Hebben jullie dat wel eens? (waar ben ik aan begonnen?!)
+7
Flippin' Bitch
SparklingEyes
Blond
Shisha
Lady4
Esperanza
Rose
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hebben jullie dat wel eens? (waar ben ik aan begonnen?!)
Onder het mom van studie ontwijkend gedrag heb ik van de week onze vw transsporter (bus) aan de binnenkant helemaal schoon gemaakt.
En voor vandaag heb ik bedacht om mijn eigen auto te schoonmaken en daarna in de poets/was de zetten.
Nu heb ik hem net helemaal schoon gemaakt en moet ik wachten tot hij droog is om te kunnen gaan poetsen, maar ik vraag me nu al af waar ik in hemelsnaam aan begonnen ben
Hebben jullie dat ook wel eens dat als je ergens mee bezig gaat en dan in het begin al denkt waar ben ik aan begonnen?
En voor vandaag heb ik bedacht om mijn eigen auto te schoonmaken en daarna in de poets/was de zetten.
Nu heb ik hem net helemaal schoon gemaakt en moet ik wachten tot hij droog is om te kunnen gaan poetsen, maar ik vraag me nu al af waar ik in hemelsnaam aan begonnen ben
Hebben jullie dat ook wel eens dat als je ergens mee bezig gaat en dan in het begin al denkt waar ben ik aan begonnen?
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Re: Hebben jullie dat wel eens? (waar ben ik aan begonnen?!)
Ja, heel herkenbaar, vorig jaar had ik de kast in onze hobbykamer leeggehaald en uitelkaar gehaald en toen tussen al die troep die overal en nergens stond zonk de moed mij in de schoenen. Volgens mij heb ik daar toen ook nog een topic over geopend
Oplossing: gewoon stug doorgaan..
Oplossing: gewoon stug doorgaan..
Gast- Gast
Ja ik heb dat meestal met opruimen en schoonmaken. Dan heb ik alles van de plek afgehaald en dan kan ik er zo tegenop zien om alles schoon te maken en weer op te ruimen. Dan vraag ik me echt af waarom ik daar aan begonnen ben.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Zojuist weer een poging gedaan tot het invullen van mijn belastingaanslag. Waar ben ik aan begonnen? Ik hoor geld terug te krijgen dit jaar, in ieder geval de eenmalige aftrekposten van de aankoop van mijn huis. Volgens mijn ingevulde aanslag moet ik 1000 euro terug betalen. Ik doe iets niet helemaal goed..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Dan klopt er iets niet inderdaad! Heb je het afgelopen jaar al maandelijks een deel teruggekregen of nog niet?Lady4 schreef:Zojuist weer een poging gedaan tot het invullen van mijn belastingaanslag. Waar ben ik aan begonnen? Ik hoor geld terug te krijgen dit jaar, in ieder geval de eenmalige aftrekposten van de aankoop van mijn huis. Volgens mijn ingevulde aanslag moet ik 1000 euro terug betalen. Ik doe iets niet helemaal goed..
Gast- Gast
Pff heb het grootste gedeelte nu gehad... moest eventjes naar binnen om mijn handen op te warmen dus ga zo de rest nog even afmaken!
Rose- Kletskop
Enne ik heb nu mooie rode/roze handen van de gekleurde wax
Rose- Kletskop
Ik heb dat vaak wannneer ik de kledingkast uitruim en alles uitzoek. Dat gedeelte vind ik nog wel leuk maar vervolgens alles weer opvouwen en opruimen... Maar als het eenmaal gedaan is ben ik wel weer blij met mijn opgeruimde kast.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ja, toen ik voor het eerst weer naar mijn werk fietste en er na 2 minuten achterkwam dat ik dikke tegenwind had en nog een half uur in een soort rechte lijn moest fietsen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
[quote="_Chance"]Ja, toen ik voor het eerst weer naar mijn werk fietste en er na 2 minuten achterkwam dat ik dikke tegenwind had en nog een half uur in een soort rechte lijn moest fietsen.[/quote
Ja dat is echt zó irritant. Ik moet bekennen dat ik dat deze week ook een keer had, en toen ben ik terug gefietst om met de auto te gaan
Ja dat is echt zó irritant. Ik moet bekennen dat ik dat deze week ook een keer had, en toen ben ik terug gefietst om met de auto te gaan
Gast- Gast
Nog iets: de verbouwing van ons huis. Soms vraag ik mij echt af waarom we een huis wilde dat opgeknapt moet worden. Ik word af en toe zo moe van die zooi!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Dit klinkt misschien heel raar en vreselijk egoïstisch, maar als t. weer eens een flinke huilbui heeft en n. gigantisch aan het stieren is dan denk ik wel eens: waarom ben ik in hemelsnaam aan kinderen begonnen..??
om vervolgens tien minuten laten ze flink te knuffelen en te beseffen dat ik enorm blij en gelukkig met ze ben!
En ik heb het soms ook met ons huis.. We hebben een nieuwbouwhuis gekocht in een project net toen de woningmarkt weer wat aan begon te trekken. Maar toen we ons huidige huis in de verkoop gooiden, klapte de markt, zeker hier in de omgeving, weer volledig in .. Dus ik denk op dat gebied zeker wel eens : waar ben ik aan begonnen!?!?!
om vervolgens tien minuten laten ze flink te knuffelen en te beseffen dat ik enorm blij en gelukkig met ze ben!
En ik heb het soms ook met ons huis.. We hebben een nieuwbouwhuis gekocht in een project net toen de woningmarkt weer wat aan begon te trekken. Maar toen we ons huidige huis in de verkoop gooiden, klapte de markt, zeker hier in de omgeving, weer volledig in .. Dus ik denk op dat gebied zeker wel eens : waar ben ik aan begonnen!?!?!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
[quote="Eline"]
Slecht !! Ik denk dan maar; gelukkig heb ik op de terugweg weer de wind mee
_Chance schreef:Ja, toen ik voor het eerst weer naar mijn werk fietste en er na 2 minuten achterkwam dat ik dikke tegenwind had en nog een half uur in een soort rechte lijn moest fietsen.[/quote
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
[quote="_Chance"]
Haha dat had ik inderdaad ook dat kleine stukje terug
Eline schreef:_Chance schreef:Ja, toen ik voor het eerst weer naar mijn werk fietste en er na 2 minuten achterkwam dat ik dikke tegenwind had en nog een half uur in een soort rechte lijn moest fietsen.[/quote
Haha dat had ik inderdaad ook dat kleine stukje terug
Gast- Gast
Ja, heel herkenbaar. Hele inhoud van m'n kledingkast op de grond... èn dan heb ik dus ineens geen zin meer.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik had dat van de week toen ik mijn kast in elkaar had gezet en mijn boeken en dvd's erin ging zetten. Alles op alfabet, dan nog uitzoeken welke boeken ik in mijn grote kast wilde hebben en welke in de kleine. Toen ik ermee begon dacht ik al: stop maar en donder het er maar in. Maar heb het afgemaakt en moet zeggen, ben er blij mee
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Yeps,ergens aan beginnen en dan halverwege weer iets anders leuks zien om te doen&uiteindelijk nix afmaken......
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Ja, maar gelukkig helpt mijn vader me meestal vanaf dat moment
Gast- Gast
Vrij regelmatig. Een aantal voorbeelden:
- de inrichting van mijn huis veranderen
- ikea-kastjes in elkaar zetten
- een nieuwe modem/router/dinges proberen te installeren
- bevallen
- met mijn kinderen naar de McDonalds gaan
- de berging opruimen
- mijn masterstudie
Eigenlijk weet ik mezelf vrij vaak in situaties te manoeuvreren waarvan ik achteraf denk: RYW, moest dat nou?
- de inrichting van mijn huis veranderen
- ikea-kastjes in elkaar zetten
- een nieuwe modem/router/dinges proberen te installeren
- bevallen
- met mijn kinderen naar de McDonalds gaan
- de berging opruimen
- mijn masterstudie
Eigenlijk weet ik mezelf vrij vaak in situaties te manoeuvreren waarvan ik achteraf denk: RYW, moest dat nou?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Oh jaaa, dat is herkenbaar. Dan heb ik grote plannen, alles moet van kant en dan zie ik de grote rommel en dan heb ik geen zin meer. Sterkte!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Bruce schreef:Dan klopt er iets niet inderdaad! Heb je het afgelopen jaar al maandelijks een deel teruggekregen of nog niet?Lady4 schreef:Zojuist weer een poging gedaan tot het invullen van mijn belastingaanslag. Waar ben ik aan begonnen? Ik hoor geld terug te krijgen dit jaar, in ieder geval de eenmalige aftrekposten van de aankoop van mijn huis. Volgens mijn ingevulde aanslag moet ik 1000 euro terug betalen. Ik doe iets niet helemaal goed..
Alleen de hypotheekrente aftrek krijg ik maandelijks. De eenmalige teruggave heb ik bewaard voor nu, lekker spaarpotje. Mits de berekening gaat kloppen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie dat ook wel eens?
» hebben jullie dat ook wel eens?
» hebben jullie wel eens....
» Hebben jullie dat ook wel eens....
» Hebben jullie wel eens wat gewonnen..
» hebben jullie dat ook wel eens?
» hebben jullie wel eens....