Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lettertype- en kleur vooraf instellen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Lettertype- en kleur vooraf instellen? Empty Lettertype- en kleur vooraf instellen?

Bericht  Kaboutertje di 7 jun 2011 - 11:31

Ik heb al zitten kijken of ik het zelf kan vinden, maar ik kom er niet uit.
Is het mogelijk om vooraf in te stellen dat mijn reacties iedere keer in bijvoorbeeld blauw en schuingedrukt komen te staan? Of moet ik dit iedere keer zo instellen?

Wie weet dit? nerd
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Lettertype- en kleur vooraf instellen? Empty Re: Lettertype- en kleur vooraf instellen?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 11:34

Volgens mij kan dit net als op het oude forum hier niet. De reden waarom ik maar over ben gegaan op standaard zwart.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lettertype- en kleur vooraf instellen? Empty Re: Lettertype- en kleur vooraf instellen?

Bericht  Kaboutertje di 7 jun 2011 - 11:35

Dat is jammer!
Denk niet dat ik zin heb om bij iedere reactie lettertype en/of kleur te veranderen Rolling Eyes Ben ik lui? :P
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Lettertype- en kleur vooraf instellen? Empty Re: Lettertype- en kleur vooraf instellen?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 11:43

Ik deed op het oude forum automatisch zwart maken (want die paarse tekst vond ik niets), en dat ging op een gegeven moment echt als een automatisme. Dus na het typen de tekst selecteren en dan op de kleur drukken. Maar nu is de tekst hier al zwart dus vind ik het niet zo nodig om juist in een kleurtje te typen. Maar ik denk dat je het jezelf wel kunt aanwennen dat het een automatisme wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lettertype- en kleur vooraf instellen? Empty Re: Lettertype- en kleur vooraf instellen?

Bericht  Admin di 7 jun 2011 - 18:20

Nee, dit is niet mogelijk. Je zult het dus handmatig moeten doen als je dit wilt. Wellicht zou je de code kunnen onthouden die je daarvoor uiteindelijk gebruikt zoals bv [ i] en [ /i] voor en achter je tekst als je deze schuin gedrukt wilt hebben. Als je toch aan het typen bent is dat de enige moeite die je er dan eventueel nog voor zou moeten doen.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lettertype- en kleur vooraf instellen? Empty Re: Lettertype- en kleur vooraf instellen?

Bericht  Zwerver di 7 jun 2011 - 19:02

Waarom zou je dat willen? :P
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lettertype- en kleur vooraf instellen? Empty Re: Lettertype- en kleur vooraf instellen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum