Ben jij van iemand fan?
+44
xxDila
SnowWhite
Summerlovin
stargirl
Happydobby
Sorella
luenca
SuperGrover
Parisienne
Guus
Oasis
Sweety
Tunrida
Jilke
Shy
Caresses
Polly
JD
Zwerver
Jente10
Lavendel
Stitch
Toet
silly-one
Beachgirl
Shisha
Jezzie
Susan
Jules
Lejow
Zwoesj
SoGood
Buddha88
Bliss
claudiaveronique
Fred
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Linnie1985
Tania
Sarah1985
Tullow
snoep
48 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ben jij van iemand fan?
Niet meer maar vroeger was ik helemaal wild van BSB, spicegirls en Leo. Ik had mijn gehele kamer vol met posters en een flinke verzameling aan cd's, videobanden, pennen, schriften etc.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vind de 3J's erg leuk. Download hun liedjes vrij snel en ben 3x bij een optreden geweest.
Gast- Gast
Ben jij een kloon van mij???Susan schreef:Als meisje was ik eerst fan van Goede Tijden Slechte Tijden, daarna van Roxette en Clouseau en daarna van Guns 'Roses en Bon Jovi en Bryan Adams.
Bryan Adams was mijn allereerste concert in 1994 in Nijmegen, Roxette en Clouseau heb ik in die tijd ook grijsgedraaid en G'n'R vond ik ook super muziek hebben (tot grote ergernis van mijn ouders aangezien ik m het liefst hard zette ).
GTST ging ik pas later volgen, dat mocht ik eerder niet van mijn ouders
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Tsja fan... waar trek je de grens fan of geen fan.
Ik ben "fan" van Paramore, de Foo Fighters en Adele. Maar niet zo dat ik posters heb en ze achterna reis.
Van Paramore ga ik wel naar elk concert wat ze in NL geven, dat wil ik echt niet missen, maar ze zijn live ook zo vreselijk goed!
Ik ben "fan" van Paramore, de Foo Fighters en Adele. Maar niet zo dat ik posters heb en ze achterna reis.
Van Paramore ga ik wel naar elk concert wat ze in NL geven, dat wil ik echt niet missen, maar ze zijn live ook zo vreselijk goed!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Van sporters die buitengewone prestaties leveren.. Bijvoorbeeld Michael Phelps, Roger Federer, Lance Armstrong, Sven Kramer, Leontien van Moorsel, Gunda Niemann, Inge de Bruijn. Oh, en Steven Redgrave! Ik ben geen fan in de zin van posters ophangen of zo, maar ik volg(de) hun prestaties wel met bijzondere aandacht en was ook echt "voor hun" tijdens bijv. Olympische Spelen of andere wedstrijden.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:
Ben jij een kloon van mij???
Bryan Adams was mijn allereerste concert in 1994 in Nijmegen, Roxette en Clouseau heb ik in die tijd ook grijsgedraaid en G'n'R vond ik ook super muziek hebben (tot grote ergernis van mijn ouders aangezien ik m het liefst hard zette ).
GTST ging ik pas later volgen, dat mocht ik eerder niet van mijn ouders
Grappig! Ik ben jammer genoeg nooit naar Bryan Adams geweest, had ik wel graag gewild trouwens. Mijn eerste concert was dus Roxette met Clouseau in het voorprogramma, toen was ik bijna 13 jaar en ik ging er met mijn ouders heen, samen met een vriendinnetje. Ik ben wel naar Guns N'Roses geweest, ongeveer een jaar later, en nog een paar jaar later naar Bon Jovi.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik ben fan in de zin van het volgen van prestaties en wedstrijden van Roger Federer en Kim Clijsters. Ik vind dat hun het tennis echt leuk maken om naar te kijken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Geen fan, maar ik vind don diablo super goed!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Marin schreef:En van Sheldon.
Jaaaaah! Sheldon!
Is precies mn broer, maar dat terzijde
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Ik ben stiekem fan van Lauren Conrad, vind haar zo leuk!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Vroeger fan geweest van K-otic, Gareth Gates en wat later van The Rasmus. Luister daar laatste tijd wel weer veel naar en vind het nog steeds leuke muziek. Ben 1x naar een concert geweest en sta met 3 van de 4 bandleden op de foto
Verder volg ik meerdere (buitenlandse) schaatsers, ben daar wel fan van eigenlijk, al vind ik dat een beetje 'raar' woord. Het zijn meer een soort van kennissen inmiddels die ik bij de wedstrijden en ook af en toe daar buiten spreek en lol mee heb. Het is niet meer zo dat zij de sporter zijn en ik de fan, wat meer gelijkwaardig.
Verder volg ik meerdere (buitenlandse) schaatsers, ben daar wel fan van eigenlijk, al vind ik dat een beetje 'raar' woord. Het zijn meer een soort van kennissen inmiddels die ik bij de wedstrijden en ook af en toe daar buiten spreek en lol mee heb. Het is niet meer zo dat zij de sporter zijn en ik de fan, wat meer gelijkwaardig.
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Niet iets waar ik fan van ben. Als in ik wil daar posters van boven mijn bed en alles van lezen wat er te lezen valt, maar ik vind bepaalde zangers wel gewoon goed. Zoals Robbie Williams. Dan maakt het al snel niet meer uit wat hij zingt, want ik vind het sowieso steengoed.
Gast- Gast
Nee ik ben nergens fan van. Heb dat nooit echt gehad eigenlijk
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben een hele tijd totaal idolaat geweest van Special D. Ook naar meerdere discotheken geweest waar hij optrad enzo... Inmiddels vind ik er helemaal niks meer aan!
Nu ben ik al geruime tijd fan van Muse Heb al hun cd's en luister vrijwel dagelijks hun muziek. Sinds ik rond mijn 18e radio ging presenteren en wat meer muzieksmaak ontwikkelde, pik ik de goede bands er toch wel gemakkelijker tussenuit. Muse is zo'n band die mij de rillingen over de rug kan laten lopen, zó mooi...
En Gigi d'Agostino is favoriet. Fan vind ik een te groot woord.
Nu ben ik al geruime tijd fan van Muse Heb al hun cd's en luister vrijwel dagelijks hun muziek. Sinds ik rond mijn 18e radio ging presenteren en wat meer muzieksmaak ontwikkelde, pik ik de goede bands er toch wel gemakkelijker tussenuit. Muse is zo'n band die mij de rillingen over de rug kan laten lopen, zó mooi...
En Gigi d'Agostino is favoriet. Fan vind ik een te groot woord.
Laatst aangepast door Youandi op wo 8 jun 2011 - 11:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
oke ik biecht het ook gewoon maar op....
ik was/ben fan van Westlife (ierse boyband). Sinds ik een vriend heb en samenwoon is het heeeel erg veel minder geworden, maar tussen 2000 en 2009 was het best heftig. Ik ben naar duitsland, 2x london, 1x brighton en heel veel keer ierland geweest voor concerten. was uiteraard in Nederland bij elk concert, tv optreden etc.
Sta ontelbaar veel keren met ze op de foto, wist altijd wel hoelaat ze aankwamen op chiphol, waar ze sliepen, en had op een gegeven moment gewoon echt leuk contact met ze opgebouwd als ze hier waren.
Nu ben ik 2 maanden geleden weer naar een concert van ze geweest in Ierland, maar dat was voor het eerst in 2 jaar. en ik was samen met mn moeder, dus het was deze keer meer een citytrip naar dublin, dan richting het hotel en de mannen ontmoeten...
maar ja, ik blijf toch fan.. vind de muziek goed, draai de cd's nog regelmatig, en toen ik 2 maanden terug bij het concert stond dacht ik toch weer...*zucht* ze blijven leuk!
Maar ik ken inderdaad ook heel veel meiden die getrouwd zijn en kinderen hebben, maar die ze nog overal achterna gaan. Ik was altijd de jongste van onze groep, en ik ben de enige die is afgehaakt..en ik ben 26, dus de overige meiden zijn allemaal ouder.
ik was/ben fan van Westlife (ierse boyband). Sinds ik een vriend heb en samenwoon is het heeeel erg veel minder geworden, maar tussen 2000 en 2009 was het best heftig. Ik ben naar duitsland, 2x london, 1x brighton en heel veel keer ierland geweest voor concerten. was uiteraard in Nederland bij elk concert, tv optreden etc.
Sta ontelbaar veel keren met ze op de foto, wist altijd wel hoelaat ze aankwamen op chiphol, waar ze sliepen, en had op een gegeven moment gewoon echt leuk contact met ze opgebouwd als ze hier waren.
Nu ben ik 2 maanden geleden weer naar een concert van ze geweest in Ierland, maar dat was voor het eerst in 2 jaar. en ik was samen met mn moeder, dus het was deze keer meer een citytrip naar dublin, dan richting het hotel en de mannen ontmoeten...
maar ja, ik blijf toch fan.. vind de muziek goed, draai de cd's nog regelmatig, en toen ik 2 maanden terug bij het concert stond dacht ik toch weer...*zucht* ze blijven leuk!
Maar ik ken inderdaad ook heel veel meiden die getrouwd zijn en kinderen hebben, maar die ze nog overal achterna gaan. Ik was altijd de jongste van onze groep, en ik ben de enige die is afgehaakt..en ik ben 26, dus de overige meiden zijn allemaal ouder.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik was vanaf mijn 13e groot fan van Slash, de gitarist van Guns n' Roses.
Vanaf mijn 16e ook groot fan van de band Megadeth, die heb ik uiteindelijk ook ontmoet.
Tegenwoordig luister ik nog naar de muziek en heb ik nog altijd dezelfde posters, maar een fan zoals ik was in mijn tienerjaren, nee.
Vanaf mijn 16e ook groot fan van de band Megadeth, die heb ik uiteindelijk ook ontmoet.
Tegenwoordig luister ik nog naar de muziek en heb ik nog altijd dezelfde posters, maar een fan zoals ik was in mijn tienerjaren, nee.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
*Marietje* schreef:oke ik biecht het ook gewoon maar op....
Leuk! Klinkt als een leuke periode zo! Westlife is/was ook wel mijn favo boyband. Vind heel veel nummers nog steeds erg mooi! Qua muziek en vooral qua teksten eigenlijk. Helaas vind mijn vriend het verschrikkelijke muziek
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Jente10 schreef:*Marietje* schreef:oke ik biecht het ook gewoon maar op....
Leuk! Klinkt als een leuke periode zo! Westlife is/was ook wel mijn favo boyband. Vind heel veel nummers nog steeds erg mooi! Qua muziek en vooral qua teksten eigenlijk. Helaas vind mijn vriend het verschrikkelijke muziek
het was ook echt een superleuke periode. ben op heel vele plekken geweest waar ik anders nooit was geweest, en heb er echt goede vriendinnen aan over gehouden.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Nee.
Vroeger wel had een enorme crush op Nick Carter haha (gelukkig is mijn smaak veranderd haha). Was dus helemaal fan van de bsb.
Vroeger wel had een enorme crush op Nick Carter haha (gelukkig is mijn smaak veranderd haha). Was dus helemaal fan van de bsb.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik was altijd helemaal fan van Oasis, als ik ze nu hoor dan voel ik me weer eventjes zoals toen .
Gast- Gast
Ja ik ben wel heel erg fan van Shakira, maar ga alleen naar concerten als ze in Nl is nu 3x. En de laatste keer heb ik haar aangeraakt dat was wel even een kippenvel momentje. Verder vindt ik Beyonce erg goed maar nog geen concert Pink en Editors zijn ook heel erg favoriet. Als ik het zo op schrijf zijn het er best veel! en dan heb ik ze nog niet eens allemaal genoemd..
Als er een nieuwe cd uitkomt weet ik dat wel snel en ren ik ook gelijk naar de winkel om die te halen.
Als er een nieuwe cd uitkomt weet ik dat wel snel en ren ik ook gelijk naar de winkel om die te halen.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
M`n broer had een keer gezegd dat hij Aaron Carter voor m`n feestje geregeld had.. Bummer toen hij niet kwamCaresses schreef:Nee.
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Is er dan ook iemand...
» Iemand zin...
» Iemand de tip
» Iemand een cadeau tip ?
» Iemand ook een glaasje?
» Iemand zin...
» Iemand de tip
» Iemand een cadeau tip ?
» Iemand ook een glaasje?