Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je kindje langer slaapt dan normaal...

+9
Parisienne
loesje
Pien
Bloem86
PapillonRose
Susan
Annemie
Liadan
mauwmauw
13 plaatsers

Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  mauwmauw za 13 aug 2011 - 0:06

Gaan jullie dan kijken?V.arian ligt nu al vanaf 10uur in bed(is nu 13uur)Ik wil eigenlijk wel gaan kijken,maar ik durf niet goed.Bang dat ik hem wakker maak,of bang hem aan te treffen op een manier ik niet wil zeg maar(Daar ben ik echt bang voor als hij zolang slaapt)
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Liadan za 13 aug 2011 - 0:08

Ik luister dan meestal eerst of ik hem/haar nog hoor door de babyfoon en ga ook altijd kijken.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 0:09

Normaal gesproken ga ik niet kijken... alleen gister is Merle in haar grote bed gaan slapen en toen was ik wel benieuwd waar ze ergens zou liggen :-)

Maar kun je niet de deur op een kiertje openen? Lijkt me namelijk geen prettig gevoel voor je terwijl je kleine man waarschijnlijk gewoon lekker slaapt..

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Annemie za 13 aug 2011 - 0:10

Liadan schreef:Ik luister dan meestal eerst of ik hem/haar nog hoor door de babyfoon en ga ook altijd kijken.

+1 anders loop ik mij ook alleen maar druk te maken en dan waarschijnlijk om niks, haha.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  mauwmauw za 13 aug 2011 - 0:10

BeeGee schreef:Normaal gesproken ga ik niet kijken... alleen gister is Merle in haar grote bed gaan slapen en toen was ik wel benieuwd waar ze ergens zou liggen :-)

Maar kun je niet de deur op een kiertje openen? Lijkt me namelijk geen prettig gevoel voor je terwijl je kleine man waarschijnlijk gewoon lekker slaapt..

liefs
de deur kraakt heel erg,en ik ben dan bang hem wakker te maken,maar ik denk toch dat ik zo even ga kijken.krijg er een naar gevoel van.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Susan za 13 aug 2011 - 0:13

Ezra had ook wel eens van die periodes, hij sliep normaal precies twee uurtjes, van 11.00 tot 13.00, maar dan had hij blijkbaar opeens wat meer slaap nodig en dan werden het er drie of drieëneenhalf. Yrsa slaapt vanaf 12.00 en haar maak ik wel wakker stipt om 14.00, ten eerste omdat ze 's avonds anders niet in slaap kan komen en ten tweede omdat we op doordeweekse dagen dik een half uur later op de fiets moeten zitten om Ezra op te halen en ze daarvoor nog een boterham moet eten en aangekleed moet worden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Annemie za 13 aug 2011 - 0:14

Onze deur kraakt ook, maar als hij slaapt hoort hij het vast niet, ik ben benieuwd, waarschijnlijk ligt hij gewoon lekker te slapen. Laat je het weten?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Susan za 13 aug 2011 - 0:17

Ik ging trouwens wel bij Ezra om de hoek kijken als hij langer sliep, hij werd daar nooit wakker van, ook niet als ik 's avonds bij hem kom kijken of zijn deken recht leg of hem een kus geef of zijn krullen aai. Het is ook heel moeilijk om hem wakker te maken als hij eruit moet voor school.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  PapillonRose za 13 aug 2011 - 0:30

Ik ga ook altijd even kijken als ze langer slaapt dan normaal. Ik heb wel de mazzel dat ik een babyfoon met camera heb, zo kan ik haar best goed in de gaten houden. Maar ook op een camera kan je niet altijd alles zien natuurlijk, dus ik ga vaak ook gewoon nog eventjes bij haar kijken. Ik laat haar deur altijd op een heel klein kiertje zodat ik hem makkelijk open kan doen zonder geluid te maken.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 0:35

Ja, dan ga ik altijd even kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 0:46

Ja ik kijk dan ook altijd even.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  mauwmauw za 13 aug 2011 - 0:55

Annemie schreef:Onze deur kraakt ook, maar als hij slaapt hoort hij het vast niet, ik ben benieuwd, waarschijnlijk ligt hij gewoon lekker te slapen. Laat je het weten?
hij lag te spelen met zijn nijntje knuffel,nu zit ie lekker aan een broodje
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Bloem86 za 13 aug 2011 - 0:56

Aah, wat fijn! smile

Ik zou ook altijd even gaan kijken als hij/zij zoveel langer slaapt dan normaal, hoor!
Anders maak je jezelf alleen maar gek!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 1:03

S. Slaapt meestal 2 uurtje overdag. Als hij na 3 uur nog slaapt ga ik ook even kijken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Annemie za 13 aug 2011 - 1:12

mauwmauw schreef:
Annemie schreef:Onze deur kraakt ook, maar als hij slaapt hoort hij het vast niet, ik ben benieuwd, waarschijnlijk ligt hij gewoon lekker te slapen. Laat je het weten?
hij lag te spelen met zijn nijntje knuffel,nu zit ie lekker aan een broodje

Ah gelukkig maar!! Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Pien za 13 aug 2011 - 1:58

mauwmauw schreef:of bang hem aan te treffen op een manier ik niet wil zeg maar(Daar ben ik echt bang voor als hij zolang slaapt)
des te meer reden dan toch om snel te gaan kijken?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 2:12

Joey heeft vandaag ook bijna anderhalf uur geslapen (normaal max een half uurtje) en ik ga dan ook wel even kijken, daar slaapt hij gelukkig doorheen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  loesje za 13 aug 2011 - 2:15

sliep die van mij maar eens wat langer dan een uurtje per keer overdag dan zou ik allang blij zijn Embarassed maar tegelijkertijd ook weer bezorgt want dat is niet normaal voor hem en zou dan toch gaan kijken. hij slaapt s'nachts juist als een roos.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 2:17

loesje schreef:sliep die van mij maar eens wat langer dan een uurtje per keer overdag dan zou ik allang blij zijn Embarassed maar tegelijkertijd ook weer bezorgt want dat is niet normaal voor hem en zou dan toch gaan kijken. hij slaapt s'nachts juist als een roos.

+1 dus Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Parisienne za 13 aug 2011 - 3:59

loesje schreef:sliep die van mij maar eens wat langer dan een uurtje per keer overdag dan zou ik allang blij zijn Embarassed maar tegelijkertijd ook weer bezorgt want dat is niet normaal voor hem en zou dan toch gaan kijken. hij slaapt s'nachts juist als een roos.
Ruilen?! Wink Mijn meisje slaapt overdag op zich wel goed, ongeveer 2 x 1,5 tot 2 uur. 's Nachts slaapt ze echter erg slecht, altijd al gedaan helaas.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Flip Fluitketel za 13 aug 2011 - 4:02

Ik zou gaan kijken zeker als je bang bent voor bepaalde situaties. Als J. hier wat langer slaapt kijk ik meestal ook even om het hoekje.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 6:38

Dan ga ik zeker kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Tazz za 13 aug 2011 - 7:04

Dan ga ik ook zeker even kijken. Ik zet ook altijd de babyfoon zo hard dat ik hem kan horen ademen, zeker nu we verhuisd zijn. In onze vorige woning was alles gelijkvloers en dat was enorm handig. Als ik dan even naar de keuken liep of naar de wc dan kwam ik langs de babykamer en keek ik altijd even om het hoekje hoe lief mn dochtertje en later mn zoontje lag te slapen en of ze nog ademen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  sheila123 za 13 aug 2011 - 7:40

Ja,ik ga altijd kijken. Nu mijn oudste meisje wat groter is niet meer zo vaak maar toen ze nog een baby was wel. Nu met F. Heb ik de babyfoon heel dicht bij haar staan zodat ik haar kan horen ademen bijna.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Flower_L za 13 aug 2011 - 10:14

ja, ik ga dan ook kijken. Normaal kijk ik niet, maar bij langer dan 2,5 u dan wel.

's avonds kijk ik nog een keer rond 21u, en als we naar bed gaan

Kan niet slapen zonder hem gezien te hebben.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kindje langer slaapt dan normaal... Empty Re: Als je kindje langer slaapt dan normaal...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum