Hoe vaak niet thuis eten?
+22
Shisha
Sneeuwvlok
Fiwen
Oasis
Lynn_
Phileine
_Lana_
Floor
Merai
Arwyn
Caramba
Fearie
Tania
RioolSpook
Toet
Lady4
Zonnetje
Rovine
Suus
Roxi3
Moezie
Lejow
26 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe vaak niet thuis eten?
Ik eet echt amper thuis. Ik ga niet elke dag uiteten ofzo haha, maar vaak bij vriendinnen, bij mijn vriend, op mijn werk en vaker dan goed voor mijn budget uiteten haha. Ik eet denk ik 1 a 2 avonden thuis. En dan zijn er meestal nog vriendinnen die mee eten. 2 a 3 avonden op mijn werk, bij mijn ouders op woensdag tijdens het hockeyseizoen (want dan hockey ik daar), en de rest overal en nergens haha.
Gast- Gast
Wij eten vrijwel altijd thuis, soms 's avonds bij vrienden (dat zal zo'n 1x in de maand zijn). En uiteten gaan we 1x in de 3 maand, dat probeer ik nu wat vaker te doen zodat we dat straks ook kunnen doen als de kleine er is, beetje us-time
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Sowieso eet ik 5x per maand niet thuis i.v.m werk.
Maar in de weekenden wil het nog wel eens verschillen, of thuis, of bij vrienden of naar een restaurant.
Maar in de weekenden wil het nog wel eens verschillen, of thuis, of bij vrienden of naar een restaurant.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Normaal niet zo vaak, eigenlijk eten we zo'n beetje elke avond gewoon samen thuis.
Deze week toevallig twee keer met vrienden, gister uit eten geweest en morgen bbq'en.
Deze week toevallig twee keer met vrienden, gister uit eten geweest en morgen bbq'en.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik eet denk ik gemiddeld 1 keer per week buiten de deur, hier tel ik lunchen en uit eten bij mee. Eigenlijk eet ik zelden bij iemand anders thuis maar dus wel vaak uit, vind ik leuk én lekker!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
1 tot 5 keer per week. Afhankelijk van hoe ik ingeroosterd staat en hoe vaak ik in die week wil uitslapen. We krijgen eettegoed op het werk en dus eten we altijd bezorgdiensteten. Italiaans, Chinees, Japans, Mexicaans en Turks.
Gast- Gast
Gaat dat niet vervelen en word je daar niet heel erg dik van? Kan toch niet gezond zijn (veel zout, wienig groenten enz)Angel Blue Eyes schreef:1 tot 5 keer per week. Afhankelijk van hoe ik ingeroosterd staat en hoe vaak ik in die week wil uitslapen. We krijgen eettegoed op het werk en dus eten we altijd bezorgdiensteten. Italiaans, Chinees, Japans, Mexicaans en Turks.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gaat dat niet vervelen en word je daar niet heel erg dik van? Kan toch niet gezond zijn (veel zout, wienig groenten enz)Angel Blue Eyes schreef:1 tot 5 keer per week. Afhankelijk van hoe ik ingeroosterd staat en hoe vaak ik in die week wil uitslapen. We krijgen eettegoed op het werk en dus eten we altijd bezorgdiensteten. Italiaans, Chinees, Japans, Mexicaans en Turks.
Nee, het is ook niet gezond. En ja, het is zeer zeker een dikmaker. Voorheen werd er in het bedrijfsrestaurant voor ons gekookt, echt heel lekker en gezond (owkeej, soms wat laf, maar met zout en peper goed te doen), maar toen besloot een vestiging over te gaan op een bestelsite en wij moesten dat toen ook maar doen. Ik kan je iig vertellen dat je weken na een lange week met veel avonddiensten geen behoefte hebt aan vet of ongezond eten en ik ook spontaan begin aardappelen te schillen .
Gelukkig staat er ook veel salades op het menu bij bv de Italiaan en dat is dan nog een "gezonde" afwisseling.
Gast- Gast
Ik eet zo'n 5/6x per week thuis, en 1x per week gaan we uit eten.
Gast- Gast
Wij eten elke dag thuis, samen met z'n tweeen.
Zo'n 1x per half jaar halen we iets, friet/pizza/chinees. En ook ongeveer 1x per 5/6 maanden gaan we uiteten.
1x per jaar eten we bij vrienden. En wij krijgen meestal 2 per jaar vrienden te eten (dat is dan zeker met O&N en een keer in de zomer met bbq-en).
Zo'n 1x per half jaar halen we iets, friet/pizza/chinees. En ook ongeveer 1x per 5/6 maanden gaan we uiteten.
1x per jaar eten we bij vrienden. En wij krijgen meestal 2 per jaar vrienden te eten (dat is dan zeker met O&N en een keer in de zomer met bbq-en).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Wij gaan gemiddeld 1x per week uiteten. Soms gaan we in één week 3x uiteten, maar het komt ook wel eens voor dat we een week niet gaan ( of wat langer niet ). We vinden het wel heerlijk om lekker uiteten te gaan.
Verder eten we wel eens bij mijn ouders of schoonmoeder. En het komt wel eens voor dat ik 's avonds moet werken en dan eet ik daar een broodje.
Verder eten we wel eens bij mijn ouders of schoonmoeder. En het komt wel eens voor dat ik 's avonds moet werken en dan eet ik daar een broodje.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik eet vrijwel altijd thuis. Uit eten doen we ook niet zo vaak. Ik denk dat ik gemiddeld zes keer per jaar buitenshuis eet.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Wij eten vrijwel altijd thuis. Uit eten gaan is iets waar ik snel op bezuinig, als ik geen geld over heb dan doe ik het niet.
Gast- Gast
Fauve schreef:Wij eten vrijwel altijd thuis. Uit eten gaan is iets waar ik snel op bezuinig, als ik geen geld over heb dan doe ik het niet.
Ik vind dat juist heerlijk en iets wat ik juist zou doen
Gast- Gast
Ik eet gemiddeld twee keer per week niet thuis denk ik.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Isabella schreef:Fauve schreef:Wij eten vrijwel altijd thuis. Uit eten gaan is iets waar ik snel op bezuinig, als ik geen geld over heb dan doe ik het niet.
Wij dus niet
Gast- Gast
Het verschilt per week hoe vaak, maar 1x per week komt zeker voor. Ik vind uit eten gaan heerlijk! Eten bij vrienden doen we dan juist weer minder, de meeste komen juist hier eten .
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Momenteel eten we door de week altijd bij mijn ouders of schoonouders omdat zij oppassen en ik stage loop. Het is dan gewoon heel handig (en een stuk gezonder) om daar aan te schuiven i.p.v. J om half 6 daar ophalen, naar huis, nog koken etc.
Buiten de stages eten we gemiddeld 2 keer per week bij mijn ouders en 1 keer in de 2 weken bij mijn schoonouders. Uit eten gaan we maximaal 1 keer per 2 a 3 maanden.
Buiten de stages eten we gemiddeld 2 keer per week bij mijn ouders en 1 keer in de 2 weken bij mijn schoonouders. Uit eten gaan we maximaal 1 keer per 2 a 3 maanden.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Uit eten doe ik niet zo vaak, misschien gemiddeld 1x per maand. Vaak eet ik 1x per week op m'n werk. 2 avonden per week bij vrienden, en in het weekend ben ik bij m'n ouders dus dan eet ik daar, dat is 2/3 avonden. Dus gemiddeld 1/2 avonden alleen thuis.
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Wij gaan ongeveer 1x per maand uit eten. In de zomer soms wel wat vaker en zo nu en dan eten we bij mijn ouders/schoonouders of eet ik bij een vriendin.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb gemiddeld 2x per week een middagdienst (= tot 19;00 of 20;30 werken) en komende weken zelfs 4 of 5 keer per week.. Dan eet ik dus op m'n werk. Verder eet ik één keer per 2 weken bij papa, samen met m'n broertje en ga ik minstens één keer per maand uit eten, omdat ik vind dat ik dat verdien en ik eet minstens één keer per maand bij vriendinnen.
Gast- Gast
Fauve schreef:Isabella schreef:Fauve schreef:Wij eten vrijwel altijd thuis. Uit eten gaan is iets waar ik snel op bezuinig, als ik geen geld over heb dan doe ik het niet.
Wij dus niet
Ik snap wel dat dit een van de eerste dingen is waar je op zou bezuinigen.
Wij vinden het heerlijk om uiteten te gaan, maar als we het wat krapper zouden hebben, zou ik de frequentie toch zeker omlaag brengen. Maar wij gaan voor de rest eigenlijk niet heel vaak meer uit ofzo.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Echt uit eten in een restaurant komt vrij weinig voor (eens in de 2 maanden mss of nog minder).
Ik eet meestal 1 keer per week op mn werk (kant en klaar voor in de magnetron)
1 keer in de week blijven we mee eten bij vrienden. Ik pas dan de middag op hun zoontjes en neem mijn eigen zoon mee.
Als ik woensdagmiddag moet werken eten we bij mn ouders (mn moeder past dan op mijn zoontje)
Soms een keer in het weekend bij mn schoonouders (1 keer pm?)
In het weekend vaak (als mn zoontje er niet is) bij mn vriend thuis.
Ik eet meestal 1 keer per week op mn werk (kant en klaar voor in de magnetron)
1 keer in de week blijven we mee eten bij vrienden. Ik pas dan de middag op hun zoontjes en neem mijn eigen zoon mee.
Als ik woensdagmiddag moet werken eten we bij mn ouders (mn moeder past dan op mijn zoontje)
Soms een keer in het weekend bij mn schoonouders (1 keer pm?)
In het weekend vaak (als mn zoontje er niet is) bij mn vriend thuis.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Wij eten ongeveer 1 a 2 keer in de week bij mijn ouders, meestal op de 2 dagen in de week dat mijn vriend een avonddienst heeft. Daarnaast ga ik om de vrijdag avond met mijn vriendin uit eten, ik ben toevallig net thuis van de pizzaria
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Iets in de oven zetten als je niet thuis bent
» Pakketje wordt morgen afgegeven maar ben niet thuis
» Hoe vaak eten jullie yoghurt?
» Niet eten/ spelen met eten!
» Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?
» Pakketje wordt morgen afgegeven maar ben niet thuis
» Hoe vaak eten jullie yoghurt?
» Niet eten/ spelen met eten!
» Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: