Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klacht Vodafone via email?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Klacht Vodafone via email?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 7:24

Hoi,

Ik heb net een klachtenbrief in elkaar gezet en wil deze verzenden naar Vodafone. Dat is alleen via My Vodafone niet mogelijk. Niet alleen komt de wijziging van mijn emailadres niet door. Vier jaar geleden gewijzigd, staat wel goed in My Vodafone, maar op het moment dat ik wil emailen, staat mijn oude emailadres er nog boven. En daarnaast is mijn klacht iets te lang voor het venstertje.

Heeft iemand toevallig het emailadres van Vodafone? Of moet ik daarvoor echt morgen even bellen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 7:47

ouderwets uitprinten, in een envelopje stoppen met een postzegel erop? Klacht Vodafone via email?  281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 7:54

Oreo schreef:ouderwets uitprinten, in een envelopje stoppen met een postzegel erop? Klacht Vodafone via email?  281626781

Jippie! Klacht Vodafone via email?  1270000679

Zal morgen dan maar even naar mijn vader gaan om het uit te printen. Tenzij er iemand is die het mij makkelijk wil maken? Klacht Vodafone via email?  1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 7:56

Maura schreef:
Oreo schreef:ouderwets uitprinten, in een envelopje stoppen met een postzegel erop? Klacht Vodafone via email?  281626781

Jippie! Klacht Vodafone via email?  1270000679

Zal morgen dan maar even naar mijn vader gaan om het uit te printen. Tenzij er iemand is die het mij makkelijk wil maken? Klacht Vodafone via email?  1578173417

KPN wil je vast wel helpen? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 7:59

misschien werkt info@vodafone.nl wel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 8:05

Ik ga wel even wat proberen. smile Mocht het niet werken, dan bel ik morgenvroeg even en als dat niet het gewenste resultaat biedt, dan rijd ik even naar mijn vader om het uit te printen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  Angela_1986 di 21 aug 2012 - 9:35

Eigenlijk wil ik de naam 'Vodafone' even niet meer horen maar goed, vooruit, ik maak 'n uitzondering Wink

Ik heb zelf na veel gedoe een klacht via de website kunnen versturen en kreeg daar per mail reactie op. Vanaf toen is alles via dat mailadres gegaan en ik heb even voor je gekeken, het is dit emailadres: vodafonenl_help@mailuk.custhelp.com Hou er wel rekening mee dat je pas na enkele dagen reactie krijgt...

Succes!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 9:47

Dank je wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  banjer49 di 21 aug 2012 - 10:41

meer mensen dus die vandaag storing hadden bij vodafone!! echt irritant zeg!!!
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 11:02

Geen idee. Geen Vodafone meer. Maar daar is Vodafone nog niet achter.

Kreeg gelijk een mail terug dat er geen referentie aan de mail was gegeven, dat ik het dus via de site moet proberen. Tja, als daar eens iets meer tekens ingevuld zouden kunnen worden dan zou ik dat ook doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  Snoopy di 21 aug 2012 - 12:06

Anders stuur je via de site, dat je een klacht hebt en deze nader toe wilt lichten, en daarbij ook gelijk klaagt over het te kleine venster. Zodra ze dan antwoorden kun je de rest van je verhaal doen.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 12:22

Snoopy schreef:Anders stuur je via de site, dat je een klacht hebt en deze nader toe wilt lichten, en daarbij ook gelijk klaagt over het te kleine venster. Zodra ze dan antwoorden kun je de rest van je verhaal doen.

Dat is het probleem. Want ik dacht:"Dan doe ik het zo, dan kom ik wel binnen", maar op de één of andere manier staat daar nog een emailadres dat ik al vier jaar niet meer gebruik en inmiddels door mijn ouders eruit is gegooid, omdat hij niet meer werd gebruikt. Emailadres staat wel goed in het account opzich, maar als ik wil mailen via het kleine venster dus niet.

De laatste keer dat ik hen gemaild had, met een klacht, want ik blijf bezig met Vodafone, heb ik gemeld dat terugmailen op het emailadres dat er staat niet kan en dat ik graag antwoord wilde hebben op het juiste emailadres.... Toen kwam hij alsnog binnen op het oude emailadres dat toen nog wel bestond en doorgemaild werd door mijn ouders naar het juiste emailadres... Klacht Vodafone via email?  1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  Snoopy di 21 aug 2012 - 12:28

Heb even gekeken, maar je kunt ook een email via de website sturen, zonder je my vodafone en dus zelf een mailadres intypen.
Onderaan via contact - emailsturen- dan krijg je het inlogscherm, maar kun je gewoon op ga verder klikken.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  sterremaan di 21 aug 2012 - 12:34

Ben ik even blij met mijn hi. Haha rijmt ook nog, maar wat een gedoe zeg met vodafoon, Haha als ik hem in wil spreken krijg ik dus grammafoon, maar goed ik had ook even geprobeerd wat snoopy dus ook had gedaan, was me net te snel af Wink. Maar ik zie dat je al door een andere geïrriteerde grammafoonklant bent geholpen. Dat is wel fijn. Super lief ook. Ik hoop echt dat ze wat met je klacht gaan doen. En jij er iets mee opschiet.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  Angela_1986 di 21 aug 2012 - 20:43

Jammer dat het niet via dat emailadres lukte! Hopelijk lukt het op de manier die Snoopy en Sterremaan bedacht hebben.

Dat probleem dat jij hebt met je emailadres, heb ik ook gehad maar dan met mijn postadres. Toen ik ging verhuizen heb ik netjes een adreswijziging gestuurt. Nog tijden post gekregen op mijn oude adres, mijn ouderlijk huis, dus ik kreeg de post toch wel. Eens een telefoontje aan gewaagd om nogmaals een adreswijziging door te geven en vanaf toen ontving ik inderdaad post op mijn eigen adres. Op 'My Vodafone' staat echter pas sinds een paar maanden het goede adres... Rolling Eyes En ik woon hier dus al 4 jaar!

Heb nu al bijna 2 maanden amper bereik in bepaalt gedeelte van mijn woonplaats en laat ik nou net in dat gedeelte wonen laughcry

In het verleden enorm hoge rekeningen gehad waar ik niets van begreep. Gemaild en wat denk je? Zij begrepen het ook niet... Ze hebben het toen maar verrekend met volgende rekeningen want als ik zei dat het niet kon, dan zou dat wel zo zijn, ze wisten het anders ook niet... silent

Ik heb trouwens een tijdje geleden gehad dat als ik smste naar iemand, diegene een ander nummer in beeld kreeg! Dat is bij twee personen enkele keren voor gekomen, beide hebben ook Vodafone. En andersom had ik het dus ook met één van die twee personen, die smste mij en toen zag ik ook een ander nummer dan het zijne in beeld.

Kortom; ik ben er he-le-maal klaar mee! Volgende maand loopt mijn contract af en stap ik dus over naar een andere provider. Kreeg vorige week nog zo'n 'aanbiedings'-telefoontje van Vodafone, die jongen zegt waar hij van is en vraagt of het gelegen komt. Ik zeg netjes dat ik aan het werk ben waarop hij zegt: 'Als ik zeg dat het maar een minuutje kost, wat zegt u dan?', ik: 'Dat je dan héél vlug moet zijn!'. Hij was ook snel, begon een verhaal over het aflopen van mijn abonnement, een "prachtige" aanbieding. Toen heb ik maar vriendelijk bedankt en gezegd dat als ik niet eens bereik in mijn eigen woning heb doordat zij masten weghalen ik liever overstap naar een andere provider en dat dus ondertussen ook al heb gedaan.

Nogmaals succes Maura!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  Rush di 21 aug 2012 - 20:44

Oreo schreef:ouderwets uitprinten, in een envelopje stoppen met een postzegel erop? Klacht Vodafone via email?  281626781
Waarnaar het bij hun vervolgens zo in de prullenbak verdwijnt onder het mom van 'klachten via de website'..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  sterremaan di 21 aug 2012 - 22:06

Rush schreef:
Oreo schreef:ouderwets uitprinten, in een envelopje stoppen met een postzegel erop? Klacht Vodafone via email?  281626781
Waarnaar het bij hun vervolgens zo in de prullenbak verdwijnt onder het mom van 'klachten via de website'..

Ik denk dat ze niet eens meer een brievenbus hebben smile he flauw grapje. Ik hoop dat ze geen prullenbak hebben. Kunnen ze het ook niet weg gooien.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 0:24

Inmiddels heb ik een korte email gestuurd. Nu anwoord afwachten.

Ik heb nog nooit zo'n slechte provider als Vodafone gehad. En dat terwijl ik toch jaren klant ben geweest.

Gisteren moest ik voor mijn vader even bellen naar HI. Allereerst werd ik snel te woord gestaan. Daarnaast goed geholpen en op de juiste manier doorgestuurd naar KPN. Ik belde KPN, kreeg gelijk iemand aan de lijn en deze wilde me gelijk goed helpen. Probleem was binnen een minuut opgelost. (Ook al was het zo dat mijn stiefmoeder een letter van de sleutelcode voor Wifi was vergeten op te schrijven)

Vodafone, Online en Ziggo kunnen nog veel leren van deze dienstverlening. Zit er serieus over na te denken om mijn producten naar KPN over te brengen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Vodafone via email?  Empty Re: Klacht Vodafone via email?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum