Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je kindje overdag slaapt..

+22
PiP
Annemie
LMCurious
Printje
ekjir@M
Meeko
Ezzer
Bruintje Beer
Monnie
Mikki
pantuf
Tania
Parisienne
meisjesmama
Flip Fluitketel
Linda
Susan
Jazzlyn
M@niek
Spring
Smaragdje
Coccinelle
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:25

Hier nu wel nog geregeld dat ik eventjes ga liggen. Al word de tijd steeds korter. Tijdens het begin en einde vd zwangerschap ging ik bijna elke middag even liggen. En in de kraamtijd en de periode dat mijn man thuis was ook.

Normaal gesproken ga ik zelf niet zo gauw liggen, alleen als ik echt heel erg moe ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Tania wo 8 jun 2011 - 1:35

Nee, bijna nooit. Toen J. nog heel weinig sliep 'snachts viel ik wel is in slaap overdag. Maar nu nog maar zelden. Ik ga als hij slaapt douchen, opruimen, de was doen, lezen, computeren enz.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  pantuf wo 8 jun 2011 - 1:38

Nee, eigenlijk nooit. Ik ga dan bezig met het huishouden of iets voor mezelf doen. Nu moet ik zeggen dat ik me na de tijd vaak erg brak voel als ik overdag een uur of wat ga slapen. Dan zou ik eerder gewoon even gaan liggen lezen o.i.d.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:51

De laatste tijd lig ik elke middag te slapen. Ik moet me ook echt de wekker zetten anders slaap ik zo dikke 4 uur door. (vooral als mijn zoon er niet is.)

Nu net ook weer. Vanmorgen 6:00 uur al wakker en ik kiep dan echt om. Dus net een uurtje bij geslapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:53

Het komt niet vaak voor, maar soms ff liggen en een dutje doen kan best lekker zijn en kan je er weer even tegenaan, en dat vind ik absoluut niet lui hoor smile Lekker van genieten hoor Razz Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Mikki wo 8 jun 2011 - 2:55

Bijna nooit, meestal heb ik er de rust niet voor omdat ik dan het huishouden wil doen, nog wat werken of studeren. Maar als we een paar slechte nachten gehad hebben, vind ik soms wel heerlijk!

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Monnie wo 8 jun 2011 - 3:06

Ik doe het nooit, maar heb er wel vaak de behoefte aan. Toch ga ik me dan liever nuttig maken in bijv het huishouden. Vindt het dan weer zonde van mijn tijd om te gaan slapen.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Bruintje Beer wo 8 jun 2011 - 3:21

nu wel....zit in mijn kraamweek
maar anders niet. ik doe dan meestal wat in het huishouden.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Ezzer wo 8 jun 2011 - 3:46

Ja hoor ik heb dat echt even nodig! Deed ik trouwens voor m'n zwangerschap ook wel eens, een uurtje naar bed.
Als je er behoefte aan hebt is het prima toch? Lekker doen hoor!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Meeko wo 8 jun 2011 - 4:36

Ik doe dat echt wel! Heerlijk! Met die korte nachten en vermoeiende dagen heb ik dat echt wel nodig! Vanmiddag ook weer een ruk van ruim 2 uur gemaakt!
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 4:39

Ik doe dat niet (meer) omdat ik dan het gevoel heb dat ik niet nuttig bezig ben. Maar als ik onwijs slecht geslapen heb of ziek ben doe ik het wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  ekjir@M wo 8 jun 2011 - 5:17

´s Middags doe ik het meestal niet maar J. doet ´s ochtends nog een slaapje. Dan geef ik hem om 7 uur een bordje pap en dan duik ik er om 8.30 weer in. Heerlijk zo lang het nog kan. Voor je het weet is het ochtend of middag slaapje er af en dan heb je helemaal geen tijd meer om nog een keer uit te slapen.

Ik doe het trouwens niet omdat ik het nodig heb maar gewoon omdat het mij te vroeg is ´s ochtends om 7 uur. Ik heb niet voor niets een vrije dag...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 6:58

Nee, dat heb ik nog nooit gedaan. Persoonlijk vind ik dat voor mij tijdsverspilling, maar dat vind ik sowieso van slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Printje wo 8 jun 2011 - 7:06

Meestal gebruik ik die tijd voor dingetjes in het huishouden maar als ik moe ben ga ik lekker even liggen hoor. Zie daar geen probleem in dan maar niet stofzuigen ofzo hoor dat komt daarna wel weer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  LMCurious wo 8 jun 2011 - 7:12

Ik heb eigenlijk toch wel 9 uur per nacht nodig, en die haal ik momenteel niet omdat ik regelmatig savonds werk en sochtends de kleine om 6-7 uur wakker is. Soms ga ik wel even liggen, maar vaak slaap ik dan net (ben al een half uur tot een uur van Joris zijn slaapje verder dan ivm ff vlug een wasje aanzetten of eten ofzo) en dan is of Milou of Joris weer wakker en dan ben ik helemaal chaggi en vermoeider. Ik merk dat ik beter kan bijtanken door 1x in de week lekker om 20.30 mn bed in te duiken en een extra lange nacht te maken.

Overigens kan het ook wel zijn dat mn vermoeidheid nog met mn ijzertekort te maken heeft. Ik geloof neit dat ik echt een periode heb gehad sinds de zwangerschap van Joris dat dat echt op een normaal niveau was. Ik voel me verder prima, maar kan altijd wel slapen. Maar ik ben niet anders meer gewend. Misschien als ik nu ff lekker door kan met mn kuur ik wel weer met minder slaap kan doen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Annemie wo 8 jun 2011 - 7:24

ik doe zo af en toe 's middags ook wel een dutje, heerlijk vind ik dat, ff bijtanken.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  PiP wo 8 jun 2011 - 7:25

Wat toevallig, gisteren dacht ik nog om hier een topic over te openen.
Toen ik op het Forum zat wist ik niet meer wat ik nou wou openen, haha.

Maar ja, ik doe dat. Het is een paar maand goed gegaan dat ik niet heel erg moe was, maar op het moment gaat het weer wat minder.
Ik slaap erg slecht `s nachts (droom heel intensief) en ik denk dat ik daardoor zo moe ben steeds.
Als F op bed lig, ga ik eerst opruimen, stofzuigen en wat er nog meer moet gebeuren doen en daarna duik ik even heerlijk mijn bed in. Ik knap daar dan echt even van op.

Als ik niet ga, dan kan ik soms echt bijna in slaap vallen.
Eigenlijk moet ik er weer eens mee naar de dokter nu ik dit zo lees...
Maar hij heeft al eens gezegd dat er niks aan te doen is, aan het dromen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  PapillonRose wo 8 jun 2011 - 7:37

Ja, soms doe ik dat. Niet vaak, want ik heb meestal nog wel genoeg in huis te doen en dat ga ik dan ook doen. Maar de laatste tijd ben ik vrij vermoeid en doe ik het af en toe weleens. En als ik dat echt nodig heb doe ik het gewoon, vind dat ook helemaal geen tijdverspilling of luiheid (ik lig heus niet elke dag uren te slapen overdag :P ).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 8:08

nee, eerste dagen na geboorte wel, maar sindsdien echt niet meer.
Vind het niet lui, maar wel zonde van de tijd. Die tijd kan ik juist besteden aan lekker tv kijken of internetten. Gewoon even tijd voor mezelf. Zonde om dan de ogen dicht te doen Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Wennes wo 8 jun 2011 - 8:19

Onze zoon heeft tot hij 1 jaar werd niet door geslapen en dan was het heerlijk om overdag af en toe bij te tanken.
Nu hij wel doorslaapt doe ik het zelden.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Dolphinne wo 8 jun 2011 - 8:27

Ik ga de laatste maanden ook geregeld even liggen als mijn zoontje slaapt. Ik ben elke dag moe en heb het dan echt even nodig. Al voel ik me soms ook wel schuldig omdat ik in dat uurtje ook aan mn studie had gekund.

Maar val soms al half in slaap als ik even op de bank ga zitten en mn zoontje gewoon in de kamer aan het spelen is. Dan schrik ik als hij ineens weer naast me staat om iets te laten zien/vragen. Het is soms dus wel gewoon even nodig.

Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  ProudMom wo 8 jun 2011 - 8:52

Brandon word nog bijna iedere nacht zo'n 3x wakker. Gelukkig gaat het nu sinds een paar dagen een stuk beter en slaapt hij door cheers maar ik wil niet te vroeg juichen. :P
En zelf heb ik ook nog het ''probleem'' dat ik moeilijk in slaap kom, en vaak eerst 3 uur wakker lig. Dan sliep ik eindelijk en werd Brandon weer gillend wakker.
Die nachten sliep ik vaak 3-4 uurtjes per nacht, en dan wilde ik tijdens zijn middagslaapje ook nog wel eens lekker gaan slapen. Heerlijk!

Nu doe ik het eigenlijk niet meer zo vaak. Alleen als ik heel moe ben, of als ik ziek ben. Maar anders ga ik het huishouden doen, en als er dan nog tijd is ga ik even iets voor mezelf doen.

Maar ik vind het zeker niet gek hoor, helemaal niet. Ik werd er alleen maar een vrolijker mens door, om af en toe eens toe te geven aan m'n slaap. En waarom zou je niet even bijslapen als je er behoefte aan hebt, en er de tijd voor hebt? Dan zou je bijna gek zijn om het niet te doen toch. Wink
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Parisienne wo 8 jun 2011 - 11:06

Mama_van2 schreef:Nee, dat heb ik nog nooit gedaan. Persoonlijk vind ik dat voor mij tijdsverspilling, maar dat vind ik sowieso van slapen.

Haha, zo denk ik nou altijd over 'op tijd naar bed gaan'.. vind ik weer zonde van mijn tijd/avond! Very Happy
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje overdag slaapt.. - Pagina 2 Empty Re: Als je kindje overdag slaapt..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum