Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iemand ervaring met bestellen bij de bakzolder?

2 plaatsers

Ga naar beneden

iemand ervaring met bestellen bij de bakzolder? Empty iemand ervaring met bestellen bij de bakzolder?

Bericht  duckie do 2 jun 2011 - 8:01

kwam deze webwinkel tegen en zag wat leuke dingen staan, en als ik van mn werk kom kom ik er vlakbij langs.... is er iemand die ervaring heeft met spullen van hun?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met bestellen bij de bakzolder? Empty Re: iemand ervaring met bestellen bij de bakzolder?

Bericht  PiP vr 3 jun 2011 - 6:58

Jup, ik ben fan!
Ze hebben erg lekkere mixen in van alles.
Cake, biscuit, pannenkoekenmix, brood, baverois en de marsepein vind ik ook erg lekker en fijn om mee te werken.

Ben alleen geen fan van de manier hoe ze omgaan met workshop aanvragen, maar goed dat heeft niks te maken met de kwaliteit van hun producten!

Let wel op dat ze op maandag en dinsdag niet open zijn.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met bestellen bij de bakzolder? Empty Re: iemand ervaring met bestellen bij de bakzolder?

Bericht  duckie ma 27 jun 2011 - 9:50

was deze even vergeten.... Maar het bevalt je dus wel de spullen van hun... Ga er op zeer korte termijn maar eens langs.... Wil namelijk ook beginnen met taarten maken. Hebben ze veel op voorraad liggen of kun je beter dingen vam te voren bestelle?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met bestellen bij de bakzolder? Empty Re: iemand ervaring met bestellen bij de bakzolder?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum