Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie dat wel eens? (waar ben ik aan begonnen?!)

+7
Flippin' Bitch
SparklingEyes
Blond
Shisha
Lady4
Esperanza
Rose
11 plaatsers

Ga naar beneden

Hebben jullie dat wel eens? (waar ben ik aan begonnen?!) Empty Hebben jullie dat wel eens? (waar ben ik aan begonnen?!)

Bericht  Rose vr 16 maa 2012 - 2:22

Onder het mom van studie ontwijkend gedrag heb ik van de week onze vw transsporter (bus) aan de binnenkant helemaal schoon gemaakt.

En voor vandaag heb ik bedacht om mijn eigen auto te schoonmaken en daarna in de poets/was de zetten.
Nu heb ik hem net helemaal schoon gemaakt en moet ik wachten tot hij droog is om te kunnen gaan poetsen, maar ik vraag me nu al af waar ik in hemelsnaam aan begonnen ben Hebben jullie dat wel eens? (waar ben ik aan begonnen?!) 394967

Hebben jullie dat ook wel eens dat als je ergens mee bezig gaat en dan in het begin al denkt waar ben ik aan begonnen?
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat wel eens? (waar ben ik aan begonnen?!) Empty Re: Hebben jullie dat wel eens? (waar ben ik aan begonnen?!)

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 2:45

Ja, heel herkenbaar, vorig jaar had ik de kast in onze hobbykamer leeggehaald en uitelkaar gehaald en toen tussen al die troep die overal en nergens stond zonk de moed mij in de schoenen. Volgens mij heb ik daar toen ook nog een topic over geopend :P

Oplossing: gewoon stug doorgaan.. Hebben jullie dat wel eens? (waar ben ik aan begonnen?!) 827601

Gast
Gast

Hebben jullie dat wel eens? (waar ben ik aan begonnen?!) Empty Re: Hebben jullie dat wel eens? (waar ben ik aan begonnen?!)

Bericht  Esperanza vr 16 maa 2012 - 2:45

Ja ik heb dat meestal met opruimen en schoonmaken. Dan heb ik alles van de plek afgehaald en dan kan ik er zo tegenop zien om alles schoon te maken en weer op te ruimen. Dan vraag ik me echt af waarom ik daar aan begonnen ben.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Lady4 vr 16 maa 2012 - 2:48

Zojuist weer een poging gedaan tot het invullen van mijn belastingaanslag. Waar ben ik aan begonnen? Ik hoor geld terug te krijgen dit jaar, in ieder geval de eenmalige aftrekposten van de aankoop van mijn huis. Volgens mijn ingevulde aanslag moet ik 1000 euro terug betalen. Ik doe iets niet helemaal goed.. Laughing
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 3:03

Lady4 schreef:Zojuist weer een poging gedaan tot het invullen van mijn belastingaanslag. Waar ben ik aan begonnen? Ik hoor geld terug te krijgen dit jaar, in ieder geval de eenmalige aftrekposten van de aankoop van mijn huis. Volgens mijn ingevulde aanslag moet ik 1000 euro terug betalen. Ik doe iets niet helemaal goed.. Laughing
Very Happy Dan klopt er iets niet inderdaad! Heb je het afgelopen jaar al maandelijks een deel teruggekregen of nog niet?

Gast
Gast

Bericht  Rose vr 16 maa 2012 - 4:18

Pff heb het grootste gedeelte nu gehad... moest eventjes naar binnen om mijn handen op te warmen dus ga zo de rest nog even afmaken! silent
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rose vr 16 maa 2012 - 4:18

Enne ik heb nu mooie rode/roze handen van de gekleurde wax Neutral
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha vr 16 maa 2012 - 4:44

Ik heb dat vaak wannneer ik de kledingkast uitruim en alles uitzoek. Dat gedeelte vind ik nog wel leuk maar vervolgens alles weer opvouwen en opruimen... Maar als het eenmaal gedaan is ben ik wel weer blij met mijn opgeruimde kast.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Blond vr 16 maa 2012 - 5:30

Ja, toen ik voor het eerst weer naar mijn werk fietste en er na 2 minuten achterkwam dat ik dikke tegenwind had en nog een half uur in een soort rechte lijn moest fietsen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 5:35

[quote="_Chance"]Ja, toen ik voor het eerst weer naar mijn werk fietste en er na 2 minuten achterkwam dat ik dikke tegenwind had en nog een half uur in een soort rechte lijn moest fietsen.[/quote

Ja dat is echt zó irritant. Ik moet bekennen dat ik dat deze week ook een keer had, en toen ben ik terug gefietst om met de auto te gaan Laughing

Gast
Gast

Bericht  Shisha vr 16 maa 2012 - 5:38

Nog iets: de verbouwing van ons huis. Soms vraag ik mij echt af waarom we een huis wilde dat opgeknapt moet worden. Ik word af en toe zo moe van die zooi! Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  SparklingEyes vr 16 maa 2012 - 5:39

Dit klinkt misschien heel raar en vreselijk egoïstisch, maar als t. weer eens een flinke huilbui heeft en n. gigantisch aan het stieren is dan denk ik wel eens: waarom ben ik in hemelsnaam aan kinderen begonnen..?? Suspect

om vervolgens tien minuten laten ze flink te knuffelen en te beseffen dat ik enorm blij en gelukkig met ze ben! Very Happy

En ik heb het soms ook met ons huis.. We hebben een nieuwbouwhuis gekocht in een project net toen de woningmarkt weer wat aan begon te trekken. Maar toen we ons huidige huis in de verkoop gooiden, klapte de markt, zeker hier in de omgeving, weer volledig in .. Dus ik denk op dat gebied zeker wel eens : waar ben ik aan begonnen!?!?! Suspect Suspect
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Blond vr 16 maa 2012 - 5:42

[quote="Eline"]
_Chance schreef:Ja, toen ik voor het eerst weer naar mijn werk fietste en er na 2 minuten achterkwam dat ik dikke tegenwind had en nog een half uur in een soort rechte lijn moest fietsen.[/quote

Ja dat is echt zó irritant. Ik moet bekennen dat ik dat deze week ook een keer had, en toen ben ik terug gefietst om met de auto te gaan Laughing

Slecht :P !! Ik denk dan maar; gelukkig heb ik op de terugweg weer de wind mee Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 5:50

[quote="_Chance"]
Eline schreef:
_Chance schreef:Ja, toen ik voor het eerst weer naar mijn werk fietste en er na 2 minuten achterkwam dat ik dikke tegenwind had en nog een half uur in een soort rechte lijn moest fietsen.[/quote

Slecht :P !! Ik denk dan maar; gelukkig heb ik op de terugweg weer de wind mee Very Happy

Haha dat had ik inderdaad ook dat kleine stukje terug Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch vr 16 maa 2012 - 5:57

Ja, heel herkenbaar. Hele inhoud van m'n kledingkast op de grond... èn dan heb ik dus ineens geen zin meer. :shock:
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Sweety vr 16 maa 2012 - 10:28

Ik had dat van de week toen ik mijn kast in elkaar had gezet en mijn boeken en dvd's erin ging zetten. Alles op alfabet, dan nog uitzoeken welke boeken ik in mijn grote kast wilde hebben en welke in de kleine. Toen ik ermee begon dacht ik al: stop maar en donder het er maar in. Maar heb het afgemaakt en moet zeggen, ben er blij mee smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  redd vr 16 maa 2012 - 11:19

Yeps,ergens aan beginnen en dan halverwege weer iets anders leuks zien om te doen&uiteindelijk nix afmaken......

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 18:00

Ja, maar gelukkig helpt mijn vader me meestal vanaf dat moment I love you

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 16 maa 2012 - 21:55

Vrij regelmatig. Een aantal voorbeelden:
- de inrichting van mijn huis veranderen
- ikea-kastjes in elkaar zetten
- een nieuwe modem/router/dinges proberen te installeren
- bevallen Twisted Evil
- met mijn kinderen naar de McDonalds gaan
- de berging opruimen
- mijn masterstudie Wink

Eigenlijk weet ik mezelf vrij vaak in situaties te manoeuvreren waarvan ik achteraf denk: RYW, moest dat nou? laughcry
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  SoGood vr 16 maa 2012 - 21:57

Oh jaaa, dat is herkenbaar. Dan heb ik grote plannen, alles moet van kant en dan zie ik de grote rommel en dan heb ik geen zin meer. Very Happy Sterkte!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lady4 vr 16 maa 2012 - 23:42

Bruce schreef:
Lady4 schreef:Zojuist weer een poging gedaan tot het invullen van mijn belastingaanslag. Waar ben ik aan begonnen? Ik hoor geld terug te krijgen dit jaar, in ieder geval de eenmalige aftrekposten van de aankoop van mijn huis. Volgens mijn ingevulde aanslag moet ik 1000 euro terug betalen. Ik doe iets niet helemaal goed.. Laughing
Very Happy Dan klopt er iets niet inderdaad! Heb je het afgelopen jaar al maandelijks een deel teruggekregen of nog niet?

Alleen de hypotheekrente aftrek krijg ik maandelijks. De eenmalige teruggave heb ik bewaard voor nu, lekker spaarpotje. Mits de berekening gaat kloppen. Hebben jullie dat wel eens? (waar ben ik aan begonnen?!) 394967
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: