Bruiloft outfit
+12
Siem
minoessepoes
Lieke128
Ugly Betty
Ella
VeryCherry
Caro
Aziraphale
Caresses
Monte
Toet
Flippin' Bitch
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Bruiloft outfit
Heb jullie hulp nodig. Ik heb morgen een bruiloft, doe mijn roze jurkje aan, maar twijfel over wat ik voor vestje/colbertje aan zal doen. Ik denk dat ik mijn haar doe zoals op de eerste foto.
Ik heb een zwart wikkelvestje, wat ik op twee manieren kan dragen & waarbij het glimmende lintje in mijn taille zichtbaar blijft.
Of een zwart (stretch) colbertje, maar die hangt een beetje los van mijn rug en dat is misschien niet zo mooi?
En dan voor buiten heb ik dit jasje er over.
Dus... Zwart colbertje of het vestje (en zo ja, op welke manier)?
Alvast bedankt
Foto's niet quoten graag
Ik heb een zwart wikkelvestje, wat ik op twee manieren kan dragen & waarbij het glimmende lintje in mijn taille zichtbaar blijft.
Of een zwart (stretch) colbertje, maar die hangt een beetje los van mijn rug en dat is misschien niet zo mooi?
En dan voor buiten heb ik dit jasje er over.
Dus... Zwart colbertje of het vestje (en zo ja, op welke manier)?
Alvast bedankt
Foto's niet quoten graag
Laatst aangepast door Flippin' Bitch op di 24 apr 2012 - 22:35; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Bruiloft outfit
Ik vind denk ik zoals ik het nu zie het colbertje toch mooier. Het vestje vind ik net te kort en dat doet geen eer aan je jurkje. Misschien kun je het colbertje open dragen?
Gast- Gast
Ik vind het wikkelvestje op de eerste manier het leukst staan. Colbertje oogt wat te zwaar bij de jurk, zeker omdat je ook al een ondoorzichtige panty aan hebt en redelijk robuuste schoenen.
Gast- Gast
Ik vind het colbertje denk ik ook moooier, zou hem dan wel open dragen. Zo'n wikkelvestje oogt op de een of andere manier altijd een beetje goedkoop, vind ik.
Ik zou er trouwens ook een andere panty onder dragen.
Ik zou er trouwens ook een andere panty onder dragen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh ik had niet goed gelezen! Je hebt 2 manieren van wikkelen! Als ik daar tussen moet kiezen dan zeg ik de eerste manier. Maar toch zeg ik colbertje, ik ben gewoon groot fan van colbertjes haha.
Gast- Gast
zoals ik het op de foto zie zeg ik zoals op de eerste foto, maar op de een of andere manier vind ik colbertjes toch netter. Wel vind ik je schoenen wat te lomp voor bij je outfit (als ik eerlijk mag zijn)
Gast- Gast
Ik heb ook wel een dunnere panty, maar ik vind mijn dikke kuiten dus echt verschrikkelijk. Valt dat nou juist meer op met zo'n dikke/dunne panty. Eventueel heb ik ook nog platte ballerina's met elastiek om de enkel.
Ik kan geen andere hakken aan morgen. Heb nog steeds vaak pijn, dus hoop dat ik het red met deze hakken. Voor de zekerheid maar die platte in de tas.
Laatst aangepast door Flippin' Bitch op do 19 apr 2012 - 10:45; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch- Kletskop
Ik vind het wikkelvestje op de 2e manier het leukst.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Kijk, dit staat natuurlijk veel mooier. Misschien gaat het wel als ik zelf niet ga autorijden en de hakken alleen met de plechtigheid draag. Dat ik die grijze tas / mijn zwarte meeneem met de ballerina's erin.
Is een lichtere panty mooier of die dikke?
Is een lichtere panty mooier of die dikke?
Laatst aangepast door Flippin' Bitch op di 24 apr 2012 - 22:36; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch- Kletskop
Ik vind het wikkel vestje op de 1e foto het leukste erbij staan.
De hakken vind ik het mooist (daarna de schoen links op de foto waar je 2 verschillende schoenen aan hebt).
De panty die wat meer doorzichtig is vind ik ook mooier.
De hakken vind ik het mooist (daarna de schoen links op de foto waar je 2 verschillende schoenen aan hebt).
De panty die wat meer doorzichtig is vind ik ook mooier.
Laatst aangepast door Caresses op do 19 apr 2012 - 1:20; in totaal 1 keer bewerkt
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Lichtere panty en de hakken van je laatste foto vind ik mooi! En dan met het colbertje
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Absoluut lichte panty!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik reserveer vast dat kersjesjurkje die boven je bed hangt (mocht je hem ooit kwijt willen)
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het colbertje doen en de laatste foto met schoenen. En een dunne panty
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Yvette schreef:Ik zou het colbertje doen en de laatste foto met schoenen. En een dunne panty
+1, mooi jurkje, staat je goed
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Laatste schoenen, dunne panty! Je kunt voor in de auto toch even andere schoenen aantrekken?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
VeryCherry schreef:Ik reserveer vast dat kersjesjurkje die boven je bed hangt (mocht je hem ooit kwijt willen)
Haha, dat was een surprise van mijn schoonzus. Mijn schoonzussen en ik bleken onafhankelijk van elkaar hetzelfde bloemetjesjurkje gekocht te hebben, terwijl we heel verschillende kledingsmaken hebben. Met kerst hebben we alle 3 de jurk aangedaan, maar dan allemaal op onze eigen manier.
Flippin' Bitch- Kletskop
Toet schreef:Laatste schoenen, dunne panty! Je kunt voor in de auto toch even andere schoenen aantrekken?
@ Toet: het probleem is dat ik een scheur in een spier in mijn lies heb en daar al maanden last van heb. Ik ben een echt hakkenmens, maar loop dus ook al weer een paar maanden op dr martens. Iedere dag wel stekende/krampende pijn in lies, heup, rug. Last met sporten, trappenlopen, veel staan, bukken en ook vaak met autorijden (koppelen vooral).
Flippin' Bitch- Kletskop
Flippin' Bitch schreef:VeryCherry schreef:Ik reserveer vast dat kersjesjurkje die boven je bed hangt (mocht je hem ooit kwijt willen)
Haha, dat was een surprise van mijn schoonzus. Mijn schoonzussen en ik bleken onafhankelijk van elkaar hetzelfde bloemetjesjurkje gekocht te hebben, terwijl we heel verschillende kledingsmaken hebben. Met kerst hebben we alle 3 de jurk aangedaan, maar dan allemaal op onze eigen manier.
Leukleukleuk ^^ Wat toevallig zeg!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Leuke jurk! Nieuw? Zoja, waar gekocht? Ik ben gek op roze .
1e manier van het wikkelvestje, een dunne panty en de hakken van de laatste foto!
1e manier van het wikkelvestje, een dunne panty en de hakken van de laatste foto!
Gast- Gast
Haha VC!
Ik vind het mooiste met colbert (open denk ik), de lichtere panty en de pumps. In plaats van de pumps zou ik dan voor de platte schoenen gaan, die vind ik net wat verfijnder ogen dan je andere hakken.
Ik vind je eerste foto echt prachtig, zo komt het jurkje het mooist tot zijn recht en ook je haren op die foto vind ik echt heel mooi!
Ik vind het mooiste met colbert (open denk ik), de lichtere panty en de pumps. In plaats van de pumps zou ik dan voor de platte schoenen gaan, die vind ik net wat verfijnder ogen dan je andere hakken.
Ik vind je eerste foto echt prachtig, zo komt het jurkje het mooist tot zijn recht en ook je haren op die foto vind ik echt heel mooi!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Aziraphale schreef:Lichtere panty en de hakken van je laatste foto vind ik mooi! En dan met het colbertje
+1 En dan de linker schoenen meenemen voor als het niet meer gaat!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
minoessepoes schreef:En dan de linker schoenen meenemen voor als het niet meer gaat!
+1
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Help... Bruiloft outfit
» outfit als ceremoniemeester op bruiloft
» Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft
» Wie wil mij helpen met een leuke outfit (bruiloft).
» Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto)
» outfit als ceremoniemeester op bruiloft
» Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft
» Wie wil mij helpen met een leuke outfit (bruiloft).
» Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto)
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: