Online verkering
+13
Rapunzel
Antibes
Jeanette
Sugarfall
Barbabella
Raindrop
SoGood
xxDila
SuperGrover
Prosecco
juffie001
Rumble
Caroow
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Online verkering
Ik lees steeds vaker over relaties online; dus letterlijk, alleen een online relatie, wel verkering maar elkaar niet gezien hebben. Wat vinden jullie daarvan? Telt 't in jullie ogen net zo zwaar als een echte relatie? Heb je er ervaring mee?
Gast- Gast
Re: Online verkering
Elkaar op internet leren kennen vind ik eigenlijk heel normaal. Maar al een relatie hebben zonder dat je elkaar hebt gezien.. Ja dat vind ik toch wat gek. Er moet toch die lichamelijke klik zijn.
Maar, iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet, ik ben er niet tegen.
Maar, iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet, ik ben er niet tegen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dat vind ik niet echt een relatie. Op internet kan iemand zooo anders zijn dan in het echt.
Nee voor mij telt dat niet als relatie. Je kan elkaar wel al leuk vinden via internet (had ik ook, maar daarna ook via cam en bellen etc) maar naar mijn idee moet je elkaar toch wel gezien hebben wil je het echt een relatie gaan noemen.
Nee voor mij telt dat niet als relatie. Je kan elkaar wel al leuk vinden via internet (had ik ook, maar daarna ook via cam en bellen etc) maar naar mijn idee moet je elkaar toch wel gezien hebben wil je het echt een relatie gaan noemen.
Gast- Gast
Ik vind dat maar raar.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Nucia schreef:Ik vind dat maar raar.
+1
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap dat ook niet. Heb het hier ook een aantal keer voorbij zien komen en ik vraag me echt af waar zo'n relatie dan op gebaseerd is.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen internet daten oid. Sterker nog, ik heb mijn vriend via internet leren kennen. Maar als hij me zijn vriendinnetje had genoemd voordat we elkaar uberhaupt ontmoet hadden was het zeker niks geworden.
Ik bedoel, hier op het forum wordt zo nu en dan weer bewezen hoeveel je via internet kunt faken, datzelfde geldt toch met mannen leren kennen? Uiteindelijk leer je iemand in het echt pas daadwerkelijk kennen.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen internet daten oid. Sterker nog, ik heb mijn vriend via internet leren kennen. Maar als hij me zijn vriendinnetje had genoemd voordat we elkaar uberhaupt ontmoet hadden was het zeker niks geworden.
Ik bedoel, hier op het forum wordt zo nu en dan weer bewezen hoeveel je via internet kunt faken, datzelfde geldt toch met mannen leren kennen? Uiteindelijk leer je iemand in het echt pas daadwerkelijk kennen.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ehh dat vind ik meer iets voor 10 jarigen.
@Prosecco, hier??? Serieus? Okee dat vind ik een beetje raar hoor. Sowieso vond ik het trouwens behoorlijk vreemd dat een twintigjarige vriend van mij serieus letterlijk "verkering" had gevraagd aan zijn vriendin Maar ja, wie ben ik...
@Prosecco, hier??? Serieus? Okee dat vind ik een beetje raar hoor. Sowieso vond ik het trouwens behoorlijk vreemd dat een twintigjarige vriend van mij serieus letterlijk "verkering" had gevraagd aan zijn vriendin Maar ja, wie ben ik...
Gast- Gast
Toen ik 11 was had ik een internetrelatie, maar moet er nu dus echt niet aan denken.
Maar zijn er echt mensen van 20+ die dat hebben dan??
Maar zijn er echt mensen van 20+ die dat hebben dan??
Gast- Gast
Ghehe verkering is misschien verkeerde woord maar online relatie vond ik helemaal zo zwaar klinken Ik lees 't ook hier op 't forum, over online relaties. En nou heb ik niks tegen internetdaten en paar weken MSN of mailen voor je elkaar ziet en elkaar leuk vinden, maar relatie..?
Gast- Gast
Bazinga schreef:Ghehe verkering is misschien verkeerde woord maar online relatie vond ik helemaal zo zwaar klinken Ik lees 't ook hier op 't forum, over online relaties. En nou heb ik niks tegen internetdaten en paar weken MSN of mailen voor je elkaar ziet en elkaar leuk vinden, maar relatie..?
Haha ja snap ik maar ik maakte even gebruik van de situatie om mijn verbazing te uiten dat sowieso nog mensen letterlijk verkering aan elkaar vragen als ze 20 zijn
Gast- Gast
Hm ik krijg verder ook de kriebels hoor, als iemand 't 'echt' gebruikt.
Maar je hebt ook alleen verkering als je op elkaar bent hè?
Maar je hebt ook alleen verkering als je op elkaar bent hè?
Gast- Gast
@ Fauve: ja hier
Sarah1985 schreef:via een msn berichtje vroeg hij mij verkering, we hadden elkaar nog nooit in het echt gezien. Toen we 3 dagen later afspraken was het echt en nu bijna 10 jaar later nog steeds samen
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik vind dat heel raar. Hoe kan je een relatie aangaan met iemand die je nog nooit gezien hebt? Dan weet je toch helemaal niet hoe iemand echt is? Misschien stinkt ie wel enorm!
Gast- Gast
Prosecco schreef:@ Fauve: ja hierSarah1985 schreef:via een msn berichtje vroeg hij mij verkering, we hadden elkaar nog nooit in het echt gezien. Toen we 3 dagen later afspraken was het echt en nu bijna 10 jaar later nog steeds samen
Tsja maar toen was ze 16..
Neem aan dat dat op onze leeftijd niet meer gebeurd. Wat is een relatie als je elkaar nooit hebt gezien en sowieso zonder lichamelijk contact? Nouja het zal wel gebeuren bij oude mannen die hun meissie uit Thailand halen, maar das een ander verhaal!
Gast- Gast
Ik vind het een beetje vreemd. Dat over internet iets kan ontstaan, er een klik is, en je iets voor diegene gaat voelen, dat snap ik prima. Maar je moet toch weten of die vonken er in real life ook zijn? Dat is alles behalve vanzelfsprekend. Over de mail kunnen mensen wel heel gevat zijn, omdat ze dan uren hebben om over hun leuke zinnen na te denken, maar dat ze in real life eigenlijk niks weten te zeggen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
.
Laatst aangepast door Luana op zo 31 jul 2011 - 11:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hmm, ik vind het raar. Ik kan me niet voorstellen dat je eerst "verkering neemt" & dan pas iemand in real life ontmoeten. Lijkt me dat er een lichamelijke klik moet zijn. Ik kan heel leuk op foto's staan, mijn vetrolletjes verbergen, of zo staan dat ze niet opvallen, maar irl zijn er toch echt wel. Ik denk dat dat ook veel gebeurd, dat men een mooiere foto plaatst en dat het dan echt wel tegen kan vallen in het echt!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het onbegrijpelijk dat je verkering met iemand krijgt die je niet kent.
Gast- Gast
Nee, ik vind dat maar niks. Ik vind ook niet dat je het een echte relatie kan noemen. Je kan mensen echt voor de gek houden met dit soort dingen.
Gast- Gast
Tsja ik ken wel meer mensen die een relatie hebben, maar elkaar meer online zien dan in het echt. Ik vraag me dan af waar zo'n relatie op gebaseerd is!
Gast- Gast
Toen ik 13 of 14 was heb ik wel eens een online relatie (verkering) gehad. Daarna nooit meer gelukkig
Gast- Gast
Nee daar geloof ik niet in. Ik heb trouwens wel een soort vriendschap met een man die ik alleen via internet en via de telefoon ken. Ik ken hem ongeveer al 13 jaar. Ik weet heel veel van hem en hij weet ook veel van mij. Hij heeft de afgelopen jaren een heel heftige tijd gehad en hij zegt dat hij ontzettend veel steun aan me gehad heeft, juist omdat ik zo op afstand ben. Ook al heb ik hem nog nooit gezien, toch heb ik het gevoel dat ik hem heel erg goed ken. Bizar eigenlijk.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik kan me wel voorstellen dat je iemand wel heel leuk kan vinden via internet (misschien wel meer dan leuk) maar om nou verkering te hebben zonder die persoon ooit ontmoet te hebben..
Ik zou toch zeker iemand eerst willen ontmoeten voordat ik verkering wil met die persoon. Wie weet wie je anders voor je hebt
Ik zou toch zeker iemand eerst willen ontmoeten voordat ik verkering wil met die persoon. Wie weet wie je anders voor je hebt
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Uhm, nee daar kan ik me echt niks bij voorstellen!
Wel dat je iemand via internet leert kennen en dat uiteindelijk uitbleoit tot een relatie.
Maar enkel en alleen via internet... Nee, dat kan volgens mij ook niks serieus zijn.
Wel dat je iemand via internet leert kennen en dat uiteindelijk uitbleoit tot een relatie.
Maar enkel en alleen via internet... Nee, dat kan volgens mij ook niks serieus zijn.
Gast- Gast
Dit heb ik ook gehad. Laatste jaren eigelijk weinig contact gehad maar echt een jaar of 10 echt super veel contact gehad via msn/cam/mail/sms/bellen en alles met elkaar kunnen bespreken en wisten super veel van elkaar. Wel heel bizar dat het iemand is die je nooit in het echt gezien hebt.We hebben allebei ook nooit echt het idee gehad om iets af te spreken. En toch voelde dat heel vertrouwd en fijn aan.Sogood schreef:Nee daar geloof ik niet in. Ik heb trouwens wel een soort vriendschap met een man die ik alleen via internet en via de telefoon ken. Ik ken hem ongeveer al 13 jaar. Ik weet heel veel van hem en hij weet ook veel van mij. Hij heeft de afgelopen jaren een heel heftige tijd gehad en hij zegt dat hij ontzettend veel steun aan me gehad heeft, juist omdat ik zo op afstand ben. Ook al heb ik hem nog nooit gezien, toch heb ik het gevoel dat ik hem heel erg goed ken. Bizar eigenlijk.
Maar echt een "liefdesrelatie" via internet? Nee daar geloof ik niet in.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
» H&M online
» Online kasboek
» Online dating
» Online modewinkels
» H&M online
» Online kasboek
» Online dating
» Online modewinkels
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: