Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

+15
Arwyn
Monte
Sjaantje
Suus
Moezie
Ooh La La!
ButterflyEffect
nina
Laquisia
SoGood
Jeanette
Flippin' Bitch
xxDila
Melis_je
Toet
19 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft - Pagina 7 Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 4:10

Lise_E schreef:
Tea-Leaf schreef:
Lise_E schreef:Ik vind het geen mooi jurkje en de kleur vind ik ook niet leuk bij je staan. Ik denk dat de paarse misschien beter was geweest.

Er is geen paarse van en ik vind hem wel heel mooi, ook de kleur. Maar bedankt voor je reactie smile

Oh sorry ik dacht dat ergens gelezen te hebben dat ie er ook in het paars was. smile
Veel succes in ieder geval met het vinden van de juiste outfit. Of ga je toch voor het oranje jurkje?

Why zeg je sorry? Hoeft niet hoor meis.

En ik heb al gekozen, het wordt wel de oranje, Ik ga er pumps en ballerina's bij aanschaffen en mezelf flink bruinen, want een panty wil ik echt niet aan. Ik heb ook al een goede kwaliteit omslagdoek/sjaal in beige tint voor als het fris is.

( KAN IK BIJ IEMAND GRATIS ONDER DE ZONNEBANK VOOR EEN KEER OF 8? Ik woon in Overijssel, tegen Gelderland aan angel ) :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft - Pagina 7 Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 8:32

Tea-Leaf schreef:
Lise_E schreef:
Tea-Leaf schreef:
Lise_E schreef:Ik vind het geen mooi jurkje en de kleur vind ik ook niet leuk bij je staan. Ik denk dat de paarse misschien beter was geweest.

Er is geen paarse van en ik vind hem wel heel mooi, ook de kleur. Maar bedankt voor je reactie smile

Oh sorry ik dacht dat ergens gelezen te hebben dat ie er ook in het paars was. smile
Veel succes in ieder geval met het vinden van de juiste outfit. Of ga je toch voor het oranje jurkje?

Why zeg je sorry? Hoeft niet hoor meis.

En ik heb al gekozen, het wordt wel de oranje, Ik ga er pumps en ballerina's bij aanschaffen en mezelf flink bruinen, want een panty wil ik echt niet aan. Ik heb ook al een goede kwaliteit omslagdoek/sjaal in beige tint voor als het fris is.

( KAN IK BIJ IEMAND GRATIS ONDER DE ZONNEBANK VOOR EEN KEER OF 8? Ik woon in Overijssel, tegen Gelderland aan angel ) :P
Als je van autorijden houdt mag je richting Groningen Wink
Meestal is het bij de sportschool heel goedkoop heb ik me laten vertellen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 1:33

Francaise_, als je dichterbij woonde... En dan nog niet eens om de zonnebank. Ik ben nog altijd heel benieuwd naar jou.

Ik ga zoeken naar een leuke *zoveelrittenkaart* bij een sportschool in de buurt. Ben ik tenminste egaal bruin. Ik ga echt niet naakt in mijn achtertuin liggen, als de zon als eens een keer goed schijnt laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:19

Ik heb nog een zonnehemel over! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Inge do 7 jul 2011 - 3:15

Staat je goed...
Mocht je iemand gevonden hebben waar je gratis onder de zonnebank kan, bied ik mijzelf wel aan om met je mee te gaan :p

Laatst aangepast door Inge op do 7 jul 2011 - 6:55; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 6:15

Purple schreef:Ik heb nog een zonnehemel over! Very Happy

Purple, waar woon je ook al weer?

En wil je hem verkopen of uitlenen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 6:15

Inge schreef:Staat je goed...
Mocht je iemand gevonden hebben waar je gratis onder de zonnebank kan, biedt ik mijzelf wel aan om met je mee te gaan :p

I let you know!

Gast
Gast

Bericht  Inge do 7 jul 2011 - 6:56

Tea-Leaf schreef:
Inge schreef:Staat je goed...
Mocht je iemand gevonden hebben waar je gratis onder de zonnebank kan, bied ik mijzelf wel aan om met je mee te gaan :p

I let you know!

yeah :p

Zie opeens een gruwelijke spelfout in mijn tekst *aangepast* :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: