Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??
Hoi,
Afgelopen week werkte ik voor het uitzendbureau.
Nu was afgesproken dat de dienst ongeveer van 7.00-11.00 zou zijn.
Dat was mooi, want ik moest er best een eindje voor rijden, dus ik wil dan wel in ieder geval 4 uur hebben.
Uiteindelijk kreeg ik een route van 8.00 -10.30 en was ook nog om 10.00 uur al klaar.
Nu moet ik registereren maar dan zou ik dus maar voor 2,5 gewerkt hebben. (als ik de tijden van de route aan houdt)
Buiten dat kreeg ik nog een digitaal inlog account, om mijn route op te halen + een heel pakket om te lezen.
Eigenlijk vind ik het een beetje dom van mijn, maar ik ben er zeker ook wel een uur mee bezig geweest om alles 'rond' te krijgen. Zou ik dat er ook bij op zetten? Of laten voro wat het is?
Ik vind dat lastig, nooit eerder meegemaakt zo...
Afgelopen week werkte ik voor het uitzendbureau.
Nu was afgesproken dat de dienst ongeveer van 7.00-11.00 zou zijn.
Dat was mooi, want ik moest er best een eindje voor rijden, dus ik wil dan wel in ieder geval 4 uur hebben.
Uiteindelijk kreeg ik een route van 8.00 -10.30 en was ook nog om 10.00 uur al klaar.
Nu moet ik registereren maar dan zou ik dus maar voor 2,5 gewerkt hebben. (als ik de tijden van de route aan houdt)
Buiten dat kreeg ik nog een digitaal inlog account, om mijn route op te halen + een heel pakket om te lezen.
Eigenlijk vind ik het een beetje dom van mijn, maar ik ben er zeker ook wel een uur mee bezig geweest om alles 'rond' te krijgen. Zou ik dat er ook bij op zetten? Of laten voro wat het is?
Ik vind dat lastig, nooit eerder meegemaakt zo...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??
Ik zou niet zomaar meer uren opschrijven dan de bedoeling is. Kan je het niet bij iemand navragen?
Gast- Gast
Je bent toch ingeboekt tot 11.00 uur? Volgens mij mag je dat dan ook schrijven. Dat is namelijk ook de tijd die je vrij hebt morgen maken. Dat uur om alles rond te krijgen, geldt ook als werk.
Gast- Gast
Even je intercedent bellen, en overleggen.
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
Sunprincess schreef:Je bent toch ingeboekt tot 11.00 uur? Volgens mij mag je dat dan ook schrijven. Dat is namelijk ook de tijd die je vrij hebt morgen maken. Dat uur om alles rond te krijgen, geldt ook als werk.
+1 Dit dus..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou gewoon van 7 tot 11 uur doen, dat was afgesproken
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Minder werken...doen of niet doen?
» Webshop werken: doen?
» Hoe doen jullie dat met werken & opvang(kosten)?
» Korter zwanger dan gedacht?
» Tips cyclus korter maken.
» Webshop werken: doen?
» Hoe doen jullie dat met werken & opvang(kosten)?
» Korter zwanger dan gedacht?
» Tips cyclus korter maken.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: