Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?
+35
Snoes
Puggle
Shopaholic
Happydobby
Luce
Parisienne
Fearie
PapillonRose
CCC
SarahKey
Theeleut
Flower_L
Razz
Annie24
Chelle
M@niek
Twellie
Sanne
Amber-
MADDIE
Printje
Liadan
kwak
Ayla
Linda
Parel
Sophiee
tweeling
lente
Paper Crown
Annemie
Lejow
Tania
Steep
Jezzie
39 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?
Ga je dan even lekker rustig op de bank zitten.
Of ga je dan het huishouden doen o.i.d.?
Of maak je er echt even een momentje voorjezelf van?
Ik ga meestal eerst even wat dingen opruimen of een klein rondje met de hond lopen.
En dan hoop ik dat ik daarna nog even rustig kan zitten op de bank om te lezen/internetten/tv te kijken. Maar vaak is ze als ik zo ver ben ook al weer wakker!
Of ga je dan het huishouden doen o.i.d.?
Of maak je er echt even een momentje voorjezelf van?
Ik ga meestal eerst even wat dingen opruimen of een klein rondje met de hond lopen.
En dan hoop ik dat ik daarna nog even rustig kan zitten op de bank om te lezen/internetten/tv te kijken. Maar vaak is ze als ik zo ver ben ook al weer wakker!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?
Eigenlijk standaard het huishouden. Rustig de was vouwen, vaatwasser uit en in ruimen, rondje met de hond, administratie en alvast het avondeten voorbereiden.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Toen mijn zoontje nog sliep ruimde ik eerst de kamer en de keuken een beetje op en dan ging ik meestal tv kijken, lezen of internetten. Dat doe ik nu eigenlijk nogsteeds als M. slaapt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Bankhangen, laptoppen, tv kijken..
Soms de was, de kattenbak of even stofzuigen.
Feitelijk gezien zou ik ook gewoon de badkamer/keuken enz moeten gaan schoonmaken, maar kan me er vaak gewoon niet toe zetten. En daar baal ik dan weer van.
Of ik ben een eeuwigheid aan het twijfelen wat ik als eerste zal gaan doen (stofzuigen... of toch kattenbak... of toch stofzuigen.. of nee toch..) met als gevolg dat ik nog zowat niets gedaan heb als ze wakker wordt..
*zucht*
Feitelijk gezien zou ik ook gewoon de badkamer/keuken enz moeten gaan schoonmaken, maar kan me er vaak gewoon niet toe zetten. En daar baal ik dan weer van.
Of ik ben een eeuwigheid aan het twijfelen wat ik als eerste zal gaan doen (stofzuigen... of toch kattenbak... of toch stofzuigen.. of nee toch..) met als gevolg dat ik nog zowat niets gedaan heb als ze wakker wordt..
*zucht*
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
De laatste weken ging ik slapen, maar nu ik niet meer zo moe ben ga ik lekker wat lezen of tv kijken, internetten; soms beneden wat opruimen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Lejow, dan erger je je niet kapot aan je rommel/viezigheid denk ik DUs dan zal 't meevallen.
Als Julian slaapt ga ik door mijn huis, stofzuigen afstoffen, administratie, koken etc en als dat klaar is ga ik zitten. Hij is nu weg met zijn vader en al mijn was is weg, en alles is opgeruimd, echt heerlijk maar ik erger me heel gauw aan rommel en viezigheid.
Als Julian slaapt ga ik door mijn huis, stofzuigen afstoffen, administratie, koken etc en als dat klaar is ga ik zitten. Hij is nu weg met zijn vader en al mijn was is weg, en alles is opgeruimd, echt heerlijk maar ik erger me heel gauw aan rommel en viezigheid.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Lejow schreef:Bankhangen, laptoppen, tv kijken..
*zucht*
Heeel herkenbaar haha! Steeds denk ik als ze wakker wordt 'hmm ik had ook kunnen stofzuigen, of opruimen, of...'. Soms doe ik dat ook wel hoor. En soms begin ik te laat, dan sta ik net met de was in m'n handen en wordt ze wakker
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Haha Lejow, heel herkenbaar!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik doe vaak het huishouden, koken of lezen, tv kijken, forummen
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik heb het juist andersom. Ik race door het huis om op te ruimen en schoon te maken en als ik dan eindelijk zit, hoor ik dr alweer. Achteraf heb ik dan spijt, maar kan de rommel echt niet aanzien.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Ik doe zoveel mogelijk in het huishouden als zij wakker is, en als ze slaapt doe ik zoveel mogelijk NIKS.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Hier sliep dochter altijd vrij weinig overdag. Dus dat ene uurtje dat ze sliep, dan zat ik te relaxen. Ik mis die momenten echt nu ze helemaal niet meer slaapt!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik doe altijd het huishouden wat ik niet kan doen als ze erbij is. Strijken stofzuigen dweilen.badkamer enz. Ik kan ook niet tegen rotzooi. Als ik alles klaar heb en ze slaapt nog heb ik.mn relaxmomentje, en 's avonds.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Als ze wakker is ga ik altijd op pad met haar, mis haar al genoeg.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
D slaapt niet meer overdag en J is heel veel wakker. Ik ben blij als hij slaapt dus dan besteed ik aandacht aan D en als zij lekker speelt doe ik het huishouden.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Nu mijn dochter naar school gaat heb ik elke donderdag weer 1,5 uur voor mezelf (en als ze gaat spelen soms op woendag en vrijdag ook) en dan ga ik meestal tv kijken/laptoppen of soms slapen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Parel schreef:Ik doe zoveel mogelijk in het huishouden als zij wakker is, en als ze slaapt doe ik zoveel mogelijk NIKS.
Hier hetzelfde
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik probeer zo veel mogelijk in het huishouden te doen. Ze slaapt namelijk heel weinig!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
MADDIE schreef:Ik probeer zo veel mogelijk in het huishouden te doen. Ze slaapt namelijk heel weinig!
+1
Maar ook ga ik dan ook weleens rustig op de bank zitten. Even niets doen haha!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Meestal het huishouden even, maar wij hebben niet zo'n grote woning, dus in een uurtje heb ik een hele hoop gedaan. Als ze lang slaapt overdag, zo'n 3 uur, dan begin ik met het huishouden en de rest van de tijd is voor mezelf, beetje bankhangen, forummen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sowieso even rustig een kopje thee drinken en verder vooral spelen met de oudste. En als ze zichzelf kan vermaken, zit ik achter de computer of blader ik door een blad.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
dan race ik door het huis, want meestal slaapt ze maar twee keer 30 tot 45 minuten per dag. Als ze wakker is speel ik met haar en de oudste.
Gast- Gast
Heel verschillend. Vaak studeren, maar vaak ook stofzuigen, dweilen en opruimen en anders helemaal niks. Laat het goede weer maar komen, kan ik weer lekker buiten hangen..
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Als mijn dochter slaapt ga ik strijken en huis opruimen.
Tijdens het strijken kijk ik programma's op rtlgemist op de computer.
Stofzuigen doe ik niet want dan wordt ze wakker. Dat doe ik dan wel als ze wakker is.
Maar als ze wakker is doe ik niet veel in het huishouden. Dan doen we alleen maar leuke dingen samen.
Hoe doen jullie dat dan? De dag gaat al zo snel voorbij. Als ik haar dan aan haar lot over laat en het huishouden ga doen hebben we geen tijd samen gehad.
Tijdens het strijken kijk ik programma's op rtlgemist op de computer.
Stofzuigen doe ik niet want dan wordt ze wakker. Dat doe ik dan wel als ze wakker is.
Maar als ze wakker is doe ik niet veel in het huishouden. Dan doen we alleen maar leuke dingen samen.
Hoe doen jullie dat dan? De dag gaat al zo snel voorbij. Als ik haar dan aan haar lot over laat en het huishouden ga doen hebben we geen tijd samen gehad.
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Als je kindje overdag slaapt..
» waar slaapt jullie kindje overdag?
» Hoeveel sliep/slaapt jullie 1-jarige? (overdag)
» N.a.v. Hoe slaapt jullie kindje?
» Als je kindje langer slaapt dan normaal...
» waar slaapt jullie kindje overdag?
» Hoeveel sliep/slaapt jullie 1-jarige? (overdag)
» N.a.v. Hoe slaapt jullie kindje?
» Als je kindje langer slaapt dan normaal...
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: