Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de online daters..

+7
nijntje4
Melisande
Monte
Bliss
Lady4
Sweety
Antibes
11 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Voor de online daters.. - Pagina 2 Empty Re: Voor de online daters..

Bericht  Antibes zo 5 jun 2011 - 6:48

Moet trouwens bekennen dat als ik zelf zoek ik op academisch niveau zoek. :o
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Antibes zo 5 jun 2011 - 6:51

Het valt mij op dat er best veel mannen op e-matching zitten die katholiek/protestant zijn.. Zouden die allemaal praktiserend zijn denken jullie?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:52

Antibes schreef:Moet trouwens bekennen dat als ik zelf zoek ik op academisch niveau zoek. :o

Daar hoef je je niet voor te schamen hoor, dat kan ik me goed voorstellen. Dat is ook een van de redenen dat ik op ematching zit. Uitzonderingen daar gelaten, zal ik niet heel snel een klik hebben met iemand met MBO niveau. Ik vind het een prettige website omdat het niveau toch wat serieuzer lijkt, dan op andere datingsites die ik ken. Vermoed dat dat voor een groot deel toch komt door de eis dat het HBO/WO is. En dat jij dan het liefst naar WO kijkt, snap ik best.

Ik kijk zelf naar beiden, omdat ik dat geen harde eis vind zelf, en ik uit ervaring weet dat ik ook heel goed kan klikken met HBO mensen, voor zover je daar over kunt generaliseren.

Overigens val ik in de praktijk eigenlijk al-tijd op finance people, echt zo gek. Dat zou je totaal niet zeggen want klinkt altijd zo saai, maar eigenlijk bijna iedereen op wie ik ooit val (ok behalve die leuke Australische one night stand, hij was surgical resident, sexxxxy), zit in de finance. Ik denk dat ik het onbewust uitzoek, omdat ik er zelf niets van snap :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:53

Antibes schreef:Het valt mij op dat er best veel mannen op e-matching zitten die katholiek/protestant zijn.. Zouden die allemaal praktiserend zijn denken jullie?

Op mijn profiel stond ook dat ik protestant was, maar heb meerdere keren een afwijzing gekregen van mannen die zeiden dat ze niets hadden met het geloof en me daarom niet zagen zitten. Terwijl ik helemaal niet zo praktiserend was. Ik vond dat echt zo vervelend en een nare bijsmaak hebben, dat ik het nu maar heb weggelaten en 'geen' heb ingevuld. Voelt ook niet helemaal eerlijk, maar als je er blijkbaar dus op afgewezen kunt worden, vind ik dat wel erg stom.

Gast
Gast

Bericht  Melisande zo 5 jun 2011 - 6:56

Ik zoek ook eerst op leeftijd en foto en locatie. Daarna kijk ik naar de lengte, kinderwens en dan pas het verhaaltje. En dat terwijl je de meeste tijd kwijt bent om een leuk verhaaltje te schrijven smile

Ik zag jouw foto trouwens, Marin, op de startpagina voorbij komen smile
Melisande
Melisande
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 69
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:57

Ik keek eerst naar de foto en daarna naar opleidingsniveau (HBO of hoger) en daarna naar interesses. Alles moest me natuurlijk interesseren maar dit was wel de volgorde die ik aanhield. Locatie heb ik eigenlijk niet naar gekeken (dat heb ik geweten :P).

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 5 jun 2011 - 6:59

Marin schreef:
Antibes schreef:Het valt mij op dat er best veel mannen op e-matching zitten die katholiek/protestant zijn.. Zouden die allemaal praktiserend zijn denken jullie?

Op mijn profiel stond ook dat ik protestant was, maar heb meerdere keren een afwijzing gekregen van mannen die zeiden dat ze niets hadden met het geloof en me daarom niet zagen zitten. Terwijl ik helemaal niet zo praktiserend was. Ik vond dat echt zo vervelend en een nare bijsmaak hebben, dat ik het nu maar heb weggelaten en 'geen' heb ingevuld. Voelt ook niet helemaal eerlijk, maar als je er blijkbaar dus op afgewezen kunt worden, vind ik dat wel erg stom.

Dat vraag ik me dus af, want ik twijfel ook als ik een geloofsovertuiging zie staan. Ik zit namelijk ook niet te wachten op iemand die me op zondag mee naar de kerk wil hebben.. En eigenlijk ken ik nog maar heel weinig mensen die dagelijks met hun geloof bezig zijn en op e-matching opeens best veel.. :o
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:00

Ik had ook toen katholiek staan maar heb daar nooit opmerkingen over gehad.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:01

Melisande schreef:

Haha ja daar ben ik altijd zo bang voor. Dat vind ik zo genant. Maar zag mezelf vandaag of gisteren ook al weer twee keer voorbij komen. Fijn.. Doe eens iemand anders :P

Gast
Gast

Bericht  nijntje4 zo 5 jun 2011 - 7:01

Ik heb leeftijdsgrens ook wat hoger ingesteld vanwege het volwassen/werk aspect smile Alleen heb je ook wel mannen die wat ouder zijn en echt al zo'n oude uitstraling over zich hebben, je hebt 33 en 33 zal ik maar zeggen smile

Ik kijk verder ook vooral naar uitstraling op foto, opleidingsniveau, interesses (muziek vind ik belangrijk), taalgebruik en dat soort dingen. En idd, misschien loop je dan net diegene mis die leuk is en niet tevoorschijn komt maarja, je moet ergens een grens trekken haha.

En tja iemand kan op papier nog zo leuk lijken, als de foto echt niks is dan houdt het toch een beetje op.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Melisande zo 5 jun 2011 - 7:02

Marin schreef:
Melisande schreef:

Haha ja daar ben ik altijd zo bang voor. Dat vind ik zo genant. Maar zag mezelf vandaag of gisteren ook al weer twee keer voorbij komen. Fijn.. Doe eens iemand anders :P

Je kan het ook uitzetten he smile
Melisande
Melisande
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 69
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:02

Antibes schreef:
Marin schreef:

Dat vraag ik me dus af, want ik twijfel ook als ik een geloofsovertuiging zie staan. Ik zit namelijk ook niet te wachten op iemand die me op zondag mee naar de kerk wil hebben.. En eigenlijk ken ik nog maar heel weinig mensen die dagelijks met hun geloof bezig zijn en op e-matching opeens best veel.. :o

Ja ik merkte dat het dus in m'n nadeel werkte. Mensen die al veroordeelden voordat ze wisten hoe de vork in de steel zat (nou weet ik niet of ik sowieso met zo'n persoon een relatie aan zou willen gaan). Maar daarom heb ik het er nu maar niet op gezet. Maar toch ergens jammer, want ik ben wel degelijk gelovig, en ga graag naar de kerk, maar niet vaak.

Melisande, oh dank je, dan ga ik dat even doen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:03

Ik kijk op foto, opleidingsniveau, werk, interesses, leeftijd, woonplaats.

En ook naar eigenschappen als die erbij staan.

Ik vind het niet meer dan normaal om een lijstje te hebben. Je weet immers hoe je zelf bent en zo kun je ook inschatten hoe een persoon moet zijn wil het aan aanvulling zijn op jou(w) (leven).

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 5 jun 2011 - 7:04

Fauve schreef:Ik had ook toen katholiek staan maar heb daar nooit opmerkingen over gehad.

Denk dat dat ook niet snel doorslaggevend is, meer makkelijk om op af te wijzen. Net als leeftijd.. Als je iemand ziet die je écht leuk lijkt, dan wel je wel iets meer weten.. Ik wel iig!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:05

Sproet schreef:
Ik vind het niet meer dan normaal om een lijstje te hebben. Je weet immers hoe je zelf bent en zo kun je ook inschatten hoe een persoon moet zijn wil het aan aanvulling zijn op jou(w) (leven).

Ben ik ook helemaal met je eens. Alleen als je in de kroeg iemand tegen komt, heb je niet zo'n kant en klaar profiel voor handen. Dat is toch wel anders. Daarom ben ik toch een tijdlang terughoudend geweest tegenover online dating, omdat het zo artificieel over komt. Je zoekt toch ook best wel specifiek. Terwijl als ik naar m'n ex kijk, we echt amper wat gemeen hadden, maar wel een geweldige aantrekkingskracht en toch ook altijd genoeg gespreksstof. Maar goed, zoiets kan je altijd testen tijdens een date met iemand die je online aanspreekt, natuurlijk. Dat merk je dan gauw genoeg.

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 5 jun 2011 - 7:06

Trouwens, ik ben wel érg passief lid! Zoek zelf niet eens, het enige dat ik doe, is kijken naar de nieuwste aanmeldingen (en daarbij kijk ik alleen naar woonplaatsen die niet te ver weg zijn) en naar mensen die mijn profiel hebben bekeken. Eens in de paar maanden ofzo ga ik zelf eens wat profielen bekijken, maar dat vind ik altijd zoveel gedoe Wink
Conclusie: ik ben een luie online-dater!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:09

Ik zou gewoon een beetje een middenweg zoeken tussen obsessief scannen op feitelijkheden, en alles losgooien en op niks selecteren zeg maar smile Ik heb mijn vriend gespot tussen de nieuwe leden en niet door te zoeken. Maar he ticked all the boxes zeg maar haha, behalve dat hij een spelfout in zijn tekst had staan Very Happy Maar ik heb hem vergeven :P Hij was te leuk! hahaha

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:10

En toch heb jij best vaak dates, Bliss! Word je dan aangeschreven door mannen, of is dat op andere sites waar het gratis is? Want ik vind het stom, maar niemand stuurt mij dus ooooit wat. Ik moet altijd zelf op zoek. Ik had toevallig gisteren een berichtje van iemand, maar dat komt dus gewoon echt nooit voor verder. Hoezo ben ik niet leuk genoeg ofzo?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:11

Fauve schreef:Ik zou gewoon een beetje een middenweg zoeken tussen obsessief scannen op feitelijkheden, en alles losgooien en op niks selecteren zeg maar smile Ik heb mijn vriend gespot tussen de nieuwe leden en niet door te zoeken. Maar he ticked all the boxes zeg maar haha, behalve dat hij een spelfout in zijn tekst had staan Very Happy Maar ik heb hem vergeven :P Hij was te leuk! hahaha

Hahaha Very Happy En hij woonde wel erg ver weg, maar dat is uiteindelijk ook goed gekomen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:11

Marin schreef:En toch heb jij best vaak dates, Bliss! Word je dan aangeschreven door mannen, of is dat op andere sites waar het gratis is? Want ik vind het stom, maar niemand stuurt mij dus ooooit wat. Ik moet altijd zelf op zoek. Ik had toevallig gisteren een berichtje van iemand, maar dat komt dus gewoon echt nooit voor verder. Hoezo ben ik niet leuk genoeg ofzo?

Ik heb ook bijna altijd zelf gezocht, ik vond de mannen die mij aanspraken op een enkeling na stomme horken, of het waren oude griezels.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:12

Marin schreef:
Fauve schreef:Ik zou gewoon een beetje een middenweg zoeken tussen obsessief scannen op feitelijkheden, en alles losgooien en op niks selecteren zeg maar smile Ik heb mijn vriend gespot tussen de nieuwe leden en niet door te zoeken. Maar he ticked all the boxes zeg maar haha, behalve dat hij een spelfout in zijn tekst had staan Very Happy Maar ik heb hem vergeven :P Hij was te leuk! hahaha

Hahaha Very Happy En hij woonde wel erg ver weg, maar dat is uiteindelijk ook goed gekomen smile

Precies Wink Maar ik snap wel als je op woonplaats zoekt hoor, bovendien studeerde ik toen natuurlijk nog, had ik ov en wist ik toch nog niet waar ik terecht zou komen. Als je al een huisje hebt ergens en je bent gesetteld, dan is dat toch anders, dan zou ik ook geen Groninger gaan zoeken (tenzij hij echt je droomman is :P).

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 5 jun 2011 - 7:13

Marin schreef:En toch heb jij best vaak dates, Bliss! Word je dan aangeschreven door mannen, of is dat op andere sites waar het gratis is? Want ik vind het stom, maar niemand stuurt mij dus ooooit wat. Ik moet altijd zelf op zoek. Ik had toevallig gisteren een berichtje van iemand, maar dat komt dus gewoon echt nooit voor verder. Hoezo ben ik niet leuk genoeg ofzo?

Ja, bij alle dates die ik heb gehad, kwam het contact vanuit de man! Het enige dat ik soms doe als er een leuk iemand op mijn profiel heeft gekeken, is terug kijken en hopen dat ie een bericht stuurt. Zo iemand zit er nu ook weer bij, maar hij stuurt maar niks! Dus óf hij vindt mij toch niet leuk, óf hij is ook passief lid :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:14

Groningen zou ik nog niet zo heel erg vinden, gezien ik dan dichtbij m'n moeder zou komen te wonen :P En ik heb nu zelf ook gemerkt hoe fijn het eigenlijk is om iemand te kennen die je achtergrond kent, de plek waar je opgegroeid bent. Dat vond ik zo leuk!
Maar een Maastrichtenaar lijkt me geen goed plan nee :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:15

Marin schreef:Groningen zou ik nog niet zo heel erg vinden, gezien ik dan dichtbij m'n moeder zou komen te wonen :P En ik heb nu zelf ook gemerkt hoe fijn het eigenlijk is om iemand te kennen die je achtergrond kent, de plek waar je opgegroeid bent. Dat vond ik zo leuk!
Maar een Maastrichtenaar lijkt me geen goed plan nee :P

Bij wijze van Very Happy

Trouwens, ik heb dus wel naar interesses gekeken en zo, maar eigenlijk is dat zo'n klein gedeelte van alles. Toen dacht ik dat wij best wel op elkaar leken maar eigenlijk zijn wij echt ontzettend verschillend haha! Maar goed, ernaar kijken kan natuurlijk nooit kwaad.

Laatst aangepast door Fauve op zo 5 jun 2011 - 7:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 5 jun 2011 - 7:16

Ik heb sterk het vermoeden dat veeeeeeel mannen ook niet betalend lid zijn. Op gratis datingsites krijg ik meestal dagelijks wel berichtjes en op e-matching nog niet wekelijks. Terwijl er dan wel mannen zijn die keer op keer in de mail staan dat ze mijn profiel bekeken hebben.

Maakt wél weer dat ik mannen die mij benaderen serieuzer neem, immers ze betalen, dus ze zullen het wél redelijk serieus nemen dat ze een meisje zoeken..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: