Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??  Empty Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??

Bericht  SleepingBeauty ma 17 sep 2012 - 20:50

Hoi,

Afgelopen week werkte ik voor het uitzendbureau.
Nu was afgesproken dat de dienst ongeveer van 7.00-11.00 zou zijn.
Dat was mooi, want ik moest er best een eindje voor rijden, dus ik wil dan wel in ieder geval 4 uur hebben.

Uiteindelijk kreeg ik een route van 8.00 -10.30 en was ook nog om 10.00 uur al klaar.
Nu moet ik registereren maar dan zou ik dus maar voor 2,5 gewerkt hebben. (als ik de tijden van de route aan houdt)

Buiten dat kreeg ik nog een digitaal inlog account, om mijn route op te halen + een heel pakket om te lezen.
Eigenlijk vind ik het een beetje dom van mijn, maar ik ben er zeker ook wel een uur mee bezig geweest om alles 'rond' te krijgen. Zou ik dat er ook bij op zetten? Of laten voro wat het is?

Ik vind dat lastig, nooit eerder meegemaakt zo...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??  Empty Re: Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 20:54

Ik zou niet zomaar meer uren opschrijven dan de bedoeling is. Kan je het niet bij iemand navragen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??  Empty Re: Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 20:59

Je bent toch ingeboekt tot 11.00 uur? Volgens mij mag je dat dan ook schrijven. Dat is namelijk ook de tijd die je vrij hebt morgen maken. Dat uur om alles rond te krijgen, geldt ook als werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??  Empty Re: Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??

Bericht  Caulfield ma 17 sep 2012 - 21:40

Even je intercedent bellen, en overleggen.
Caulfield
Caulfield
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??  Empty Re: Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??

Bericht  Jeanette ma 17 sep 2012 - 22:15

Sunprincess schreef:Je bent toch ingeboekt tot 11.00 uur? Volgens mij mag je dat dan ook schrijven. Dat is namelijk ook de tijd die je vrij hebt morgen maken. Dat uur om alles rond te krijgen, geldt ook als werk.

+1 Dit dus..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??  Empty Re: Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??

Bericht  Ella ma 17 sep 2012 - 22:53

Ik zou gewoon van 7 tot 11 uur doen, dat was afgesproken
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??  Empty Re: Wat zou je doen? Korter werken dan vooraf afgesproken??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum