N.a.v. ben je binnen je huidige relatie zelf vreemd gegaan?
+18
yellow
Sweety
_DoI
Sugarfall
Caramba
Atelier Madame
Caresses
luisa
smooch
NerdChic
Zwerver
Antibes
Toet
Inge
Tania
Phileine
Sterre
SuperGrover
22 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Ben jij binnen je huidige relatie wel eens vreemd gegaan?
Re: N.a.v. ben je binnen je huidige relatie zelf vreemd gegaan?
In mijn huidige relatie niet.
Toen ik 19 was heb ik met iemand anders gezoend.
Toen ik 19 was heb ik met iemand anders gezoend.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Sterre schreef:_Donnaa schreef:Whaha.. Hij had blijkbaar toch wel een naamYouandi schreef:Atelier Madame schreef:Nog nooit in mn huidige relatie.
op mn 18e wel 1x gezoend met een andre maar dat ging diezelfde dag nog uit dus dat mag geen naam hebben :p
Echt waar?? Heb jij gezoend met André?? :affraid:
Gast- Gast
In mijn laatste relatie niet. Maar in mijn relatie daarvoor wel. En incl seks.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
haha ik lach even hardop hierom.Youandi schreef:Sterre schreef:_Donnaa schreef:Whaha.. Hij had blijkbaar toch wel een naamYouandi schreef:Atelier Madame schreef:Nog nooit in mn huidige relatie.
op mn 18e wel 1x gezoend met een andre maar dat ging diezelfde dag nog uit dus dat mag geen naam hebben :p
Echt waar?? Heb jij gezoend met André?? :affraid:
yellow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben benieuwd of iemand hier nog gaat toegeven in de huidige relatie vreemd te zijn gegaan.
Gast- Gast
Twellie schreef:Ik ben benieuwd of iemand hier nog gaat toegeven in de huidige relatie vreemd te zijn gegaan.
Wie weet... Ik weet wel dat iemand in dit topic er niet eerlijk over is geweest .
Gast- Gast
Zusje schreef:Twellie schreef:Ik ben benieuwd of iemand hier nog gaat toegeven in de huidige relatie vreemd te zijn gegaan.
Wie weet... Ik weet wel dat iemand in dit topic er niet eerlijk over is geweest .
Oeh... Relrel!
Gast- Gast
Heb ik al gedaan. Ik ben tenminste wel altijd eerlijk geweest... echt iemand bedriegen zou ik niet trekken, zéker niet in mijn huidige relatie...Twellie schreef:Ik ben benieuwd of iemand hier nog gaat toegeven in de huidige relatie vreemd te zijn gegaan.
Gast- Gast
Zusje schreef:Twellie schreef:Ik ben benieuwd of iemand hier nog gaat toegeven in de huidige relatie vreemd te zijn gegaan.
Nou, dat maakt me wel nieuwsgierig .
Noa: Van jou had ik het al eens eerder gelezen, dus daarom was het niet blijven hangen.
Gast- Gast
Je maakt me nieuwsgierig, wie zou dat zijn? Ik geloof trouwens ook wel dat er meiden zeggen van niet, maar stiekem toch 'ja' bedoelen. Het is namelijk niet iets om trots op te zijn.
Ik durf wel te zeggen dat ik in mijn huidige relatie met een ander heb gezoend. Er kwamen zelfs gevoelens bij kijken.
Heel erg slecht. Mijn vriend wist er wel van en ik snap eigenlijk niet waarom hij het geaccepteerd heeft. We hebben er wel goed over gepraat en een groot drama is het niet geweest. Het was overigens met een vrouw.
Niet quoten, misschien wil ik het nog weghalen.
Gast- Gast
Ik heb binnen mijn huidige relatie met een ander gezoend en hier kwamen ook gevoelens bij kijken. Heb het er met mijn vriend veel over gehad en het gaat nu gelukkig wel weer goed tussen ons
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, ben nog nooit vreemd gegaan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Suus schreef:Ik heb binnen mijn huidige relatie met een ander gezoend en hier kwamen ook gevoelens bij kijken. Heb het er met mijn vriend veel over gehad en het gaat nu gelukkig wel weer goed tussen ons
Ik heb wel een beetje hetzelfde gehad, volgens mij.... Ik kende deze jongen al, dus het kwam niet ineens uit de lucht vallen ofzo, was gewoon veel spanning tussen ons... Maar nu is dat helemaal verdwenen, gelukkig!! Ik ben zo blij dat ik erover heb kunnen praten met mijn vriend en dat hij er zo rustig mee is omgegaan en dat hij me heeft vergeven... dat zegt alleen maar weer veel over wat een geweldige man hij eigenlijk is...Zelf zou ik er veel meer moeite mee hebben gehad!!
Gast- Gast
Noa schreef:Suus schreef:Ik heb binnen mijn huidige relatie met een ander gezoend en hier kwamen ook gevoelens bij kijken. Heb het er met mijn vriend veel over gehad en het gaat nu gelukkig wel weer goed tussen ons
Ik heb wel een beetje hetzelfde gehad, volgens mij.... Ik kende deze jongen al, dus het kwam niet ineens uit de lucht vallen ofzo, was gewoon veel spanning tussen ons... Maar nu is dat helemaal verdwenen, gelukkig!! Ik ben zo blij dat ik erover heb kunnen praten met mijn vriend en dat hij er zo rustig mee is omgegaan en dat hij me heeft vergeven... dat zegt alleen maar weer veel over wat een geweldige man hij eigenlijk is...Zelf zou ik er veel meer moeite mee hebben gehad!!
Ik moet er wel bij zeggen dat het niet zo simpel is gegaan als ik het hier nu zeg Ik weet niet of ik het andersom mijn vriend zou hebben vergeven, maar ben nu wel heel blij dat we nog samen zijn
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Alleen gezoend met een meisje, mijn vriend vindt dit vreemdgaan.
Gast- Gast
Storm schreef:Alleen gezoend met een meisje, mijn vriend vindt dit vreemdgaan.
Dat vind ik ook. Maakt toch niet uit wat voor geslacht diegene heeft of wat de intentie was (gewoon zoenen met een meisje om uit te proberen bijvoorbeeld).
Gast- Gast
Ik ben het daar niet mee eens, maar goed, ik snap mijn vriend ook wel weer.
Gast- Gast
Ik vind het anders.. Ik zou nooit zomaar voor de lol met een jongen zoenen, dan zou er meer bij komen kijken en dat vind ik vreemdgaan.. Het zou eventueel in een gekke dronken bui wel eens voor kunnen komen dat ik met een vriendin zoen, maar daar heb ik dan verder echt niks mee..Marin schreef:Storm schreef:Alleen gezoend met een meisje, mijn vriend vindt dit vreemdgaan.
Dat vind ik ook. Maakt toch niet uit wat voor geslacht diegene heeft of wat de intentie was (gewoon zoenen met een meisje om uit te proberen bijvoorbeeld).
Gast- Gast
Ja precies, zo zag ik het ook. Gewoon onschuldig, als meisjes onder elkaar een beetje geinen, ik was verder totaal niet verliefd op haar (ik val niet eens op meisjes!)_Donnaa schreef:
Ik vind het anders.. Ik zou nooit zomaar voor de lol met een jongen zoenen, dan zou er meer bij komen kijken en dat vind ik vreemdgaan.. Het zou eventueel in een gekke dronken bui wel eens voor kunnen komen dat ik met een vriendin zoen, maar daar heb ik dan verder echt niks mee..
Gast- Gast
Ik heb een keer met m`n beste vriendin gezoend.. Haar vriend werd woest en de mijne wilde alleen maar meer zien.. Ik snap dat nog steeds niet zo, zou hij mij als concurrentie hebben gezien dan?
Gast- Gast
Ja maar de daad is en blijft zoenen, wat je intentie ook is. Het is zoenen met een ander dan degene met wie je een relatie hebt.
(maar goed hoef er verder niet verder over te discussieren hoor)
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door nina op vr 10 jun 2011 - 3:07; in totaal 1 keer bewerkt
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Hihi, ohnee dat maakt me niet uit. Als m`n vriend met de buurman wil zoenen moet hij dat lekker doen..
Gast- Gast
Haha nee dat snap ik maar mijn vriend was echt zó gekwetst, terwijl ik het echt niet begreep.Marin schreef:Ja maar de daad is en blijft zoenen, wat je intentie ook is. Het is zoenen met een ander dan degene met wie je een relatie hebt.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hihi, ohnee dat maakt me niet uit. Als m`n vriend met de buurman wil zoenen moet hij dat lekker doen..
Hij zou 't wel mogen doen, als we een open relatie hebben
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ben je weleens vreemdgegaan binnen je huidige relatie?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Solliciteren binnen je huidige werkomgeving
» Wat leer jij van je vriend/binnen je relatie?
» Verschillen in slaapritme binnen een relatie
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Solliciteren binnen je huidige werkomgeving
» Wat leer jij van je vriend/binnen je relatie?
» Verschillen in slaapritme binnen een relatie
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: