Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Solliciteren binnen je huidige werkomgeving

2 plaatsers

Ga naar beneden

Solliciteren binnen je huidige werkomgeving Empty Solliciteren binnen je huidige werkomgeving

Bericht  Puk zo 24 jun 2012 - 3:49

Hallo,

Ik werk in het cluster 4 onderwijs en ik heb voor aankomend jaar een baan aangeboden gekegen, 4 dagen tot en met dec, vanaf dec 3 dagen. Dit zijn 2 functies, ik krijg geen eigen klas.

Nu is er binnen dezelfde stichting, maar op een andere school, een vacature voor een fulltime groepsleerkracht ontstaan. Ik ga er op reageren, want het is fulltime en die school is dichterbij mijn woonplaats, scheelt de helft aan reistijd.

Maar het lastige is dat mijn huidige school en de school waar de vacature is, dezelfde directeur hebben. Dus ik moet een brief sturen naar mijn eigen directeur, dat is best irritant! Iemand tips voor mij?

Groetjes!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Solliciteren binnen je huidige werkomgeving Empty Re: Solliciteren binnen je huidige werkomgeving

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 3:52

Sowieso open kaart spelen en hem face-to-face vertellen dat je interesse hebt in die andere functie en waarom. Dan weet hij wat er speelt en twijfelt hij niet aan je inzet op je huidige locatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Solliciteren binnen je huidige werkomgeving Empty Re: Solliciteren binnen je huidige werkomgeving

Bericht  Puk zo 24 jun 2012 - 6:23

Chipp schreef:Sowieso open kaart spelen en hem face-to-face vertellen dat je interesse hebt in die andere functie en waarom. Dan weet hij wat er speelt en twijfelt hij niet aan je inzet op je huidige locatie.

Bedankt! De brief is op de mail, nu maar duimen draaien;-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Solliciteren binnen je huidige werkomgeving Empty Re: Solliciteren binnen je huidige werkomgeving

Bericht  Puk di 26 jun 2012 - 9:46

Ik mag op gesprek komen vrijdag!!:shock: Solliciteren binnen je huidige werkomgeving 281626781 Solliciteren binnen je huidige werkomgeving 281626781 Solliciteren binnen je huidige werkomgeving 281626781
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Solliciteren binnen je huidige werkomgeving Empty Re: Solliciteren binnen je huidige werkomgeving

Bericht  Minx di 26 jun 2012 - 9:47

Puk schreef:Ik mag op gesprek komen vrijdag!!:shock: Solliciteren binnen je huidige werkomgeving 281626781 Solliciteren binnen je huidige werkomgeving 281626781 Solliciteren binnen je huidige werkomgeving 281626781

succes ga voor je duimen Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Solliciteren binnen je huidige werkomgeving Empty Re: Solliciteren binnen je huidige werkomgeving

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 9:50

Succes! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Solliciteren binnen je huidige werkomgeving Empty Re: Solliciteren binnen je huidige werkomgeving

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum