Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar hebben jullie op dit moment zin in?

+56
Lynn_
L!ND@
BJA
Joli86
Droopy28
bolus26
Zonnetje
Lejow
Rumble
Middleme
VeryCherry
SarahKey
VanillaRose
Lilevy
Eris
SoGood
Error
Lenthe
mo-lola
Guus
Laquisia
ButterflyEffect
Pannetoet
Romee
Jeanette
Qiara
Julia
Inge
Labeendje
Parisienne
_DoI
Shanna
Jules
Lady4
Sweety
Sugarfall
girli
Tunrida
Suus
SnowWhite
Tullow
Pien
minoessepoes
Lavendel
Caro
Kabouter
Oasis
silly-one
TGR
Happydobby
Sjaantje
M@niek
Toet
Antibes
Isilme
Polly
60 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Waar hebben jullie op dit moment zin in?  - Pagina 4 Empty Re: Waar hebben jullie op dit moment zin in?

Bericht  Inge do 9 jun 2011 - 2:42

Noa schreef:
Inge schreef:Ik heb zin in onze vakantie naar Kenia, over 1 week en 2 dagen gaan we die kant op smile
Oh Leuk!!!! Ik ben daar vorige zomer geweest, waar gaan jullie allemaal naartoe?! Ik kan je Mombasa vooral erg aanraden smile

Mombasa lijkt mij ook mooi, hebben nu alleen gekozen voor puur safari's :-)
Nairobi
Mount kenya NP
Meru NP
Samburu National reserve en Buffalo Reserve
Lake Nakuru NP
Aberdere NP

Jij bent in Mombasa geweest? rondreis?
Wij zijn 1,5 jaar geleden naar Tanzania en Zanzibar geweest en nu Kenia, vorige keer gingen we in het najaar, nu in het voorjaar
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie op dit moment zin in?  - Pagina 4 Empty Re: Waar hebben jullie op dit moment zin in?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 2:43

Een paar dagen weg volgende week met mijn vriend. Lekker eten, sexen en borrelen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 2:46

Tea-Leaf schreef:
Zusje schreef:Terug gaan naar bed... En dat daar dan nog iemand in ligt (die veels te ver weg woont), me knuffelt en dan samen weer in slaap vallen.... Maar ik zal gewoon naar mijn werk moeten haha.

Laat me raden, woont deze persoon in Texas? Wink

Werk ze meis, voordat je t weet is de dag om (al hoop ik dat niet voor mezelf vandaag haha)

Ja... Ach ik droom gewoon af en toe weg Wink. Vanmorgen was het onwijs druk dus die ging zo voorbij en nu is het wat rustiger en kan ik ook wat rustiger aan doen. Morgen zal het wel helemaal stil zijn op kantoor. Kan ik mooi een hotel voor mijn volgende reis zoeken. Ik hoop dat jij ook nog een beetje een fijne dag hebt!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 3:02

Ik heb zin in mn date, zaterdag!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 3:04

Inge schreef:
Noa schreef:
Inge schreef:Ik heb zin in onze vakantie naar Kenia, over 1 week en 2 dagen gaan we die kant op smile
Oh Leuk!!!! Ik ben daar vorige zomer geweest, waar gaan jullie allemaal naartoe?! Ik kan je Mombasa vooral erg aanraden smile

Mombasa lijkt mij ook mooi, hebben nu alleen gekozen voor puur safari's :-)
Nairobi
Mount kenya NP
Meru NP
Samburu National reserve en Buffalo Reserve
Lake Nakuru NP
Aberdere NP

Jij bent in Mombasa geweest? rondreis?
Wij zijn 1,5 jaar geleden naar Tanzania en Zanzibar geweest en nu Kenia, vorige keer gingen we in het najaar, nu in het voorjaar
We zijn van Nairobi naar Mombasa gereden en allerlei kleine dorpjes aangedaan daartussen. Ook enkele safari's gedaan (ook eentje per paard!!) en mijn vriendin kende een masai krijger en daarmee zijn we naar zijn geboortedorp gegaan. Ik heb ook geslapen in zo'n klein hutje en een geit vastgehouden terwijl deze geslacht werd. Was een heel mooie ervaring, al met al. Die vriendin van mij woonde voor een jaar in Kenya en woonde in een van de gevaarlijke wijken van Nairobi, daar heb ik ook overnacht. Echt veel armoede gezien, zoals een miljoenen sloppenstad... me ook heel onveilig gevoeld, maar daarnaast ook veel mooie dingen gezien. Het was echt een rollercoaster...

Gast
Gast

Bericht  Inge do 9 jun 2011 - 3:07

Jeetje :O In Tanzania hebben wij ook een hoop armoede gezien.
Hadden toen en nu met Kenia ook, geboekt bij een NL vrouw die in Tanzania woont. Trekken met chauffeur van het ene dorp/park naar het andere... slapen 2x in een banda met een kok en verder in tenten/lodges
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Qiara do 9 jun 2011 - 3:37

In een stukje oranjekoek en dat ga ik ook zo nemen :P , met een kopje thee
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jeanette do 9 jun 2011 - 4:00

Vakantieeeee! Maar ik hoef vannacht alleen nog een slaapdienst te draaien en dan heb ik 2 weken vakantie!! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 4:02

Borrelen!

Gast
Gast

Bericht  Romee do 9 jun 2011 - 4:03

In een kroket! En die ga ik ook maar halen zo, heb om kwart over 6 met een vriendin afgesproken, dus voor we gaan eten is het zo 7 uur en ik heb nu al honger!
Romee
Romee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 82
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 4:29

Zusje schreef:
Tea-Leaf schreef:
Zusje schreef:Terug gaan naar bed... En dat daar dan nog iemand in ligt (die veels te ver weg woont), me knuffelt en dan samen weer in slaap vallen.... Maar ik zal gewoon naar mijn werk moeten haha.

Werk ze meis, voordat je t weet is de dag om (al hoop ik dat niet voor mezelf vandaag haha)

Ja... Ach ik droom gewoon af en toe weg Wink. Vanmorgen was het onwijs druk dus die ging zo voorbij en nu is het wat rustiger en kan ik ook wat rustiger aan doen. Morgen zal het wel helemaal stil zijn op kantoor. Kan ik mooi een hotel voor mijn volgende reis zoeken. Ik hoop dat jij ook nog een beetje een fijne dag hebt!

Dromen mag altijd, dat is t mooie er van. smile

Wat wordt je volgende reis?

Ik ben vanmiddag even in Rijssen geweest en heb een kop thee gedronken ergens, dat was heerlijk! Hele dag alleen thuis had ik echt te saai gevonden, baaaah. Is niet cool als je jarig bent laughcry

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet do 9 jun 2011 - 5:42

Ik heb zin om mijn vriend te zien!
Helaas moet hij werken.. moet ik vroeg naar bed omdat het morgen vroeg dag is.. en zie ik hem pas zaterdagavond. Heel veel zin in! Hijs zó lief en leuk I love you

Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op do 9 jun 2011 - 5:49; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  ButterflyEffect do 9 jun 2011 - 5:43

een leuke jongen ontmoeten Very Happy
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Laquisia do 9 jun 2011 - 5:44

In pizza. En die ga ik zo ook eten. Very Happy
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Guus do 9 jun 2011 - 5:46

Op vakantie!

maar waarschijnlijk zit dat dit jaar er niet in... ik vraag niet veel... ergens in frankrijk ofzo of op de wadden, gewoon even weg en relaxen!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 5:47

Inge schreef:Jeetje :O In Tanzania hebben wij ook een hoop armoede gezien.
Hadden toen en nu met Kenia ook, geboekt bij een NL vrouw die in Tanzania woont. Trekken met chauffeur van het ene dorp/park naar het andere... slapen 2x in een banda met een kok en verder in tenten/lodges
Wel tof hoor, het is zo'n grandioos mooi en groot land! Je zult je nog verbazen over hoeveel rijkdom er óók is. Er ís wel eten, alleen veel mensen hebben er geen geld voor... Ik voelde me soms ook wel schuldig, dan zaten wij lekker te eten, terwijl je weet dat een paar meter verderop mensen helemaal niks hebben en de hele dag op de grond liggen met hun hele familie inclusief baby's en kleine kinderen... Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 5:58

Goochem je mag wel met ons mee naar Frankrijk hoor! We gaan met de auto met zijn tweetjes en hebben nog een hele achterbank over.

Ik heb zin in MacDonalds en daar ga ik zometeen ook gewoon naar toe. Omdat het kan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 6:57

Tea-Leaf schreef:
Zusje schreef:
Tea-Leaf schreef:

Dromen mag altijd, dat is t mooie er van. smile

Wat wordt je volgende reis?

Ik ben vanmiddag even in Rijssen geweest en heb een kop thee gedronken ergens, dat was heerlijk! Hele dag alleen thuis had ik echt te saai gevonden, baaaah. Is niet cool als je jarig bent laughcry

Goed zo! En fijn om te horen dat het heerlijk was smile. Mijn volgende reis gaat naar New York State Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 6:58

Tosti Hawaii

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 7:06

Een strandwandeling. Ik weet niet hoe het weer bij jullie is maar hier in het westen is het warm met veel zon, dus een prachtige avond voor een strandwandeling.

Gast
Gast

Bericht  girli do 9 jun 2011 - 18:16

Ik heb zin in weekend! Even niet meer de verplichting van naar school en afspraken om te werken aan project, training etc.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 18:23

Slapen...nog lekker ff terug kruipen bij vriend in bed. Maar helaas mijn werk roept :P

Gast
Gast

Bericht  Laquisia do 9 jun 2011 - 19:15

Ik wil ook terug naar bed. Maar helaas... Tentamen om 9u.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  mo-lola do 9 jun 2011 - 21:15

Om op vakantie te gaan en lekker op het strand liggen.
Maar moet nog een maandje wachten.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lenthe do 9 jun 2011 - 21:25

Waar ik zin in heb...
- Dat mijn verslagen af zijn
- McFlurry of een Swirl eten
- De hele nacht lekker uitgaan, drinken en dansen
- Op vakantie gaan
- Verliefd worden

Maar volgens mij zit dat er allemaal niet in komende tijd Sad
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: