Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

+35
Snoes
Puggle
Shopaholic
Happydobby
Luce
Parisienne
Fearie
PapillonRose
CCC
SarahKey
Theeleut
Flower_L
Razz
Annie24
Chelle
M@niek
Twellie
Sanne
Amber-
MADDIE
Printje
Liadan
kwak
Ayla
Linda
Parel
Sophiee
tweeling
lente
Paper Crown
Annemie
Lejow
Tania
Steep
Jezzie
39 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Jezzie za 9 maa 2013 - 5:02

Ga je dan even lekker rustig op de bank zitten.
Of ga je dan het huishouden doen o.i.d.?
Of maak je er echt even een momentje voorjezelf van?

Ik ga meestal eerst even wat dingen opruimen of een klein rondje met de hond lopen.
En dan hoop ik dat ik daarna nog even rustig kan zitten op de bank om te lezen/internetten/tv te kijken. Maar vaak is ze als ik zo ver ben ook al weer wakker!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Steep za 9 maa 2013 - 5:05

Eigenlijk standaard het huishouden. Rustig de was vouwen, vaatwasser uit en in ruimen, rondje met de hond, administratie en alvast het avondeten voorbereiden.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Tania za 9 maa 2013 - 5:05

Toen mijn zoontje nog sliep ruimde ik eerst de kamer en de keuken een beetje op en dan ging ik meestal tv kijken, lezen of internetten. Dat doe ik nu eigenlijk nogsteeds als M. slaapt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Lejow za 9 maa 2013 - 5:06

Bankhangen, laptoppen, tv kijken..

Soms de was, de kattenbak of even stofzuigen.
Feitelijk gezien zou ik ook gewoon de badkamer/keuken enz moeten gaan schoonmaken, maar kan me er vaak gewoon niet toe zetten. En daar baal ik dan weer van.
Of ik ben een eeuwigheid aan het twijfelen wat ik als eerste zal gaan doen (stofzuigen... of toch kattenbak... of toch stofzuigen.. of nee toch..) met als gevolg dat ik nog zowat niets gedaan heb als ze wakker wordt..

*zucht*
:nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Annemie za 9 maa 2013 - 5:06

De laatste weken ging ik slapen, maar nu ik niet meer zo moe ben ga ik lekker wat lezen of tv kijken, internetten; soms beneden wat opruimen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Paper Crown za 9 maa 2013 - 5:09

Lejow, dan erger je je niet kapot aan je rommel/viezigheid denk ik Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? 3079029344 DUs dan zal 't meevallen.
Als Julian slaapt ga ik door mijn huis, stofzuigen afstoffen, administratie, koken etc en als dat klaar is ga ik zitten. Hij is nu weg met zijn vader en al mijn was is weg, en alles is opgeruimd, echt heerlijk maar ik erger me heel gauw aan rommel en viezigheid.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  lente za 9 maa 2013 - 5:11

Lejow schreef:Bankhangen, laptoppen, tv kijken..

Soms de was, de kattenbak of even stofzuigen.
Feitelijk gezien zou ik ook gewoon de badkamer/keuken enz moeten gaan schoonmaken, maar kan me er vaak gewoon niet toe zetten. En daar baal ik dan weer van.
Of ik ben een eeuwigheid aan het twijfelen wat ik als eerste zal gaan doen (stofzuigen... of toch kattenbak... of toch stofzuigen.. of nee toch..) met als gevolg dat ik nog zowat niets gedaan heb als ze wakker wordt..

*zucht*
Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? 1270000679

Heeel herkenbaar haha! Steeds denk ik als ze wakker wordt 'hmm ik had ook kunnen stofzuigen, of opruimen, of...'. Soms doe ik dat ook wel hoor. En soms begin ik te laat, dan sta ik net met de was in m'n handen en wordt ze wakker Wink
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Jezzie za 9 maa 2013 - 5:14

Haha Lejow, heel herkenbaar!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  tweeling za 9 maa 2013 - 5:25

Ik doe vaak het huishouden, koken of lezen, tv kijken, forummen
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Sophiee za 9 maa 2013 - 6:29

Ik heb het juist andersom. Ik race door het huis om op te ruimen en schoon te maken en als ik dan eindelijk zit, hoor ik dr alweer. Achteraf heb ik dan spijt, maar kan de rommel echt niet aanzien.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Parel za 9 maa 2013 - 6:32

Ik doe zoveel mogelijk in het huishouden als zij wakker is, en als ze slaapt doe ik zoveel mogelijk NIKS.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Linda za 9 maa 2013 - 6:35

Hier sliep dochter altijd vrij weinig overdag. Dus dat ene uurtje dat ze sliep, dan zat ik te relaxen. Ik mis die momenten echt nu ze helemaal niet meer slaapt!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Ayla za 9 maa 2013 - 6:46

Ik doe altijd het huishouden wat ik niet kan doen als ze erbij is. Strijken stofzuigen dweilen.badkamer enz. Ik kan ook niet tegen rotzooi. Als ik alles klaar heb en ze slaapt nog heb ik.mn relaxmomentje, en 's avonds.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Ayla za 9 maa 2013 - 6:47

Als ze wakker is ga ik altijd op pad met haar, mis haar al genoeg.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  kwak za 9 maa 2013 - 6:49

D slaapt niet meer overdag en J is heel veel wakker. Ik ben blij als hij slaapt dus dan besteed ik aandacht aan D en als zij lekker speelt doe ik het huishouden.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Liadan za 9 maa 2013 - 6:49

Nu mijn dochter naar school gaat heb ik elke donderdag weer 1,5 uur voor mezelf (en als ze gaat spelen soms op woendag en vrijdag ook) en dan ga ik meestal tv kijken/laptoppen of soms slapen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Printje za 9 maa 2013 - 7:13

Parel schreef:Ik doe zoveel mogelijk in het huishouden als zij wakker is, en als ze slaapt doe ik zoveel mogelijk NIKS.

Hier hetzelfde
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  MADDIE za 9 maa 2013 - 7:26

Ik probeer zo veel mogelijk in het huishouden te doen. Ze slaapt namelijk heel weinig!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Amber- za 9 maa 2013 - 8:04

MADDIE schreef:Ik probeer zo veel mogelijk in het huishouden te doen. Ze slaapt namelijk heel weinig!

+1
Maar ook ga ik dan ook weleens rustig op de bank zitten. Even niets doen haha!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Sanne za 9 maa 2013 - 8:06

Meestal het huishouden even, maar wij hebben niet zo'n grote woning, dus in een uurtje heb ik een hele hoop gedaan. Als ze lang slaapt overdag, zo'n 3 uur, dan begin ik met het huishouden en de rest van de tijd is voor mezelf, beetje bankhangen, forummen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Twellie za 9 maa 2013 - 8:07

Sowieso even rustig een kopje thee drinken en verder vooral spelen met de oudste. En als ze zichzelf kan vermaken, zit ik achter de computer of blader ik door een blad.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 8:09

dan race ik door het huis, want meestal slaapt ze maar twee keer 30 tot 45 minuten per dag. Als ze wakker is speel ik met haar en de oudste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  M@niek za 9 maa 2013 - 9:00

Heel verschillend. Vaak studeren, maar vaak ook stofzuigen, dweilen en opruimen en anders helemaal niks. Laat het goede weer maar komen, kan ik weer lekker buiten hangen..
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Chelle za 9 maa 2013 - 9:12

Als mijn dochter slaapt ga ik strijken en huis opruimen.
Tijdens het strijken kijk ik programma's op rtlgemist op de computer.

Stofzuigen doe ik niet want dan wordt ze wakker. Dat doe ik dan wel als ze wakker is.

Maar als ze wakker is doe ik niet veel in het huishouden. Dan doen we alleen maar leuke dingen samen.

Hoe doen jullie dat dan? De dag gaat al zo snel voorbij. Als ik haar dan aan haar lot over laat en het huishouden ga doen hebben we geen tijd samen gehad.

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Annie24 za 9 maa 2013 - 9:14

Studeren
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum