Hoeveel dagen voor je NOD
+17
PapillonRose
Limburg85
blondje1313
joyce0606
Océane
Pien
Lady4
Tania
Theeleut
Monte
PiP
Alyssa
*Lookie*
Happydobby
Flip Fluitketel
Susan
Lejow
21 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoeveel dagen voor je NOD
Hazeltje schreef:Is ze nog steeds maar niet meer hier
Ik heb met de kruidvat (2 voor 5 euro) 2 dagen voor NOD positief getest...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend lejow! Ik zou zelf gewoon wachten, maar goed dat is mijn idee. Gewoon kijken als je wakker word succes!
Gast- Gast
Boehhhh zo negatief als een deur, had ook nie veel anders verwacht.. maar ben nu weer wat rustiger, wacht nu echt tot maandag (als ik natuurlijk nog niet ongesteld ben).
Wel 'grappig' om te doen zeg zo'n test haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
in de beschrijving staat dat maar een kwart van de vrouwen 4 dagen voor hun NOD positief testen als ze daadwerkelijk zwanger zijn. dus altijd nog 3 kwart op de NOD of erna.
je weet nooit precies wanneer de innesteling plaats vindt (op sommige vrouwen na, die het wel gevoeld hebben). en vanaf dan ga je hormonen aanmaken, dit heeft echt zijn tijd nodig!
ik teste op dag 30 positief, maar ik had cyclussen tussen de 35 en 45. in die zin heb ik 5 dagen voor mij NOD positief getest. maar ik denk dat ik die maand een normale eisprong had, i.p.v een eisprong rond de 6 dagen voor mijn menstruatie.
helaas geduld, en ik weet heel goed dat dat niet leuk is!! zoals andere ook zeggen, ik heb ook heeel wat testen versleten! en mocht je een streepje zien of toch niet, of wel? koop dan een clear blue (wel op je NOD of erna) die ZWANGER of NIET ZWANGER zegt....scheeld je weer scheel kijken
je weet nooit precies wanneer de innesteling plaats vindt (op sommige vrouwen na, die het wel gevoeld hebben). en vanaf dan ga je hormonen aanmaken, dit heeft echt zijn tijd nodig!
ik teste op dag 30 positief, maar ik had cyclussen tussen de 35 en 45. in die zin heb ik 5 dagen voor mij NOD positief getest. maar ik denk dat ik die maand een normale eisprong had, i.p.v een eisprong rond de 6 dagen voor mijn menstruatie.
helaas geduld, en ik weet heel goed dat dat niet leuk is!! zoals andere ook zeggen, ik heb ook heeel wat testen versleten! en mocht je een streepje zien of toch niet, of wel? koop dan een clear blue (wel op je NOD of erna) die ZWANGER of NIET ZWANGER zegt....scheeld je weer scheel kijken
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Weet je zeker wanneer je ovulatie geweest is Lejow, of ga je gewoon van het gemiddelde uit?
Ik had steeds een cyclus van 28 dagen, maar mijn ovulatie pas rond dag 19, ik testte daarom ook pas twee of drie dagen na mijn NOD positief.
Ik duim voor je dat bij jou de positieve test over een paar dagen ook nog komt.
Ik had steeds een cyclus van 28 dagen, maar mijn ovulatie pas rond dag 19, ik testte daarom ook pas twee of drie dagen na mijn NOD positief.
Ik duim voor je dat bij jou de positieve test over een paar dagen ook nog komt.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik testte pas positief toen ik 1 week over tijd was.
Balen dat je test negatief was, hopelijk was je te vroeg.
Balen dat je test negatief was, hopelijk was je te vroeg.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ik meen het weekend na het konijnen mijn eisprong gevoeld te hebben, had buikpijn en ook wat afscheiding enzo
Lejow- Lady Post-a-lot
Wie weet was je inderdaad te vroeg, zou het nog even afwachten inderdaad. Je hoort soms ook dat mensen in het uiterste geval pas een paar weken na hun NOD positief testen, maken waarschijnlijk nog erg weinig HCG aan in het begin. Ik heb achteraf gezien wel voor mijn NOD positief getest, maar ook wel zwak positief (ok, een streep is een streep maar heel donker was hij niet). Succes met wachten en hopelijk is het toch raak!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Lejow schreef:Ik meen het weekend na het konijnen mijn eisprong gevoeld te hebben, had buikpijn en ook wat afscheiding enzo
Haha weekend na het konijnen leuke uitspraak.
Ik had het vorige keer ook duurde langer dat ik ongesteld zou worden (5 dagen overtijd) en ik heb ook 2 testen van de kruidvat. Dus had ik toch maar getest en was negatief.
Viendin van mij is al een jaar bezig maar slikt dacht ik ook medicijnen.
Mijn vriend en ik waren met mn ouders een weekje naar een huisje en precies in die week was ik vruchtbaar, maja heb het gevoel van goh, hebben we dan voor niks zo liggen krikken:S
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Konijnen ??
Ik denk dat de kans groot is dat het deze maand niet raak is voor je, maar wie weet ben je een van die mensen die eerst weinig HCG aanmaakt.
Ik denk dat de kans groot is dat het deze maand niet raak is voor je, maar wie weet ben je een van die mensen die eerst weinig HCG aanmaakt.
Gast- Gast
Het kan zijn dat je inderdaad weinig HGC hebt op dit moment waardoor je negatief getest hebt.
Maar je moet er ook niet van staan te kijken als het "gewoon" een paar maanden duurt wat heel normaal is.
Ik denk ook dat je dit niet elke maand moet gaan doen.
Volgens mij maak je jezelf dan knettergek.
Maar je moet er ook niet van staan te kijken als het "gewoon" een paar maanden duurt wat heel normaal is.
Ik denk ook dat je dit niet elke maand moet gaan doen.
Volgens mij maak je jezelf dan knettergek.
Gast- Gast
Oh dat weet ik wel zeker..
Het ging me ook heel erg om het gevoel dat ik nog nooit in mijn hele leven een zwangerschapstest gedaan had hehe, nu ik dat gedaan heb weet ik hoe het werkt en is daar het spannende ook vanaf!
Het ging me ook heel erg om het gevoel dat ik nog nooit in mijn hele leven een zwangerschapstest gedaan had hehe, nu ik dat gedaan heb weet ik hoe het werkt en is daar het spannende ook vanaf!
Lejow- Lady Post-a-lot
Nou ik hoop het ook
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Boehhhh zo negatief als een deur, had ook nie veel anders verwacht.. maar ben nu weer wat rustiger, wacht nu echt tot maandag (als ik natuurlijk nog niet ongesteld ben).
Chick, je hebt maar 20 procent kans per maand op een zwangerschap als alles oké is daar binnen, dus waarschijnlijk is het gewoon niet raak en volgende maand beter. Je niet elke maand zo gek maken hoor
Gast- Gast
Pien schreef:Ik ga hem nog een keer uitleggen Lejow, ik heb positief getest toen ik 3 dagen overtijd was. dus was ik toen 4 weken en 3 dagen zwanger. bij de termijnecho bleek echter dat ik minder ver zwanger was, namelijk 6 dagen korter. toen ik dacht dat ik 3 dagen overtijd was was ik dus eigenlijk 3 dagen voor mijn nod. snap je hem zo wel?
Pien, had je wel een regelmatige cyclus dan, want veel mensen worden achteruit gezet, zelfs een vriendin van me die doormiddel van iui zwanger is geraakt is 1 dag teruggezet na de 2de echo met 9 weken.
En ik had een cyclus van 28 dagen aangehouden, ik teste dus op dag 28 positief. Met de echo ben ik 7 dagen vooruit gezet. Hoe verklaar je dat dan? Mijn cyclus ging zo 28-27 en daarna op dag 28 getest.
Ik kan wel een vroege eisprong gehad hebben gehad.
Stel dat jij met 4 weken had getest had die test misschien geen streep laten zien.
@Lejow, Ik zou toch gewoon maandag afwachten. Anders gaat er een fortuin aan testen doorheen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik teste met 3 weken 4 dagen positief bij de laatste.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik testte 2 dagen voor mijn NOD positief en op mijn NOD knalpositief. Ik ben een dag vooruit gezet na de eerste echo van maandag
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
jepz. ik heb denk ik zo´n 6 jaar lang een regelmatige cyclus gehad!Happydobby schreef:Pien schreef:Ik ga hem nog een keer uitleggen Lejow, ik heb positief getest toen ik 3 dagen overtijd was. dus was ik toen 4 weken en 3 dagen zwanger. bij de termijnecho bleek echter dat ik minder ver zwanger was, namelijk 6 dagen korter. toen ik dacht dat ik 3 dagen overtijd was was ik dus eigenlijk 3 dagen voor mijn nod. snap je hem zo wel?
Pien, had je wel een regelmatige cyclus dan
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Spannend lejow!! Ik ga voor je duimen!
Ik teste met 3 weken en 4 dagen zwangerschap positief.
Ik teste met 3 weken en 4 dagen zwangerschap positief.
Pien schreef:jepz. ik heb denk ik zo´n 6 jaar lang een regelmatige cyclus gehad!Happydobby schreef:Pien schreef:Ik ga hem nog een keer uitleggen Lejow, ik heb positief getest toen ik 3 dagen overtijd was. dus was ik toen 4 weken en 3 dagen zwanger. bij de termijnecho bleek echter dat ik minder ver zwanger was, namelijk 6 dagen korter. toen ik dacht dat ik 3 dagen overtijd was was ik dus eigenlijk 3 dagen voor mijn nod. snap je hem zo wel?
Pien, had je wel een regelmatige cyclus dan
Volgens mij gewoon een late ovulatie dan
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel dagen voor je nod kruitvat test
» Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?
» Om hoeveel dagen...
» Na hoeveel dagen doe jij dit in de was:
» om de hoeveel dagen?
» Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?
» Om hoeveel dagen...
» Na hoeveel dagen doe jij dit in de was:
» om de hoeveel dagen?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: