Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
ppfffff ik merk nu pas hoe ernstig mijn vertrouwen is geschaad in mannen. Thnxx to my ex !
Ik heb een goede vriend. Hij is 37 en het is zo rete gezellig samen. Ik zie hem best regelmatig ! Hij steunt me door de juiste dingen te zeggen. Hij is lief en ga zo maar door...... Maar zodra het iets te dichtbij komt, bouw ik een enorme grote muur voor me op omdat ik het niet durf toe te laten bang weer opnieuw gekwetst te worden.
En nu net schreef hij me een enorm lief bericht... en dat voel ik door mijn hele lichaam... maar wat doe ik.... ik ga er niet echt op in omdat ik bang ben mijn ware gevoelens te erkennen en te tonen .....
Ik heb een goede vriend. Hij is 37 en het is zo rete gezellig samen. Ik zie hem best regelmatig ! Hij steunt me door de juiste dingen te zeggen. Hij is lief en ga zo maar door...... Maar zodra het iets te dichtbij komt, bouw ik een enorme grote muur voor me op omdat ik het niet durf toe te laten bang weer opnieuw gekwetst te worden.
En nu net schreef hij me een enorm lief bericht... en dat voel ik door mijn hele lichaam... maar wat doe ik.... ik ga er niet echt op in omdat ik bang ben mijn ware gevoelens te erkennen en te tonen .....
Gast- Gast
Try schreef:Maar dat wisten ze een uur (of 2) geleden toch ook al?_Leah_ schreef:Try schreef:Oh balen.. Komt lekker uit nu, zo'n telefoontje.._Leah_ schreef:De visite heeft afgebeld... Dus geen taart voor mij vanavond, die gaat de prullenbak in.
Ze kunnen er niets aan doen, ziek. Maar het is wel jammer.
De één kwam net thuis en vond de ander in bed aan. Tsja, ik ga maar van hun eerlijkheid uit.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Stuiterbal schreef: *
Een vriend van mij zei zo heel mooi... Ik heb alleen een muurtje om mijn hart...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik herken dit heel erg, en heb dit ook zo tegen mijn vriend gezegd toen we aan het daten waren. We hebben 't rustig aan gedaan, en ook gezegd dat sommige gedragingen van hem ditzelfde effect weer hadden. Nu (anderhalf jaar verder) heb ik er geen last meer vanStuiterbal schreef:Maar zodra het iets te dichtbij komt, bouw ik een enorme grote muur voor me op omdat ik het niet durf toe te laten bang weer opnieuw gekwetst te worden.
Probeer eroverheen te stappen. Dat je dit herkent is al een grote stap in de goede richting, ik hoop dat je je een klein beetje voor hem kan openstellen want het klinkt alsof hij je weer goed/beter kan laten voelen
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Stuiterbal, probeer hem te (blijven) zien als die goede, lieve vriend die je kent, die hij voor is (geweest).
Ik begrijp als geen ander dat het heel erg moeilijk is om mannen te vertrouwen, na wat er gebeurd is. Maar niet alle mannen zijn hetzelfde...
Ik begrijp als geen ander dat het heel erg moeilijk is om mannen te vertrouwen, na wat er gebeurd is. Maar niet alle mannen zijn hetzelfde...
Laquisia- Prater
Dat moet ook wel, maar toch vervelend zeg. Wat ga je nu doen?_Leah_ schreef:
De één kwam net thuis en vond de ander in bed aan. Tsja, ik ga maar van hun eerlijkheid uit.
Try- Kletskop
Idd.. Goed dat je dat zegt_Leah_ schreef:Maar niet alle mannen zijn hetzelfde...
Try- Kletskop
Me nog kutter voelen dan ik al deed.
Laquisia- Prater
Try schreef:Ik herken dit heel erg, en heb dit ook zo tegen mijn vriend gezegd toen we aan het daten waren. We hebben 't rustig aan gedaan, en ook gezegd dat sommige gedragingen van hem ditzelfde effect weer hadden. Nu (anderhalf jaar verder) heb ik er geen last meer vanStuiterbal schreef:Maar zodra het iets te dichtbij komt, bouw ik een enorme grote muur voor me op omdat ik het niet durf toe te laten bang weer opnieuw gekwetst te worden.
Probeer eroverheen te stappen. Dat je dit herkent is al een grote stap in de goede richting, ik hoop dat je je een klein beetje voor hem kan openstellen want het klinkt alsof hij je weer goed/beter kan laten voelen
Hij geeft me idd een ontzettend goed gevoel. Het hele enge eraan is dat wanneer hij er niet is ik best veel aan hem denk. Nu wil ik niet zeggen dat ik meteen gevoelens heb want die voel ik niet..... kan erdoor komen dat ik me ervoor blokkeer natuurlijk.
We hebben dagelijks contact via de ping. En daar gaan hele gesprekken over of flauwekul en gekkigheid !
Ik vind het gewoon fijn om in zijn buurt te zijn...
Gast- Gast
*Zucht*, ik wou dat mijn homo- vriend, hetero was.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Me nog kutter voelen dan ik al deed.
Hij is idd nu een goede vriend. En dat koester ik. Wie weet wat er misschien nog van komt.
Waarom voel je je nu kutter ???
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Try schreef:Ik herken dit heel erg, en heb dit ook zo tegen mijn vriend gezegd toen we aan het daten waren. We hebben 't rustig aan gedaan, en ook gezegd dat sommige gedragingen van hem ditzelfde effect weer hadden. Nu (anderhalf jaar verder) heb ik er geen last meer vanStuiterbal schreef:Maar zodra het iets te dichtbij komt, bouw ik een enorme grote muur voor me op omdat ik het niet durf toe te laten bang weer opnieuw gekwetst te worden.
Hij geeft me idd een ontzettend goed gevoel. Het hele enge eraan is dat wanneer hij er niet is ik best veel aan hem denk. Nu wil ik niet zeggen dat ik meteen gevoelens heb want die voel ik niet..... kan erdoor komen dat ik me ervoor blokkeer natuurlijk.
We hebben dagelijks contact via de ping. En daar gaan hele gesprekken over of flauwekul en gekkigheid !
Laat voor jezelf die vriendschappelijke gevoelens toe. Die zullen je alleen maar goed doen voelen.
Laquisia- Prater
Ik ga dus snel het huis opruimen....
doeiiiiiii
doeiiiiiii
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Stuiterbal schreef:_Leah_ schreef:Me nog kutter voelen dan ik al deed.
Hij is idd nu een goede vriend. En dat koester ik. Wie weet wat er misschien nog van komt.
Goedzo. Ja, ik voel me de hele dag al zeer kut. En nu de visite heeft afgebeld, waar ik de hele dag naar uit gekeken heb, voel ik me kutterdankut.
Laquisia- Prater
nina schreef:Ik ga dus snel het huis opruimen....
doeiiiiiii
Haha, succes. En veel plezier vanavond met je vriend.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Stuiterbal schreef:_Leah_ schreef:Me nog kutter voelen dan ik al deed.
Goedzo. Ja, ik voel me de hele dag al zeer kut. En nu de visite heeft afgebeld, waar ik de hele dag naar uit gekeken heb, voel ik me kutterdankut.
Nou ik zou zeggen.... kruip achter het forum.. dat doe je al... leeg je hart, neem een groot stuk chocolade en klets ons de oren van het hoofd af !!! Dan hoop ik dat je dat een beetje helpt !
Gast- Gast
Het is jammer dat je niet in de buurt woont, ik had graag met je op stap gewild ofzo, maar is zo lastminute misschien niet handig._Leah_ schreef:Stuiterbal schreef:_Leah_ schreef:Me nog kutter voelen dan ik al deed.
Try- Kletskop
Stuiterbal schreef:_Leah_ schreef:Stuiterbal schreef:_Leah_ schreef:Me nog kutter voelen dan ik al deed.
Nou ik zou zeggen.... kruip achter het forum.. dat doe je al... leeg je hart, neem een groot stuk chocolade en klets ons de oren van het hoofd af !!! Dan hoop ik dat je dat een beetje helpt !
Stap 1 is gezet, ik zit achter het forum. . Stap 2 wil ik niet, ik voel me nu al zo'n zeur dus ik wil jullie zeker niet meer lastig vallen met mijn gezeur. Stap 3 sla ik over, de taart staat nog in de koelkast. Ik twijvel of hij linearecht in de prullenbak verdwijnt of dat ik stiekem een stukje neem. Stap 4 is geen probleem.
Laquisia- Prater
Laat het lekker op je afkomenStuiterbal schreef:
Try- Kletskop
Leah waar woon jij dan? Ga je nu niks meer doen vanavond? Geen tijd meer om andere plannen te maken?
Gast- Gast
Ik woon in Dordt. Ik heb nu inderdaad geen plannen meer en zou niet weten wat ik zou moeten doen.
Laquisia- Prater
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: