Meeneembare kinderstoel
+9
xxjojootjexx
Sjaantje
Vancity_girl
knets
Parisienne
Tania
mickey
Mamsie
Jazzlyn
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Meeneembare kinderstoel
Het duurt nog even maar we gaan 2 weken op zomervakantie naar het buitenland (met de auto).
Voor een kinderstoel betaalde je daar echt veel per week!!!!
We wilde toch altijd al een extra kinderstoel hebben.. Dus besloten eerst even te kijken of er iets op de markt is voor een leuke prijs.
Maar het mag ook niet te groot zijn, daar we met een 1 auto en voor meer dan 2 weken bagage moeten vertrekken. En buggy, campingbedje , matras en de nodige boodschappen nemen ook al aardig wat in
Iemand ideeen?
Voor een kinderstoel betaalde je daar echt veel per week!!!!
We wilde toch altijd al een extra kinderstoel hebben.. Dus besloten eerst even te kijken of er iets op de markt is voor een leuke prijs.
Maar het mag ook niet te groot zijn, daar we met een 1 auto en voor meer dan 2 weken bagage moeten vertrekken. En buggy, campingbedje , matras en de nodige boodschappen nemen ook al aardig wat in
Iemand ideeen?
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Re: Meeneembare kinderstoel
Nee ik zou daar ook echt nooit mee gaan slepen eigenlijk Wat kost het daar dan?
Gast- Gast
Ikea kinderstoel. Kun je de poten vanaf halen en ze hebben ook nog een opklapbare geloof ik.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Idd de Ikea stoel! Als je de poten eronder uit haalt, wat heel makkelijk gaat, heb je alleen het zitje wat ruimte inneemt. Stoel kost €12,00. Met blad erbij €15,00. Zijn fijne en lichte stoelen. Ook makkelijk schoon te maken.
Deze dus:
Deze dus:
Laatst aangepast door mickey op do 9 jun 2011 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Ik weet niet hoe oud je kindje is. Maar misschien de sack 'n seat of de totseat iets voor jullie?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tania schreef:Ik weet niet hoe oud je kindje is. Maar misschien de sack 'n seat of de totseat iets voor jullie?
Tof, ik heb het gegoogled handig zeg die sack 'n seat!
Gast- Gast
14 maanden, maar hij is erg sterk en kan erg boos zijn als het eten te lang duurt
Die IKEA stoel is inderdaad wel een optie!
En Foolishsam waar komt die van jou vandaan?
Stoel was daar totaal voor 2 weken zon 30 of 40 euro
Nou dan kun je er beter 1 bijkopen! Ideaal als je eens weggaat naar mensen zonder kinderen, of bij bezoek met kleine kids!
Die IKEA stoel is inderdaad wel een optie!
En Foolishsam waar komt die van jou vandaan?
Stoel was daar totaal voor 2 weken zon 30 of 40 euro
Nou dan kun je er beter 1 bijkopen! Ideaal als je eens weggaat naar mensen zonder kinderen, of bij bezoek met kleine kids!
Jazzlyn- Prater
En anders gewoon in de kinderwagen zetten i.p.v. een kinderstoel? Rechtop in een kinderwagen kan evt. ook.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nee, dat zie ik niet zitten Hij eet vaak zelf, of hij krijgt af en toe een hap erin gestopt, maar alles op een afstand van 1 meter moet daarna grondig gereinigd worden (zo dus ook de kinderwagen)Parisienne schreef:En anders gewoon in de kinderwagen zetten i.p.v. een kinderstoel? Rechtop in een kinderwagen kan evt. ook.
Plus ik wil met zijn 3e echt aan tafel kunnen zitten, dan eet hij het beste! Met blad voor de kinderstoel, of aan tafel kunnen schuiven!
Jazzlyn- Prater
Ow foolishsam ik zie het al. Zat even niet goed op te letten.
Ik wist echt niet dat de ikea die had!! Ideaal. Zal even met overleggen, maar het zal wel zoiets worden!
Ik wist echt niet dat de ikea die had!! Ideaal. Zal even met overleggen, maar het zal wel zoiets worden!
Jazzlyn- Prater
Alle 2 zijn van de ikea hierboven.
Mamsie- Ratel
Ik snap je hoor. Ik zou N. ook niet graag in de kinderwagen laten eten.. zonde van de wagen! Maar ik bedacht me dat dat ook een optie was, dus wilde het toch even melden!
Dan zou ik voor die van Ikea gaan, die uit elkaar te halen is of die inklapbare, net wat je zelf leuker/mooier/fijner vind. Zou je eens moeten gaan kijken welke ingeklapt/ingevouwen het minst aan ruimte in beslag neemt.
Dan zou ik voor die van Ikea gaan, die uit elkaar te halen is of die inklapbare, net wat je zelf leuker/mooier/fijner vind. Zou je eens moeten gaan kijken welke ingeklapt/ingevouwen het minst aan ruimte in beslag neemt.
Parisienne- Ratel
Mamsie schreef:Alle 2 zijn van de ikea hierboven.
Dat wordt binnenkort naar ikea dan denk ik zo
Laatst aangepast door Jazzlyn op do 9 jun 2011 - 10:30; in totaal 1 keer bewerkt
Jazzlyn- Prater
@parisienne; we hebben ook net een nieuwe buggy binnen, juist besteld omdat het makkelijker was en.. voor de vakantie.. Beetje zonde van dat mooie kleurtje
Gaan inderdaad even kijken welke ingeklapt het minste ruimte in beslag neemt!
Gaan inderdaad even kijken welke ingeklapt het minste ruimte in beslag neemt!
Jazzlyn- Prater
FoolishSam schreef:Tania schreef:Ik weet niet hoe oud je kindje is. Maar misschien de sack 'n seat of de totseat iets voor jullie?
Nou daar zou ik mijn kinderen echt niet in durven zetten. Tenminste niet op een stoel zonder armleuningen en volgens mij kan hij dan niet erom.
Ik zou veel te bang zijn dat ze opzij gaan hangen en met stoel en al omvallen.
Mamsie- Ratel
Mamsie schreef:FoolishSam schreef:Tania schreef:Ik weet niet hoe oud je kindje is. Maar misschien de sack 'n seat of de totseat iets voor jullie?
Nou daar zou ik mijn kinderen echt niet in durven zetten. Tenminste niet op een stoel zonder armleuningen en volgens mij kan hij dan niet erom.
Ik zou veel te bang zijn dat ze opzij gaan hangen en met stoel en al omvallen.
De totseat kan wel op een stoel met armleuningen. Ik heb geen idee hoe het er in het echt uitziet en hoe het zit. Ik ben nog aan het twijfelen of ik de totseat ga kopen voor op vakantie. Maar aangezien mijn zoontje overal uitklimt denk ik dat het hem toch niet gaat worden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik heb zo'n kinderstoeltje van fisher price. Kun je inklappen als klein koffertje en uitklappen voor op een gewone (eet)stoel te zetten. Met riempjes bevestig je hem aan de stoel.. Ideaal... Ik heb geen kleine kinderen meer maar doe dat ding voor geen goud weg.. Altijd handig voor de kleintjes van m'n vriendinnen die langskomen..
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
en anders zo'n stoeltje dat je aan de tafel kan bevestigen?
http://www.babyonboard.ca/store/ProdImages/PAT-009-2.jpg
Deze lijkt me heel handig is op te vouwen tot formaat pizza-doos.
http://www.babyonboard.ca/store/ProdImages/PAT-009-2.jpg
Deze lijkt me heel handig is op te vouwen tot formaat pizza-doos.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook nog een goeie tip maar ga m even googlen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sorry ik kan geen losse foto plaatsen maar deze heb ik in huis voor mijn nichtje en als we eens weggaan met z'n allen, neem ik hem ook mee (ding weegt bijna niks):
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=5388&groep_id=1565&merk=1566
Kan op iedere stoel geplaatst worden, met een band maak je hem vast om de rugleuning van de stoel én nog een band die je om de zitting van de stoel bevestigt. En er zit dus een tuigje in verwerkt. Om mee te nemen klap je de rug van het stoeltje naar voren en zet hem vast met klittenband en dan heb je ook nog een handvatje om hem te kunnen dragen. Ideaal!
Lastige is alleen dat mijn eettafel nog een rand onder het tafelblad heeft, waardoor mijn nichtje er niet onder past omdat ze te hoog zit in deze verhoger. Maar goed, iemand met een beetje stevige benen past ook niet onder mijn eettafel dus het zegt meer over mijn tafel dan over de stoel!
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=5388&groep_id=1565&merk=1566
Kan op iedere stoel geplaatst worden, met een band maak je hem vast om de rugleuning van de stoel én nog een band die je om de zitting van de stoel bevestigt. En er zit dus een tuigje in verwerkt. Om mee te nemen klap je de rug van het stoeltje naar voren en zet hem vast met klittenband en dan heb je ook nog een handvatje om hem te kunnen dragen. Ideaal!
Lastige is alleen dat mijn eettafel nog een rand onder het tafelblad heeft, waardoor mijn nichtje er niet onder past omdat ze te hoog zit in deze verhoger. Maar goed, iemand met een beetje stevige benen past ook niet onder mijn eettafel dus het zegt meer over mijn tafel dan over de stoel!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Wij hebben de Ikea stoel en ik zou echt nooit meer zonder willen.. Die plasticen waar de poten vanaf kunnen.
Ideaal op de camping. Hoe vies ze ook zijn, het maakt niet uit, even met een doekje erover en hij is weer schoon.
Ook al komen ze net uit het zwembad, zijn ze kletsnat, kunnen zo het stoeltje in. Als je iets met stof hebt moet het maar weer drogen..
Ideaal op de camping. Hoe vies ze ook zijn, het maakt niet uit, even met een doekje erover en hij is weer schoon.
Ook al komen ze net uit het zwembad, zijn ze kletsnat, kunnen zo het stoeltje in. Als je iets met stof hebt moet het maar weer drogen..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Oh idd 30-40 euro voor 2 weken is wel erg duur dan! Iedereen is heel enthousiast over de ikea stoelen van 12 euro maar dat zie ik zelf niet zo, onstabiele onhandige dingen
Gast- Gast
Met dat laatste ben ik het alleen niet echt eens Bij mijn vader en stiefmoeder heeft N. zo'n Ikea stoel, maar die zijn echt stevig en staan zeker wel stabiel. Dit omdat de poten vrij ver uit elkaar staan, een soort piramide-achtig.FoolishSam schreef:Oh idd 30-40 euro voor 2 weken is wel erg duur dan! Iedereen is heel enthousiast over de ikea stoelen van 12 euro maar dat zie ik zelf niet zo, onstabiele onhandige dingen
Parisienne- Ratel
T heeft bij mijn ouders ook zo'n Ikea stoel en wij hebben er afgelopen maandag voor ons zelf ook nog eentje bij gekocht, ook voor op vakantie of visite enz.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: