Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Online vakantie boeken, waar?

+9
Tullow
Aziraphale
Error
Monte
Lilevy
marjoleinnn
Paper Crown
Atelier Madame
SoGood
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 3 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Jeanette vr 17 jun 2011 - 5:11

Caribbeanlover schreef:Wie zegt dat dat appartement niet bij het reisaanbod is bij Gogotours ed?

Omdat we dat bekeken hebben. Waar zit je nu eigenlijk naar te vissen? Moet ik me opgelicht voelen ofzo? Wij hebben dit gewoon zo gekozen en wij zijn er blij mee. Rolling Eyes
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 3 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 5:15

Lijkt me toch duidelijk dat ze niet in een gogo niveau vakantiehuis wil, maar wat beters. Dat kan toch? Misschien was het wel een super goede aanbieding, weet jij veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 3 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Juul vr 17 jun 2011 - 5:31

Onze vakantie naar Sint Maarten hebben we bij OAD geboekt, onze trip naar NYC hebben we via D-reizen geboekt.
Sint Maarten wordt niet via veel reisbureaus aangeboden, en met OAD heb ik goede ervaringen. Voor onze honeymoon vond ik dat toch wel veiliger.
Mag dan ook wel een luxe, goed geregelde vakantie worden Wink
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 3 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 10:04

St. Maarten, gaaf zeg wil ik ook ooit heen. Veel plezier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 3 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum