Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ochtend- of avondmens?

+38
Jules
Caresses
Sjaantje
Isilme
nijntje4
Flippin' Bitch
minoessepoes
patjuhhh
Lenthe
Elin
Sterre
Guus
mo-lola
Polly
Benthe
Sugarfall
Dolphinne
Susan
Toet
Zwerver
Janelie
TukTuk
Happydobby
Parisienne
Kaboutertje
Arwyn
Shisha
Jezzie
Mon Amour
Sneeuwvlok
Baby
Zora
Sorella
Bliss
Oasis
Lejow
Error
_Lacey_
42 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:30

Ben jij een ochtend- of avondmens?

Ik ben dus echt zo'n avond/nachtmens. Overdag voel ik me zo slapjes en krijg ik echt niets gedaan, maar nu begin ik eindelijk energie te krijgen. Vanaf een uurtje of 6 knap ik dan op, en zo tussen 10 's avonds en 3 uur 's nachts piek ik echt, en heb ik zo veel meer energie, ben ik zo veel helderder in m'n hoofd.

Ik zeg voor de grap al steeds dat ik gewoon op Amerikaanse tijd leef, maar jeetje, dit is zo onhandig eigenlijk!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:31

Ochtend, hoewel ik steeds minder makkelijk 's morgens vroeg uit mijn bed kom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  _Lacey_ di 7 jun 2011 - 7:31

Ik ben absoluut een ochtendmens.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Error di 7 jun 2011 - 7:34

Ik ben ook echt een avondmens. Heb ook een hekel aan dagdiensten en hou van de late diensten maar vooral van nachtdiensten. Kan ook echt genieten van het uitslapen I love you
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Lejow di 7 jun 2011 - 7:35

Absoluut ochtend!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:35

Ik ben een overdagmens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Oasis di 7 jun 2011 - 7:35

Zeker een avondmens! Kan 's morgens mijn bed niet uitkomen, en ben de hele dag wel moe eigenlijk. Vanaf een uur of 8 krijg ik meer energie en dan midden in de nacht kan ik wel staan springen haha Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Bliss di 7 jun 2011 - 7:35

Maar Marin, is dit niet gewoon omdat je nu kunt slapen tot je vanzelf wakker wordt en een totaal ander ritme hebt dan wanneer je werkt? Eigenlijk is je hele dagindeling gewoon verschoven, denk ik.

Ik ben op zich meer een avondmens, al is daar doordeweeks weinig van te merken, omdat ik dan toch gewoon doodmoe ben en vroeg naar bed ga. Maar aan ochtenden heb ik al helemaal een hekel! In het weekend slaap ik ook lekker lang uit en 's avonds ga ik dan nog wel vaak de stad in ofzo en dan leef ik vaak weer op.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:36

Ochtendmens. Ik vind het heerlijk om op tijd te beginnen met werken, lekker vroeg vrij te zijn en niet te laat naar bed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:37

Bliss schreef:Maar Marin, is dit niet gewoon omdat je nu kunt slapen tot je vanzelf wakker wordt en een totaal ander ritme hebt dan wanneer je werkt? Eigenlijk is je hele dagindeling gewoon verschoven, denk ik.

Nee want ik heb het altijd al gehad. Het heeft er natuurlijk wel mee te maken dat ik extreem veel moeite heb om 's ochtends op te staan, en pas 's avonds als ik weer naar bed moet weer energie begin te krijgen. Het klopt gewoon niet, en dat is irritant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:38

Bliss schreef:Maar Marin, is dit niet gewoon omdat je nu kunt slapen tot je vanzelf wakker wordt en een totaal ander ritme hebt dan wanneer je werkt? Eigenlijk is je hele dagindeling gewoon verschoven, denk ik.

Ik ben op zich meer een avondmens, al is daar doordeweeks weinig van te merken, omdat ik dan toch gewoon doodmoe ben en vroeg naar bed ga. Maar aan ochtenden heb ik al helemaal een hekel! In het weekend slaap ik ook lekker lang uit en 's avonds ga ik dan nog wel vaak de stad in ofzo en dan leef ik vaak weer op.

Ik vind dat Marin er sowieso een raar rooster op nahoudt Very Happy. Ze laat de wekker echt uren van te voren al afgaan als ze om 9 uur ofzo op haar werk moet zijn. Dan zou ik ook gesloopt opstaan (of als ik niet op tijd naar bed ga). Maar goed, ze zweert erbij dat het niet anders gaat dus tja... smile. Ik ben in de ochtend ook niet altijd super maar meestal is het mijn eigen schuld omdat ik niet op tijd naar bed ben gegaan haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:38

Ik het precies hetzelfde als jij Marin! .. erg vervelend als ik een (vroege) dagdienst heb.. pff dan kost alles me zoveel moeite laughcry Daar in tegen werk ik tijdens een avond / slaap dienst kei hard :-) Hier thuis begin ik ook altijd s'avonds wat te rommelen in huis. Ik kan ook veel beter s'avonds het huishouden doen, maja mijn onderbuurvouw vindt het denk ik niet zo prettig als ik s'avonds ga staan te stofzuigen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Sorella di 7 jun 2011 - 7:38

Ik was altijd een ochtendmens maar door mijn slaapproblemen de laatste tijd begin ik me 's middags pas een beetje mens te voelen! Nu neig ik dus meer naar een avondmens.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:40

Ik ben een beetje van allebei denk ik..
Ik kan niet supergoed vroeg opstaan, maar op vrije dagen slaap ik ook niet belachelijk lang uit want anders heb ik niets meer aan mijn dag.
Maar ik werk nog steeds in de horeca en hou het met gemak tot een uur of 6 's ochtends vol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:41

Zusje schreef:

Ik vind dat Marin er sowieso een raar rooster op nahoudt Very Happy. Ze laat de wekker echt uren van te voren al afgaan als ze om 9 uur ofzo op haar werk moet zijn. Dan zou ik ook gesloopt opstaan (of als ik niet op tijd naar bed ga). Maar goed, ze zweert erbij dat het niet anders gaat dus tja... smile. Ik ben in de ochtend ook niet altijd super maar meestal is het mijn eigen schuld omdat ik niet op tijd naar bed ben gegaan haha!

Ja ik kan het gewoon niet anders. Ik heb echt zo veel tijd nodig om uberhaupt te ontwaken. Uren is trouwens overdreven. Als ik de wekker moet zetten, dan snooze ik een uur. Dat vind ik lekker, de eerste paar keer dat ie af gaat, heb ik 't vaak niet eens door en kan ik me achteraf niet eens herinneren dat ie is afgegaan (terwijl ik dan toch echt op snooze druk). Ik ben dan echt nog buiten bewust zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:44

Zette jij de wekker niet om 5 uur ofzo? En hoe laat ga je dan naar bed? Dat stond mij bij in ieder geval. Ik heb ook slechte snooze periodes gehad hoor maar het brak me meer dan als ik gewoon gelijk opstond. Als ik dat wilde doorbreken zorgde ik ervoor dat ik mijn telefoon niet bij de hand had en wel op moest staan om hem uit te zetten. Dan even rustig op de bank zitten, rustig aan, rustig douchen... Gaat allemaal veel beter. Maar wat ik al zei; Als jij er bij zweert moet je dat vooral doen smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:45

Avondmens!!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:45

Ochtend, maar ik heb ook moeite met opstaan hoor en 's nachts lekker opblijven vind ik ook heerlijk. Toch ben ik rond een uur of 10/11 het fitst wanneer ik om 8 uur opsta en om 9 uur een kop koffie naar binnen gooi Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:46

Avond/nachtmens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:46

Angel Blue Eyes schreef:Avond/nachtmens.
Echte vleermuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Zora di 7 jun 2011 - 7:47

Ik weet het eigenlijk niet. Ik geniet meer van de avond, en kan dan bijvoorbeeld wel het best leren, maar overdag ben ik toch eigenlijk ook wel behoorlijk productief.

Ik ben wel de hele dag van slag als ik in 1x moet opstaan en weg moet. Ik moet ook minstens 1 keer snoozen, en dan minstens een half uur tot een uur beneden voor me uit zitten te staren/tvkijken/computeren voordat ik weg kan nerd
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:48

Zusje schreef:Zette jij de wekker niet om 5 uur ofzo? En hoe laat ga je dan naar bed? Dat stond mij bij in ieder geval. Ik heb ook slechte snooze periodes gehad hoor maar het brak me meer dan als ik gewoon gelijk opstond. Als ik dat wilde doorbreken zorgde ik ervoor dat ik mijn telefoon niet bij de hand had en wel op moest staan om hem uit te zetten. Dan even rustig op de bank zitten, rustig aan, rustig douchen... Gaat allemaal veel beter. Maar wat ik al zei; Als jij er bij zweert moet je dat vooral doen smile.

Ja ik zette m'n wekker om 4.30 omdat ik om 5.30 moest opstaan. En dan om 6.30 de deur uit. Ik ging meestal rond 9 a 10 uur naar bed toen ik werkte, met uitschieters van 7 uur (op hele slechte dagen dat ik echt te veel pijn had), en 12 uur als ik net zo lekker zat en gewoon echt geen zin had om zo vroeg naar bed te gaan.
Maar dat snoozen zie ik echt niet als probleem. Ik vind dat lekker om zo het gevoel te hebben dat ik rustig ontwaak. Als ik niet al met het licht aan zou slapen, zou zo'n wake up light perfect zijn voor mij, lekker rustig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:49

Je slaapt met het licht aan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:50

Haha ja ik ben een couveuze kindje, ik slaap het beste met het licht aan en wat constant geluid (of nog beter, beweging). Dat laatste kan ik ook wel zonder, maar ik kan echt niet goed slapen in het donker. Altijd al gedaan. Ik KAN het wel, maar ik slaap zo veel beter met het licht aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Baby di 7 jun 2011 - 7:51

Avondmens... kom 's ochtends met moeite mijn bed uit en 's avonds ben ik altijd erg actief
Baby
Baby
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ochtend- of avondmens? Empty Re: Ochtend- of avondmens?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum