Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

om misselijk van te worden...

+11
ekjir@M
Lindsya
schuddebuikje
Jilke
JD
Gizmo
bonita87
Wennes
Darius
Monnie
juffie001
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

om misselijk van te worden... - Pagina 3 Empty Re: om misselijk van te worden...

Bericht  juffie001 di 14 dec 2010 - 19:28

Lejow schreef:
Reva_ schreef:Ik snap ook niet goed dat je je kind naar slaapfeestjes buiten de opvang laat gaan...heel raar...


Jezus, deze gast mogen ze ook wel afmaken:

Pedovereniging begrijpt commotie niet Van onze verslaggevers
AMSTERDAM - Binnen de geheime ledenkamer van pedofielenvereniging Martijn werd gisteravond vol onbegrip gereageerd over de ophef: "Het wordt weer sensationeel gebracht; kennelijk hoort dat binnen deze aan realityshows en soaps verslaafde emo-maatschappij", aldus een van de pedo's.


En een andere schokkende opmerking: "Die kinderen schieten meteen al in een psychose door de reactie van de buitenwereld. Die hand in hun broekje zijn ze allang weer vergeten, maar o,o,o... het moet wel heel erg zijn geweest." En een andere pedofiel legt de schuld bij justitie en de media.

De afgeschermde website van de pedofielenvereniging is geïnfiltreerd door activisten van de organisatie Stop Kinderseks.


Ok.. Als je nog niet misselijk bent, wordt je het van het dikgedrukte wel...


wat walgelijk zeg! je zou ze persoonlijk wat aandoen!!
ik snap ook echt niet hoe dit zover heeft kunnen komen en zolang heeft door kunnen gaan.
daarnaast zou ik mijn zoontje ook nooit naar een "slaapfeestje" bij de creche laten gaan. Vind t ook een raar idee eigenlijk. De creche is er om kinderen op te vangen wanneer ouders beide werken, niet om dit soort feestjes te geven/ houden...
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

om misselijk van te worden... - Pagina 3 Empty Re: om misselijk van te worden...

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 20:23

Ik heb voor dit hele gebeuren gewoon echt geen woorden. Kippenvel loopt over mijn hele lichaam als ik de berichten lees/hoor.
Vreselijk het idee dat je kindje veilig op een dagverblijf is maar ondertussen misbruikt word (jaren lang !)

Ik ben voor mezelf niet meer instaat als ik ook maar ooit erachter kom dat iemand aan mijn zoontje zit !
Dan hoop ik echt van harte dat die persoon al is opgepakt voor ik(of mijn vriend) die persoon eerder vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

om misselijk van te worden... - Pagina 3 Empty Re: om misselijk van te worden...

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 20:50

Lejow schreef:
Reva_ schreef:Ik snap ook niet goed dat je je kind naar slaapfeestjes buiten de opvang laat gaan...heel raar...


Jezus, deze gast mogen ze ook wel afmaken:

Pedovereniging begrijpt commotie niet Van onze verslaggevers
AMSTERDAM - Binnen de geheime ledenkamer van pedofielenvereniging Martijn werd gisteravond vol onbegrip gereageerd over de ophef: "Het wordt weer sensationeel gebracht; kennelijk hoort dat binnen deze aan realityshows en soaps verslaafde emo-maatschappij", aldus een van de pedo's.


En een andere schokkende opmerking: "Die kinderen schieten meteen al in een psychose door de reactie van de buitenwereld. Die hand in hun broekje zijn ze allang weer vergeten, maar o,o,o... het moet wel heel erg zijn geweest." En een andere pedofiel legt de schuld bij justitie en de media.

De afgeschermde website van de pedofielenvereniging is geïnfiltreerd door activisten van de organisatie Stop Kinderseks.


Ok.. Als je nog niet misselijk bent, wordt je het van het dikgedrukte wel...
Nou inderdaad.. Dat werd ik gisteren ook echt..

De directeur is opgestapt trouwens, na een gesprek met de burgemeester..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

om misselijk van te worden... - Pagina 3 Empty Re: om misselijk van te worden...

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:15

Lejow schreef:
Reva_ schreef:

En een andere schokkende opmerking: "Die kinderen schieten meteen al in een psychose door de reactie van de buitenwereld. Die hand in hun broekje zijn ze allang weer vergeten, maar o,o,o... het moet wel heel erg zijn geweest." En een andere pedofiel legt de schuld bij justitie en de media.


Ok.. Als je nog niet misselijk bent, wordt je het van het dikgedrukte wel...

Oh godzijdank. Dit maakt alles weer goed. Echt hoe verknipt kan een geest zijn. Tsss dat kindje is het al lang weer vergeten.. GELOOF ER GEEN R**T VAN!!!!! Alsof dat ook maar een argument kan zijn om kinderen seksueel te misbruiken. Ach joh ze vergeten het toch weer. Serieus het moet niet gekker worden!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

om misselijk van te worden... - Pagina 3 Empty Re: om misselijk van te worden...

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:22

Ik heb zin om deze man, zijn huid met een rasp willen bewerken en dan lekker zuur erop gooien.

0-4 jaar, wat haal je in je hoofd man. Echt, gatverdamme en wat een hel! Voor de ouders én voor die tere kinderzieltjes. Bah... dat dit zomaar kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

om misselijk van te worden... - Pagina 3 Empty Re: om misselijk van te worden...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum