Ben jij van iemand fan?
+44
xxDila
SnowWhite
Summerlovin
stargirl
Happydobby
Sorella
luenca
SuperGrover
Parisienne
Guus
Oasis
Sweety
Tunrida
Jilke
Shy
Caresses
Polly
JD
Zwerver
Jente10
Lavendel
Stitch
Toet
silly-one
Beachgirl
Shisha
Jezzie
Susan
Jules
Lejow
Zwoesj
SoGood
Buddha88
Bliss
claudiaveronique
Fred
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Linnie1985
Tania
Sarah1985
Tullow
snoep
48 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ben jij van iemand fan?
Dit topic doet me echt weer denken aan mijn basisschooltijd. Iedereen in de klas was of fan van de BSB, Spice girls of Five. Als je dat niet was was je wel een beetje een buitenbeentje
We richtten dan met een aantal meiden echt een clubje op, het BSB clubje en gingen alles druk verzamelen wat me maar over ze konden vinden. Plakten we dan op papier en stopten we in multomapjes die we van school kregen. En zo hadden we dan een clubje, zelfs met "wachtwoord" en als je dat woord niet wist mocht je er niet bij. Haha praat dan wel over een leeftijd van zo'n jaar of 8 a 10 he!
Gingen we ook op verjaardagsfeestjes als we bleven slapen playbacken met zelfgemaakte microfoons van keukenrol en prop wc papier en echt helemaal opgaan in de act. Zo grappig!
Tja nu ik 24 ben, ben ik eigenlijk niet echt fan meer van iets. Kan een aantal dingen wel erg waarderen, zoals Guido Wijers, Theo Maassen, bepaalde acteurs en artiesten. Maar echt fan...nee niet meer haha.
We richtten dan met een aantal meiden echt een clubje op, het BSB clubje en gingen alles druk verzamelen wat me maar over ze konden vinden. Plakten we dan op papier en stopten we in multomapjes die we van school kregen. En zo hadden we dan een clubje, zelfs met "wachtwoord" en als je dat woord niet wist mocht je er niet bij. Haha praat dan wel over een leeftijd van zo'n jaar of 8 a 10 he!
Gingen we ook op verjaardagsfeestjes als we bleven slapen playbacken met zelfgemaakte microfoons van keukenrol en prop wc papier en echt helemaal opgaan in de act. Zo grappig!
Tja nu ik 24 ben, ben ik eigenlijk niet echt fan meer van iets. Kan een aantal dingen wel erg waarderen, zoals Guido Wijers, Theo Maassen, bepaalde acteurs en artiesten. Maar echt fan...nee niet meer haha.
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Nee, ik zou mezelf nergens fan van noemen. Ik vind natuurlijk wel bepaalde muzikanten leuk, zou nog wel eens naar een concert van Beyonce willen bijvoorbeeld. Maar echt no way dat er dingen van verzamel, posters ophang, of een paar uur voor in de rij zou gaan liggen..
Tunrida- Fluisteraar
- Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11
Maar als je ergens fan van bent horen daar toch niet perse posters of dingen verzamelen bij? :-)
Gast- Gast
Nee ik ben niet fan van iemand meer. Vind Michael Buble en Lady Gaga leuk om naar te luisteren. Daarnaast vind ik Johnny Depp leuk spelen in films en Jennifer Aniston. En lees wel heel graag de boeken van Chantal van Gastel en Virginia Andrews.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
AmiAmi schreef:
Jaaaaaaa!!!!
Gast- Gast
Vroeger was ik mega fan van de Spice Girls, hing heel mijn kamer vol met posters en verzamelde ik de lolly's, t-shirten, stickers, en liep ik op dezelfde plateauschoenen.
Zo'n soort fan ben ik nu niet meer.
Maar ik ben wel fan van de band Epica
Ondertussen al ruim 8 jaar. Ik ga naar bijna elk concert van ze in Nederland, en heb er ook een aantal in het buitenland gezien. Hoe vaak ik ben geweest, loopt wel op tot de 100+. Ik draai de muziek eigenlijk elke dag, en ik kan me geen leven zonder ze voorstellen. De muziek en de sfeer bij een concert maken mij gewoon ontzettend gelukkig.
Zo'n soort fan ben ik nu niet meer.
Maar ik ben wel fan van de band Epica
Ondertussen al ruim 8 jaar. Ik ga naar bijna elk concert van ze in Nederland, en heb er ook een aantal in het buitenland gezien. Hoe vaak ik ben geweest, loopt wel op tot de 100+. Ik draai de muziek eigenlijk elke dag, en ik kan me geen leven zonder ze voorstellen. De muziek en de sfeer bij een concert maken mij gewoon ontzettend gelukkig.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hou van Acda en de Munnik, iss de enige die ik altijd mooi heb gevonden en nog steeds erg fijn vind om naar te luisteren. En ja ik ben stiekem verliefd op Thomas Acda ookal is hij oud en vadsig
Op de middelbare school was ik zwaar fan van Blink 182, draaide elke dag hun muziek en liep in een trui (veeeeeeeeeeeels te groot) met het logo erop. Ik kan ze nogsteeds allemaal meezingen en vind het best leuk om te luisteren, maar zal het niet meer bewust opzetten
Op de middelbare school was ik zwaar fan van Blink 182, draaide elke dag hun muziek en liep in een trui (veeeeeeeeeeeels te groot) met het logo erop. Ik kan ze nogsteeds allemaal meezingen en vind het best leuk om te luisteren, maar zal het niet meer bewust opzetten
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
whahaha hierdoor ben ik ze weer op gaan zoeken op Youtube,
fantastisch, ik vind ze eigenlijk nogsteeds briljant
fantastisch, ik vind ze eigenlijk nogsteeds briljant
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik was vroeger fan van Di-rect. Mijn hele slaapkamer hing vol met foto's van Tim.
Nu ben niet fan van iets of iemand.
Nu ben niet fan van iets of iemand.
Gast- Gast
Nee, ben geen fan van iemand. Vind uiteraard wel bepaalde artiesten, muziekgroepen, bands, etc. leuk, maar een fan zou ik mezelf echt niet noemen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben nergens echt fan meer van. Er is ook geen zanger(es) of band waarvan ik alle nummers goed vind. Generatie MP3
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
lady gaga, mijn inspiratie
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ja zo`n kont wou ik ook wel..shygirl87 schreef:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja zo`n kont wou ik ook wel..shygirl87 schreef:
+1
Gast- Gast
GeweldigGoochempie schreef:Ik hou van Acda en de Munnik, iss de enige die ik altijd mooi heb gevonden en nog steeds erg fijn vind om naar te luisteren. En ja ik ben stiekem verliefd op Thomas Acda ookal is hij oud en vadsig
Gast- Gast
Storm schreef:GeweldigGoochempie schreef:Ik hou van Acda en de Munnik, iss de enige die ik altijd mooi heb gevonden en nog steeds erg fijn vind om naar te luisteren. En ja ik ben stiekem verliefd op Thomas Acda ookal is hij oud en vadsig
Zo das geleden, maar ik ken de tekst welliswaar nog helemaal!
Gast- Gast
Ik ben fan van Christina Aquilera! Niet dat mijn kamer behangen is met posters en ik haar overal volg, maar ik koop wel haar cd zodra die uit is en heb 2 shows op dvd. Ik zing zelf ook graag en de dingen die zij met haar stem kan is echt ongelooflijk.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik van Anouk, van haar muziek dan. Niet dat ik posters heb hangen.
Vroeger was ik take that fan!
Vroeger was ik take that fan!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Sinds mijn puberteit ben ik fan van Marilyn Manson, tegenwoordig is hij niet meer zoals "vroegah" (qua muziek, looks, etc), maar toch.. als er iets nieuws van hem uitkomt of als hij naar NL komt word ik helemaal gek en ben ik weer even 15 Ik heb ook een mega poster van hem hangen op de wc-deur (enige plek waar het mocht van mijn vriend..), waarom weet ik niet, maar ik word altijd blij als ik hem zie.
stargirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10
Oh, en Jan de Hoop vind ik ook heel leuk! Ik baal altijd als Femke mij 's morgens het nieuws komt vertellen. Niks tegen Femke trouwens.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Nick en Simon!
** en dan vooral Simon! Die kan zoo mooi zingen.**
Ben dit jaar bij hun vier x Fier concert geweest, afgelopen zondag bij votown en ik ga ook naar symphonica in rosso!
Geweldige muziek . Ik ben sowieso erg van nederlandstalige muziek.
** en dan vooral Simon! Die kan zoo mooi zingen.**
Ben dit jaar bij hun vier x Fier concert geweest, afgelopen zondag bij votown en ik ga ook naar symphonica in rosso!
Geweldige muziek . Ik ben sowieso erg van nederlandstalige muziek.
Laatst aangepast door Summerlovin op do 9 jun 2011 - 6:33; in totaal 1 keer bewerkt
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Wanneer ben je fan van iets?
Ik wil wel trouwen met Michael Buble?
Ik wil wel trouwen met Michael Buble?
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Is er dan ook iemand...