Voor de online daters..
+7
nijntje4
Melisande
Monte
Bliss
Lady4
Sweety
Antibes
11 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Voor de online daters..
Even een vraagje waar ik nieuwsgierig naar ben.
Als je profielen doorkijkt op dating sites, dan ben je toch altijd een beetje aan het scannen en selecteren. Je kunt immers niet iedereen aantrekkelijk of interessant vinden.
Ben benieuwd waar jullie op letten, wat jullie aandacht trekt, en of je ook echte eisen stelt. En heb je daar een volgorde van prioriteit in?
Ik zelf kijk eigenlijk altijd eerst naar kinderwens, dat vind ik zo belangrijk. Iemand die dat niet heeft, of waar staat 'weet nog niet', valt eigenlijk vrijwel direct af. Daarna naar de foto, of het koppie me aanspreekt, en dan naar woonplaats. Nou hoef ik niet perse een relatie met iemand in mijn woonplaats, maar echt de andere kant van 't land is ook niet zo praktisch. En dan daarna bekijk ik in het profiel of er dingen zijn die me aanspreken. Ik vind het zelf altijd leuk om te zien dat iemand veel reist (alhoewel een echte backpacker door Azie me dan weer minder aanspreekt), en iemand die zegt 'ik lees bijna niet', valt eigenlijk ook direct af. Wanneer ik leuke bandjes of boeken of films zie staan, vind ik dat juist wel weer interessant, omdat dat een conversatie starter kan zijn, en je toch een beetje dezelfde interesses hebt/type bent.
Ik vind dat altijd zo gek, dat je echt een soort eisenlijstje maakt, want dat is heel artificieel uitzoeken. Dat staat me eigenlijk ook wel tegen, maar toch doe ik het. Bovendien hoef je niet hetzelfde te zijn als je lover om een goede klik te hebben. Maar toch merk ik dat ik eigenlijk altijd op dat soort jongens uit kom. Hoe denken jullie daar over en hebben jullie dat ook?
Als je profielen doorkijkt op dating sites, dan ben je toch altijd een beetje aan het scannen en selecteren. Je kunt immers niet iedereen aantrekkelijk of interessant vinden.
Ben benieuwd waar jullie op letten, wat jullie aandacht trekt, en of je ook echte eisen stelt. En heb je daar een volgorde van prioriteit in?
Ik zelf kijk eigenlijk altijd eerst naar kinderwens, dat vind ik zo belangrijk. Iemand die dat niet heeft, of waar staat 'weet nog niet', valt eigenlijk vrijwel direct af. Daarna naar de foto, of het koppie me aanspreekt, en dan naar woonplaats. Nou hoef ik niet perse een relatie met iemand in mijn woonplaats, maar echt de andere kant van 't land is ook niet zo praktisch. En dan daarna bekijk ik in het profiel of er dingen zijn die me aanspreken. Ik vind het zelf altijd leuk om te zien dat iemand veel reist (alhoewel een echte backpacker door Azie me dan weer minder aanspreekt), en iemand die zegt 'ik lees bijna niet', valt eigenlijk ook direct af. Wanneer ik leuke bandjes of boeken of films zie staan, vind ik dat juist wel weer interessant, omdat dat een conversatie starter kan zijn, en je toch een beetje dezelfde interesses hebt/type bent.
Ik vind dat altijd zo gek, dat je echt een soort eisenlijstje maakt, want dat is heel artificieel uitzoeken. Dat staat me eigenlijk ook wel tegen, maar toch doe ik het. Bovendien hoef je niet hetzelfde te zijn als je lover om een goede klik te hebben. Maar toch merk ik dat ik eigenlijk altijd op dat soort jongens uit kom. Hoe denken jullie daar over en hebben jullie dat ook?
Gast- Gast
Re: Voor de online daters..
Haha, uhm, ik begin eigenlijk toch wel altijd eerst met de tekst (als je bij e-matching bijv. foto's kijkt), na de foto dan. Tweede heel belangrijke voor mij is lengte (en dan vaak icm gewicht). Maar ik zoek altijd vrij uitgebreid en dat baken ik dan wel af..
Kinderwens maakt mij weer niets uit, dat weet ik zelf ook niet..
Kinderwens maakt mij weer niets uit, dat weet ik zelf ook niet..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Eigenlijk precies zoals Marin het neerzet zo keek ik ook op datingsites.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Eigenlijk precies zoals Marin het neerzet zo keek ik ook op datingsites.
Haha echt?
Misschien zijn wij geschikt voor elkaar.
Gast- Gast
Foto, leeftijd, kinderwens en woonplaats zijn wel de belangrijkste zaken waar ik naar kijk.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
En heb je een onder- en bovengrens in die leeftijd, Lady?
Die van mij zijn 27 en 35.
Die van mij zijn 27 en 35.
Gast- Gast
Haha.. nou met je laatste reactie over de leeftijd zou ik het haast denkenMarin schreef:Sweety schreef:Eigenlijk precies zoals Marin het neerzet zo keek ik ook op datingsites.
Haha echt?
De leeftijd voor mij is tussen de 27 en 33.
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Haha.. nou met je laatste reactie over de leeftijd zou ik het haast denkenMarin schreef:Sweety schreef:Eigenlijk precies zoals Marin het neerzet zo keek ik ook op datingsites.
Haha echt?
De leeftijd voor mij is tussen de 27 en 33.
Helaas, ik ben zelf 26, dus ik val al af bij je hahaha.
Gast- Gast
He Marin... Dat is jammer... Hahaha...
Sweety- Ratel
Ja gemiste kans hahaha.
Hoe denken jullie dan trouwens over dat eisenlijstje? Vind je dat raar, om zo te zoeken naar een partner? Of eigenlijk heel logisch?
Hoe denken jullie dan trouwens over dat eisenlijstje? Vind je dat raar, om zo te zoeken naar een partner? Of eigenlijk heel logisch?
Gast- Gast
Allereerst kijk ik naar lengte! Omdat ik lang ben, zijn er best veel mannen kleiner dan ik en dat wil ik niet Ik let daarbij ook op gewicht, hij moet niet te mager zijn, want dan steek ik zo af Verder kijk ik uiteraard naar de foto, maar zeker ook naar de muzieksmaak. Die vind ik wel belangrijk. Op kinderwens let ik eigenlijk niet, maar als daar 'nee' zou staan, dan valt ie wel af denk ik. Ik weet het zelf nog niet, maar hou wel graag alle opties open!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het eigenlijk heel logisch, ik doe het zelf ook. Ik kijk meestal: foto,leeftijd, kenmerken(kinderwens, baan) en eigenlijk als laatste de woonplaats.
Maar mag ik vragen waarom bij jou de ondergrens op 27 ligt?
Ik ben 23 en bij mij zijn mijn grenzen 21-32
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik vind het niet raar dat je een lijstje heb. ( omdat ik die zelf ook heb )
Maar het kan daardoor soms wel moeilijk zijn om een geschikt iemand te vinden. Volgens mijn vriendin val ik op knappe mannen. Maar mannen die er wel leuk uitzien daar besteed daar ga ik gewoon voorbij. Terwijl ze misschien juist wel erg leuk zijn.
Maar het kan daardoor soms wel moeilijk zijn om een geschikt iemand te vinden. Volgens mijn vriendin val ik op knappe mannen. Maar mannen die er wel leuk uitzien daar besteed daar ga ik gewoon voorbij. Terwijl ze misschien juist wel erg leuk zijn.
Sweety- Ratel
Monte schreef:
Omdat ik het fijn vind als een man ouder is dan ik (ik ben 26), en ik geen student zoek, maar iemand die werkt. En ik vind wat oudere mannen sowieso vaak aantrekkelijker, maar omdat je dan weer al snel met die kinderwens zit, heb ik deze twee grenzen. Om te zoeken he, mocht ik iemand tegen komen die 26 of 37 is en onwijs leuk, maakt het me verder niet uit natuurlijk.
Gast- Gast
Monte schreef:Ik vind het eigenlijk heel logisch, ik doe het zelf ook. Ik kijk meestal: foto,leeftijd, kenmerken(kinderwens, baan) en eigenlijk als laatste de woonplaats.
Ik heb ook 21 - 30, maar <35 denk ik er wel over..
Ik val meestal op mannen van eind twintig, maar wie weet wat er aan leuks van 21 rondloopt. Een vriendin van mij heeft ook een vriend van twee jaar jonger en die zou ik niet afwijzen!
Antibes- Ratel
Dat snap ik helemaal. Ik heb ook liever een vent die iets volwassener is en al werkt e.d. Maar heb ook het idee dat daar inderdaad een enkeling bij kan zitten die jonger is en toch een vaste baan en huis heeft. Maar ik snap wel je beredenering(al zou het jammer zijn als je een hele leuke succesvolle,rijke jongen van 25 niet te zien krijgt )Marin schreef:Monte schreef:
Omdat ik het fijn vind als een man ouder is dan ik (ik ben 26), en ik geen student zoek, maar iemand die werkt. En ik vind wat oudere mannen sowieso vaak aantrekkelijker, maar omdat je dan weer al snel met die kinderwens zit, heb ik deze twee grenzen. Om te zoeken he, mocht ik iemand tegen komen die 26 of 37 is en onwijs leuk, maakt het me verder niet uit natuurlijk.
Monte- Ratel
Hoe oud ben jij Antibes?
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Hoe oud ben jij Antibes?
23
Antibes- Ratel
Nee zeker niet. Ik vind 2 jaar jonger ook niet heel erg veel ofzo. Als jij 30 bent en hij 28 is dat verschil denk ik toch wel weg. Dus ik sta daar ook zeker voor open.Antibes schreef:Monte schreef:Ik vind het eigenlijk heel logisch, ik doe het zelf ook. Ik kijk meestal: foto,leeftijd, kenmerken(kinderwens, baan) en eigenlijk als laatste de woonplaats.
Ik heb ook 21 - 30, maar <35 denk ik er wel over..
Ik val meestal op mannen van eind twintig, maar wie weet wat er aan leuks van 21 rondloopt. Een vriendin van mij heeft ook een vriend van twee jaar jonger en die zou ik niet afwijzen!
Monte- Ratel
En jouw grens is dus 21 - 30? In ieder geval onder de 35?
Vind ik nog wel kunnen hoor.
Sweety- Ratel
Monte schreef:Dat snap ik helemaal. Ik heb ook liever een vent die iets volwassener is en al werkt e.d. Maar heb ook het idee dat daar inderdaad een enkeling bij kan zitten die jonger is en toch een vaste baan en huis heeft. Maar ik snap wel je beredenering(al zou het jammer zijn als je een hele leuke succesvolle,rijke jongen van 25 niet te zien krijgt )Marin schreef:Monte schreef:
Rijk? Wie had het over rijk? Alhoewel dat best mag hoor.
Maar inderdaad, ach je moet toch ergens een grens stellen op zo'n dating site in ieder geval, en dit is de mijne. Ga voor de grap nu straks eens op 25-27 zoeken en kijken wat ik gemist heb
Gast- Gast
Misschien zit die rijke, leuke, succesvolle jongen er wel tussen Marin
Sweety- Ratel
haha rijk is toch altijd mooi meegenomen(als ie maar geen groot ego heeft of bekakt is).Marin schreef:Monte schreef:Dat snap ik helemaal. Ik heb ook liever een vent die iets volwassener is en al werkt e.d. Maar heb ook het idee dat daar inderdaad een enkeling bij kan zitten die jonger is en toch een vaste baan en huis heeft. Maar ik snap wel je beredenering(al zou het jammer zijn als je een hele leuke succesvolle,rijke jongen van 25 niet te zien krijgt )Marin schreef:Monte schreef:
Rijk? Wie had het over rijk? Alhoewel dat best mag hoor.
Maar inderdaad, ach je moet toch ergens een grens stellen op zo'n dating site in ieder geval, en dit is de mijne. Ga voor de grap nu straks eens op 25-27 zoeken en kijken wat ik gemist heb
Oh en ik ben benieuwd of je iets gemist hebt, daar willen we wel van op de hoogte blijven
Monte- Ratel
Sweety schreef:En jouw grens is dus 21 - 30? In ieder geval onder de 35?
Yup, en liefst wel écht onder de dertig. Ik studeer nog wel vijf jaar namelijk...
Misschien moet ik toch ook eerst scannen. Eerst stukje lezen, klinkt leuk, foto leuk, leeftijd goed en dan: 1,73 en 60kg... Tjah, dan houdt het écht op voor mij..
Antibes- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
» Snel vraagje voor wie nu online is
» Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops?
» Online verkering
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Snel vraagje voor wie nu online is
» Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops?
» Online verkering
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: