Hoeveel dagen voor je NOD
+17
PapillonRose
Limburg85
blondje1313
joyce0606
Océane
Pien
Lady4
Tania
Theeleut
Monte
PiP
Alyssa
*Lookie*
Happydobby
Flip Fluitketel
Susan
Lejow
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoeveel dagen voor je NOD
Jullie zijn gemeen hahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Nee Lejow, heb gewoon geduld
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Hihi dat berichtje van mij was toevallig, had de jouwe nog niet gezien. Maar zeg toch dat je beter morgenvroeg kan testen ook voor je eigen rust
Gast- Gast
Aan de ene kant zou ik zeggen gewoon testen als je er zo mee bezig bent, maar aan de andere kant als hij negatief is denk je dat je te vroeg hebt getest en is het nog niet uit je hoofd Tenminste zo ben ik, haha.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ja daarom, dat maakt het er nog nie beter op
Ach, als ik morgen ochtend wakker word, kijk ik wel
Ach, als ik morgen ochtend wakker word, kijk ik wel
Lejow- Lady Post-a-lot
ik heb voor het eerst positief getest op 21 oktober, ik moest op 18 oktober ongesteld worden. ik dacht dus dat ik op 21 oktober 4 weken en 3 dagen zwanger was. tijdens de termijnecho werd ik 6 dagen terug gezet en bleek dus dat ik met 3 weken en 4 dagen positief getest heb!! ik heb getest met kruidvat 2 voor 5 euro en ook nog eens ´s avonds
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Volgens de echo bij Amé zou ik met 3 weken al positief getest hebben met de Kruidvat testen, best apart.
Gast- Gast
Pien schreef:ik heb voor het eerst positief getest op 21 oktober, ik moest op 18 oktober ongesteld worden. ik dacht dus dat ik op 21 oktober 4 weken en 3 dagen zwanger was. tijdens de termijnecho werd ik 6 dagen terug gezet en bleek dus dat ik met 3 weken en 4 dagen positief getest heb!! ik heb getest met kruidvat 2 voor 5 euro en ook nog eens ´s avonds
Ik snap m ff niet hahaha
Hier zou raak geschoten kunnen zijn op 26 mei, volgens de berekeningen om en nabij mijn vruchtbaarste dag (exact er op bij cyclus 24 dagen, en 2 dagen ervoor bij cyclus 26 dagen). Als ik dus morgen test, is het pas 12 dagen erna...
Help...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ga hem nog een keer uitleggen Lejow, ik heb positief getest toen ik 3 dagen overtijd was. dus was ik toen 4 weken en 3 dagen zwanger. bij de termijnecho bleek echter dat ik minder ver zwanger was, namelijk 6 dagen korter. toen ik dacht dat ik 3 dagen overtijd was was ik dus eigenlijk 3 dagen voor mijn nod. snap je hem zo wel?
wat ik dus eigenlijk gewoon wilde zeggen, is dat ik al vroeg positief getest heb!
wat ik dus eigenlijk gewoon wilde zeggen, is dat ik al vroeg positief getest heb!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Oh ja, dat is natuurlijk gerekend vanaf je eerste menstruatiedag...
*pling*
*pling*
Lejow- Lady Post-a-lot
Bij H. heb ik na anderhalve week overtijd pas positief kunnen testen.
En bij deze 1 dag voor mijn NOD.
En bij deze 1 dag voor mijn NOD.
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Volgens de echo bij Amé zou ik met 3 weken al positief getest hebben met de Kruidvat testen, best apart.
Of ze is er gewoon eerder tussendoor gekropen
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Weetjewel schreef:Volgens de echo bij Amé zou ik met 3 weken al positief getest hebben met de Kruidvat testen, best apart.
Hahaha ja precies, het zal mij ook niks verbazen hoor als mijn eigen berekening toch klopt, ze was met de 20 weken echo ook bijna 3 weken verder qua groei. En dat was met een echo van 29 en 30 weken ook nog steeds zo.
Gast- Gast
En met welke week is ze volgens hun berekeningen dan geboren?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:En met welke week is ze volgens hun berekeningen dan geboren?
Met 38+5 en ze woog bij de geboorte 3810 gram.
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Lejow schreef:Weetjewel schreef:Volgens de echo bij Amé zou ik met 3 weken al positief getest hebben met de Kruidvat testen, best apart.
Hahaha ja precies, het zal mij ook niks verbazen hoor als mijn eigen berekening toch klopt, ze was met de 20 weken echo ook bijna 3 weken verder qua groei. En dat was met een echo van 29 en 30 weken ook nog steeds zo.
Dat had ik bij H ook. Volgens mijn berekening was ik 2 weken verder. Met de termijnecho was ik 2 weken korter. Met de 20 weken echo lag ze twee weken voor op schema en toen ze geboren werd had ze nog nauwelijks huidsmeer en waren haar nageltjes al erg lang...
Gast- Gast
Wat een wispelturige kindjes
Nou ja goed... ik zie wel hoe ik morgen ochtend wakker word, als mijn gevoel net zo onrustig is als nu doe ik er een test tegen aan...
Nou ja goed... ik zie wel hoe ik morgen ochtend wakker word, als mijn gevoel net zo onrustig is als nu doe ik er een test tegen aan...
Lejow- Lady Post-a-lot
Hazeltje schreef:Weetjewel schreef:Lejow schreef:Weetjewel schreef:Volgens de echo bij Amé zou ik met 3 weken al positief getest hebben met de Kruidvat testen, best apart.
Dat had ik bij H ook. Volgens mijn berekening was ik 2 weken verder. Met de termijnecho was ik 2 weken korter. Met de 20 weken echo lag ze twee weken voor op schema en toen ze geboren werd had ze nog nauwelijks huidsmeer en waren haar nageltjes al erg lang...
Amé had nog wel heel veel huidsmeer, maar wel al lange nagels. Om over haar haar nog maar niet te spreken.
Gast- Gast
Hahaha, ja en wij dachten dat H. veel haar had
Het kindje van Lolifant (oude forum) had/heeft ook zo'n enorme bos!!!
Het kindje van Lolifant (oude forum) had/heeft ook zo'n enorme bos!!!
Gast- Gast
Komt Lolifantje hier eigenlijk nog?
Alyssa- Prater
Was gewoon benieuwd, vond haar wel een leuke forumster.
Alyssa- Prater
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel dagen voor je nod kruitvat test
» Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?
» Om hoeveel dagen...
» Na hoeveel dagen doe jij dit in de was:
» om de hoeveel dagen?
» Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?
» Om hoeveel dagen...
» Na hoeveel dagen doe jij dit in de was:
» om de hoeveel dagen?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: