Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft
+15
Arwyn
Monte
Sjaantje
Suus
Moezie
Ooh La La!
ButterflyEffect
nina
Laquisia
SoGood
Jeanette
Flippin' Bitch
xxDila
Melis_je
Toet
19 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft
nina schreef:Mooooooii!
Het is ook weer eens wat anders dan anders!
Precies! En het leuke is: ik kwam iets soortgelijks tegen op een site van bruidsjurken gisteren, alleen dan in een lange versie.
Gast- Gast
Leuk, ik denk alleen dat paars je beter had gestaan ivm je 'koele' kleur huid. Oranje is een heel triicky kleur.. als je goed bruin bent, staat het fantastisch, maar als je bleek bent, steekt het echt af.
Ik zou zeggen, goed smeren met een factor en al bij een beetje zon de tuin in/balkon op!
Of sprayen met zelfbruiner!
Ik zou zeggen, goed smeren met een factor en al bij een beetje zon de tuin in/balkon op!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Leuk, ik denk alleen dat paars je beter had gestaan ivm je 'koele' kleur huid. Oranje is een heel triicky kleur.. als je goed bruin bent, staat het fantastisch, maar als je bleek bent, steekt het echt af.
Ga ik zeker doen, ik ben ook te wit voor mijn doen nu! Ik ben een kwart Surinaams, maar dat zie nu alleen aan mn bruine krullen en bruine ogen
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:xxDila schreef:Wauww! Mooi Tea-Leaf! Vraagje valt de maat normaal? Ik vind hem namelijk erg leuk & wil nu mssn toch wel die andere kleur gaan bestellen!
(ojaaaa, ik was uit eten vandaar mn late reactie!)
Ja, hij valt normaal. Ik heb zelf 36/38, of S/M en dit is een 38.
Edit: heb je lekker gegeten?
Ja, heerlijk!
Okeee, ik ga maar eens even de stad om te kijken!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Jaaa, de foto staat er nog Mooie jurk, Tea-Leaf, hij staat je echt supergoed
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Tea-Leaf schreef:2CKC2 schreef:Leuk, ik denk alleen dat paars je beter had gestaan ivm je 'koele' kleur huid. Oranje is een heel triicky kleur.. als je goed bruin bent, staat het fantastisch, maar als je bleek bent, steekt het echt af.
Ga ik zeker doen, ik ben ook te wit voor mijn doen nu! Ik ben een kwart Surinaams, maar dat zie nu alleen aan mn bruine krullen en bruine ogen
Ja, ik zou echt niet zeggen dat jij kwart surinaams bent. Maar een kwart is ook heel weinig...
Ik zou er mooie gouden strappy heels bij dragen.. goud armbandje en gouden knopjes.. en een fucshia roze clutch ofzo!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo leuk voor een bruiloft. Misschien omdat je nog te wit bent, maar ik vind het meer een vakantie/strand jurkje. Ook vind ik dat die je breder maakt dan je bent.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik vind het ook geen leuke jurk. De kleur staat je niet, misschien omdat je te wit bent maar dan nog ben ik er niet kapot van. Voor een bruiloft vind ik hem ook niet net genoeg. Maar dat ligt misschien aan de bruiloft. Inderdaad maakt ie breder maar erger nog ik vind het lijken alsof je rechts een borstamputatie hebt gehad
Gast- Gast
Ik vind het geen mooi jurkje en de kleur vind ik ook niet leuk bij je staan. Ik denk dat de paarse misschien beter was geweest.
Lise_E- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 117
Registratiedatum : 10-12-10
2CKC2 schreef:Tea-Leaf schreef:2CKC2 schreef:Leuk, ik denk alleen dat paars je beter had gestaan ivm je 'koele' kleur huid. Oranje is een heel triicky kleur.. als je goed bruin bent, staat het fantastisch, maar als je bleek bent, steekt het echt af.
Ja, ik zou echt niet zeggen dat jij kwart surinaams bent. Maar een kwart is ook heel weinig...
Ik zou er mooie gouden strappy heels bij dragen.. goud armbandje en gouden knopjes.. en een fucshia roze clutch ofzo!
Nja, heel weinig... Het is 25%. Mijn opa was een hele donkere man, echt heel erg donker zoals ik heb begrepen haha! Heel weinig vind ik het dus niet, want mijn vader was half/half en duidelijk te zien. Maar dat je het je het niet goed ziet bij mij ben ik met je eens. Ik zie zelf ook gewoon "een kaaskop" in de spiegel haha! Ik voel me ook Nederlands en zie het verschil niet tussen een blond meisje en mij, gek he.
Terwijl ik nog wel eens de vraag krijg: "Ben jij Turks/Marrokaans/Spaans/Grieks/Portugees... etc etc?" Ik vind het nog steeds een gekke vraag
Laatst aangepast door Tea-Leaf op ma 4 jul 2011 - 6:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lise_E schreef:Ik vind het geen mooi jurkje en de kleur vind ik ook niet leuk bij je staan. Ik denk dat de paarse misschien beter was geweest.
Er is geen paarse van en ik vind hem wel heel mooi, ook de kleur. Maar bedankt voor je reactie
Gast- Gast
Puuc schreef:Ik vind het ook geen leuke jurk. De kleur staat je niet, misschien omdat je te wit bent maar dan nog ben ik er niet kapot van. Voor een bruiloft vind ik hem ook niet net genoeg. Maar dat ligt misschien aan de bruiloft. Inderdaad maakt ie breder maar erger nog ik vind het lijken alsof je rechts een borstamputatie hebt gehad
Ach wat aardig van je. Gelukkig weet ik wie het zegt, jij bent vaker niet subtiel. Ik heb een prima lichaam hoor, en breed lijk ik er al helemaal niet in.
Nu een foto van jou met een outfit die jij op een bruiloft draagt?
Gast- Gast
Puuc schreef:Ik vind het ook geen leuke jurk. De kleur staat je niet, misschien omdat je te wit bent maar dan nog ben ik er niet kapot van. Voor een bruiloft vind ik hem ook niet net genoeg. Maar dat ligt misschien aan de bruiloft. Inderdaad maakt ie breder maar erger nog ik vind het lijken alsof je rechts een borstamputatie hebt gehad
Maar verder gaat alles wel goed met je?
Tea, ik vind eigenlijk wel dat je goed kan zien dat je buitenlandse voorouders hebt. Maar goed, ik ken je dan ook IRL
Gast- Gast
Thanks James, en ik ben er ook trots op. Maar ik ben wel echt te wit
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Puuc schreef:Ik vind het ook geen leuke jurk. De kleur staat je niet, misschien omdat je te wit bent maar dan nog ben ik er niet kapot van. Voor een bruiloft vind ik hem ook niet net genoeg. Maar dat ligt misschien aan de bruiloft. Inderdaad maakt ie breder maar erger nog ik vind het lijken alsof je rechts een borstamputatie hebt gehad
Ach wat aardig van je. Gelukkig weet ik wie het zegt, jij bent vaker niet subtiel. Ik heb een prima lichaam hoor, en breed lijk ik er al helemaal niet in.
Sorry hoor TL, maar als je een foto plaatst kan het zijn dat iemand een mening geeft die jij niet leuk vindt.
Puuc is dan niet zo subtiel, maar ik vind dat jij wel erg op je teentjes getrapt reageert.
Gast- Gast
Princess schreef:Tea-Leaf schreef:Puuc schreef:Ik vind het ook geen leuke jurk. De kleur staat je niet, misschien omdat je te wit bent maar dan nog ben ik er niet kapot van. Voor een bruiloft vind ik hem ook niet net genoeg. Maar dat ligt misschien aan de bruiloft. Inderdaad maakt ie breder maar erger nog ik vind het lijken alsof je rechts een borstamputatie hebt gehad
Sorry hoor TL, maar als je een foto plaatst kan het zijn dat iemand een mening geeft die jij niet leuk vindt.
Puuc is dan niet zo subtiel, maar ik vind dat jij wel erg op je teentjes getrapt reageert.
Nee hoor, ze roept maar. Maar kom op zeg, "borstamputatie?"
Dat is niet echt een normale reactie wel?
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Princess schreef:Tea-Leaf schreef:Puuc schreef:Ik vind het ook geen leuke jurk. De kleur staat je niet, misschien omdat je te wit bent maar dan nog ben ik er niet kapot van. Voor een bruiloft vind ik hem ook niet net genoeg. Maar dat ligt misschien aan de bruiloft. Inderdaad maakt ie breder maar erger nog ik vind het lijken alsof je rechts een borstamputatie hebt gehad
Nee hoor, ze roept maar. Maar kom op zeg, "borstamputatie?"
Dat is niet echt een normale reactie wel?
Die had ik even gemist, dat vind ik idd niet normaal.
Maar buiten dat vind ik je nog steeds heftig reageren.
Gast- Gast
Dat mag. Ik vind zelf van niet. Als iemand al zo'n reactie geeft ga ik echt niet meer aardig terug doen.
Kom hey. Zou jij dat recht in iemands gezicht zeggen: "in die jurk lijkt het net of je een borstamputatie hebt gehad?"
Kan jij daarna nog aardig reageren?
Kom hey. Zou jij dat recht in iemands gezicht zeggen: "in die jurk lijkt het net of je een borstamputatie hebt gehad?"
Gast- Gast
Ik vind het jurkje zelf niet zo mooi, maar hij staat jou wel leuk.
Zeker als je straks mooi gebruinde benen hebt.
Zeker als je straks mooi gebruinde benen hebt.
Laatst aangepast door Alina op ma 4 jul 2011 - 7:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Puuc reageert inderdaad wel regelmatig negatief op foto's. Daar heb je wel gelijk in Tea maar ik zou dr ook niet zo op reageren als ik jou was.
Gast- Gast
Purple schreef:Puuc reageert inderdaad wel regelmatig negatief op foto's. Daar heb je wel gelijk in Tea maar ik zou dr ook niet zo op reageren als ik jou was.
Heb je gelijk in, moet dr ook gewoon negeren. Maar dan komt evil Tea boven haha.
Alina, thanks. Ik moet ze echt goed bruinen nog, die benen van mij
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Dat mag. Ik vind zelf van niet. Als iemand al zo'n reactie geeft ga ik echt niet meer aardig terug doen.
Je hoeft je voor mij niet te verdedigen hoor..!
Ik kan ook wel aardig bot en direct zijn, maar ik zou niet weten hoe ik daarop zou reageren.
Maar laten we hier niet ook nog een discussie van maken, dat was niet mijn bedoeling.
Ik vind dat jij wat heftig reageert, en jij vindt van niet.
Klaar!
Gast- Gast
Princess schreef:Tea-Leaf schreef:Dat mag. Ik vind zelf van niet. Als iemand al zo'n reactie geeft ga ik echt niet meer aardig terug doen.
Je hoeft je voor mij niet te verdedigen hoor..!
Ik kan ook wel aardig bot en direct zijn, maar ik zou niet weten hoe ik daarop zou reageren.
Maar laten we hier niet ook nog een discussie van maken, dat was niet mijn bedoeling.
Ik vind dat jij wat heftig reageert, en jij vindt van niet.
Klaar!
Okidoki!
Gast- Gast
Leuke, aparte jurk voor een bruiloft. Ik vind de kleur ook erg mooi, staat goed bij je haar. Alleen nu nog goed bij je huid, dus aan de spraytan ! (Of gewoon ouderwets de zon in).
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Lise_E schreef:Ik vind het geen mooi jurkje en de kleur vind ik ook niet leuk bij je staan. Ik denk dat de paarse misschien beter was geweest.
Er is geen paarse van en ik vind hem wel heel mooi, ook de kleur. Maar bedankt voor je reactie
Oh sorry ik dacht dat ergens gelezen te hebben dat ie er ook in het paars was.
Veel succes in ieder geval met het vinden van de juiste outfit. Of ga je toch voor het oranje jurkje?
Lise_E- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 117
Registratiedatum : 10-12-10
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto)
» Zoek een outfit voor degene boven je!
» Ik zoek een jurkje voor een bruiloft
» Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft
» Bruiloft outfit
» Zoek een outfit voor degene boven je!
» Ik zoek een jurkje voor een bruiloft
» Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft
» Bruiloft outfit
Pagina 6 van 7
Permissies van dit forum: