Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor geurding heb jij op je wc?

+9
minoessepoes
Guus
blondje1313
TukTuk
PapillonRose
Angela_1986
Parisienne
Shisha
Mamsie
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor geurding heb jij op je wc? Empty Wat voor geurding heb jij op je wc?

Bericht  Mamsie ma 6 jun 2011 - 8:31

Dat lijkt me duidelijk.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor geurding heb jij op je wc? Empty Re: Wat voor geurding heb jij op je wc?

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 8:37

de lavendeldinges van de ah. Zo'n plastic bakje met een soort gelblok erin dat langzaam weg condenseert.

Gast
Gast

Wat voor geurding heb jij op je wc? Empty Re: Wat voor geurding heb jij op je wc?

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 8:40

Brise one touch, en ik wissel een beetje af qua geurtje dat erin zit. Op dit moment iets met ocean nogwattes. Verder een wcblok in de wc (al is die nu leeg, deze week even een nieuwe kopen), en verder gebruik ik na de schoonmaakbeurt nog wc-eend extra parfum, en ik ben heel schandalig en probeer die drie altijd in geur te matchen, haha. Vind het alleem jammer dat die wc-eend er maar in twee geuren is. Maar het toiletblok en de one touch probeer ik sowieso te matchen.

Gast
Gast

Bericht  Shisha ma 6 jun 2011 - 8:42

Ik heb zo'n flesje met van die stokjes erin met vanillegeur. En er staat een spuitbus voor na de grote boodschap.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 8:51

Een flesje met kamer parfum wat je kunt spuiten. Ik heb het in Italie gekocht van de zomer. Wilde perse iets van die vakantie meenemen en wat mooi er uit zag en niet zo'n suffe fles, omdat ik dat een leuk souvenirtje voor in m'n nieuwe huis vond (ja ik ben raar). En daarbij heb ik nog van die geursteentjes in de vorm van roosjes, ook uit hetzelfde winkeltje.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 9:09

Op dit moment

Wat voor geurding heb jij op je wc? Article8354436 Goa geurolie Bergamote Tonka

Er staat ook altijd een fles deo op het toilet en in het toilet hangt een toiletblok van wc eend

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 9:24

Ik heb van die geurzakjes.
Zijn wel van een duurder merk maar die er nu staat gaat al vanaf februari mee.
Nu begint de geur een beetje op te raken.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne ma 6 jun 2011 - 9:30

Dromertje schreef:de lavendeldinges van de ah. Zo'n plastic bakje met een soort gelblok erin dat langzaam weg condenseert.
+1. Daarnaast hebben wij nog een spuitbus van Brise.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Angela_1986 ma 6 jun 2011 - 9:33

Ik heb een zelfgemaakte zeepketting. Weet zo even niet welk geurtje de zeepjes hebben maar ze ruiken lekker smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 9:42

Niets standaards. Ik heb twee waxinelichtjes van Spaas en deze geuren zo lekker dat zelfs na een niet zo'n lekkere geur, het toilet binnen no time weer lekker ruikt.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose ma 6 jun 2011 - 10:18

Een wc-blok met citrusgeur, een zeepketting (maar dat is vooral voor de decoratie) en een soort brise one touch van de aldi met bloemengeur.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  TukTuk ma 6 jun 2011 - 10:21

Wat voor geurding heb jij op je wc? Img-thing?

Heel stom alleen, dacht dat ze niet werkten.. Had de gebruiksaanwijzing niet gelezen, het leek me voor zich spreken.. Hangt dat ding al 4 maanden ofzo, wilde hem er van de week af halen omdat het toch niet werkte, wil ik hem van de muur trekken, schuift dat ding dus open.. bleek je hem open te moeten draaien.. Ja tóen werkte het wel! nerd

En verder gewoon een toiletblok in aan de wc pot, die verschillen, haal ik altijd bij de Action, hebben ze meestal duurdere merken vrij goedkoop.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  blondje1313 ma 6 jun 2011 - 19:29

Toiletblok in de pot, daarvan koop ik steeds wat in de aanbieding is,
verder staat er een spuitbus voor als het echt nodig is
En zo'n doosje met gelbolletjes die langzaam op gaan

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Guus ma 6 jun 2011 - 20:44

Rituals Groene thee en mandarijn

Wat voor geurding heb jij op je wc? 859_Tea%20With%20Love_LR

dit in de pot

Wat voor geurding heb jij op je wc? Met_patroon_klein

en brise one touch for the heavy duty

Wat voor geurding heb jij op je wc? 186933_1_Brise_One_Touch_coll_relax_zen

die Mr Muscle maak ik op en dan koop ik weer gewoon van die geldingen btw, ze zijn te overheersend en het is ineens zo onhandig de toiletpot schrobben...
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 21:14

Deze :

Wat voor geurding heb jij op je wc? 000586558_001_166202_200

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes ma 6 jun 2011 - 21:15

Niks ik wordt altijd zo misselijk van die chemische toilet geurtjes! Ik heb gewoon een fles wc reiniger naast/ onder de toilet staan, dat heeft ook een geurtje en als het nodig is dan gooien we daar dus wat van in de wc.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Jerry ma 6 jun 2011 - 21:24

AngelNyn schreef:Wat voor geurding heb jij op je wc? Img-thing?

Heel stom alleen, dacht dat ze niet werkten.. Had de gebruiksaanwijzing niet gelezen, het leek me voor zich spreken.. Hangt dat ding al 4 maanden ofzo, wilde hem er van de week af halen omdat het toch niet werkte, wil ik hem van de muur trekken, schuift dat ding dus open.. bleek je hem open te moeten draaien.. Ja tóen werkte het wel! nerd

En verder gewoon een toiletblok in aan de wc pot, die verschillen, haal ik altijd bij de Action, hebben ze meestal duurdere merken vrij goedkoop.

Moest even hardop om je lachen Laughing

Razz_ schreef:Deze :

Wat voor geurding heb jij op je wc? 000586558_001_166202_200

Deze heb ik in de bijkeuken, omdat m'n vriend daar altijd z'n natte sportkleren ophangt, maar die vind ik stinken: ik krijg er hoofdpijn van... Had eerst die met roze balletjes, maar dat is zo'n omaluchtje...

Wij hebben deze:

Wat voor geurding heb jij op je wc? 000579624_002_165543_200

en deze eerst ook:

Wat voor geurding heb jij op je wc? 157118_1_Brise_Continu_Lily_Of_The_Valley

maar die is nu uitgedroogd... Het grappige is wel dat ze naar lilly of the valley (lelietjes van dalen) ruiken en die hebben we in de tuin staan en 't ruikt ook nog echt zo!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Mamsie ma 6 jun 2011 - 21:46

Razz die heb ik nu ook.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  TukTuk ma 6 jun 2011 - 21:53

@Jerry, ja ik heb er zelf ook om moeten lachen hoor, en mijn vriend lachte me ook keihard uit! Laughing
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Pien di 7 jun 2011 - 1:24

wij hebben een soort parfum flesje met van die houten stokjes erin, die ruiken alleen totaal niet.

hebben een blokje van wc-eend in de pot hangen (die ruikt overigens lekker!)
en heb een spray wc verfrisser staan. ik heb qua schoonmaak middel chloor met een eucalypta luchtje eraan, die doe ik standaard iedere avond in de wc en die blijft ook best lang hangen

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jerry di 7 jun 2011 - 1:27

Pien schreef:wij hebben een soort parfum flesje met van die houten stokjes erin, die ruiken alleen totaal niet.

hebben een blokje van wc-eend in de pot hangen (die ruikt overigens lekker!)
en heb een spray wc verfrisser staan. ik heb qua schoonmaak middel chloor met een eucalypta luchtje eraan, die doe ik standaard iedere avond in de wc en die blijft ook best lang hangen

Misschien moet je de stokjes er af en toe op de kop inzetten... Ik heb er eentje in de woonkamer en als ik 'm niet meer ruik, draai ik de stokjes om en ruikt ie weer
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 1:44

Wij hebben gewone wc-spray en af en toe geurstokjes van Rituals.

Gast
Gast

Bericht  Pien di 7 jun 2011 - 3:54

@jerry, dat doe ik ook regelmatig maar Als ik gewoon aan het flesje ruik, ruik ik ook niks!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jerry di 7 jun 2011 - 5:36

hm.... dan weet ik 't niet :P
Wij hebben de vanille van de xenos, die ruikt altijd wel aardig.

Misschien stinken jullie te hard, dat de stokje daar niet tegenop kunnen Laughing
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Dolphinne di 7 jun 2011 - 5:50

Ik heb een geurkaas van brise (touch of luxury) er staan.
Een blok van ambi pur (lichtgroene) in de pot.
En een spray van ambi pur voor na een grote boodschap
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: