Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als een familielid je verjaardag vergeet...

+12
Highway
Sea of Trees
Melis_je
Jerry
Caresses
Printje
Pineco
Pitufo
mzcharlotte
M-G
June
Catwoman79
16 plaatsers

Ga naar beneden

Als een familielid je verjaardag vergeet... Empty Als een familielid je verjaardag vergeet...

Bericht  Gast vr 19 apr 2013 - 11:10

... zouden jullie daar dan wat van zeggen?
(Het gaat in dit geval om naaste familie)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Als een familielid je verjaardag vergeet... Empty Re: Als een familielid je verjaardag vergeet...

Bericht  Catwoman79 vr 19 apr 2013 - 11:25

Ligt aan de situatie.
Zitten ze midden in een verbouwing/verhuizing of in een rouwproces dan zou ik er niets mee doen.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10

Als een familielid je verjaardag vergeet... Empty Re: Als een familielid je verjaardag vergeet...

Bericht  June vr 19 apr 2013 - 11:32

Bij mijn broer of ouders zou ik er iets van zeggen, anders niet. En dan met een grapje. Ik zou een dag later een berichtje sturen met: gefeliciteerd nog met je dochter/zusje!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  M-G vr 19 apr 2013 - 11:51

Als er niets ernstigs aan de hand is zou ik er in de vorm van een "grapje" iets van zeggen. Niet verwijtend maar meer gewoon even herinneren aan mijn verjaardag, of ze niets iets vergeten zijn. Echt erg zou ik het niet vinden maar het is in onze familie wel een beetje de gewoonte om daar iemand even mee de gek aan te steken als iemand dat vergeet.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  mzcharlotte vr 19 apr 2013 - 18:12

Ik zou het heel typisch vinden, maar aan de andere kant boeit mijn verjaardag mij niet dus waarom zou ik dan van een ander verwachten dat ze zich er wel mee bezig houden.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Pitufo vr 19 apr 2013 - 19:06

Daar zou ik niets van zeggen en niets van vinden, maar goed, wij hebben nooit verjaardagen gevierd, dus dat is misschien niet echt eerlijk.

Mijn vader was het wel vergeten toen ik m'n rij-examen had. Toen heb ik m de volgende dag opgebeld en als grapje gevraagd of ie niet iets vergeten was. (Toen wist ie nog niet direct waar ik het over had, haha.) Achteraf heb ik daar wel een klein beetje spijt van, want hij voelde zich vreselijk schuldig en dat was helemaal mijn bedoeling niet, want ik vond het niet zo'n ramp. Het leverde me wel een mooi bloemetje op trouwens, dat ik waarschijnlijk niet had gekregen als ik gewoon geslaagd was en hij het niet was vergeten :P
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  Pineco vr 19 apr 2013 - 20:11

Ik zou er denk ik ook op een grappige manier iets van zeggen, waarschijnlijk vindt de persoon in kwestie het zelf ook heel vervelend en maak je het probleem anders onnodig groot.

Mijn moeder of zo zal mijn verjaardag nooit vergeten, maar mijn broertje of vader bijvoorbeeld, moet er nogal eens aan herinnerd worden Wink Ze weten de datum wel als je ernaar zou vragen, maar ze vergeten op die dag gewoon eraan te denken.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Printje vr 19 apr 2013 - 21:04

Ik geef daar echt helemaal niets om, vier mijn verjaardag ook nooit.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Caresses vr 19 apr 2013 - 21:13

Nee, ik zou het wel jammer vinden, maar zou er verder niks mee doen. Kan gebeuren toch.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 19 apr 2013 - 21:32

Het is inmiddels al opgelost!

Gast
Gast

Bericht  Jerry za 20 apr 2013 - 7:38

Nou wil ik natuurlijk weten wat er aan de hand was!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 7:47

Naaste familie als mijn ouders en mijn zusje zou ik me niet voor kunnen stellen eigenlijk en zou daar dan ook zeker iets zeggen. Overigens zou ik het van mijn vader alleen nog kunnen indenken, hij haalt wel vaker dingen door elkaar (ouderdom/ ziekte) maar mijn moeder zal hem daar dan wel op wijzen.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je za 20 apr 2013 - 7:50

Dat vind ik totaal onbelangrijk. Ik zou er niks van zeggen en ook wel even mijn wenkbrauwen optrekken als iemand tegen mij 'er wat van zei'. Dat komt zo corrigerend over.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 8:13

Melis_je schreef:Dat vind ik totaal onbelangrijk. Ik zou er niks van zeggen en ook wel even mijn wenkbrauwen optrekken als iemand tegen mij 'er wat van zei'. Dat komt zo corrigerend over.

Ik denk ook wel dat het afhankelijk van jezelf en de band met je familie. Ik vind mijn verjaardag niet HET evenement van het jaar maar mijn ouders en zusje bellen altijd vroeg in de ochtend. Ik zou het gewoon raar vinden als ze het zouden vergeten...

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees za 20 apr 2013 - 22:11

Ik heb een goede band met mijn ouders en ik zou het echt erg vinden als ze mijn verjaardag vergaten. Zo ook van mijn zus.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Highway za 20 apr 2013 - 22:14

Van de een wel, de ander niet. Ik ben gisteren jarig geweest en mijn schoonmoedet heeft niks laten horen. Jammer maar so be it.. Maakt ze vast wel weer goed en ze schaamt zich vast dood als ze erachter komt.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 22:17

Ik zou het niet leuk vinden. Ook al vier ik mijn verjaardag nooit uitbundig.
Zeker van naaste familie is het toch gewoon heel normaal dat ze je even bellen? Of desnoods een berichtje sturen?

Ik vind dat een kleine moeite en iets wat er gewoon bij hoort als familie zijnde.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 20 apr 2013 - 22:20

Mijn zwagers en hun vriendinnen hebben niks laten horen voor mijn verjaardag.
Vind het wel jammer, maar ja..
Moet wel eerlijk zeggen dat door dit soort dingen, ik zelf met hun verjaardag dan ook niet echt zin heb om daar energie in te steken. Vast stom hoor, maar dat gevoel heb ik dan toch.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caramba za 20 apr 2013 - 22:46

Mijn nicht komt altijd op mijn verjaardag, afgelopen jaar niet. Niets laten horen. Maakte mij niets uit. Dag later belde ze wel om gelukkig nieuwjaar te wensen en ook vertelde ze de reden waarom ze niet langs gekomen was. Haar zoontje was de hele dag aan het vuurwerk afschieten. Ja, dan vind ik het ook belangrijk dat je thuis bent voor je zoon.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Esperanza za 20 apr 2013 - 23:16

Ligt er een beetje aan om wie het precies gaat en hoe de band met diegene is. Als mijn ouders en zusje het zouden vergeten dan zou ik het wel heel erg vinden. Bij andere familie niet.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Monte zo 5 mei 2013 - 9:37

Afgelopen weekend was ik jarig en hoewel mijn broer pas is verhuisd(t?) naar het buitenland vind ik het toch wel naar dat hij niets van zich heeft laten horen. Hij was nooit echt attent met verjaardagen(mijn moeder kocht altijd namens hem een cadeautje en bij onze ouders was ik het die namens ons iets kocht). Toch vind ik dat hij wel minstens een whatsapp had kunnen sturen. Hij is gewoon zo, maar netjes vind ik het niet, ik ben toch zijn zusje.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: