Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Aaahhh, mijn arme hondje... Was al een beetje likkerig vanmiddag, vaak de voorbode van een epileptisch insult.
En mijn teamleidster kwam iets brengen en ik loop de trap weer op en hondje hobbelt achter me aan, en ze schiet in dat insult en valt zo een paar treden naar beneden
Arm ding...
En mijn teamleidster kwam iets brengen en ik loop de trap weer op en hondje hobbelt achter me aan, en ze schiet in dat insult en valt zo een paar treden naar beneden
Arm ding...
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Oh onweer. Kijk, dat ken ik wel Ik heb ook een hekel aan onweer.
Moet je ver naar de frituur Stuiter?
Neeuhhh om de bocht maar nu regent het ook en ik wil niet door de regen naar mijn auto rennen wahahahaha. Mm ik geef mezelf nog tot 18:00 uur.
Gast- Gast
cherm hondje
En ja hoor ook hier is het nu begonnen met regenen hopelijk duurt het hier niet lang. Moet namelijk heel de avond buiten mee een tent opzetten.
En ja hoor ook hier is het nu begonnen met regenen hopelijk duurt het hier niet lang. Moet namelijk heel de avond buiten mee een tent opzetten.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Aaahhh, mijn arme hondje... Was al een beetje likkerig vanmiddag, vaak de voorbode van een epileptisch insult.
Arm ding...
aaahhh pm wat zielig !!!! Heeft ze zich pijn gedaan door de val ???
Gast- Gast
ProudMama schreef:Aaahhh, mijn arme hondje... Was al een beetje likkerig vanmiddag, vaak de voorbode van een epileptisch insult.
Arm ding...
Dat klinkt inderdaad zielig! Heeft ze dat vaak?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:Hey dames! Hoe gaat het hier?
Hoofdstuk 4 is af en ik heb het gisteren gemaild naar m'n begeleidster, maar nog geen reactie . Meestal is ze wel snel...
Nu nog H5, noten en puntjes op de i en scriptie is af...
Bij jou goed?
Boemelen klinkt veel te schattig voor onweer , maar snap wel waarom je dat woord gebruikt.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Geen idee, ze is er nog niet uit, helemaal verstijfd en kan niet lopen. Maar dat is normaal bij een aanval.
Het is even afwachten tot ze er helemaal uit is, dan kan ik pas zien of ze zich geen pijn heeft gedaan.
Vind het altijd zo zielig om te zien, en je kan er niks tegen doen.
Ze heeft het wel vaker, maar niet dagelijks ofzo hoor. Het is altijd gewoon wachten tot het over is, dan loopt ze weer vrolijk te dansen en te springen.
Het is even afwachten tot ze er helemaal uit is, dan kan ik pas zien of ze zich geen pijn heeft gedaan.
Vind het altijd zo zielig om te zien, en je kan er niks tegen doen.
Ze heeft het wel vaker, maar niet dagelijks ofzo hoor. Het is altijd gewoon wachten tot het over is, dan loopt ze weer vrolijk te dansen en te springen.
Gast- Gast
Ach, wat zielig, PM !
Ik hoop dat je hondje er snel uit is!
Ik hoop dat je hondje er snel uit is!
Laatst aangepast door Qiara op vr 10 jun 2011 - 4:45; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Ah PM, wat zielig. Hoe gaat het nu met je hondje?
Qiara, wat fijn dat het eind van je scriptie in zicht is. Ik mag volgend jaar en zie er zoo tegen op.
Wat is je onderwerp?
Qiara, wat fijn dat het eind van je scriptie in zicht is. Ik mag volgend jaar en zie er zoo tegen op.
Wat is je onderwerp?
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Qiara schreef:Merai schreef:Hey dames! Hoe gaat het hier?
Hoofdstuk 4 is af en ik heb het gisteren gemaild naar m'n begeleidster, maar nog geen reactie . Meestal is ze wel snel...
Bij jou goed?
Boemelen klinkt veel te schattig voor onweer , maar snap wel waarom je dat woord gebruikt.
Wat goed dat het zo opschiet! Misschien is ze vandaag wel vrij Hopelijk krijg je snel een reactie! Ik ben vandaag ook weer met mijn thesis bezig geweest, wel een fijn gevoel he dat het er bijna op zit?! Verder gaat het ook goed, krijg alleen visite vanavond terwijl ik eigenlijk heel veel zin heb om gewoon lekker op de bank te hangen en vroeg naar bed te gaan
Merai- Ratel
Mijn laatste berichtje. Helaas niet de 1500 gehaald maar vanavond kom ik hoe dan ook de nieuwe titel scoren !!!!
Daag meiden ik ben naar mijn opa toe en even eten !!!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Mijn laatste berichtje. Helaas niet de 1500 gehaald maar vanavond kom ik hoe dan ook de nieuwe titel scoren !!!!
Veel plezier!
Merai- Ratel
Veel plezier Stuiterbal!
Laquisia- Prater
Lily, Wanener ga je richting Landgraaf? Dan trek ik alvast mijn goede outfit aan.
Laquisia- Prater
Oh ja, wat ik gisteren zei over dat zonnige zuiden en weinig regen.. Daar klopt weinig van. Het regent als een malle hier!
Gast- Gast
Merai schreef:Qiara schreef:Merai schreef:Hey dames! Hoe gaat het hier?
Bij jou goed?
Wat goed dat het zo opschiet! Misschien is ze vandaag wel vrij Hopelijk krijg je snel een reactie! Ik ben vandaag ook weer met mijn thesis bezig geweest, wel een fijn gevoel he dat het er bijna op zit?! Verder gaat het ook goed, krijg alleen visite vanavond terwijl ik eigenlijk heel veel zin heb om gewoon lekker op de bank te hangen en vroeg naar bed te gaan
Ja, of ze werkt thuis... Ik hoop het! Goed zo! Ik vind het eigenlijk wel heel spannend > dan moet ik het sollicitatieproces in... Als ze er zijn, vind je het toch vast wel gezellig?!
Qiara- Ratel
Veel plezier, Stuiterbal!
Het wordt hier helemaal donker...
Het wordt hier helemaal donker...
Qiara- Ratel
Lily schreef:ik ga niet naar landgraaf
Ooh, wat stom. Ik haal jou en Suus door elkaar heen.
Laquisia- Prater
dames ik ben klaar met werken, een heel fijn weekend!
maakt niet uit hoor leah
maakt niet uit hoor leah
Laatst aangepast door Lily op vr 10 jun 2011 - 4:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ava schreef:Oh ja, wat ik gisteren zei over dat zonnige zuiden en weinig regen.. Daar klopt weinig van. Het regent als een malle hier!
Mooi! Alles wat er nu valt valt er morgen niet meer!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: