Ben jij van iemand fan?
+44
xxDila
SnowWhite
Summerlovin
stargirl
Happydobby
Sorella
luenca
SuperGrover
Parisienne
Guus
Oasis
Sweety
Tunrida
Jilke
Shy
Caresses
Polly
JD
Zwerver
Jente10
Lavendel
Stitch
Toet
silly-one
Beachgirl
Shisha
Jezzie
Susan
Jules
Lejow
Zwoesj
SoGood
Buddha88
Bliss
claudiaveronique
Fred
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Linnie1985
Tania
Sarah1985
Tullow
snoep
48 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ben jij van iemand fan?
Als ik iets goed/leuk vind, zeg ik vrij snel dat ik er fan van ben. Bijv. Muse (goede muziek) of Nick & Simon (gewoon leuke jongens met humor). Maar ik ben nergens écht fan van. Vroeger was ik fan van Dani en ook van Leonardo DiCaprio, posters op mn kamer enzo
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Vroeger was ik trouwens fan van BH90210, Dani, Backstreet Boys en Volumia.
Met plakboeken en posters
Met plakboeken en posters
Laatst aangepast door Birgit op wo 8 jun 2011 - 7:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bazinga schreef:Ja, van Linkin Park. En van Amanda Seyfried.
En van Sheldon.
Gast- Gast
Ik 'volg' Sara Bareilles al jaren, sinds het eerste uur, maar 'fan' vind ik een beetje groot woord.
Gast- Gast
Buddha88- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11
Weet je wat ik stom vond, ik was afgelopen maandag jarig en ik heb Calvin Harris op twitter gevraagd of ie mijn bericht wilde retweeten en mij wilde feliciteren omdat ik fan van hem ben. Heeft ie niet gedaan. Terwijl hij wel de hele dag op twitter is geweest en ik had mijn profiel speciaal openbaar gezet zodat hij het kon lezen.
Boehoe!
Boehoe!
Gast- Gast
Ik ben fan van Bruce Springsteen. En van Mahalia Jackson, maar die is al heel lang dood.
Gast- Gast
Oprah en Dr. House!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Vroeger hing heel mn kamer vol met Ruud van Nistelrooij
Fan kan ik het niet echt noemen, maar vind Marco Borsato wel echt goed!
Fan kan ik het niet echt noemen, maar vind Marco Borsato wel echt goed!
Gast- Gast
Echt fan van iemand ben ik niet, maar wel een allround fan van mensen die ontzettend goed kunnen salsadansen.. Dat wil ik ook!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben fan van John Vooijs (We Will Rock You / Tarzan) en Marco Borsato.
Verder vind ik Nick en Simon en Guus Meeuwis erg leuk.
Verder vind ik Nick en Simon en Guus Meeuwis erg leuk.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Weet je wat ik stom vond, ik was afgelopen maandag jarig en ik heb Calvin Harris op twitter gevraagd of ie mijn bericht wilde retweeten en mij wilde feliciteren omdat ik fan van hem ben. Heeft ie niet gedaan. Terwijl hij wel de hele dag op twitter is geweest en ik had mijn profiel speciaal openbaar gezet zodat hij het kon lezen.
Boehoe!
Ah joh, get over it Die mensen krijgen volgensmij echt bijna ontelbaar '@' berichten, dat is niet meer bij te houden! Was wel leuk als 'ie gereageerd had, dat snap ik.
Gast- Gast
Fan is een groot woord, maar I love Jewel en Britney Spears En Amy Winehouse!
Gast- Gast
Haha ja Jen maar ik vond het toch een beetje jammer, ik heb het hem 2x gevraagd en hij retweet wel de hele tijd berichtjes van anderen...achja, jammer, hij ziet me toch nooit staan
Gast- Gast
Storm schreef:Haha ja Jen maar ik vond het toch een beetje jammer, ik heb het hem 2x gevraagd en hij retweet wel de hele tijd berichtjes van anderen...achja, jammer, hij ziet me toch nooit staan
Ja stom is het wel! Ik voel me trouwens altijd dom als ik iets naar iemand stuur en diegene reageert niet
Gast- Gast
Ik kan er verder niet wakker van liggen ofzo hoor, maar ik vond het wel stom van hem ik vind het ook nooit leuk als iemand niet reageert trouwens.
Gast- Gast
Ik ben geen fan van een specifiek iemand, maar ik vind het altijd wel leuk om artiesten van muziek die ik graag luister te volgen.
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Ik ben trouwens "fan" geweest van de radio538 DJ's...
Met name Jeroen Nieuwenhuize.
Toen ik jarig was heb ik een kaartje van hem gehad en toen ik geslaagd was voor mijn MAVO diploma heeft hij gebeld.
Hahaha.
Met name Jeroen Nieuwenhuize.
Toen ik jarig was heb ik een kaartje van hem gehad en toen ik geslaagd was voor mijn MAVO diploma heeft hij gebeld.
Hahaha.
Gast- Gast
Als meisje was ik eerst fan van Goede Tijden Slechte Tijden, daarna van Roxette en Clouseau en daarna van Guns 'Roses en Bon Jovi en Bryan Adams. Ik was toen ik een jaar of 14 was ook wel min of meer fan van Boudewijn Büch, niet op de manier waarop je fan bent van een zanger of zo, maar ik las al zijn romans en gedichten, heb ook nog ergens een gesigneerd boek waar hij een stukje gedicht in heeft geschreven.
Nu ben ik niet meer echt fan. Heb wel schrijvers waarvan ik denk: zo zou ik willen kunnen schrijven. Herman Koch bijvoorbeeld.
Nu ben ik niet meer echt fan. Heb wel schrijvers waarvan ik denk: zo zou ik willen kunnen schrijven. Herman Koch bijvoorbeeld.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Oh en ik ben stiekem enorm fan van Boudewijn de Groot, vooral van 'Achter Glas' en 'Ik ben een zoon'.
Gast- Gast
Ik ben fan van de 3J's! Ga toevallig morgen naar een optreden. Het is al weer een jaar geleden dat ik voor het laatst dat ik naar een optreden van ze ben geweest.
Ik ben ook een tijdje fan geweest van Nick & Simon ( er hangt nog steeds een poster van ze in mijn oude slaapkamer bij mijn ouders! ) Ik volg ze nog wel, maar ga niet meer naar optredens ofzo.
Ik ben ook een tijdje fan geweest van Nick & Simon ( er hangt nog steeds een poster van ze in mijn oude slaapkamer bij mijn ouders! ) Ik volg ze nog wel, maar ga niet meer naar optredens ofzo.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Is er dan ook iemand...
» Iemand zin...
» Iemand de tip
» Iemand een cadeau tip ?
» Iemand ook een glaasje?
» Iemand zin...