Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarschuwing voor automobilisten

+9
Effie_O
Marie
tralala
violet
Yzma
Jeanette
Zwerver
Zora
Try
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waarschuwing voor automobilisten - Pagina 2 Empty Re: Waarschuwing voor automobilisten

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 1:50

Ik denk dat dit een goede waarschuwing is!

Ook al zóu het niks te maken hebben met een overval o.i.d. ; je weet nu in ieder geval wat je NIET moet doen als je een ei tegen je ruit krijgt en je hebt een behoorlijke snelheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor automobilisten - Pagina 2 Empty Re: Waarschuwing voor automobilisten

Bericht  Effie_O ma 13 dec 2010 - 1:56

Dijn82 schreef:Moeten ze ook wel goed communiceren, die mensen op het viaduct en die mensen in de auto. Als die mensen op het viaduct misgooien, moeten die mensen in de auto weer ergens een afslag nemen en opnieuw de snelweg opgaan.

Communiceren kan heel makkelijk met telefoontjes natuurlijk. En ik ken al 2 'perfecte' plekken voor zo'n actie, bij 1 daarvan heb ik veel rijles gehad. Snelweg op, paar minuten snelheid maken en wennen aan het rijden op de snelweg, snelweg weer af. Als ik dan links afsloeg en meteen weer links ging, was ik weer op diezelfde snelweg, maar dan aan de andere kant en ging ik weer terug naar het beginpunt. Zo kun je eindeloos rondjes blijven maken natuurlijk. Er zat zelfs nog een viaduct tussen Wink
Ik blijf het nog steeds heel aannemelijk vinden, zelfs al zou dit een nep doorstuurmail achtig iets zijn.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor automobilisten - Pagina 2 Empty Re: Waarschuwing voor automobilisten

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 1:57

Youandi schreef:Ik denk dat dit een goede waarschuwing is!

Ook al zóu het niks te maken hebben met een overval o.i.d. ; je weet nu in ieder geval wat je NIET moet doen als je een ei tegen je ruit krijgt en je hebt een behoorlijke snelheid.
Zorgen dat je ramen goed schoon zijn, dan wappert dat ei zo weer van je raam af.. Probleem opgelost..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor automobilisten - Pagina 2 Empty Re: Waarschuwing voor automobilisten

Bericht  Ploen ma 13 dec 2010 - 1:58

Ik heb dit een tijd geleden ook gehoord via een vriendin.
Maar zij vertelde dat het geloof ik bij stoplichten gebeurden.
ach ja waar of niet, altijd handig om te weten mocht het je overkomen
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor automobilisten - Pagina 2 Empty Re: Waarschuwing voor automobilisten

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 1:59

Yzma schreef:Oké... dus iemand staat eieren te gooien, terwijl jij daar met 80/100/120 km per uur rijdt. Stel hij raakt je auto en dat je er na 30 sec achterkomt dat je ruiten niet meer schoon worden, dan ben je met 80 km/u minstens al zeshondernogwat meter verderop. Dat moet je stoppen en dergelijke, dus dan ben je nog verder... dus dan moet je belager dus ook nog in zijn auto een achtervolging inzetten, want lopend bereikt je niet zo snel. Heel effectieve manier.
Overigens zijn er veel camera's op de snelwegen, dus als iemand op de vluchtstrook staat te gooien, dan wordt dat vaak wel gemeld door weggebruikers en daarna gesignaleerd door de camera's. Een anonieme manier is het dus ook niet.

Ik lust wel een broodje aap smile
Tenzij ze natuurlijk met meer mensen zijn. Dan gooit 1 een ei en de ander pakt je 600mtr verder. Mij lijkt het juist stug dat ze terwijl jij 120 per uur rond sjeest dat zo'n ei op de juiste timing gegooid moet worden wil het een beetje op je ruit komen. Komt eerder op je dak, lekker rauw op je dakkie!
Maar nee, joh.. dit geloof ik niet.

Ging een tijd terug ook een verhaal rond dat als je savonds weg wilde rijden en je auto van het parkeervlak achteruit zette dat dan iemand snel een a4'tje onder je achterruit schoof en dan moest je wel uitstappen om het weg te pakken en werd je terplekke beroofd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor automobilisten - Pagina 2 Empty Re: Waarschuwing voor automobilisten

Bericht  Xanna ma 13 dec 2010 - 2:05

Zo kreeg ik deze over de mail, maar ik geloof er eerlijk gezegd ook weinig van..

Dit bericht komt rechtstreeks van de politie !!!!

In een benzinestation in Antwerpen, stapte een man op een vrouw af die stond te tanken.
Hij bood aan haar te helpen, een type Oostblokker, stelde zich voor als schilder en gaf haar zijn visitekaartje.
Zij nam het visitekaartje aan als blijk van goede wil,en stapte terug in haar auto.
De man stapte toen in een andere auto, die bestuurd werd door een andere man.
Toen de vrouw zich klaarmaakte om verder te rijden, zag ze dat beide mannen
op dat ogenblik ook gingen vertrekken.
Bijna onmiddellijk voelde ze zich onwel, en leek geen adem meer te kunnen halen.
Ze probeerde het raampje te openen, en werd er zich van bewust dat de misselijk-
makende geur op haar hand zat, n.l. de hand die het visitekaartje had aangenomen.
Ze zag dat de auto met beide mannen haar op de voet volgde, en was zich er van bewust
dat ze snel iets moest doen.
Ze reed de parking op van het eerstvolgende benzinestation, stopte en begon onmiddellijk en herhaaldelijk te toeteren en om hulp te roepen.
Beide mannen sloegen toen heel snel op de vlucht, maar de vrouw voelde zich nog steeds onwel.

Pas een tijdje later begon de vrouw zich weer beter te voelen.
Er zat dus duidelijk een substantie op het kaartje, die haar flink in de problemen
had kunnen brengen.
Dit verdovend middel heet BURUNDANGA en wordt gebruikt om mensen te overvallen,
om hen te bestelen of op een andere manier van hen te profiteren.
Deze drug is vier maal krachtiger dan een verkrachtingsdrug en is overdraagbaar via
een simpel visitekaartje.
Wees voorzichtig en neem dus geen visitekaartje aan van een onbekende, zeker als U op dat ogenblik alleen bent.
Dit geldt ook voor mensen die U thuis bezoeken en U hun diensten aanbieden, terwijl ze U hun visitekaartje afgeven.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor automobilisten - Pagina 2 Empty Re: Waarschuwing voor automobilisten

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 2:09

whaha, ik blijf dit soort verhalen grappig vinden Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor automobilisten - Pagina 2 Empty Re: Waarschuwing voor automobilisten

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 4:17

@Xanna:


Is dit waar? De centrale zoekterm in dit artikel is Burundanga en als we die in Google ingeven, komen we in Katy, Texas terecht. Verander die naam in Antwerpen (de mannen hier krijgen geen nationaliteit, maar Oostblokkers maakt ons natuurlijk allemaal wat angstiger) en je leest uiteindelijk identiek hetzelfde verhaal. Alleen in het Engels.

Het verhaal is dus onzin. Maar Burundanga zelf is dat niet. Het komt van Scopolamine, wat je echter niet kan ruiken en wat je zeker niet kan binnen krijgen via je hand. Je moet het opsnuiven of oraal innemen en je moet er ook langere tijd aan blootgesteld worden. In Zuid Amerika wordt het inderdaad gebruikt, maar daarbuiten heeft nog geen enkele overheid of instantie gehoord van deze werkwijze. Je hoeft de mail dus niet door te sturen, want hij berust, net zoals onze strawberry meth, op een hoax.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor automobilisten - Pagina 2 Empty Re: Waarschuwing voor automobilisten

Bericht  Susan ma 13 dec 2010 - 4:22

CKC schreef:

Ging een tijd terug ook een verhaal rond dat als je savonds weg wilde rijden en je auto van het parkeervlak achteruit zette dat dan iemand snel een a4'tje onder je achterruit schoof en dan moest je wel uitstappen om het weg te pakken en werd je terplekke beroofd.
Dan had diegene je toch net zo goed een minuut eerder kunnen beroven, toen je in je auto stapte?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor automobilisten - Pagina 2 Empty Re: Waarschuwing voor automobilisten

Bericht  Minx ma 13 dec 2010 - 7:22

en dan nog dan gooien ze een ei. Desnoods spuit je heel je ruitenwisser vloeistof leeg is je ruit echt wel een keer weer schoon.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor automobilisten - Pagina 2 Empty Re: Waarschuwing voor automobilisten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum