Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kwijt aan gas/water/licht per maand?

+13
Liadan
Annie24
Happydobby
Jelin
pitbullgup
Printje
Bruintje Beer
Coccinelle
Lindsya
ekjir@M
Makamba
Tania
Darius
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel kwijt aan gas/water/licht per maand? Empty Hoeveel kwijt aan gas/water/licht per maand?

Bericht  Darius di 27 sep 2011 - 23:54

Wij zijn dus eigenlijk niet veel meer gaan betalen aan gas/water/licht, alhoewel ik het niet helemaal kan vergelijken, omdat we drie maanden voor de geboorte van Lauren.s naar een nieuwbouwhuis zijn verhuisd.

We betalen nu ongeveer voor:
Water: 10 euro per maand
Elektriciteit: 120 euro per maand
Gas hebben we niet.

En jullie?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kwijt aan gas/water/licht per maand? Empty Re: Hoeveel kwijt aan gas/water/licht per maand?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 23:57

Water: 16,00
Gas & licht: 185,00 (officiele termijnbedrag is 145,00, maar gebruik meer, dus gelijk omhoog gezet)

Gast
Gast

Hoeveel kwijt aan gas/water/licht per maand? Empty Re: Hoeveel kwijt aan gas/water/licht per maand?

Bericht  Tania di 27 sep 2011 - 23:59

Water 25 euro per maand en gas en elektriciteit 180 euro per maand. Water komt altijd wel uit eigenlijk, gas en elektriciteit krijgen we vaak wel een flink bedrag terug.

We zijn niet echt meer gaan betalen sinds de geboorte van J. Waarschijnlijk omdat ik daarvoor al vaak thuis was overdag.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 0:02

Water 60 euro per maand, elektriciteit en gas 130. Zal wel meer worden als onze zoon er straks is.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 0:07

freakielief schreef:Water 60 euro per maand, elektriciteit en gas 130. Zal wel meer worden als onze zoon er straks is.
Had nog niet meegekregen dat het een jongetje is, wat leuk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 0:08

Water: 18 euro
Essent: 206 euro

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 0:09

ProudMama schreef:Had nog niet meegekregen dat het een jongetje is, wat leuk Very Happy
Thnx!Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Makamba wo 28 sep 2011 - 0:16

Water weet ik eigenlijk niet! Embarassed
Essent is vanaf de eerst volgende keer € 155,- p.m.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ekjir@M wo 28 sep 2011 - 0:20

Water: 16 euro
Gas/Electra: 150 euro

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Lindsya wo 28 sep 2011 - 0:23

Water 54 euro per drie maanden
Gas/electra 155 euro per maand
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Coccinelle wo 28 sep 2011 - 0:25

Water: € 25,-
Gas en licht: € 95,-

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576

Bericht  Bruintje Beer wo 28 sep 2011 - 0:36

Water:86 euro per 3 maanden
Gas en licht bij de Nuon:120 euro p.m in de maand oktober t/m februari verhogen we hem altijd naar 150 euro. Krijgen altijd wel wat terug.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Printje wo 28 sep 2011 - 0:39

Wij hebben beiden gewoon omhoog laten zetten toen ons ventje geboren is. Wil liever geld terug dan dat we moeten bijbetalen. Ik geloof dat bij het water het een standaardbedrag is wanneer je met 3 personen woont maar dat weet ik niet zeker. Trouwens mijn man houdt al jaren de meterstanden bij en daar zit eigenlijk totaal geen verschil in sinds ons ventje geboren is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 0:42

Echt geen flauw idee, ik ben echt zo slecht met onze financien. Ik vind het al wat dat ik tegenwoordig een overzicht heb van wat we uitgeven aan boodschappen.

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup wo 28 sep 2011 - 0:43

Darius schreef:
Gas hebben we niet.

Waar draait jullie CV-ketel op dan?
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Jelin wo 28 sep 2011 - 0:54

Water: 17 euro
Gas en licht: 158 euro.

Water zijn we iets meer gaan gebruiken nu J.enna ouder is. Maar dat is niet erg. Licht en gas blijft vrijwel hetzelfde. We hebben in 2009 centrale verwarming gekregen en had verwacht dat we bij flink bij moesten betalen maar kreeg zelfs terug. Helaas moest ik afgelopen jaar wel bij betalen. Dus betaal liever iets meer zodat we ook wat terugkrijgen. Dan dat ik bij moet betalen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Happydobby wo 28 sep 2011 - 1:00

pitbullgup schreef:
Darius schreef:
Gas hebben we niet.

Waar draait jullie CV-ketel op dan?

Stadverwarming denk ik want dat hebben wij. Wij hebben dus geen cv ketel, dat scheelt dus ook in onderhoud.

Wij hebben geen gas, water weet ik niet.
Nuon 110 per maand maar dat zal wel meer worden nu ik overdag thuis ben.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Printje wo 28 sep 2011 - 1:02

Stadsverwarming dat dat nog bestaat joh hahahaha Dus je kunt dan zelf de temperatuur in huis niet regelen?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Annie24 wo 28 sep 2011 - 1:29

freakielief schreef:Water 60 euro per maand, elektriciteit en gas 130. Zal wel meer worden als onze zoon er straks is.

60 euro per maand? :shock: Gaan jullie elke dag in bad? Dat is écht veel namelijk of krijg je veel terug/bedoel je niet per 3 maanden?

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Liadan wo 28 sep 2011 - 1:34

Wij betalen ongeveer
- 55 euro aan water (daar zitten ook de waterschapsbelasting en rioolheffingen enzo bij)
- gas en licht 150 euro

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 1:36

Annie24 schreef:
60 euro per maand? :shock: Gaan jullie elke dag in bad? Dat is écht veel namelijk of krijg je veel terug/bedoel je niet per 3 maanden?
We douchen gewoon elke dag. Maar die 60 euro is hier wel inclusief alle heffingen/belastingen e.d., die meer dan de helft van het totaalbedrag vormen, denk dat het daarom zoveel hoger ligt dan bij de meesten.

Laatst aangepast door freakielief op wo 28 sep 2011 - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 1:36

50 euro voor water (zitten al die belastingen ook bij in) per maand,
125 voor gas en licht per maand.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 1:40

Bij ons zit er geen rioolrecht en waterschapsbelasting bij die 16,00 natuurlijk. De gemeentelijke heffingen en belasting kosten 69,00 per maand.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 wo 28 sep 2011 - 1:47

freakielief schreef:
Annie24 schreef:
We douchen gewoon elke dag. Maar die 60 euro is hier wel inclusief alle heffingen/belastingen e.d., die meer dan de helft van het totaalbedrag vormen, denk dat het daarom zoveel hoger ligt dan bij de meesten.

ooooooooooooooowwww vandaar Wink Die zitten er hier niet in, betalen we los angel

Water = 15 euro p.maand, heffingen enzo is 89 euro per maand (dure gemeente Rolling Eyes )
Elektra/Gas = 175 euro per maand, maar na de teruggave ongeveer 110 euro. Toen Y. geboren werd hadden we het hoger laten zetten. Nu hadden ze me ingeschat op 90 euro en heb ik het naar 150 laten zetten. Beter teveel per maand dan dat we in 1x 600 euro bij moeten betalen ofzo.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 1:56

Water is 31,00 per maand
Gas en licht... (schrik niet) 260,00

Nu hebben we natuurlijk ook veel terrariums altijd gehad (we zijn van 7 nar 3 gegaan) met 24 uur per dag warmte mat en nu hebben we sinds vorig jaar juni een nieuwe cv, 2 jaar gelden achter nieuwe kozijnen geplaatst en intussen ook aan de voorkant nieuwe kozijnen... dussss ik ga er vanuit dat we dit jaar in ieder geval NIET omhoog gaan :-)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: