Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

+15
Arwyn
Monte
Sjaantje
Suus
Moezie
Ooh La La!
ButterflyEffect
nina
Laquisia
SoGood
Jeanette
Flippin' Bitch
xxDila
Melis_je
Toet
19 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 0:49

No H&M so far...

En ik moet nog naar de winkel, ons wc papier is he-le-maal op! Embarassed

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 8:46

Stomme H&M is niet geweest vandaag Sad

Ik heb wel een lief simpel jurkje bij Zeeman gescoord voor zeven euro! Niet voor de bruiloft, gewoon voor de zomer Very Happy

Edit: volgens Post NL komt hij maandag of dinsdag tussen 8:30 en 21:30. Wat een tijdstippen weer laughcry

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! do 30 jun 2011 - 1:49

Tea-Leaf schreef:Ik heb 2 september een bruiloft en ik wil dan leuk voor de dag komen uiteraard.

Maar... Ik heb een lastig figuur, vind ik zelf. En ik weet niet wat voor type jurkjes mij staan! Ik heb twee mooie, maar die wil ik niet dragen, omdat ik die al een keer of twee/drie heb gedragen op een feest en ze zijn te donker voor september, het is dan tenslotte nog zomer.

Misschien kunnen jullie wat met deze info:
Ik heb maat 38 momenteel, laten we er vanuit gaan dat ik dat dan ook heb :P Ik ben 1.66m, en heb vrij dunne benen en armen. Ben wel een appeltje, want ik heb redelijk grote borsten en ook een buikje helaas ( wel in bezit van die achterlijke broekjes die het iets verdoezelen Very Happy )
Verder heb ik donkerbruin haar, bruine ogen en ben ik licht getint. Koele, lichte en zachte tinten staan me niet zo goed, warme kleuren wel.

Komt u maar met ( betaalbare ) suggesties!

[b] Voor mij geld hetzelfde verhaal; 3 september een bruiloft; wat trek ik aan??
Heb deze gevonden (in goud/beige) die ik op zich wel leuk vindt, maar is dit iets voor een bruiloft? http://www.zalando.co.uk/vero-moda-monica-sleeveless-shirts-black-ve121f03n-802.html

Zo niet, dan heel graag tips! Very Happy

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Moezie do 30 jun 2011 - 2:19

voor de trouwerij van mijn schoonmoeder had ik deze besteld bij bonprix.nl
Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft - Pagina 4 Vv3700x01

Ze trouwde in januari dus niet echt iets met kleuren..
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 2:21

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft - Pagina 4 Vv3700x01

Heeft ze nou brede heupen of een slanke taille? :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 2:33

Ik denk brede heupen, haha.

Verder vind ik het trouwens wel een mooi jurkje. Maar ik denk dat het die oranje wordt, ik heb hem al bij H&M in de winkel gepast.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 3:21

Tea-Leaf schreef:Ik denk brede heupen, haha.

En ik dacht juist een slankie taille Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 3:23

Birgit schreef:En ik dacht juist een slankie taille Laughing
Een slankie taille lijkt me juist vrij vierkant...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 4:04

Ik vind dat zwarte jurkje een beetje ordinair voor een bruiloft, of ligt het aan mij?

Ik denk verder dat 't fotoshop is... de verhoudingen kloppen niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 4:11

Jada schreef:Ik vind dat zwarte jurkje een beetje ordinair voor een bruiloft, of ligt het aan mij?

Ik denk verder dat 't fotoshop is... de verhoudingen kloppen niet.

Misschien lijkt het wat ordinair door het decolleté? Of het kant? Of de blik en de houding van het model? Misschien staat hij in het echt wel heel leuk, je kan je zo vaak vergissen met foto's. Laarzen eronder vind ik wel ordinair, zoals dit model heeft.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 4:12

Purple schreef:
Birgit schreef:En ik dacht juist een slankie taille Laughing
Een slankie taille lijkt me juist vrij vierkant...

Hahaha Purple Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 4:15

Nate84, het is best een leuk jurkje maar ik denk een moeilijk model, dus dan zouden we een 'aan foto' moeten zien. Ik zou sowieso geen zwart nemen voor begin september, tenzij je gekleurde pumps en idem asseccoires erbij doet.

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! do 30 jun 2011 - 20:39

Tea-Leaf schreef:Nate84, het is best een leuk jurkje maar ik denk een moeilijk model, dus dan zouden we een 'aan foto' moeten zien. Ik zou sowieso geen zwart nemen voor begin september, tenzij je gekleurde pumps en idem asseccoires erbij doet.

Ik heb 'm ook niet in het zwart besteld maar in het goud/beige.
Vind juist het glimmende stofje wel feestelijk, toch?
Zodra ik 'm binnen heb zal ik kijken of ik een aan-foto kan plaatsen!

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 20:42

Nate84 schreef:
Tea-Leaf schreef:Nate84, het is best een leuk jurkje maar ik denk een moeilijk model, dus dan zouden we een 'aan foto' moeten zien. Ik zou sowieso geen zwart nemen voor begin september, tenzij je gekleurde pumps en idem asseccoires erbij doet.

Ik heb 'm ook niet in het zwart besteld maar in het goud/beige.
Vind juist het glimmende stofje wel feestelijk, toch?
Zodra ik 'm binnen heb zal ik kijken of ik een aan-foto kan plaatsen!

Doe maar, leuk!

Ik heb mijn jurk trouwens net binnen! Yay!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 20:45

Ik kan hem niet plakken, boehoeeee stomme nieuwe site.

http://www.hm.com/nl/product/92142?article=92142-C Zo dan? Jaaa!

Het is de oranje. Je kan hem van voor en achter zien. Ik maak vandaag nog wel even een aan foto, moet zo weg!

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! do 30 jun 2011 - 21:25

Mooie kleur!
Ben benieuwd hoe die je staat. smile

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 23:44

Nate84 schreef:Mooie kleur!
Ben benieuwd hoe die je staat. smile

Hij zit heel mooi, mijn borsten lijken er kleiner in en hij zit goed zonder bh! Ik heb 75E, dus daar ben ik blij mee in dit geval. En je ziet mijn buikje echt nauwelijks/niet. Het model is dus perfect en hij zit lekker!

De kleur is ook heel mooi, heb nog nooit oranje gedragen behalve met Q-day haha. Maar als ik iets bij bruin onder de zonnebank ( waar ik eigenlijk geen fan van ben ), dan is het de perfecte kleur jurk. Ik ben nu iets te licht voor mijn eigen huidtype en dat is toch wat minder mooi. En een panty wil ik als het even kan echt vermijden... Naast het feit dat ik het ondingen vind, kleuren je benen dan altijd anders dan de rest van je huid en dat is zo zonde.

Sorry voor mijn geblaat haha Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 23:59

Wat een onwijs gaaf jurkje! Fijn dat hij je goed past! Ik ben benieuwd hoe hij bij jou staat!

Gast
Gast

Bericht  Melis_je vr 1 jul 2011 - 0:18

Ik ben ook erg benieuwd. Bij je link zie ik dat er ook een heel mooie koraalkleur is, volgens mij zou je die ook heel goed kunnen hebben (als het met de zonnebank niets wordt).
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 0:21

Melis_je schreef:Ik ben ook erg benieuwd. Bij je link zie ik dat er ook een heel mooie koraalkleur is, volgens mij zou je die ook heel goed kunnen hebben (als het met de zonnebank niets wordt).

Haha, daar dacht ik ook nog aan. Maar ik ben al helemaal verliefd op deze... De foto komt echt nog wel, maar ik zie er nu bleek en ziekjes uit omdat ik aan het herstellen ben van een migraine aanval.

Mijn vriend kwam vanmiddag thuis: "zo, jij ziet er goed uit" met zwaar sarcastische ondertoon. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Melis_je vr 1 jul 2011 - 0:22

Haha nee, als je nu een foto maakt, neemt niemand je nog serieus als je over kleurtypes begint Very Happy Ik hoop dat je je snel beter voelt dan, want zoveel geduld heb ik niet! We wachten al weken.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 0:41

Melis_je schreef:Haha nee, als je nu een foto maakt, neemt niemand je nog serieus als je over kleurtypes begint Very Happy Ik hoop dat je je snel beter voelt dan, want zoveel geduld heb ik niet! We wachten al weken.

Ik weet het, the suspence is killing y'all! Maar in eerste instantie is dat te wijten aan H&M. Vandaag aan mij Very Happy

Gelukkig heb ik een mooie bronzing powder en die breng ik straks wel even aan met wat mascara. Moet namelijk nog naar de winkel en frisse lucht is sowieso lekker met een zwaar hoofd. Dan kan ik daarna met, hopelijk frisse blosjes, op de foto!

Gast
Gast

Bericht  xxDila vr 1 jul 2011 - 0:42

FOOTOOOO! :P
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 0:44

xxDila schreef:FOOTOOOO! :P

Dude, lees bovenstaande Very Happy

Ik beloof plechtig dat hij er vandaag komt. Zo niet, dan mogen jullie sancties opleggen. Deal?

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 1 jul 2011 - 1:33

Ik ben ook benieuwd naar de foto, de jurk ziet er echt supermooi uit! Laat je de foto dan wel even staan? Heb vanmiddag na 5 uur en vanavond helaas geen tijd meer om online te gaan... smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: