Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Email en gebruikersnaam (privacy hier)

+12
Zora
Tania
Ugly Betty
Monte
Serena
Jeanette
Suus
Zininzon
Shisha
May
Snoopy
Burgemeester Nicky
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 22:50

Hey,

Ik voerde laatst mijn voornaam in bij de gebruikerslijst en toen kreeg ik mijn oude account hier te zien. Mijn naam heb ik hier, voorzover ik weet, nooit genoemd of ergens ingevuld. Alleen het emailadres dat ik voor dat account gebruikte stond mijn naam wel in. Dat account heb ik toen maar laten verwijderen, aangezien ik hier graag anoniem ben. Als ik nu mijn emailadres (of een deel ervan), dat ik voor dit account gebruik, invul krijg ik ook dit account te zien. Nu is dat niet zo erg, omdat dat een emailadres is wat ik alleen hiervoor gebruik. Volgens mij heb ik mijn emailadres niet openbaar staan oid.. Hebben jullie dit ook als jullie je emailadres (of een deel ervan) invullen?


Laatst aangepast door Nyah op wo 1 jun 2011 - 7:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 23:56

ja, als ik daar een gedeelte van mijn e-mail adres invoer komt mijn gebruikersnaam eruit.

maar wat wil je hiermee zeggen? Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 0:10

Euh niet zoveel, ik wil graag weten of ik mijn instellingen verkeerd heb staan of dat dat bij iedereen zo is.. En daarnaast kan ik me voorstellen dat het voor sommigen vervelend is om met hun naam/email gevonden te kunnen worden hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Burgemeester Nicky wo 1 jun 2011 - 0:34

Dat is wel heel erg raar! Ik heb het net even bij mezelf gecontroleerd, maar bij mij komt mijn privé nick, waar ik met mijn mailadres waar 'Nicky' in staat, heb aangemeld, niet in de lijst voor.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Snoopy wo 1 jun 2011 - 0:40

Burgemeester Nicky schreef:Dat is wel heel erg raar! Ik heb het net even bij mezelf gecontroleerd, maar bij mij komt mijn privé nick, waar ik met mijn mailadres waar 'Nicky' in staat, heb aangemeld, niet in de lijst voor.

En als je nicky tussen twee * zet? dus zoeken op *nicky*. Want als ik op die manier naar een stukje uit mijn emailadres zoek (die niet in mijn nick te zien is) dan krijg ik wel mijn account te zien.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Burgemeester Nicky wo 1 jun 2011 - 0:42

Nee ook niet, dan kom ik alleen bij dit account uit. Maar ik heb het even getest met bekenden van mij. En bij een zag ik inderdaad ook haar gebruikersnaam staan, terwijl haar voornaam wel in haar mailadres voorkomt, maar niet in haar gebruikersnaam.

Echt heel erg vreemd. Dat zou niet mogen naar mijn weten!

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  May wo 1 jun 2011 - 0:45

Bij mij is dat inderdaad ook zo. Als ik op mijn voornaam zoek, dan kom je bij mijn gebruikersnaam uit.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Shisha wo 1 jun 2011 - 0:47

Bij mij ook!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 0:49

May schreef:Bij mij is dat inderdaad ook zo. Als ik op mijn voornaam zoek, dan kom je bij mijn gebruikersnaam uit.

Bij mij kom ik met een deel van mijn e-mail adres ook op mijn gebruikersnaam uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 0:57

Dat heb ik ook.. Mijn e-mail begint met m`n voornaam en als ik die intik kom ik op m`n gebruikersnaam uit.. Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 0:58

Er is een andere gebruiker actief onder mijn voornaam, dus als ik die invoer krijg ik dat account te zien.
Als ik mijn mailadres invul krijgt ik: Sorry, deze gebruiker bestaat niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Zininzon wo 1 jun 2011 - 1:02

_Donnaa schreef:Dat heb ik ook.. Mijn e-mail begint met m`n voornaam en als ik die intik kom ik op m`n gebruikersnaam uit.. Neutral

Ik heb jou ook even gezocht, kom dan ook bij jou uit. (Ik dacht: misschien kun je alleen jezelf zien).

Als ik mijn voornaam invul, krijg ik 8 members te zien. Niemand heeft de voornaam in hun nickname staan.
Als ik daarbij ook nog de eerste letter van mijn achternaam doe, zie ik alleen mezelf.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 1:05

Zininzon schreef:
_Donnaa schreef:Dat heb ik ook.. Mijn e-mail begint met m`n voornaam en als ik die intik kom ik op m`n gebruikersnaam uit.. Neutral

Ik heb jou ook even gezocht, kom dan ook bij jou uit. (Ik dacht: misschien kun je alleen jezelf zien).
Dat hoopte ik ook, maar niet dus, helaas..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 1:12

Kan dus inderdaad bij anderen... :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  May wo 1 jun 2011 - 1:15

Hij pakt hem ook alleen op mijn voornaam. Als ik voor+achternaam in typ vindt hij hem niet. Ook op mijn emailadres niet.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 1:17

Wat stom dit. Mijn voor en achternaam zitten in mijn emailadres en daar ben ik dus ook op te vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 1:19

Als je zoekt op dj krijg je bijv. WC-eend (haar voornaam begint daarmee) en het account van Weetjewel (haar e-mailadres begint ermee)..

confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Suus wo 1 jun 2011 - 1:20

Maar het werkt dus niet bij iedereen, vreemd.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Snoopy wo 1 jun 2011 - 1:20

Daarom gebruik ik voor hier ook niet m'n eigen emailadres, maar heb ik een nieuwe aangemaakt met mijn forum naam + nog iets. Zo ben ik gelukkig niet per ongeluk op m'n eigen naam te vinden.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 1:23

Snoopy schreef:Daarom gebruik ik voor hier ook niet m'n eigen emailadres, maar heb ik een nieuwe aangemaakt met mijn forum naam + nog iets. Zo ben ik gelukkig niet per ongeluk op m'n eigen naam te vinden.
Daar heb ik dus echt niet over nagedacht. Bedoel, dit moet gewoon niet kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 1:25

Elodie schreef:
Snoopy schreef:Daarom gebruik ik voor hier ook niet m'n eigen emailadres, maar heb ik een nieuwe aangemaakt met mijn forum naam + nog iets. Zo ben ik gelukkig niet per ongeluk op m'n eigen naam te vinden.
Daar heb ik dus echt niet over nagedacht. Bedoel, dit moet gewoon niet kunnen.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 1:26

Kon mezelf niet vinden, maar zie net dat mijn account op mijn andere mail adres staan, daar staat mijn naam niet in. Pffffieuw!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 1:30

ProudMama schreef:
Elodie schreef:
Snoopy schreef:Daarom gebruik ik voor hier ook niet m'n eigen emailadres, maar heb ik een nieuwe aangemaakt met mijn forum naam + nog iets. Zo ben ik gelukkig niet per ongeluk op m'n eigen naam te vinden.
Daar heb ik dus echt niet over nagedacht. Bedoel, dit moet gewoon niet kunnen.
+1

Ik had er ook nooit over nagedacht.. Tot ik een bepaalde naam zocht en ik een gebruiker vond die een hele andere accountnaam heeft... Dus toen ook maar even bij mezelf geprobeerd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 1:34

ProudMama schreef:
Elodie schreef:
Snoopy schreef:Daarom gebruik ik voor hier ook niet m'n eigen emailadres, maar heb ik een nieuwe aangemaakt met mijn forum naam + nog iets. Zo ben ik gelukkig niet per ongeluk op m'n eigen naam te vinden.
Daar heb ik dus echt niet over nagedacht. Bedoel, dit moet gewoon niet kunnen.
+1

+2

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 1:37

Elodie schreef:Wat stom dit. Mijn voor en achternaam zitten in mijn emailadres en daar ben ik dus ook op te vinden.
Wat vreemd, ik ben niet te vinden en ik heb ook voor en achternaam in mijn emailadres.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Email en gebruikersnaam (privacy hier)  Empty Re: Email en gebruikersnaam (privacy hier)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum