Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Online vakantie boeken, waar?

+9
Tullow
Aziraphale
Error
Monte
Lilevy
marjoleinnn
Paper Crown
Atelier Madame
SoGood
13 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Atelier Madame vr 10 jun 2011 - 3:42

Witte en blauwe huisjes vind je op meer eilanden hoor. Wil je ook niet graag de molens op Mykonos fotograveren?
Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 2006-07-11_Mykonos05_molens

Ik vond het magische van Santorini vooral het gevoel dat je op een eiland zit (dat had ik heel erg sterk daar) wat zo hoog is, en compleet gevormd door een vulkaan.

Overigens is Santorini wel verschrikkelijk toeristisch, veel mensen die er een dagtocht komen doen vanaf andere eilanden. Wij sliepen in de hoofdstad wat echt heel gezellig was met al die knusse straatjes.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 5:34

Monte schreef:Het is ook niet heel duur, maar als je dan bedenkt wat er allemaal nog bijkomt (vliegreis, eten, excursies) dan vind ik het ook niet goedkoop voor 8 dagen. Maar voor zo iets moois zou ik het ook wel over hebben hoor.
Vliegreis zit er ook al bij in. Het is 750e voor vliegreis, accommodatie en huurauto.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 7:22

Sogood schreef:
Caribbeanlover schreef:
Sogood schreef:Bedankt allemaal voor het meedenken! Dit zijn de sites die ik zoek ja, dankjulliewel smile

Budget is ongeveer 600/700 euro pp, gewoon even relaxed er tussenuit.

Heb je ook wat aan die van mij?

Ja, ik ben nu aan het kijken. Dankjewel!

Geen dank hoor. Ben over beide zeer te spreken en heb bij VK 2x een vakantie geboekt en bij Straus 1x.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Error vr 10 jun 2011 - 7:37

Ik heb nu ook een aantal maal via duitsland geboekt. Dan zie je ook niet super veel Nederlanders. Heb je ook weer een aantal andere 'populaire' bestemmingen en niet die typisch Nederlandse.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 12:03

Straus werkt ook samen met Duitsland en bij veel reizen kan je vanuit daar vertrekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 12:13

Marin wat raar zeg dat je voor die vakantie naar Santorini een creditcard moet hebben op naam van de bestuurder als je een auto wilt huren.
Niet iedereen heeft een cc en ik vind dat een soort van discriminatie naar mensen die er geen hebben.
Zo kan je er dus niet al wil je graag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 13:00

Monte schreef:Het is ook niet heel duur, maar als je dan bedenkt wat er allemaal nog bijkomt (vliegreis, eten, excursies) dan vind ik het ook niet goedkoop voor 8 dagen. Maar voor zo iets moois zou ik het ook wel over hebben hoor.
Vliegreis zit bij de prijs in, eten kan je zelf koken in je keuken of is goedkoop in de restaurantjes daar, excursies hoef je ook niet te nemen want je hebt je eigen rental car. Ik ben net op reis geweest met elizawashere en t was SUPER gergeld. Fantastisch huis, nieuwe auto en eigen keuken + supermarkt in de buurt. Top!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 13:01

Caribbeanlover schreef:Marin wat raar zeg dat je voor die vakantie naar Santorini een creditcard moet hebben op naam van de bestuurder als je een auto wilt huren.
Niet iedereen heeft een cc en ik vind dat een soort van discriminatie naar mensen die er geen hebben.
Zo kan je er dus niet al wil je graag.
Dat is altijd als een auto wilt huren in elk land...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 7:26

Jaren geleden toen wij in Portugal waren niet dus het is zeker niet altijd zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 7:31

Odilia schreef:
Caribbeanlover schreef:Marin wat raar zeg dat je voor die vakantie naar Santorini een creditcard moet hebben op naam van de bestuurder als je een auto wilt huren.
Niet iedereen heeft een cc en ik vind dat een soort van discriminatie naar mensen die er geen hebben.
Zo kan je er dus niet al wil je graag.
Dat is altijd als een auto wilt huren in elk land...

Nee hoor, de bestuurder hoeft niet perse de creditcardhouder te zijn in Amerika. Twee jaar geleden met mijn CC betaald, en vriendin was de bestuurder. Dat is wat CBL bedoelde, natuurlijk heb je wel een CC nodig voor een auto huren, maar niet perse die van de bestuurder. En dat is in Santorini blijkbaar wel. Wel onhandig, want ik kan bijv idd niet auto rijden, maar heb (Had) wel een CC.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Aziraphale za 11 jun 2011 - 9:41

Ik boek meestal losse tickets en een hotel/studio via booking.com. Tickets vaak van Ryanair vanaf Weeze, Duitsland (kostte ons nu maar €90 voor 2 pers., we reizen beiden met de grootst toegestane trolley als handbagage :P).
Zo zitten wij (vriend en ik) op dit moment een week op Rhodos voor €500 in totaal voor twee personen, dit is incl huurauto, vlucht, hotel studio smile We kunnen zelf eten koken in ons keukentje en het is echt een heerlijke vakantie! We hebben een stadshotel en geen Nederlander te bekennen Wink

Overigens hebben wij een huurauto gereserveerd met mijn CC en mijn vriend is de bestuurder, geen enkel probleem. Huurauto hebben we via easyterra.nl geregeld en is via Hertz.


Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 10:25

Marin schreef:
Odilia schreef:
Caribbeanlover schreef:Marin wat raar zeg dat je voor die vakantie naar Santorini een creditcard moet hebben op naam van de bestuurder als je een auto wilt huren.
Niet iedereen heeft een cc en ik vind dat een soort van discriminatie naar mensen die er geen hebben.
Zo kan je er dus niet al wil je graag.
Dat is altijd als een auto wilt huren in elk land...

Nee hoor, de bestuurder hoeft niet perse de creditcardhouder te zijn in Amerika. Twee jaar geleden met mijn CC betaald, en vriendin was de bestuurder. Dat is wat CBL bedoelde, natuurlijk heb je wel een CC nodig voor een auto huren, maar niet perse die van de bestuurder. En dat is in Santorini blijkbaar wel. Wel onhandig, want ik kan bijv idd niet auto rijden, maar heb (Had) wel een CC.

Zo natuurlijk is het niet hoor dat je een cc nodig hebt om een auto te huren. Zoals ik al zei hoefde dat in Portugal niet, maar dat is lang geleden dus wie weet moet het daar ook wel inmiddels.
Dan nog is het raar, want wij leven samen en hebben er geen dus moeten we die van me ouders lenen.

Dacht dat je bezig was met je rijbewijs?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 21:20

Caribbeanlover schreef:
Marin schreef:
Odilia schreef:
Caribbeanlover schreef:Marin wat raar zeg dat je voor die vakantie naar Santorini een creditcard moet hebben op naam van de bestuurder als je een auto wilt huren.
Niet iedereen heeft een cc en ik vind dat een soort van discriminatie naar mensen die er geen hebben.
Zo kan je er dus niet al wil je graag.
Dat is altijd als een auto wilt huren in elk land...

Nee hoor, de bestuurder hoeft niet perse de creditcardhouder te zijn in Amerika. Twee jaar geleden met mijn CC betaald, en vriendin was de bestuurder. Dat is wat CBL bedoelde, natuurlijk heb je wel een CC nodig voor een auto huren, maar niet perse die van de bestuurder. En dat is in Santorini blijkbaar wel. Wel onhandig, want ik kan bijv idd niet auto rijden, maar heb (Had) wel een CC.

Zo natuurlijk is het niet hoor dat je een cc nodig hebt om een auto te huren. Zoals ik al zei hoefde dat in Portugal niet, maar dat is lang geleden dus wie weet moet het daar ook wel inmiddels.
Dan nog is het raar, want wij leven samen en hebben er geen dus moeten we die van me ouders lenen.

Dacht dat je bezig was met je rijbewijs?

Wat CB zegt klopt wel. Op Curacao konden wij kiezen of we de borg op onze CC lieten zetten of het contant wilde geven en dan aan het einde van de vakantie terug kregen.

(Maar goed wat moet je aan het einde van je vakantie met 500 antiliaanse guldens :P ) Dus wij hebben het toen maar gewoon op de CC laten zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Tullow zo 12 jun 2011 - 1:09

Verschilt heel erg per land, maar ook per autohuurorganisatie of je een cc op bestuurdersnaam moet hebben. Je kunt bij sommige maatschappijen namelijk ook je waarborg voldoen in cash (is vaak wel veel). Al wordt een cc wel steeds vaker aangeraden, het is gewoon makkelijker.
Mocht je allebei willen rijden, dan kun je in de meeste gevallen 'extra bestuurder' bij kopen, als cc op bestuurdersnaam verplicht is.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 3:21

Dan vraag je toch gewoon een cc aan? Wij hebben er 3.. Altijd makkelijk om te hebben op vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 7:42

Nee helemaal nergens voor nodig. We hebben een pinpas en meer hebben we niet nodig. CC gebruiken we toch nooit dus is het alleen maar zonde om die aan te schaffen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Tullow ma 13 jun 2011 - 10:55

Ik merk juist dat het steeds handiger is om een cc te hebben. Ik wilde laatst een parkeerplaats reserveren op Dusseldorf Airport, maar daarvoor heb je ook een cc nodig. Het is toch wel handig om er één te hebben. Al gebruik je 'm alleen voor de vakantie.. who cares?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 22:26

Lize waarom heb je er 3 en wat moet je met zoveel?

Wij huren nooit een auto en we worden altijd gebracht dus we hebben het echt niet nodig. Zonde van ons geld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Atelier Madame ma 13 jun 2011 - 23:41

Ik kan echt niet zonder mn creditcard als het gaat om het boeken van vakanties! Ik boek altijd bij de maatschappij zelf mijn ticket ipv bij het reisbureau (scheelt vaak geld) en dan moet je gewoonweg met CC betalen (alleen KLM kent Ideal).
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Jeanette do 16 jun 2011 - 20:52

Ik heb geboekt online bij D-reizen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 21:07

Jeanette schreef:Ik heb geboekt online bij D-reizen.

Niet zo slim ze zijn een van de duurste meid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Caro do 16 jun 2011 - 23:22

Caribbeanlover schreef:
Jeanette schreef:Ik heb geboekt online bij D-reizen.

Niet zo slim ze zijn een van de duurste meid.

Misschien voor haar reis niet?

Wij hebben trouwens ook drie CC's. Een op mijn naam: een op die van mijn man en een American Express. Het is echt handig, zeker met lange reizen. Zo weet je altijd zeker dat je ergens geld vandaan kan halen, mocht het nodig zijn. Ook met borg voor bijvoorbeeld de camper die we huurden, als we niks extra;s bij ons haddden gehad, waren we uitgelimiet voor de rest van de week. Mocht er dan iets gebeuren, heb je altijd back-up.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Jeanette do 16 jun 2011 - 23:23

Caribbeanlover schreef:
Jeanette schreef:Ik heb geboekt online bij D-reizen.

Niet zo slim ze zijn een van de duurste meid.

Nou, dat valt voor onze reis anders wel mee. En goedkoper kan altijd, maar ik heb geen zin om een Gogo-achtige appartement te krijgen. Nu hebben we een mooie bungalow! smile
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 0:28

Wie zegt dat dat appartement niet bij het reisaanbod is bij Gogotours ed?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Caramba vr 17 jun 2011 - 3:48

Wij hebben bij Neckermann geboekt.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Online vakantie boeken, waar? - Pagina 2 Empty Re: Online vakantie boeken, waar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum