlijk, maar kan me dat best voorstellen. Niet beseffende dat ze je juist hiermee kwetst.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Zusje schreef: En ik heb toch echt taart nodig!
Kom maar langs, ik ga zometeen taart eten.
Laquisia- Prater
Try schreef:Dat anderen jouw kwetsen komt echt niet door jou. Zoals ik je nu 'ken' ben je een hartstikke leuke meid/vrouw met het hart op de juiste plaats. Ik vind het knap hoe je met de situatie omgaat, wat ik eerder al zei: het is zo onverdiend._Leah_ schreef:
Misschien vind ze het heel moeilijk om zoiets te zeggen, juist omdat ze bang is dat ze je daarmee kwetst? Ik kan niet voor haar spreken natuurlijk, maar kan me dat best voorstellen. Niet beseffende dat ze je juist hiermee kwetst.
Wat ben je toch lief Try, Ik voel me altijd beter door jouw lieve woorden.
Maar ze kwetst mij beide keren. Maar door dat gelieg vele malen erger.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Zusje schreef: En ik heb toch echt taart nodig!
Lekker wat voor taart!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Iemand heeft schijnbaar net de opmerking gemaakt: "Hey daar is W." (mijn zusje dus), waarop een ander moest corrigeren dat ik toch echt SunnyScience was! Ik lijk blijkbaar enorm op mijn zusje... bleh!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Goedenavond allemaal !!!!!
Heey hoe is het?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik zou de 30e wel kunnen. 29 ook wel, maar dan ben ik er wel laat. Zullen we de 30e afspreken dan?Zusje schreef:Smikkel, wil je 29 of 30 juli afspreken? Ofwel, in de avond of overdag dat we mss nog wat kunnen gaan drinken als je zou willen. Let me know . Beter maar gelijk een datum prikken, ook al is het wat ver weg, anders komt er weer zo weinig van. En ik heb toch echt taart nodig!
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Zusje schreef: En ik heb toch echt taart nodig!
Sorry, ik moet uit . En gister was al zo'n avond dat je zegt... . Maar goed, we zullen zien. Morgen lekker feestje van mijn vader, maandag een brunch. Dat is allemaal wat rustiger dus!
Gast- Gast
Jordana schreef:_Leah_ schreef:Zusje schreef: En ik heb toch echt taart nodig!
Lekker wat voor taart!!
Ik heb monchoutaart gemaakt. Heerlijk!
Laquisia- Prater
Smikkell schreef:Ik zou de 30e wel kunnen. 29 ook wel, maar dan ben ik er wel laat. Zullen we de 30e afspreken dan?Zusje schreef:Smikkel, wil je 29 of 30 juli afspreken? Ofwel, in de avond of overdag dat we mss nog wat kunnen gaan drinken als je zou willen. Let me know . Beter maar gelijk een datum prikken, ook al is het wat ver weg, anders komt er weer zo weinig van. En ik heb toch echt taart nodig!
Ja hoor 30ste is goed! Kom je gewoon op tijd, kunnen we overdag lekker bakken en 's avonds kijken of we nog wat energie hebben of niet. Anders lekker film kijken ofzo (met taart haha). Gezellig!
Oh je blijft slapen? Ging ik eigenlijk vanuit maar hoeft niet hoor haha. Laat maar weten .
Gast- Gast
Staat in de agendaZusje schreef:Smikkell schreef:Ik zou de 30e wel kunnen. 29 ook wel, maar dan ben ik er wel laat. Zullen we de 30e afspreken dan?Zusje schreef:Smikkel, wil je 29 of 30 juli afspreken? Ofwel, in de avond of overdag dat we mss nog wat kunnen gaan drinken als je zou willen. Let me know . Beter maar gelijk een datum prikken, ook al is het wat ver weg, anders komt er weer zo weinig van. En ik heb toch echt taart nodig!
Ja hoor 30ste is goed! Kom je gewoon op tijd, kunnen we overdag lekker bakken en 's avonds kijken of we nog wat energie hebben of niet. Anders lekker film kijken ofzo (met taart haha). Gezellig!
Oh je blijft slapen? Ging ik eigenlijk vanuit maar hoeft niet hoor haha. Laat maar weten .
Edit: Ik stop wel een tandenborstel in mijn tas
Laatst aangepast door Smikkell op za 11 jun 2011 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zusje schreef:_Leah_ schreef:Zusje schreef: En ik heb toch echt taart nodig!
Sorry, ik moet uit . En gister was al zo'n avond dat je zegt... . Maar goed, we zullen zien. Morgen lekker feestje van mijn vader, maandag een brunch. Dat is allemaal wat rustiger dus!
Een stukje opsturen is ook niet echt een goed idee, komt hij zo geplet aan.
Veel plezier vanavond en het komende weekend, klinkt als goede plannen.
Laquisia- Prater
Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Goedenavond allemaal !!!!!
Heey hoe is het?
Vandaag wel goed !!! Vanmorgen kwam eindelijk mijn prinsje weer. Samen zijn we de stad in gegaan met een vriendin en haar zoontje. Vanmiddag na zijn slaapje hebben we even wat boodschapjes gedaan en daarna zijn we bij die vriendin gaan eten.
De 2 mannen zijn samen in bad geweest en hebben zich heerlijk vermaakt !
Dus ik geniet vandaag !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Goedenavond allemaal !!!!!
Heey hoe is het?
Vandaag wel goed !!! Vanmorgen kwam eindelijk mijn prinsje weer. Samen zijn we de stad in gegaan met een vriendin en haar zoontje. Vanmiddag na zijn slaapje hebben we even wat boodschapjes gedaan en daarna zijn we bij die vriendin gaan eten.
De 2 mannen zijn samen in bad geweest en hebben zich heerlijk vermaakt !
Dus ik geniet vandaag !
Dit zorgt voor een grote glimlach op mijn gezicht.
Laquisia- Prater
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: