Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Email en gebruikersnaam (privacy hier)

+12
Zora
Tania
Ugly Betty
Monte
Serena
Jeanette
Suus
Zininzon
Shisha
May
Snoopy
Burgemeester Nicky
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Jeanette wo 1 jun 2011 - 1:38

Bij mij krijg ik hem gelukkig niet gevonden.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 1:40

Storm schreef:
Elodie schreef:Wat stom dit. Mijn voor en achternaam zitten in mijn emailadres en daar ben ik dus ook op te vinden.
Wat vreemd, ik ben niet te vinden en ik heb ook voor en achternaam in mijn emailadres.
Omdat er gebruikers zijn met mijn voornaam, ben ik daar denk ik ook niet op te vinden maar wel op voor+achternaam en op alleen achternaam. Dus misschien alleen op achternaam?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 1:44

Als ik op mijn voornaam zoek kom ik bij mijn account uit, dat is stom, want dat heb ik nergens ingevuld.... (Ja mijn emailadres begint ermee)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Serena wo 1 jun 2011 - 2:23

wat raar! ik ben gelukkig niet te vinden, terwijl mijn email ook met mn voor en achternaam is..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 4:08

Bij mij niet. Terwijl mijn voornaam wel in mijn mailadres staat...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Monte wo 1 jun 2011 - 4:16

Ik krijg niets uit mijn email adres te zien als ik dat intik. Als ik mijn voornaam intik krijg ik wel een andere gebruiker te zien, die overigens maar 17 berichtjes heeft, maar toch. Gelukkig ben ik niet te herleiden. Maar dit moet inderdaad niet kunnen, zo kun je elke mogelijke voornamen gaan intikken en kom je zo bij een gebruiker uit. No
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Ugly Betty wo 1 jun 2011 - 5:00

Als ik mijn voornaam en achternaam achter elkaar intyp ben ik ook te vinden...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 6:43

Burgemeesters, zijn jullie bezig met het oplossen van dit probleem?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Tania do 2 jun 2011 - 6:54

Zininzon schreef:
_Donnaa schreef:Dat heb ik ook.. Mijn e-mail begint met m`n voornaam en als ik die intik kom ik op m`n gebruikersnaam uit.. Neutral

Ik heb jou ook even gezocht, kom dan ook bij jou uit. (Ik dacht: misschien kun je alleen jezelf zien).

Als ik mijn voornaam invul, krijg ik 8 members te zien. Niemand heeft de voornaam in hun nickname staan.
Als ik daarbij ook nog de eerste letter van mijn achternaam doe, zie ik alleen mezelf.

Volgens mij hebben wij dan dezelfde naam Wink

Ik vind dus ook mezelf en nog 7 members als ik mijn naam invul. Zou wel fijn zijn als dat veranderd kan worden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Zora do 2 jun 2011 - 7:07

Oh dat is apart! Als ik mijn eigen voornaam intyp, dan vind ik 2 gebruikers, maar niet mezelf. Wel dus 2 andere dames die dezelfde voornaam hebben als ik. Als ik het begin van mijn emailadres typ, vind ik mezelf wel.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Monte do 2 jun 2011 - 7:12

Ik heb nog eens gekeken na de post van zora. Want eerst typte ik alleen mijn achternaam in, maar deze gaf geen gebruikers. Als ik nu mijn volledige mailadres intyp(met mijn achternaam erin), dan krijg ik wel mezelf te zien. Dit vind ik niet echt een lekker idee en ben het met iedereen eens dat dit opgelost zou moeten worden.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 7:15

Maar dit forum is volgens mij gemaakt op een server waar meerdere gebruikers een forum kunnen maken. 't Is dus geen op zich staand forum en de admin kan hier denk ik dus weinig aan veranderen, omdat dat allemaal door een overkoepelend iets geregeld wordt. Misschien is het een tip om in het vervolg een spam-email aan te maken, zonder je naam oid erin, en deze te gebruiken om je hier aan te melden. Doe ik eigenlijk ook altijd.


Laatst aangepast door Maple op do 2 jun 2011 - 7:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Lejow do 2 jun 2011 - 7:15

Als ik mijn voornaam intyp tussen * vindt hij mij, en nog 2 anderen
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Dolphinne do 2 jun 2011 - 8:35

als ik mijn voornaam intyp vind ik mezelf niet, maar met mijn achternaam vind hij mij meteen (en als enige). Terwijl mijn forumnaam daar in de verste verte niet op lijkt (maar zit idd wel in mijn e-mail adres)

edit: met mijn voornaam tussen * vind hij me wel meteen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Admin do 2 jun 2011 - 8:37

Twellie, wat Maple zegt klopt dus het is niet iets dat ik zelf kan oplossen maar ik heb de vraag wel uitgezet want dit moet natuurlijk niet kunnen.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:39

Oke bedankt! Is het ondertussen nog mogelijk om mijn mailadres te veranderen naar het adres dat ik op de PM heb gezet? Als dat niet kan, zou je dan toch mijn account kunnen verwijderen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Admin do 2 jun 2011 - 8:47

Ik heb het net aangepast en bij mij lijkt hij wel te blijven staan. Is het nu ook aan jouw kant veranderd?
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Caresses do 2 jun 2011 - 17:25

Tip:
Als je nu hebt dat je gevonden wordt op je naam/deel van je naam, en je hebt hotmail. Dan kan je met je hotmail account heel makkelijk een alias aanmaken. (ga naar rechts, opties, meer opties weergeven, dan auccount en dan kan je zelf een emailadres bedenken dat je alias wordt. Als je zorgt dat daar je naam of iets anders herkenbaars niet in voorkomt, kan je deze alias emailadres voor dit forum gebruiken. Hier kan je dan in je profiel zelf je emailadres wijzigen. Heb ik net ook gedaan.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 21:27

Twellie schreef:Oke bedankt! Is het ondertussen nog mogelijk om mijn mailadres te veranderen naar het adres dat ik op de PM heb gezet? Als dat niet kan, zou je dan toch mijn account kunnen verwijderen?
Ik heb heel makkelijk zelf mn emailadres aan kunnen passen via mn profiel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 22:53

Bij mij is dat ook zo. Mijn voornaam staat ook in mijn e-mailadres... Lekker is dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 0:25

Elodie schreef:
Twellie schreef:Oke bedankt! Is het ondertussen nog mogelijk om mijn mailadres te veranderen naar het adres dat ik op de PM heb gezet? Als dat niet kan, zou je dan toch mijn account kunnen verwijderen?
Ik heb heel makkelijk zelf mn emailadres aan kunnen passen via mn profiel.

Ik heb verscheidene pogingen gedaan, maar ook na bevestiging dat het gelukt was, bleef mijn oude (herkenbare) mailadres er staan. De moderator heeft het nu veranderd, dus ik kan weer lekker anoniem verder forummen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  - Pagina 2 Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum