Waar hebben jullie op dit moment zin in?
+56
Lynn_
L!ND@
BJA
Joli86
Droopy28
bolus26
Zonnetje
Lejow
Rumble
Middleme
VeryCherry
SarahKey
VanillaRose
Lilevy
Eris
SoGood
Error
Lenthe
mo-lola
Guus
Laquisia
ButterflyEffect
Pannetoet
Romee
Jeanette
Qiara
Julia
Inge
Labeendje
Parisienne
_DoI
Shanna
Jules
Lady4
Sweety
Sugarfall
girli
Tunrida
Suus
SnowWhite
Tullow
Pien
minoessepoes
Lavendel
Caro
Kabouter
Oasis
silly-one
TGR
Happydobby
Sjaantje
M@niek
Toet
Antibes
Isilme
Polly
60 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Waar hebben jullie op dit moment zin in?
Marin schreef:In de massage die ik zometeen ga krijgen van de fysiotherapeut!
Nou zeg, niet eens een massage gekregen! Maar hij zei dat die hele grote spier die van m'n hoofd naar m'n nek naar m'n schouders naar m'n rug tot aan m'n stuitje (zo groot is ie) helemaal vast zit en dat ik daarom zo veel pijn heb, dat vond ie heel logisch. Volgende week moet ik terug en doet ie er wel wat aan. Super knappe man trouwens, haha, en hij heeft me dus in bh gezien
Gast- Gast
Marin schreef:Marin schreef:In de massage die ik zometeen ga krijgen van de fysiotherapeut!
Nou zeg, niet eens een massage gekregen! Maar hij zei dat die hele grote spier die van m'n hoofd naar m'n nek naar m'n schouders naar m'n rug tot aan m'n stuitje (zo groot is ie) helemaal vast zit en dat ik daarom zo veel pijn heb, dat vond ie heel logisch. Volgende week moet ik terug en doet ie er wel wat aan. Super knappe man trouwens, haha, en hij heeft me dus in bh gezien
Ik word wel elke week gemasseerd!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik heb zin om te gaan slapen, ben er vanmorgen weer terug in gegaan en we lopen nu, nou ja Amé loopt nog niet, in pyjama.
Heerlijk even een dagje niks.
Heerlijk even een dagje niks.
Gast- Gast
Ik heb zin in mooi weer en om dan lekker naar het strand te gaan
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
_Donnaa schreef:Wij gaan naar Bremen.. Extra leuk dus, naar Duitsland..Tea-Leaf schreef:_Donnaa schreef:Primark zaterdag
Feestje zaterdag
Heerlijk lang weekend
Oooooh Primark! Ik zie daar altijd hele leuke jurkjes van in tijdschriften, maar ze hebben geen online shop en ik kom nou niet bepaald dagelijks in Rotterdam of Hoofddorp.
Oh dat is helemaal cool! Ik heb maat 38, neem je een cadeautje voor me mee?
Gast- Gast
In een zelfgemaakte hamburger met alles erop en eraan!mmm
Shanna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 68
Registratiedatum : 21-11-10
Marin schreef:Marin schreef:In de massage die ik zometeen ga krijgen van de fysiotherapeut!
Versieren die hap!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Vrienden uit Nederland komen volgende week een paar dagen logeren en daar kijk ik erg naar uit
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Lady4 schreef:Marin schreef:Marin schreef:In de massage die ik zometeen ga krijgen van de fysiotherapeut!
Versieren die hap!
Eigenlijk moest ik een Amerikaan he
Gast- Gast
Freakie: gefeliciteerd!
Ik heb nu heel veel zin om de stad in te gaan en te shoppen.. maar ik houd me in!
Ik heb nu heel veel zin om de stad in te gaan en te shoppen.. maar ik houd me in!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Je moet zoveel mogelijk hengeltjes uitgooien Marin en dan kijken welk visje als eerste hapt.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Thnx Parisienne en Lady4! En nee, ik was niet één van de biechtjes. Ben ook wel benieuwd wie dat allemaal zijn.
Marin, heeft je fysio nog een site waar we hem kunnen bewonderen?
Ik heb trouwens ook zin om te bowlen en dat gaat vanavond gebeuren, met mijn man en een vriend.
Ik heb trouwens ook zin om te bowlen en dat gaat vanavond gebeuren, met mijn man en een vriend.
Gast- Gast
TGR schreef:Verliefd worden op iemand die mijn wereld op een positieve manier op zijn kop kan zetten en andersom.
Daar had ik ook zin in en toen gebeurde het ook nog .
Gast- Gast
Gefeliciteerd Freakie!!
Ik heb trouwens zin in mijn verjaardag morgen! En in het weekend, want ik ga naar Brugge
Ik heb trouwens zin in mijn verjaardag morgen! En in het weekend, want ik ga naar Brugge
Gast- Gast
Brugge is echt leuk, veel plezier!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil lekker in mn bed liggen, maar ben op mn werk. Gisteren mn kop gestoten en het voelt toch minder goed dan ik had gehoopt...
Labeendje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb zin in onze vakantie naar Kenia, over 1 week en 2 dagen gaan we die kant op
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
freakielief schreef:
haha ja maar ik had z'n foto al bekeken en daar staat ie niet heel erg bijzonder op, en ga ik uit prive redenen maar niet noemen hier haha.
Gast- Gast
Oh Leuk!!!! Ik ben daar vorige zomer geweest, waar gaan jullie allemaal naartoe?! Ik kan je Mombasa vooral erg aanradenInge schreef:Ik heb zin in onze vakantie naar Kenia, over 1 week en 2 dagen gaan we die kant op
Gast- Gast
Ik heb zin om in de zon te gaan zitten, maar ben bezig met die @#$!^ scriptie...
Gast- Gast
Om lekker vanavond languit op de bank een film te kijken of te laptoppen even me-time.
Gast- Gast
Ik heb zin om in de zon te zitten, languit in de tuin met een peukje en een lekker koud wijntje erbij..
Gast- Gast
Slapen...ik ben zoo moe. Mijn dochter ligt wel net in bed, maar ik ben bang dat ze over een klein uurtje weer wakker is. Dan slaap ik net dus dat heeft helaas ook geen zin
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Waar hebben jullie de box vandaan?
» Hebben jullie dat wel eens? (waar ben ik aan begonnen?!)
» Waar hebben jullie je meubels gekocht?
» Waar hebben jullie de box vandaan?
» Hebben jullie dat wel eens? (waar ben ik aan begonnen?!)
Pagina 3 van 8
Permissies van dit forum: