Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoeveel drinkt je kindje aan water,sap ect.

+2
kwak
mauwmauw
6 plaatsers

Ga naar beneden

hoeveel drinkt je kindje aan water,sap ect. Empty hoeveel drinkt je kindje aan water,sap ect.

Bericht  mauwmauw zo 5 jun 2011 - 22:09

mijn zoontje die zit redelijk snel vol en spuugt dan,hij krijgt nu 3 flessen van 180+6 waarvan van 2 flessen pap word gemaakt.nu geven wij hem wel extra water,sap of thee erbij.we zijn begonnen met 2x 50cc erbij te geven.en nu wil ik dit om de paar dag a een week opvoeren naar meer,kijken of het goed gaat zeg maar.maar hoeveel geven jullie eigenlijk jullie kindjes erbij.hij word volgende week 8 maanden.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel drinkt je kindje aan water,sap ect. Empty Re: hoeveel drinkt je kindje aan water,sap ect.

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 22:14

uhm verschilt erg per dag, hoe warm het is, of hij de rest goed eet/drinkt. Dus gemiddeld tussen de 250 en 500 cc in.

Gast
Gast

hoeveel drinkt je kindje aan water,sap ect. Empty Re: hoeveel drinkt je kindje aan water,sap ect.

Bericht  kwak zo 5 jun 2011 - 22:16

ik geef mijn dochtertje een flesje met 150 ml water/thee/hele lichte roosvisee en die pakt ze zelf als ze hem tegen komt in de box.
meestal drinkt ze per dag 75 ml extra vocht, buiten haar melk flesjes om.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  mauwmauw zo 5 jun 2011 - 22:17

FoolishSam schreef:uhm verschilt erg per dag, hoe warm het is, of hij de rest goed eet/drinkt. Dus gemiddeld tussen de 250 en 500 cc in.
is dat alleen water of ook zijn flessen erbij?
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 22:17

Verschilt per dag, ligt eraan hoeveel melk ze drinken. Meestal zo'n 300-400 naast 2 flessen. En 150-200 naast 3 flessen.

Gast
Gast

Bericht  holaagirl zo 5 jun 2011 - 22:23

Ik bied gewoon aan bij zijn fruithap, brood en koekje. Soms ook wel tussendoor als het warm is.
Hoeveel hij drinkt verschilt per keer....tussen de 150-300 cc...(naast twee flessen van 180cc opvolgmelk)
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 22:24

mauwmauw schreef:
FoolishSam schreef:uhm verschilt erg per dag, hoe warm het is, of hij de rest goed eet/drinkt. Dus gemiddeld tussen de 250 en 500 cc in.
is dat alleen water of ook zijn flessen erbij?

Water of sap smile fles drinkt ie er nog maar 2 per dag (120 cc) bij zijn boterham sochtends en smiddags.

Gast
Gast

Bericht  loesje zo 5 jun 2011 - 23:11

alex drink 350 cc aan carvancevitan
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flip Fluitketel zo 5 jun 2011 - 23:12

Hier verschilt het heel erg per dag. Meestal krijgt ze naast haar 3flessen van 210+7 een fles met 150cc diksap van me rond haar broodmaaltijd. Deze drinkt ze, wanneer ze er zin in heeft. Hij legt dan in haar box, ik geef hem aan haar wanneer ze in haar wipper zit of ligt op speelkleed.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ekjir@M ma 6 jun 2011 - 5:24

J. krijgt als het warm is na z'n middagslaapje een klein beetje diksap of perensap. Ik heb het idee dat hij het ook niet echt nodig heeft verder, als ik het geef als het wat minder warm is dan spuugt hij het ook uit.

Hij krijgt 's ochtends een bordje pap, rond 10 uur een fruithap, rond 12 uur een fles en dan rond 17 uur groente en om 19 uur weer een fles. Hij heeft hier verder genoeg aan.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 5:38

H. is wel ouder natuurlijk maar zij drinkt nu ongeveer 300cc melk en ruim 850cc aan sap/water.
Soms nog meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 5:50

Ongeveer 100 a 150 ml per dag. Daarnaast krijgt hij nog 520 ml opvolgmelk

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: