Solliciteren binnen je huidige werkomgeving
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Solliciteren binnen je huidige werkomgeving
Hallo,
Ik werk in het cluster 4 onderwijs en ik heb voor aankomend jaar een baan aangeboden gekegen, 4 dagen tot en met dec, vanaf dec 3 dagen. Dit zijn 2 functies, ik krijg geen eigen klas.
Nu is er binnen dezelfde stichting, maar op een andere school, een vacature voor een fulltime groepsleerkracht ontstaan. Ik ga er op reageren, want het is fulltime en die school is dichterbij mijn woonplaats, scheelt de helft aan reistijd.
Maar het lastige is dat mijn huidige school en de school waar de vacature is, dezelfde directeur hebben. Dus ik moet een brief sturen naar mijn eigen directeur, dat is best irritant! Iemand tips voor mij?
Groetjes!
Ik werk in het cluster 4 onderwijs en ik heb voor aankomend jaar een baan aangeboden gekegen, 4 dagen tot en met dec, vanaf dec 3 dagen. Dit zijn 2 functies, ik krijg geen eigen klas.
Nu is er binnen dezelfde stichting, maar op een andere school, een vacature voor een fulltime groepsleerkracht ontstaan. Ik ga er op reageren, want het is fulltime en die school is dichterbij mijn woonplaats, scheelt de helft aan reistijd.
Maar het lastige is dat mijn huidige school en de school waar de vacature is, dezelfde directeur hebben. Dus ik moet een brief sturen naar mijn eigen directeur, dat is best irritant! Iemand tips voor mij?
Groetjes!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Solliciteren binnen je huidige werkomgeving
Sowieso open kaart spelen en hem face-to-face vertellen dat je interesse hebt in die andere functie en waarom. Dan weet hij wat er speelt en twijfelt hij niet aan je inzet op je huidige locatie.
Gast- Gast
Chipp schreef:Sowieso open kaart spelen en hem face-to-face vertellen dat je interesse hebt in die andere functie en waarom. Dan weet hij wat er speelt en twijfelt hij niet aan je inzet op je huidige locatie.
Bedankt! De brief is op de mail, nu maar duimen draaien;-)
Puk- Prater
Ik mag op gesprek komen vrijdag!!
Puk- Prater
Puk schreef:Ik mag op gesprek komen vrijdag!!
succes ga voor je duimen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ben je weleens vreemdgegaan binnen je huidige relatie?
» N.a.v. ben je binnen je huidige relatie zelf vreemd gegaan?
» Solliciteren op 2 functies binnen bedrijf
» Solliciteren
» Mag ik solliciteren?
» N.a.v. ben je binnen je huidige relatie zelf vreemd gegaan?
» Solliciteren op 2 functies binnen bedrijf
» Solliciteren
» Mag ik solliciteren?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: