hoeveel drinkt je kindje aan water,sap ect.
+2
kwak
mauwmauw
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoeveel drinkt je kindje aan water,sap ect.
mijn zoontje die zit redelijk snel vol en spuugt dan,hij krijgt nu 3 flessen van 180+6 waarvan van 2 flessen pap word gemaakt.nu geven wij hem wel extra water,sap of thee erbij.we zijn begonnen met 2x 50cc erbij te geven.en nu wil ik dit om de paar dag a een week opvoeren naar meer,kijken of het goed gaat zeg maar.maar hoeveel geven jullie eigenlijk jullie kindjes erbij.hij word volgende week 8 maanden.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: hoeveel drinkt je kindje aan water,sap ect.
uhm verschilt erg per dag, hoe warm het is, of hij de rest goed eet/drinkt. Dus gemiddeld tussen de 250 en 500 cc in.
Gast- Gast
ik geef mijn dochtertje een flesje met 150 ml water/thee/hele lichte roosvisee en die pakt ze zelf als ze hem tegen komt in de box.
meestal drinkt ze per dag 75 ml extra vocht, buiten haar melk flesjes om.
meestal drinkt ze per dag 75 ml extra vocht, buiten haar melk flesjes om.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
is dat alleen water of ook zijn flessen erbij?FoolishSam schreef:uhm verschilt erg per dag, hoe warm het is, of hij de rest goed eet/drinkt. Dus gemiddeld tussen de 250 en 500 cc in.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Verschilt per dag, ligt eraan hoeveel melk ze drinken. Meestal zo'n 300-400 naast 2 flessen. En 150-200 naast 3 flessen.
Gast- Gast
Ik bied gewoon aan bij zijn fruithap, brood en koekje. Soms ook wel tussendoor als het warm is.
Hoeveel hij drinkt verschilt per keer....tussen de 150-300 cc...(naast twee flessen van 180cc opvolgmelk)
Hoeveel hij drinkt verschilt per keer....tussen de 150-300 cc...(naast twee flessen van 180cc opvolgmelk)
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
mauwmauw schreef:is dat alleen water of ook zijn flessen erbij?FoolishSam schreef:uhm verschilt erg per dag, hoe warm het is, of hij de rest goed eet/drinkt. Dus gemiddeld tussen de 250 en 500 cc in.
Water of sap fles drinkt ie er nog maar 2 per dag (120 cc) bij zijn boterham sochtends en smiddags.
Gast- Gast
alex drink 350 cc aan carvancevitan
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Hier verschilt het heel erg per dag. Meestal krijgt ze naast haar 3flessen van 210+7 een fles met 150cc diksap van me rond haar broodmaaltijd. Deze drinkt ze, wanneer ze er zin in heeft. Hij legt dan in haar box, ik geef hem aan haar wanneer ze in haar wipper zit of ligt op speelkleed.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
J. krijgt als het warm is na z'n middagslaapje een klein beetje diksap of perensap. Ik heb het idee dat hij het ook niet echt nodig heeft verder, als ik het geef als het wat minder warm is dan spuugt hij het ook uit.
Hij krijgt 's ochtends een bordje pap, rond 10 uur een fruithap, rond 12 uur een fles en dan rond 17 uur groente en om 19 uur weer een fles. Hij heeft hier verder genoeg aan.
Hij krijgt 's ochtends een bordje pap, rond 10 uur een fruithap, rond 12 uur een fles en dan rond 17 uur groente en om 19 uur weer een fles. Hij heeft hier verder genoeg aan.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
H. is wel ouder natuurlijk maar zij drinkt nu ongeveer 300cc melk en ruim 850cc aan sap/water.
Soms nog meer.
Soms nog meer.
Gast- Gast
Ongeveer 100 a 150 ml per dag. Daarnaast krijgt hij nog 520 ml opvolgmelk
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel dronk/drinkt jullie kindje? (1 jaar)
» Hoeveel kwijt aan gas/water/licht per maand?
» Borstvoeding hoe drinkt jou kindje?
» Hoeveel drinkt jullie baby? (fv)
» Wat eet ( at ) en drinkt jouw kindje van 1 jaar?
» Hoeveel kwijt aan gas/water/licht per maand?
» Borstvoeding hoe drinkt jou kindje?
» Hoeveel drinkt jullie baby? (fv)
» Wat eet ( at ) en drinkt jouw kindje van 1 jaar?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: