Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

+4
girli
_Lacey_
Marin
Lejow
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 6:41

In tegenstelling tot wat de website van Hema zegt (en wat ook wordt bevestigd via email),
geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, in het weekend en op feestdagen de hele dag, is deze kaart NIET geldig op 2e Kerstdag 2011.

Dat jullie het even weten, mochten jullie plannen hebben om deze kortingskaart op 2e kerstdag zouden willen gebruiken. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Lejow di 20 dec 2011 - 6:52

Huh, dus op de site staat dat hij geldig is, en ook in de mail zeggen ze dat hij geldig is, maar hij is helemaal niet geldig?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Marin di 20 dec 2011 - 6:53

Hoe weet jij dan dat ie NIET geldig is?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 6:54

Joy_ schreef:Hoe weet jij dan dat ie NIET geldig is?

Omdat ik hem vandaag wilde uitprinten bij mijn vader thuis en het niet deed. Dus ik heb NS gebeld. Deze gaven aan dat het kaartje op 2e kerstdag, maandag, niet geldig was en dat ik me voor klachten moest richting tot de Hema.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Marin di 20 dec 2011 - 6:56

Pff jeetje wat slecht zeg! Mogen ze wel even een algemene mededeling over doen dan. Gelukkig hoef ik niet meer met tweede kerstdag in de trein (normaal gesproken elk jaar wel om naar m'n vader te komen), maar nu kan ik mooi met de auto smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  _Lacey_ di 20 dec 2011 - 6:57

Ik schrok toen ik de topictitel zag, maar gelukkig ben ik niet van plan mijn kaartje op Tweede Kerstdag te gebruiken.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 7:04

Joy_ schreef:Pff jeetje wat slecht zeg! Mogen ze wel even een algemene mededeling over doen dan. Gelukkig hoef ik niet meer met tweede kerstdag in de trein (normaal gesproken elk jaar wel om naar m'n vader te komen), maar nu kan ik mooi met de auto smile

Dat vond en vind ik dus ook. Want ik had het kaartje expres voor 2e kerstdag gekocht, om 45 euro aan kosten te besparen voor benzine. Nu gaat het hele feest niet door. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  girli di 20 dec 2011 - 7:57

Maura schreef:In tegenstelling tot wat de website van Hema zegt (en wat ook wordt bevestigd via email),
geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, in het weekend en op feestdagen de hele dag, is deze kaart NIET geldig op 2e Kerstdag 2011.

Dat jullie het even weten, mochten jullie plannen hebben om deze kortingskaart op 2e kerstdag zouden willen gebruiken. smile
Wat is dit dan weer voor onzin? Alle dagen geldig behalve 2e kerstdag?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 8:01

girli schreef:Wat is dit dan weer voor onzin? Alle dagen geldig behalve 2e kerstdag?

Nouhou, zo zat ik ook. Ze moest het ook voor me navragen, maar een persoon achter haar bleef herhalen dat de kaarten NIET (ook met een bepaalde stemvolume) geldig zijn op 2e kerstdag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Marin di 20 dec 2011 - 8:11

Maura schreef:
girli schreef:Wat is dit dan weer voor onzin? Alle dagen geldig behalve 2e kerstdag?

Nouhou, zo zat ik ook. Ze moest het ook voor me navragen, maar een persoon achter haar bleef herhalen dat de kaarten NIET (ook met een bepaalde stemvolume) geldig zijn op 2e kerstdag.

Maar zou ZIJ dan niet degene zijn die fout zit? Als het er zo stellig staat en het nergens gerectificeerd wordt? Want dat laatste mogen ze wel even doen dan. Lijkt me toch niet dat ze alleen dit aan jou vertellen omdat je er toevallig naar vraagt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 8:13

Ik zou hem gewoon gebruiken hoor, als ze je er in de trein op aanspreken kan je toch aanwijzen dat erop staat dat hij wel geldig is? Ze kunnen er niet vanuit gaan dat 1 beller het door heel NL gaat verspreiden :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 8:15

Joy_ schreef:
Maura schreef:
girli schreef:Wat is dit dan weer voor onzin? Alle dagen geldig behalve 2e kerstdag?

Nouhou, zo zat ik ook. Ze moest het ook voor me navragen, maar een persoon achter haar bleef herhalen dat de kaarten NIET (ook met een bepaalde stemvolume) geldig zijn op 2e kerstdag.

Maar zou ZIJ dan niet degene zijn die fout zit? Als het er zo stellig staat en het nergens gerectificeerd wordt? Want dat laatste mogen ze wel even doen dan. Lijkt me toch niet dat ze alleen dit aan jou vertellen omdat je er toevallig naar vraagt.

Ik was bij mijn stief en mijn vader, want ik heb zelf geen printer. En mijn stief heeft met verbazing naar het scherm, dat niet door wilde gaan, en naar het telefoongesprek geluisterd. Haar eerste reactie was:"Ga morgen even langs de Hema". Prima, maar ik geloof dat ik beter even bij de Hema Hoofdkantoor mijn klacht kan indienen. Want in een winkel staan ze natuurlijk ook tegen de muur als ik met mijn relaas kom. Dus er gaat sowieso een brief richting Hema. Een klachtenbrief welteverstaan. Want ik heb o.a. zo'n kaart aangeschaft om goedkoop te kunnen reizen, ook met de feestdagen en als zij dan zeggen dat ik elke dag van de week kan reizen met de kaart, maar dit blijkt achteraf niet te kunnen, dan hadden ze dit moeten melden of er alsnog voor moeten zorgdragen dat het wordt vermeldt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 8:16

Reva schreef:Ik zou hem gewoon gebruiken hoor, als ze je er in de trein op aanspreken kan je toch aanwijzen dat erop staat dat hij wel geldig is? Ze kunnen er niet vanuit gaan dat 1 beller het door heel NL gaat verspreiden :P

Maar de ticket op zichzelf krijg je niet van het internet af. Ik heb alleen de email op mijn telefoon + een printscreen die ik heb gemaakt. :P Ik geloof niet dat een conducteur er warm voor loopt om me daarin te ondersteunen. Dan sta ik daar. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  riannuhhhh di 20 dec 2011 - 8:20

Maura schreef:In tegenstelling tot wat de website van Hema zegt (en wat ook wordt bevestigd via email),
geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, in het weekend en op feestdagen de hele dag, is deze kaart NIET geldig op 2e Kerstdag 2011.

Dat jullie het even weten, mochten jullie plannen hebben om deze kortingskaart op 2e kerstdag zouden willen gebruiken. smile

Staat wel in de kartonnen verpakking eromheen.
Niet geldig op diverse feestdagen*
* de feestdagen zijn 1e 2e kerstdag enz.
riannuhhhh
riannuhhhh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 60
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zwolle

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 8:21

Op internet staat het dus echt niet. Ik heb hem dan ook via de site gekocht. En op de site staat het niet vermeldt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  girli di 20 dec 2011 - 9:06

riannuhhhh schreef:
Maura schreef:In tegenstelling tot wat de website van Hema zegt (en wat ook wordt bevestigd via email),
geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, in het weekend en op feestdagen de hele dag, is deze kaart NIET geldig op 2e Kerstdag 2011.

Dat jullie het even weten, mochten jullie plannen hebben om deze kortingskaart op 2e kerstdag zouden willen gebruiken. smile

Staat wel in de kartonnen verpakking eromheen.
Niet geldig op diverse feestdagen*
* de feestdagen zijn 1e 2e kerstdag enz.
Dat staat er niet. Er staat op bepaalde feestdagen*. * benoemt de feestdagen (waaronder 2e kerstdag). Er staat nergens het woordje 'niet'.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:19

Ik wist het dus niet en mijn plannen zijn in een klap gewijzigd. Ik ga eten met een beste vriend met de kerstdagen en vervolgens ga ik Shy ophalen om naar Sjaan te gaan op de 30e. Daarna komt Shy met mij mee en gaan we hier O&N vieren. Maar het was wel even stressen, omdat het geld me op dit moment niet op de rug groeit etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  GreenGrass di 20 dec 2011 - 9:27

http://www.hema.nl/onlinewinkelen/lekker-weg/ns-actie.aspx

Het is toch een dagkaart die je verzilverd bij https://www.ns.nl/eticket/ticket ?
Hier voer je toch gewoon een couponcode van de HEMA in, weigert hij hem dan? Wat vreemd allemaal, aangezien er op de HEMA site niets over staat!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:29

GreenGrass schreef:http://www.hema.nl/onlinewinkelen/lekker-weg/ns-actie.aspx

Het is toch een dagkaart die je verzilverd bij https://www.ns.nl/eticket/ticket ?
Hier voer je toch gewoon een couponcode van de HEMA in, weigert hij hem dan? Wat vreemd allemaal, aangezien er op de HEMA site niets over staat!

Precies en ook in de bevestigingsmail staat hier helemaal niets over. Kijk als ik een fout maak, dan maak ik een fout. Punt, prima. Maar ik heb hem via internet gekocht, staat nergens dat hij niet voor de kerstdagen geldig is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  GreenGrass di 20 dec 2011 - 9:50

Nergens op internet is een zelfde verhaal als jou te vinden, volgens de voorwaarden van de HEMA zou hij zelfs geldig zijn. Ik vind het maar een apart verhaal...
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:52

Ik zou gewoon gaan reizen en alles meenemen wat bij het kaartje hoort, zodat ook duidelijk is dat jij niet beter wist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 21:16

ja maar dat kan ze dus niet doordat ze haar kaartje niet geprint krijgt.

Wij hebben afgelopen zaterdag ook via dit kaartje gereisd en m`n vriendin zei al dat het nogal een gedoe was om dat kaartje aan te melden en te printen, misschien gaat er op dat punt bij jou ook iets mis?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  girli di 20 dec 2011 - 21:30

Maar, je hebt een bevestigingsmail gehad? Waarvan? Van de NS of van de Hema?

Wat gebeurt er als je de code invult? Misschien doe je het gewoon verkeerd.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Serena di 20 dec 2011 - 21:55

Ik heb zelf die kaartjes niet gekocht, maar dit is ook wat ik op de site vind:

*actievoorwaarden

de e-ticket Dagkaart is één dag geldig voor een volwassene en een kind in de 2e klas
de e-ticket Dagkaart is geldig voor kinderen van 4 t/m 11 jaar onder begeleiding van een volwassene (minimaal 18 jaar). Kinderen van 12 t/m 17 jaar kunnen niet met deze aanbieding meereizen.
de e-ticket Dagkaart is alleen geldig in de periode van 21 november t/m 29 januari 2012
geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, in het weekend en op feestdagen de hele dag
geldig in de treinen van NS, Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia binnen Nederland
met toeslag geldig in Fyra- en ICE-treinen
niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v.
geen restitutie of omwisseling mogelijk
de e-ticket Dagkaart kan niet worden gekocht in HEMA-winkels op stationslocaties
de e-ticket Dagkaart dient voor gebruik online te worden verzilverd



Vind het ook heel raar dat hij op 1e kerstdag wel geldig zou zijn en 2e niet.. en feestdagen worden altijd als zondag gerekend. Ik zou gewoon met die kaart de trein in gaan. Jij hebt niks verkeerds gedaan, en kon het dus ook niet weten omdat het niet in de voorwaarden staat.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  girli di 20 dec 2011 - 22:05

Wat je bij de Hema koopt is onbruikbaar. Je moet die code online invullen en daarna het kaartje printen. Eerder is het niet geldig. Dus als het nu niet lukt, kan ze niet de trein instappen. Nja, kan ze wel, maar dan kan je ook een boete verwachten. Er staat duidelijk dat de couponcode geen geldig kaartje is.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes  Empty Re: Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum