Wat vergeet je nu altijd mee te nemen?!
+12
bolus26
Lady4
Flippin' Bitch
Krullebol
Qiara
Summerlovin
Sarah1985
Possom
TukTuk
girli
Shisha
Zwerver
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat vergeet je nu altijd mee te nemen?!
Als je een dagje weg gaat of op vakantie, denk je altijd alles gepakt te hebben... Eenmaal aangekomen op de plaats van bestemming zijn er altijd dingen je blijkt te zijn vergeten!
Wat zijn de standaard dingen die jullie altijd vergeten mee te nemen (van huis)?
Wat zijn de standaard dingen die jullie altijd vergeten mee te nemen (van huis)?
Gast- Gast
Re: Wat vergeet je nu altijd mee te nemen?!
Ik vergeet serieus nooit iets.
Noem me perfectionistisch...
Gast- Gast
Ik had voor deze vakantie een lijst gemaakt.
En ik was niks vergeten
Ik had alleen wat meer shirts voor H met lange mouwen mee moeten nemen maar wist ik veel dat we de eerste drie dagen noodweer zouden hebben!
En ik was niks vergeten
Ik had alleen wat meer shirts voor H met lange mouwen mee moeten nemen maar wist ik veel dat we de eerste drie dagen noodweer zouden hebben!
Gast- Gast
Nieuwe batterijen voor mijn camera, en die er in zitten blijken bij aankomst altijd leeg te zijn...
Gast- Gast
Ik check alles tien keer dus ik vergeet zelden iets. Toch is me weleens overkomen dat ik mijn paspoort vergat en er halverwege de reis naar Schiphol pas achterkwam en toen ik alleen naar NY vloog vergat ik mijn iPod.
Gast- Gast
+1Purple schreef:Ik vergeet serieus nooit iets.Noem me perfectionistisch...
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Nieuwe batterijen voor mijn camera, en die er in zitten blijken bij aankomst altijd leeg te zijn...
Als je maar zorgt dat ze met de bevalling wel vol zijn
Al hebben ze geloof ik in de meeste ZH wel wegwerp camera's voor het geval dat
Gast- Gast
Na de bevalling wel ja, van de bevalling zelf hoef ik echt geen foto's...Hazeltje schreef:ProudMama schreef:Nieuwe batterijen voor mijn camera, en die er in zitten blijken bij aankomst altijd leeg te zijn...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Na de bevalling wel ja, van de bevalling zelf hoef ik echt geen foto's...Hazeltje schreef:ProudMama schreef:Nieuwe batterijen voor mijn camera, en die er in zitten blijken bij aankomst altijd leeg te zijn...
Echt niet?
Je kunt ze daarna altijd nog deleten.
Gast- Gast
wc-eend schreef:+1Purple schreef:Ik vergeet serieus nooit iets.Noem me perfectionistisch...
Ik ben ook niet iemand die snel wat vergeet.. Tijdens de reis naar het buitenland met een groep waren vooral dingen als wereldstekkers en opladers een probleem!
Gast- Gast
Ik check ook alles 10x voordat de ik de deur uitga dus ik vergeet eigenlijk nooit iets.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
+ 1Shisha schreef:Ik check ook alles 10x voordat de ik de deur uitga dus ik vergeet eigenlijk nooit iets.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Nee, echt niet! Hoef niet mijn 'onderkantje tijdens de bevalling' op de foto of een spiegel tussen mijn benen. Ieuw...Hazeltje schreef:ProudMama schreef:Na de bevalling wel ja, van de bevalling zelf hoef ik echt geen foto's...Hazeltje schreef:ProudMama schreef:Nieuwe batterijen voor mijn camera, en die er in zitten blijken bij aankomst altijd leeg te zijn...
Echt niet?
Je kunt ze daarna altijd nog deleten.
Gast- Gast
Marin schreef:Onderbroeken of tandpasta/tandenborstel
Herkenbaar, zo ging ik een keer naar Dublin, concert van Linkin Park, kwam ik er in de trein naar Eindhoven Airport er achter dat ik mijn ondergoed en sokken vergeten was, dus had gelijk goed excuus om te shoppen
Verder vergeet ik vrij weinig geloof ik..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vergeet wel eens te kijken naar het weer op de plaats van bestemming. Zo is het me wel eens overkomen dat ik allemaal zomerkleren mee had terwijl het 10 graden was..
Of dat ik geen jas mee heb terwijl het steeds regent.
Of dat ik geen jas mee heb terwijl het steeds regent.
Gast- Gast
Ik vergeet vaak mijn bril, en dat is erg vervelend want als ik een lens verlies zie ik niks meer met mijn
-8.50
-8.50
Gast- Gast
Ik ben echt superperfectionistisch en maak hordes lijstjes!
Maar op de een of andere manier gaat er altijd wat mis..
Zo ben ik al vaak ondergoed en tandenborstels vergeten :s
of als we een dagje naar het strand gaan vergeet ik soms strandlakens of zonnebrand
Ik bedenk alleen de niet-logische dingen voor op het lijstje en zo vergeet ik juist wat ik echt niet mag missen!
Maar op de een of andere manier gaat er altijd wat mis..
Zo ben ik al vaak ondergoed en tandenborstels vergeten :s
of als we een dagje naar het strand gaan vergeet ik soms strandlakens of zonnebrand
Ik bedenk alleen de niet-logische dingen voor op het lijstje en zo vergeet ik juist wat ik echt niet mag missen!
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
mijn haarborstel elke vakantie weer
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
De laatste keer was ik mijn pil vergeten.
Ik dacht dat mijn moeder hem gepakt had en zij dacht dat ik hem gepakt had. Gelukkig bleven we in nederland en kon ik hem bij een apotheek ophalen want als ik iets haat is het ongesteld worden op vakantie.
Maar goed, dat ga ik nu dus nooit meer vergeten. ( Dat heb ik overigens met alles wat ik wel eens vergeten ben. Als ik het eens vergeten ben mee te nemen vergeet ik het nooit meer.)
Ik dacht dat mijn moeder hem gepakt had en zij dacht dat ik hem gepakt had. Gelukkig bleven we in nederland en kon ik hem bij een apotheek ophalen want als ik iets haat is het ongesteld worden op vakantie.
Maar goed, dat ga ik nu dus nooit meer vergeten. ( Dat heb ik overigens met alles wat ik wel eens vergeten ben. Als ik het eens vergeten ben mee te nemen vergeet ik het nooit meer.)
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn pyjama, omdat ik die meestal onder mijn dekbed stop. En dan zie ik hem niet meer en vergeet ik hem...
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Marin schreef:Onderbroeken of tandpasta/tandenborstel
Herkenbaar, zo ging ik een keer naar Dublin, concert van Linkin Park, kwam ik er in de trein naar Eindhoven Airport er achter dat ik mijn ondergoed en sokken vergeten was, dus had gelijk goed excuus om te shoppen
Verder vergeet ik vrij weinig geloof ik..
Ik check het ook wel 10 x meestal hoor, maar als ik iets vergeet, zijn het deze dingen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» bij afscheid nemen altijd huilen
» Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie?
» Vergeet-me-nietje is jarig!
» Wat doe joe tink: "vergeet die stopweek!"
» Als een familielid je verjaardag vergeet...
» Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie?
» Vergeet-me-nietje is jarig!
» Wat doe joe tink: "vergeet die stopweek!"
» Als een familielid je verjaardag vergeet...
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: